Beoordelingen over Hotel Villa Pirotta 3-sterren

Contrada Tenente C.N., 70028 Sannicandro di Bari, Italië

#6 van de 7 hotels in Sannicandro di Bari

Het hotel is dramatisch slecht.

Lastig te vinden. Ontzettend gedateerd. Badkamer overstroomde (water liep niet weg in de douchebak) waardoor alles blank stond, waarna we na het indienen van een klacht, een andere kamer kregen. Veren staken door de matrassen. Om 03.30 uur werden we wakker door vreselijk gesnurk alsof die persoon in onze kamer lag te slapen. Dit hebben we willen melden aan de receptionist. Deze was nergens te bekennen en bleek na enig onderzoek in onze 1e kamer met schoenen aan in bed te liggen slapen/snurken met de deur open. Te gek voor woorden! De volgende ochtend hebben we een klacht ingediend. Bij thuiskomst is hier pas op gereageerd en deed men het af met het feit dat de receptionist zich niet lekker voelde. Gemaakte kosten € 60 (!!!) voor een tweepersoonskamer voor 1 nacht, zonder ontbijt krijgen we niet terug. Men biedt ons aan hier nogmaals op hun kosten te verblijven. Dit management verstaat echt het vak van de hotellerie niet.

Het enige positieve is dat we bij aankomst een receptioniste troffen die goed Engels sprak er ons wat tips over de omgeving kon geven.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Geweldig gastvrij en vriendelijk personeel

douche cabine had wat schoner gekund, douchekop bleef niet goed zitten, daardoor moest je hem zelf vasthouden wil je niet alles nat hebben. Matras was voor mijn smaak te hard. Mistte een lees- bedlampje.

Zeer gastvrij, prima Italiaans ontbijt, klantvriendelijke service, manager die soms als taxichauffeur dienst deed zonder iets terug te vragen. Fietsen aanwezig.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Gewoon goed!

Helaas is het hotel best gehorig, hier dient rekening mee gehouden te worden

Zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goed hotel

Aardig personeel, ruime kamers die goed verzorgd waren.