Beoordelingen over Villa Carolina Country House

9,7

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Heerlijk relaxed
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Moeilijk te vinden met navigatie in het donker

Vriendelijke ontvangst, nemen alle tijd, mooiere kamer gekregen dan besteld, en een super ontbijt. Alles vers en heel uitgebreid.

Eigenlijk alles, de kamer was een plaatje met aparte bad...
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee - Split-Level

Eigenlijk alles, de kamer was een plaatje met aparte bad verdieping. En het terras met uitzicht is super, geweldige plek om te zijn, wij hadden langer willen blijven.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Personeel was zeer vriendelijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Personeel was zeer vriendelijk. Wij waren eind mei, alleen alles nog heel rustig Het seizoen moet nog beginnen in Puglia.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Zeer gastvrije, lieve mensen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zeer gastvrije, lieve mensen. Zalig ontbijt en prima locatie.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

mooie locatie, het prachtige uitzicht dat je hebt op het terras en de vriendelijke mensen van villa Carolina

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Bijzonder vriendelijk en erg behulpzaam personeel.

De afstand van het hotel naar Sorrento. Dit is niet te lopen,te ver en de weg te gevaarlijk. Erg afgelegen. Alhoewel de eigenaar in ons geval ons dikwijls naar Sorrento bracht en later weer ophaalde.

Bijzonder vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Serveren een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Hartelijke mensen die je met de beste zorgen omringen.

Helemaal niets, de bedden waren voor ons net iets te hard maar we hebben toch heerlijk geslapen.

Hartelijke mensen die je met de beste zorgen omringen. Alles was voorhanden, shuttledienst is een meerwaarde. Ideale uitvalsbasis om de Amalfikust te bezoeken.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Super vriendelijke gastvrouw en gastheer, heel persoonlijke...

Zeer moeilijk te vinden en bereiken Zeer smal straatje om met de auto door te rijden

Super vriendelijke gastvrouw en gastheer, heel persoonlijke aanpak, gepassioneerd Prachtig uitzicht, mooie tuin met lekkers Heerlijke frisse (airco), propere en ruime kamer met ruime badkamer en goed bed Gratis glaasje prosecco gekregen bij aankomst Heel lekker, vers ontbijt en mogelijkheid om buiten te eten met zicht op de zee en de tuin Gratis shuttle busje naar sorrento 's avonds en terugbetaling van de andere bus die overdag naar sorrento rijdt Gratis parking (wel kleine parking) Gratis WiFi

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

De supervriendelijke ontvangst.

NIETS! Alles is top: ontbijt, hygiene, avondmaal, sfeer, omgeving...

De supervriendelijke ontvangst. Emmanuella en Carlo zijn de beste 'hosts' die je je kan indenken, ze doen alles om je verblijf onvergetelijk te maken!

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Meteen bij binnenkomst kregen we een gastvrij onthaal van de...

Eigenlijk niks, maar de locatie is moeilijk te vinden.. Zeker ook een uitdaging om de smalle wegen te rijden! Maar voor ons was het dit absoluut waard!

Meteen bij binnenkomst kregen we een gastvrij onthaal van de eigenaresse (Emanuella). Een glas wijn en samen kletsen over de Villa. De toon was gezet voor ons verblijf in villa Carolina. Gastvrij, warm, super vriendelijk, kwaliteit, service... In een woord GE-WEL-DIG!! Uitzicht is ook fantastisch! Met eigen tuin waaruit je zo de vruchten mag plukken, zwembad, WOW!

• Beoordeeld op: 18 november 2015

Wat een spontane gastvrijheid !

Wat een spontane gastvrijheid !

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Voedsel uit eigen tuin!

Voedsel uit eigen tuin!

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

De gastvrijheid en het heerlijke ontbijt!

Helemaal niets!

De gastvrijheid en het heerlijke ontbijt!