Beoordelingen over Villa Bertagnolli - Locanda Del Bel Sorriso 3-sterren

Strada Delle Novaline 42, 38123 Trento, Italië

#14 van de 24 hotels in Trento

Niets op aan te merken.

N.v.t.

Unieke lokatie, geweldige gastvrouw, vriendelijk personeel, uitstekend eten en de kamers zijn fantastisch. Er wordt rekening gehouden met de hond, nooit een kamer op hogere etage. Voor minder validen is het iets minder geschikt, gezien de trappen in het landhuis. Verder alleen maar lof voor deze toplocatie.

Erg oud maar sfeervol.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

De ramen was een behoorlijk gedoe om open te krijgen en er zaten geen gordijnen voor de ramen. Alleen een soort kanten kleedje hing voor de sier voor de ramen. We werden dus al heel vroeg in de morgen / nacht wakker van het buitenlicht. Er kwam een beetje een pisstraaltje uit de douchekop.

De familiekamer die we kregen zag er sfeervol uit als je van een oud en authentiek houdt. De bedden sliepen goed en de airco op de kamer was een noodzakelijke deugd. Het ontbijt was prima. De hoteleigenaresse was erg vriendelijk.

Erg leuk om er geweest te zijn. Echt iets heel bijzonders.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

lawaai van de weg. geen airco. weinig waterdruk douche, lauw water

geweldige en bijzondere oude villa. Alleen daarom al meer dan de moeite waard. De ouderdom beperkt het comfort van de kamers

Bijzonder hotel
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Ontbijtplek is wat krapjes en soms was het een en ander op (bordjes of broodjes). Ze deden wel moeite maar was iets te druk voor 1 iemand. Achter ons raam waren volières en dat rook wat muffig.

Het gebouw is bijzonder en alles eromheen ook. Je kon er heerlijk eten. Allerlei bijgebouwtjes en aankleding, de villa, de planten. Genoeg te zien. Ruime kamer met aparte vide voor de kinderen.

Als je van oude panden vol historie houdt, is dit hotel een...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren erg hard, maar ook erg royaal.

Als je van oude panden vol historie houdt, is dit hotel een absolute aanrader. Het hotel is een hele oude mooie villa, vol met antiek en heel veel schilderijen. Het jongste deel van het pand stamt uit 1760! Je kijkt je ogen uit. Het personeel en de eigenaresse waren heel vriendelijk.

Charmant verblijf gelegen tussen de wijngaarden.

Ideaal gelegen in de natuur maar verderaf om naar het hartje van Dolomieten te gaan (+/- 100 km rijden).

Charmant verblijf gelegen tussen de wijngaarden. Zeer vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant. Een aanrader !

Vlakbij de snelweg dus ideaal voor doorreis.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Vlakbij de snelweg dus ideaal voor doorreis. Supergave plek alsje van brocante en verzamelingen en niet-doorsnee houdt. Prima ontbijt en aardig personeel.

Leuk object voor een kort(er) verblijf, erg autenthiek en op onderdelen verrassend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ontsluiting van het object en de parkeerplaats is moeilijk en echt iets voor ervaren chauffeurs. Verder zou het leuk zijn als er wandelmogelijkheden waren vanuit de villa zonder op de drukke en steile weg zonder uitwijkmogelijkheden te hoeven komen.

De autentieke toestand van de villa plus bijgebouwen en het feit dat alles netjes en schoon was. Was wel even wennen.

Zo’n prachtige locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zo’n prachtige locatie! Heel sfeervol! Authentieke inrichting met ook een heerlijk buitenterras voor het eten of ontbijt. Sanitair prima. Personeel aardig en behulpzaam. Traditionele gerechten uit de keuken.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goed verblijf gehad! Prachtig uitzicht!?
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De weg er naar toe! Op de informatie staat geschreven dat de locatie 500 meter uit het centrum ligt. Wij waren met de fiets en het is een steile klim van 17% naar boven! Fijn als dat vermeld wordt!

Leuk enthousiast ontvangst door het personeel bij aankomst! Mooie ruime kamer!

Romantische locatie met een warm welkom !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is erg eenvoudig, geen broodjes, geen croissantje en ook geen eitje. De koffie is ook echt niet lekker. Wat betreft beleg alleen keuze uit jam, worst en kaas. Verder geen mogelijkheid op de kamer om koffie of thee te zetten, er was een klein keukentje maar de electrische pitten deden het niet.

