Beoordelingen over Villa Accini 3-sterren

Via Molinelli, 16, 19016 Monterosso al Mare, Italië

#11 van de 15 hotels in Monterosso al Mare

Top bestemming voor vakantie.

Prijs aan de hoge kant.

Hotel vlakbij de zee (wel niet zichtbaar van bij het hotel). Italiaanse villa. Er kan geparkeerd worden bij het hotel, maar opgelet! Je hebt bijna een 4x4 nodig om er te komen. Ontbijten kan buiten voor de villa en dit is mooi meegenomen bij mooi weer. Naar Italiaanse maatstaven ruime kamers.

Mooie B&B

Is slechts 5 minuten gelegen van les Vans. Is zeer romantisch en rustig gelegen naast een kasteel. Is ideale slaapgelegenheid om te bekomen van een lekkere maaltijd bij Piet "Likoke".

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prachtige villa

Je kunt er pas vanaf 8.30 ontbijten. Als je eerder op reis wilt gaan kun je dus niet anders dan het heerlijke ( en betaalde) ontbijt er bij in te laten schieten. Jammer!

Schitterende lokatie. Prachtige tuin om in te ontbijten. Auto parkeren bij de lokatie is zeer prettig. Goede comfortabele en nette kamers, goede bedden. Zeer goed gevarieerd ontbijt. Vlak bij zee en station.

Wandelen vanuit een prettige locatie

Centraal gelegen, met eigen parkeerplaats. Behulpzaam en gastvrij aan de receptie.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Mooi kamer (bijgebouw), goed ontbijt (veel keuze), fijne...

We hadden een kamer in het bijgebouw, dit ligt vrijwel naast de spoorweg. Hoewel wij hier geen last van hadden, kan ik me voorstellen dat dit mensen kan storen. De douche is veel te laag. Indien je langer dan 1.70 bent pas je hier niet onder. Geen wifi op kamer.

Mooi kamer (bijgebouw), goed ontbijt (veel keuze), fijne locatie, veilige parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

De ligging van het hotel en dat onze auto daar veilig stond...

Het zeer onpersoonlijk onthaal,elke morgen zat de vader aan receptie en zei nog geen goede dag,alle informatie moest je Intoerismebureau halen

De ligging van het hotel en dat onze auto daar veilig stond en de airco omdat het zo geweldig warm was

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Ontbijt in hoofdlocatie was prima.

Kamer in annex, hierdoor geen wifi en was netjes maar minder leuk dan hoofdgebouw

Ontbijt in hoofdlocatie was prima.