Beoordelingen over Villa Goetzen 3-sterren

Via Matteotti, 2/C, 30031 Dolo, Italië

#4 van de 16 hotels in Dolo

Geweldig de omweg waard.

De airconditioning werkte niet en omdat we een kamer aan de straatkant hadden moest het raam open en is er veel langsrijdend verkeer.

Het is een van de beste visrestaurants van Europa. Absoluut nummer een op onze lijst. Rauwe vis in citroen gegaard in veel varianten. Je kunt hier niet kiezen en er blijft vanalles komen. Ze proberen het helemaal naar je zin te maken. Wijnen worden door hen gekozen en je betaald een vaste prijs inclusief wijn. Als je daarna kunt blijven slapen is dat helemaal goed. Kleine eigen parkeerplaats bij het hotel. Kamers keurig met goede bedden en badkamer. Ontbijt voor Italiaanse begrippen royaal.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Voor deze prijs is veel beters te vinden

Het hotel heeft een populair restaurant. Dit zorgt ervoor dat je geen plaats vindt op de kleine parking. Parkeren is dan een probleem. 's Morgens eten aan tafels waar het tafelkleed van de vorige avond nog ligt met de sporen van de restaurantbezoekers is niet wat ik hygiënisch vind. Een ontbijt uit enkel zoetigheden (wist niet dat er zo veel koekjes bestaan) is voor mij te eenzijdig. Jammer dat een hotel met veel capaciteit stilaan is weggegleden tot een hopeloos verouderde infrastructuur.

Gelegen aan het Brentakanaal straalt dit hotel mee de grandeur uit uit vervlogen tijden.

Heerlijk relaxt.

We moesten wennen aan het ontbijt. Allemaal zoetigheden. Erg leuk, maar wij houden van hartig dus dat was jammer.

Attent en vriendelijk personeel. Fijne kamer. Jammer dat we niet konden blijven eten. Het was al vol geboekt! We zijn toen in de directe omgeving in een heerlijk restaurant terecht gekomen. Dit was ook helemaal prima.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

prima plek om te slapen en lekker te eten

mooi terras aan de achterkant hotel ook nog een ponton terras op het riviertje achter het hotel eten is inclusief wijn en water en toetje hierdoor lijken de prijzen wat hoog dit staat er niet bij vermeld, heerlijk vis gerechten

• Beoordeeld op: 29 september 2016

MOOI RUSTIGE HOTEL VOOR EEN GEZIN MET JONGE KINDEREN.

ASSORTIMENT BIJ ONTBIJT WAS BEPERKT, MOCHT IETS MEER ZIJN. ER WAS GEEN LIFT OM BAGAGE NAAR BOVEN TE BRENGEN.

KAMERS WAREN SCHOON, HYGIENE IN BADKAMER WAS ZEER GOED. ONTBIJT WAS MATIG MAAR WEL LEKKER.

Terrific!

Douchekop is wat vreemd bevestigd

De sfeer

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Prima hotel, jammer dat het restaurant gesloten was.

Een ontbijt met alleen maar koekjes, taartjes en jam vinden wij niet echt een geweldig ontbijt, hier moet echt iets anders voor komen.

Prima hotel, jammer dat het restaurant gesloten was.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Heel sfeervol, mooie kamers en heerlijk gegeten op mooi...

Heel sfeervol, mooie kamers en heerlijk gegeten op mooi buitenterras.