Prachtig oude villa met heel veel sfeer. Grote kamers. Balkon. Vriendelijke eigenaren. Alles netjes schoon.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Een mooie ervaring.

De koffie.

Prachtig gerestaureerd landhuis op mooie lokatie. Kamers ingericht met antiek en kunst. Zeer vriendelijke en goede service. Wij hebben genoten.

Was een aangenaam verblijf in een romantische omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zoals ook eerder omschreven vanaf de openbare weg komt er een smalle weg naar de binnenplaats. Het is maar een kort stukje, maar wij hadden tevens een fietsdrager achterop de auto, waardoor je extra voorzichtig dient te rijden vanwege de ongelijke weg.

De gehele atmosfeer en de entourage. Vriendelijke bediening Er was een eenvoudige kaart maar met heerlijke gerechten 's ochtends een heerlijk Italiaans ontbijt Vonden prettig dat er een eigen paarkeerplaats aanwezig is, op binenplaats

Heel appart.....maar wel leuk

Niet echt iets

Zeer rustiek gelegen oud pand,zeg maar landhuis. Om met hun woorden te spreken..."the house is very big" en dat is het! Volgestowed met curiosa.....moet je kunnen, willen waarderen. Kan voor kleine kinderen misschien een beetje beangstigend zijn.

Prachtige villa met veel sfeer en historie op fantastische lokatie.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Ontbijt kon beter maar was volgens Italiaanse normen voldoende.

Prachtig gerenoveerde villa, het leek wel een museum. We voelden ons hier als hertog en hertogin. De tuinen rondom de villa zijn prachtig en goed onderhouden, voelde aan alsof we in een tropisch land waren. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Omgeving is fantastisch!

Diner 's avonds is heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Diner 's avonds is heerlijk. Hier ga je naar toe om de sfeer en het personeel. Niet voor luxe maar de ambiance. Prachtig uitzicht over Trento. Echt een aanrader!

Mooie villa in de bergen bij Trento
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn aan de villa vast gebouwd. Het was warm en we hadden geen airco. De tweepersoons kamer die wij hadden zou ik niet aanraden voor langer verblijf dan 1 nacht.

Schitterende villa met goed restaurant. De villa is eigenlijk al een bezoek waard. Erg mooie omgeving in de bergen boven Trento. Er ligt een meer op 15 minuten rijden.

Geweldig gegeten voor een zacht prijsje, ontbijt was...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bedden en had ivm hond kamer op begane grond gevraagd vervolgens kamer op tweede verdieping

Geweldig gegeten voor een zacht prijsje, ontbijt was redelijk.

Een heel bijzondere overnachtingsplek!

Geen airco,slechte wifi.

Dit wordt een moeilijke beoordeling...Als ik puur en alleen op comfort van de kamer en hygiëne moet beoordelen kom ik op een lagere score (geen airco,slecht wifi,beetje bedrukte warme kamer,wat rommelig...)Maar dit huis heeft zoveel charme! Ik kwam niet uitgekeken!Bij het binnenwandelen van de oprit kreeg ik al een wauwgevoel!Zoveel mooie hoekjes,een binnenplaats,een prachtige voorgevel! Het bijhorende restaurant serveert lekker eten en ook daar was het heel gezellig om buiten te zitten. Het personeel is heel vriendelijk en zorgde voor een hartelijke ontvangst.Dus wie een oud huis weet te appreciëren en niet op zoek is naar luxe gaat zich hier zeker goed voelen! De rustige ligging te midden van wijngaarden is zeker ook een pluspunt.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Romantische locatie, maar pas op je hoofd!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas waren er ook wat zaken die minder waren. De temperatuur op de kamer was drukkend benauwd. Door de hoge ligging en het warme weer ontstaat er al snel onweer. Helaas is er geen airco waardoor het oncomfortabel warm en benauwd op de kamer is. Verder het bed. Dit was zo vreselijk hard met een matras waarvan de veren in je rug drukte. Zelden zo'n hard oncomfortabel bed gehad! Het bed leek zo oud als de locatie zelf. Maar met name de lauwe reactie nadat een zware koperen pot met scherpe gedroogde bessentakken op het hoofd van mijn vrouw kletterde was een behoorlijke teleurstelling. Toen we uit wilde checken hoorde ik een enorme klap en zag mijn vrouw in elkaar krimpen. Allerlei gedroogde bessentakken lagen om ons heen en een koperen pot stuiterde over de oude stenen vloer. Ik hielp mijn vrouw naar een stoel en liet haar zitten. Door de schrik en adrenaline zei zij al snel dat het ok was, maar ik wilde dat ze even bleef zitten zodat ik haar na kon kijken. De pot liet direct een buil achter op het hoofd van mijn vrouw en een scherpe tak had een haal op haar schouder gemaakt. Naar omstandigheden viel het nog wel mee, maar er kwam verder helemaal niemand even kijken, ondanks het kabaal. Ik heb mijn vrouw even op de stoel laten zitten en ben zelf iemand van het hotel gaan halen. Uiteindelijk kwam de kok kijken en vroeg of ze naar het ziekenhuis moest. De man sprak echter geen Engels en riep daarop de dame die de boel daar min of meer runde. Het eerste wat deze dame zei/vroeg was dat we zeker tegen de balie aan hadden staan leunen. Slechte zaak om je eigen nalatigheid direct op je klanten af te willen schuiven. Later zei een wel Engels sprekende medewerker dat ze de balie net opnieuw geverfd hadden en de pot niet goed terug hadden gezet. Een magere sorry was het enige wat er vanaf kon. Voor een passend excuus kunnen ze alsnog een flesje Chianti naar ons opsturen. Ons adres is vast wel bekend. Erg jammer van deze onprofessionele bejegening!

