3. Hotelbeoordelingen: Lazio

Beoordelingen over Twentyone Hotel 4 sterren

Via Cola Di Rienzo 23, Vaticano Prati, 00195 Rome, Italië

#480 van de 929 hotels in Rome

• Beoordeeld op: 10 april 2024

Keurig hotel, goede ligging, personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 19 maart 2024

Ontbijt /lunch/diner uitgebreider elke dag het zelfde. Steeds je kamer pas laten activeren omdat hij het steeds niet deed. Geen airco op de kamers. Alles op loop afstand verder.

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Kleine kamer, klein bed en slechte hoofdkussens

Ligging: je kon alles te voet bereiken Netheid en vriendelijkheid can het personeel

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

Prijs kwaliteit was goed

Ligging Zich tijdens ontbijt volwaardige bedden op 1 kamer voor 3 personen

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel veel lawaai van het verkeer.

De prima locatie in de stad.

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Hotel is een voltreffer!

De ronde bedden!

Ontbijt was prima. Locatie ook.

• Beoordeeld op: 6 september 2023

Locatie was prima; goed gelegen en rustig

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Prima

Bedden waren voor mij te hard. Kamer lag aan de straatkant en was erg gehorig. Ontbijt kan beter.

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Prima verblijf.

We hadden gebruik gemaakt van de wasserij van het hotel. Op de eindafrekening stond een veel te hoog bedrag. De rekening niet direct nagekeken, eigen schuld. Een paar dagen later toch maar een e-mailtje gestuurd. De zaak is direct uitgezocht en we hebben het teveel betaalde inmiddels terug gekregen. Dank u wel Hotel Twentyone.

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

klein puntje weinig kastruimte,niets van lades anders prima mooie kamer

top voor locatie meeste bezienswaardigheden te voet gedaan,ontbijt super Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 mei 2023

Locatie

• Beoordeeld op: 20 februari 2023

Fijne locatie, heerlijk ontbijt, maar geen airco en gehorige kamers.

De kamer viel ons tegen, en wij hadden overlast van overburen die de hele nacht heen en weer liepen naar elkaars kamer. Deur open, deur dicht, kloppen bij de ander, deur open, praten, deur dicht. Onze deur klepperde bij iedere keer dat de deur van hen dicht ging. Ook vonden wij het best gehorig, en de muziek bij de lift stond erg hard, dus die konden we in onze kamer nog een beetje horen. Ook blijkt dat in deze maand de airco volledig uit staat. De verwarming was aangezet in onze kamer en die kregen we niet uit, en met een open raam slapen is niet slim als je geen verkoudheid op wilt lopen. Het was heel erg benauwd en warm. Zodoende in de nacht nog een nieuwe kamer gevraagd, en ook gekregen. Dit was een verademing. Goede douche, ruimere kamer en geen vervelende overburen.

De locatie en het ontbijt waren heel goed. Weinig toeristen rondom ons hotel, dus je bewoog je echt tussen de Italianen voor ons gevoel. Weinig toeristen. Verder was het ontbijt super, genoeg keus, en alles was heerlijk vers.

• Beoordeeld op: 31 januari 2023

Lekker centraal

Ontbijt was slecht. Wat zoetigheden. Slappe koffie en wat eieren.. Kussens in bed heel erg dun.

De locatie van dit hotel was top .

• Beoordeeld op: 23 januari 2023

Fijn hotel

Op de dag van aankomst duurde het erg lang voordat we antwoord kregen over een vraag over de private transfer van het vliegveld naar het hotel. We stuurden die ochtend een bericht en kregen de volgende dag pas een reactie terug. Dat was jammer maar het woog niet op tegen het feit dat het over het algemeen een fijn hotel is.

De kamers zijn compact maar groot genoeg voor een verblijf van een paar dagen. Het ontbijtbuffet was erg veelzijdig, vers en lekker.

• Beoordeeld op: 20 januari 2023

Propere kamer, ontbijt basic maar alles was er, alles op wandelafstand (colostrum, vaticaanstad,trevifontein)

• Beoordeeld op: 7 januari 2023

Fantasticoo!

Er waren wat problemen met ons toilet, maar dat is erg goed opgepakt door het personeel.

De ligging was perfect! In principe was alles op loopafstand. Het personeel was ook erg vriendelijk en wij zijn erg goed geholpen. Een heerlijk koffietentje in de buurt waar ik mijn lekkerste cappuccino ooit heb gedronken!

