Beoordelingen over Villa Curina Resort

Strada Provinciale 62, 24, 53019 Castelnuovo Berardenga, Italië

#3 van de 25 hotels in Castelnuovo Berardenga

Top hotel, stil en confortabel met de ideale uitvalsbasis voor chianti en Siena
    • Familiesuite

Feitelijk niks Normaal gezien zijn honden niet toegelaten maar we wisten dit niet en uiteindelijk toch welkom Txs

Zeer goed hotel, rustige gelegen maar de ideale uitvalsbassis voor Siena, Chianti, etc Er is een zeer lekker restaurant bij met een goeie wijnkaart Bravo aan Andrea, de zoon !

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Echt super vriendelijk en gastvrij personeel, geweldige...

De badkamers zijn of aan de krappe kant of het is in bad douchen. Restaurant viel ons wat tegen.

Echt super vriendelijk en gastvrij personeel, geweldige locatie, goed ontbijt, goede bedden, zeer schone kamers.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Het was erg heet toen wij in Villa Curina verbleven.

De airco op de kamer werd pas aangezet toen wij arriveerden. Zou slimmer zijn om dat al eerder te doen.

Het was erg heet toen wij in Villa Curina verbleven. Toen wij vroegen om een andere kamer waar de zon minder op brannde, kon dat supersnel geregeld worden. Vriendelijkheid van het personeel was in alle opzichten aan de orde.

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

de locatie was prachtig en de ontvangst hartverwarmend,...

We hadden een tom tom bij ons, maar deze kende de locatie niet, was dus even zoeken.

de locatie was prachtig en de ontvangst hartverwarmend, s'avonds heerlijk in het restaurant ernaast gegeten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Grote kamers fantastische ligging goed ontbijt