Parkeren kan op het terrein van het hotel maar vergt enige stuurmanskunst. De weg naar de parkeerplaats is ooit gemaakt voor een koets met paarden en niet voor de huidige brede auto's 😎 Maar met name de locatie en het gebouw waren prachtig. De kamers zijn geheel in stijl ingericht en geven je het idee terug in de tijd te gaan. Diner bij aankomt was ook erg lekker en schappelijk geprijsd. Het ontbijt was prima met voldoende keus aan alles wat je bij een ontbijt kan wensen.

Verblijf in een rustieke omgeving waar de authentiek vanaf spat!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Puntje van aandacht zou de WiFi kunnen zijn die is erg matig! Maar als je op vakantie bent kan dat een plus zijn.

De accommodatie bevindt zich op een prachtige locatie , en is volledig in oude stijl gerestaureerd ! Je wordt er echt als gast behandeld, meer dan fantastisch!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Een juweeltje in de heuvels net ten zuiden van Trento
    • Studio

Techniek/installatie was in een aantal gevallen nauwelijks de jaren 50 van de vorige eeuw ontstegen, maar alles functioneerde wel naar behoren. Wat ouderwetse inrichting Internettoegang niet erg stabiel

Bijzonder rustige ligging. Hartelijk ontvangst. Zeer behulpzaam Het restaurant (Locanda del Bel Sorriso): eenvoudig maar zeer smakelijk. Goed en uitgebreid ontbijt.

Leuke plek als je van het echte Italiaanse houdt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets om te vermelden ......

De leuke italiaanse stijl, en de gastvrijheid, vriendelijke personeel. Zou het zo weer nemen als ik in deze buurt ben, helaas maar voor de doorreis geboekt. Natuurlijk is dit onze mening en kan niet voor andere spreken.

Wát een bijzondere plek!

Wát een bijzondere plek!

Super !

Super !

Diner en ontbijt waren top!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Accommodatie viel fors tegen: oud, rommelig, zeer gehorig.

Diner en ontbijt waren top!

zeer aan te bevelen , mooie villa en kamers nog echt in de oude staat fantastisch.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de locatie en en de Villa ,heel goed restaurant , heerlijk gegeten en goed ontbijt , ruime kamer , schoon .

Fantastische sfeer en locatie

Fantastische sfeer en locatie

Het personeel was niet allemaal even vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel was niet allemaal even vriendelijk. We waren idd wat later, maar dan behandel je de gast toch altijd netjes, lijkt me.

Aanrader!

WiFi beperkt

Vriendelijk toeschietelijk personeel Unieke locatie druivenrassen zover je kunt zien) bij lief dorpje

Beter om geheim te houden. Stuur alleen uw beste vrienden hierheen

Sfeer en diner

Ligging was prachtig, ontvangst van de gastvrouw was zeer...
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Ligging was prachtig, ontvangst van de gastvrouw was zeer hartelijk

Sprookjes bestaan nog in Italië !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je waant je in een decor van een opera! De gastvrouw is ook een charmante dame,die het echt naar je zin wil maken!

Paradijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer welkom en super service. Zijn heel aardig en behulpzaam. Je kan ter plaatse ook heerlijk dineren. Echt het Italiaanse gevoel! 👍

Wij gaan zeker terug!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Absoluut niets viel ons tegen!

Schitterende, rustige locatie, zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Lekker eten en goede wijn.

prijs/kwaliteit van de restaurantkeuken

geweldige leuke en ontspannende accomodatie

Hotel is knetter oud maar daardoor juist super!
    • Studio

Hotel is knetter oud maar daardoor juist super! Mooie omgeving! Al het eten wat met veel passie wordt bereidt is heerlijk!

Eten viel erg tegen

Ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 26 november 2017

gezellig en warm
    • Studio

Super lieve mensen, heerlijk gegeten en geslapen. +++

Alles!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ligging, uitstraling, uitzicht, hartelijkheid, sfeer,...

geen airco

Ligging, uitstraling, uitzicht, hartelijkheid, sfeer, accomodatie

Prachtige omgeving, bijzonder. Behandeling viel tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenaar en personeel waren niet geinteresseerd in hun gasten.

Bijzonder kasteel

Het gebouw.

Het gebouw. Heel sfeervol. Vriendelijke ontvangst.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel bijzonder huis en omgeving, grote ( positieve) verrassing

Prima ontbijt en maaltijd, kamer was oud maar schoon bed...
    • Studio

Prima ontbijt en maaltijd, kamer was oud maar schoon bed kraakt als de ziekte

Warme ontvangst, no-nonsense accommodatie.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Ietsje meer variatie in het ontbijt bij verblijf van enkele dagen.

Warme ontvangst, no-nonsense accommodatie.

Wauw! Fantastische plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De plek, de sfeer, de gastvrijheid

Prachtige oude villa met brocante-achtige uitstraling.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige oude villa met brocante-achtige uitstraling. Met de fiets wel effe klimmen (pfff 17%)

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Verrassend verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige locatie, originele kamers, vriendelijke mensen, mooi uitzicht.

La dolce vita
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Heerlijke omgeving. Prachtig stukje Italië! Karakteristiek en idyllisch !

Tussenstop

Kleine douch

De eet gelegenheid

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Erg gastvrij

Erg gastvrij

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

De toewijding en kwaliteit op culinair gebied en de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De toewijding en kwaliteit op culinair gebied en de authenticiteit van deze locatie

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Hotel heeft reserveringsprobleem adequaat en snel opgelost...

Ondanks reservering was hotel vol toen we aankwamen

Hotel heeft reserveringsprobleem adequaat en snel opgelost door een ander hotel in de buurt te regelen

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Verblijf op een authentiek landgoed tussen de wijnvelden.

Verblijf op een authentiek landgoed tussen de wijnvelden. Origineel verbouwd, vriendelijke eigenaar, heerlijk eten, en ontbijt tussen de wijnranken in de zon.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Beddegoed versleten en enkel een laken aanwezig.

Beddegoed versleten en enkel een laken aanwezig. Zeer slechte matrassen. Pover ontbijt, zelfs voor de betaalde prijs.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

locatie en de sfeer

geen wifi

locatie en de sfeer

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Heel mooi gelegen,

Het ontbijt was erg mager!

Heel mooi gelegen,

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Heel vriendelijk personeel en een prachtige locatie.

Heel vriendelijk personeel en een prachtige locatie. De kamer was zeer ruim met balkon.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Zeer authentiek en karakteristiek.

Wat harde bedden. Neem een extra campingtopper mee.

Zeer authentiek en karakteristiek. Vriendelijk personeel. Sfeervol terras en zeer betaalbaar eten.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Erg bijzondere historische plek

Erg bijzondere historische plek

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De locatie zelf, heel apart en verrassend charmant en...

De locatie zelf, heel apart en verrassend charmant en romantisch

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Zeer sfeervolle accommodatie.

Zeer sfeervolle accommodatie. Uitstekend ontbijt. Fraai gelegen en toch dichtbij de snelweg.

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

De locatie was schitterend ,als of de tijd even had stil...

Alles was goed geregeld er viel helemaal niets tegen .

De locatie was schitterend ,als of de tijd even had stil gestaan .

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Een verrassend orgineel hotel, absoluut geen doorsnee,

Een verrassend orgineel hotel, absoluut geen doorsnee,

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.