Beoordelingen over Hotel Victoria Maiorino 4-sterren

Corso Mazzini 4, 84013 Cava deʼ Tirreni, Italië

#1 van de 5 hotels in Cava deʼ Tirreni

Zeer vriendelijke en behulpzame staf.

De kamers kunnen wel wat renovatie gebruiken (bijv. het sanitair)

Zeer vriendelijke en behulpzame staf. Goed ontbijt. Ruime kamer. Gratis parkeren in parkeergarage onder het hotel. Mooie tuin. Rustig, niet toeristisch plaatsje. Met de trein in 15 min in Salerno

Fantastisch. zeer gastvrij ontvangen.

Helemaal niets, misschien het weer maar daar kan het hotel niets aandoen, maar als ze dat hadden kunnen regelen en dan hadden ze dat gedaan. Helaas we hebben nu niet kunnen genieten van het mooie buitenterras. Daarom komen we zeker terug.

Wij zijn vol lof over deze accommodatie en wij raden een ieder aan om hier te boeken. Mooi rustiek hotel met parkeergarage, nabij de oude mooie stad met een leuke winkelstraat. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel, niets is hen teveel om het je naar het zin te maken. Maar ook de keuken / restaurant is aan te bevelen. Uitgebreid ontbijt en als je iets zou missen kon je er om vragen. Restaurant, mooie menu en wijn kaart (elke dag andere menu kaart) in het Italiaans, maar het personeel vertaalde deze of in het Engels of in het Duits. Heerlijk genieten van de Italiaanse gerechten en wijnen. Heel erg bedankt en zeker komen wij terug

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Zeer goed

Zeer verzorgde kamer heel netjes in deze tijd een bijna nergens meer te vinden bediening door alle personeel iedereen zet zich 100% in om het de gast naar de zin te maken in centrum van een mooi oud stadje met veel winkels en gaanderijen niet ver van Pompei en Paestum het hotel zelf is zeer mooi van binnen prijs/kwaliteit zeer goed

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Als we weer in die buurt met vakantie gaan gaan we daar zeker terug logeren

Er is een prachtig terras waar je 's avonds ook kan eten. Het was ook een plaats waar je overdag kon gaan zitten om boekje te lezen maar het meubilair en de ligzetel waren niet erg comfortabel. Met zo een mooi terras zou men veel kunnen doen. Maar dit is maar een idee naar het hotel. Want het is een super hotel.

Het is een mooi hotel. Ligging is perfect om amalfikust te bezoeken. Het hotel ligt vlak bij het historisch centrum van Cava de Tirenni. Autovrije buurt. Mooie stad om een paar dagen te verblijven. Het hotel beschikt over een goede kosteloze parking. Het ontbijt goed. Er is een kaart met verschillende bereidingen van ei met spek. Gratis te bestellen. Minpunt aan ontbijt. Weinig fruit, charcuterie had niet veel smaak, teveel zoet. Maar de bediening was super. Vriendelijke mijnheer die toeristen goede info gaf over de buurt. Dank zij hem hebben we een buffel ranch bezocht in buurt van Paestum. Was zeer de moeite.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Zeer mooie kamer (kregen gratis een upgrade naar suite).

Door het eenrichtingsverkeer is het hotel wat moeilijk te bereiken. Geen safe op de kamer.

Zeer mooie kamer (kregen gratis een upgrade naar suite). Zeer lekker ontbijt en goed eten in het hotel tegen schappelijke prijs.

Geen mening

Ligging en ontbijt

Heerlijk ontspannen t gaf n luxe gevoel

Bijzonder aardig personeel hadden interesse in de gasten

Personeel

Personeel

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

De service in het hotel is uitstekend.

Hotel ligt naast drukke winkelstraat waar op loopafstand restaurants op 1 hand te tellen zijn. Omdat het niet touristisch is zijn menu kaarten niet Engels afgedrukt en kan personeel in restaurants niet uitleggen wat het is omdat ze geen Engels spreken.

De service in het hotel is uitstekend. Personeel is heel persoonlijk en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

De ligging in het centrum van de stad.

Een minpuntje misschien: Het hotel en het meubilair is al iets ouder maar de kamer en badkamer werden gerenoveerd en zijn erg netjes. Geen lekkere cappuccino te krijgen bij het ontbijt!

De ligging in het centrum van de stad. De tuin en het terras om s'avonds nog rustig iets te drinken. De gratis ondergrondse parking. Prijs/kwaliteit zeer goed.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Nooit werden we zo goed verwend als in dit schitterende...

Nooit werden we zo goed verwend als in dit schitterende hotel Victoria Maiorino. Ook het gezellige en levendige Cava de' Tirreni, centraal gelegen in de interessante regio Campania op minder dan 10 km van de Amalfitaanse kust heeft ons aangenaam verrast. Wij komen volgend jaar zeker terug!

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Het personeel doet er alles aan om je in de watten te leggen.

Het personeel doet er alles aan om je in de watten te leggen. Je kan er ook lekker dineren in de mooie rustige tuin. De wagen staat koel in de afgesloten ondergrondse parking.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende...

Het badkamercomfort en de matige aankleding van de kamer. Ook het slaapcomfort viel tegen (matras en kussen te hard).

De vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende keuken van het restaurant.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Zeer attent personeel en het hotel ligt centraal aan leuke...

Zeer attent personeel en het hotel ligt centraal aan leuke winkelstraat en is toch heel rustig. Ook veilige binnengarage was fijn met onze volle auto.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de amalfikust.

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de amalfikust. Lang niet de prijzen die je aan de kustroute moet afrekenen voor een hotel. Binnen 3 km afstand! Dorpje erg leuk met veel winkels barretjes en eetgelegenheden.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Victoria Maiorino