• Beoordeeld op: 9 november 2022

goed

Hard bed

Hygiënisch, lief personeel en goede locatie

• Beoordeeld op: 31 oktober 2022

prima hotel voor stedentrip.

drukke verkeer/geluidsoverlast

ligging/locatie

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

Goede service. Parkeerplaats onder het hotel en echt op loopafstand van het Sint Pietersplein., zelfs voor mijn 83 jarige schoonmoeder. De metro naar het Colosseum is ook dichtbij . En we konden onze auto einde dag rond 1630 ophalen in het Hotel zonder extra kosten... we waren heel blij met dit hotel ook erg schoon.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

Rome was een leuke ervaring!
    • Driepersoonskamer

Het hotel was fijn, maar er waren een paar dingen wat ons wel verbaasde en/of tegenvielen. Ten eerste waren het de kaartjes voor de deuren. We waren gewend om een kaartje te krijgen en gewoon te plakken op de knob onder de deur zoals bij de meeste hotels, maar bij deze krijg je een kaartje en moet je het in een soort klein poortje onder de knob steken, vervolgens eruit halen en de deur openmaken. Klinkt makkelijker dan het is, want soms duurde het wel tot 5 minuten totdat de deur openging omdat het steeds blokkeerde. En dan moest je weer het kaartje in het poortje doen en blokkeerde het weer omdat je of te snel of te langzaam was. We vroegen er personeel bij en ook hij vond het lastig, maar hielp ons wel vriendelijk. Wat ons niet tegenviel, maar vooral verbaasde eigenlijk was het feit dat er geen slot op de deur van de badkamer zit. Ook niet echt gewend. Het was verder geen probleem voor ons, maar wel iets dat we niet zagen aankomen.

Een week gebleven in hotel Twenty One. Ik was er met ons gezin en samen hadden we een kamer met drie bedden geboekt (ontbijt niet inbegrepen). De kamer zag er erg netjes uit, ook zo'n beetje als op de foto's. De bedden waren fijn en de kamer was lekker koud, wat mooi was aangezien we een week met 40 graden elke dag tegemoet gingen komen. Het personeel was uiterst behulpzaam en zeer vriendelijk, soms waren wat dingen onduidelijk of werkte er iets niet en het personeel stond altijd meteen klaar om je te helpen, heel fijn! Ook de schoonmakers deden keer op keer onze kamers heel netjes schoon maken. De ligging is in een rustig, maar toch vriendelijk gelegen straat, zo'n 5 minuten lopen van de dichtstbijzijnde metrostation. Daarnaast is ook de supermarkt erg dichtbij, zo een 2 minuten lopen. De toeristenplekjes zijn wel wat verder waar je toch een kwartiertje tot 20 minuten voor nodig hebt voor beide de Sint Pietersbasilisk en Pantheon, maar zo leer je de stad natuurlijk ook beter kennen! (Al zou ik het niet aanraden voor een week waar het elke dag 40 graden was..) Kortom, een goed hotel voor een leuke ervaring in Rome.

• Beoordeeld op: 15 juli 2022

behoorlijk maar geen 4 sterren

geen efficiënte airco, toch wel een must in Rome in de zomer. Badkamer en helft van de kamer bleef vochtig en warm. Buiten die op de kleerkast geen spiegel in de kamer. terwijl de andere gast doucht verlies je tijd, je kan je niet opmaken of lenzen indoen bv. Tatiana van de receptie was onbeleefd. De klacht over de airco stoorde haar. ze vergat de koffer naar de kamer door te sturen. telefoon werd niet opgenomen, ga maar naar de lobby. ontbijt was middelmatig, eerste dag ok, daarna waren de eieren echt heel erg vloeibaar. Geen vers fruit beschikbaar.

De ligging

• Beoordeeld op: 7 juni 2022

Het ontbijt was niet heel uitgebreid en het brood was ook taai

Mooi kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 juni 2022

• Driepersoonskamer

Eén van de dames aan het onthaal bleek Lazio-supporter te zijn. Gezien wij kwamen voor een wedstrijd van AS Roma was dit spijtig. Was vermoedelijk hierdoor niet zo vriendelijk.

Uitgebreid ontbijt. Overzijde van het water maar centrum vlot te voet te bereiken.

• Beoordeeld op: 1 juni 2022

Toch een fantastisch verblijf

De kamer was te klein, er was maar 1 stoel waarop ik mijn koffer kon neerzetten. Dan moest je maar op bed zitten en tv kijken. De doucheruimte was ook te klein je kon je nauwelijks bewegen.

Ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel was heel erg goed en de bezienswaardigheden makkelijk te bereiken. Het avondeten is verrukkelijk en betaalbaar. Ik heb een finne tijd in Rome gehad en een prettig verblijf in ons hotel.