Beoordelingen over Hotel Villa San Lorenzo Maria 3-sterren

Via Dei Liguri 7, San Lorenzo, 00185 Rome, Italië

#292 van de 921 hotels in Rome

Rome en het Vaticaan zeker de moeite waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie van het hotel indien men met eigen auto komt, het hotel ligt binnen een ZTL zone, hier goed uitkijken dat je voor je hierin gaat zeker weet dat de camera's uit zijn. (even hotel bellen) Veel last van opdringerige straat verkopers.

Hotel lijkt niet 'thuis' te horen in de wijk Het ontbijt had een ruime keus. Eigen auto binnen hekken van het hotel kunnen parkeren en het openbaar vervoer is erg dichtbij, kaartjes zijn bijna schuin tegenover de halte te koop bij een tabakswinkel.

Heel lekker ontbijt - het hotel ligt iets verder van het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De omgeving van het hotel zag er heel verwaarloosd uit, ook vuil en soms rook het vies. Niet in hotel maar wel in de straten.

Heel lekker ontbijt - het hotel ligt iets verder van het centrum was als voordeel heeft dat de grote toeristenmassa niet aanwezig is, maar het nadeel is dan wel dat je eventjes op de tram of metro moet zitten om naar het centrum te gaan. Toch stoorde ons dat niet. De tramhalte ligt juist op de hoek van het hotel. Tram 3 brengt jou naar het metrostation en van daaruit kan je dan verder naar centrum Rome. Het hotel is ook heel proper! Hele lekkere en goedkope restaurantjes in de omgeving. Heel groot prijsverschil met eten in het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De locatie is wat ver van het centrum, maar er is goed openbaar vervoer. De badkamer vond ik wat krap.

Uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Beneden is een zitje buiten.

Mooi, rustig hotel met uiterst gastvrije medewerkers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche is echt te klein

Mooi, rustig hotel met uiterst gastvrije medewerkers. Supermarkt en tramhalte nr 3 en 19 om de hoek. Goede verbinding met oa Colosseum, Vila Borgese, Vaticaanstad en bus 71 naar de oude binnenstad

Prettig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De omgeving van het hotel was wel erg verpauperd. Erg veel graffiti en slechte stoepen. Wel goede restaurantjes! En ook leuk geprijsd doordat je niet in het centrum zit. Badkamer is wel erg klein metname de douche cabine. Hier en daar schimmel plekken doordat er geen ventilator hangt!

Heerlijk cappuchino!! Erg fijn om buiten op het terras een aperatief te kunnen drinken of te ontbijten. Ook het dakterras was fijn om na een dag stad even bij te komen. Makkelijk met de tram naar dichtsbijzijnde metro station te reizen. Binnen het half uur (mits je de tijden weet) ben je overal.

Gezellig Italiaans hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel was echt gezellig “Italiaans” met behulpzame en vriendelijke medewerkers. De omgeving (wijk) van het hotel (waar het hotel zelf weinig aan kan doen), kan wel een upgrade gebruiken.

Gezellig Italiaans hotel. Super schoon en met behulpzame en vriendelijke medewerkers. Openbaar vervoer naar het centrum Rome etc. dichtbij en met korte reistijden.

goed hotel, vuil Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De weinige inspanningen die Rome doet om de stad aantrekkelijk, aangenaam en proper te houden. Het is een schande hoe mensen daar weg komen met vandalisme zoals graffiti op de historische plaatsen. Ook de opdringerige zwarten die je intimideren met hun belachelijke goederen, verzieken de sfeer. Gelukkig maakt het hotel dat allemaal goed en zorgt het voor een veilig gevoel.

Het hotel was prachtig en heel aangenaam, maar spijtig van de vuile en met graffiti overstelpte muren. Daar zou de stad Rome wel iets mogen aan doen! Foei foei Rome. Gelukkig deed het heerlijke hotel, vriendelijke personeel en lekker ontbijt die narigheid snel vergeten. Zodra je binnen de muren van het hotel bent, vergeet je de vuile straten en muren.

Weg uit de drukte van Rome en op een kwartiertje wandelen van het Colosseum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was heel klein en er stond wat schimmel op de voegen. Spijtig dat we op de ochtend van ons vertrek om 6 u geen ontbijt gekregen hebben. Dat was ons de dag vooraf nochtans beloofd.

Heerlijk, ruim ontbijt en leuke kamer en vriendelijk personeel.

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Iets meer hangertjes in de hangkast. Bij het ontbijt iets meer soorten (bruin) brood en beleg. Bij de yoghurtsoorten graag ook naturelsmaak. En graag echt3 Italiaanse koffie bij het ontbijt.

Bed en kussen waren goed. Douche was prima.

Een aanrader.
    • Kleine Driepersoonskamer

De kamer was ruim met goede bedden (lengte). Iedere dag schone handdoeken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer uitgebreid ontbijt. Tram om de hoek wat de ligging compenseerde.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Comfortabel en ontspannen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is niet gemaakt voor lange mensen. Het bed is niet lang en in de badkamer was alles smal (douchekabine) en laag (de wasbak en wc).

Zeer vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt, met uitgebreide tijd om te ontbijten. Het bed lag prima en werd iedere dag netjes opgemaakt.

Aangenaam hotel met heel vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet echt tegengevallen maar badkamer is wat "dated".

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Goeie koffie en cappucino, er zijn hard gekookte eieren op het buffet, maar je kan ook andere bereiding vragen, zonder meerkost. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Een fijne kennismaking met Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging in een mindere buurt

Leuk hotelletje in Italiaanse stijl. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam personeel. Lekker ontbijt en propere kamer met goed bed

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Ontbijt was heerlijk.

Douche!! Te gehorig!

Ontbijt was heerlijk. Kamer was redelijk klein. Omgeving was armoedig. Hotel heel erg gehorig! Douche was verschrikkelijk klein, je kon je amper bewegen. Stilte tuin was aangenaam

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Als ik nog eens in Rome kom ga ik weer naar Hotel San Lorenzo Maria.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De omgeving van het hotel is rommelig: graffiti op muren, veel troep langs de straten. In deze omgeving zou je een hotel als Hotel Villa San Lorenzo Maria niet verwachten.

Het personeel van dit mooie kleine hotel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De eenpersoons kamer en het ontbijt zijn prima. Het hotel ligt nogal ver van het centrum van Rome, maar met tramlijn 3 ben je er zo. Het openbaar vervoer is er goedkoop.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden op voorhand niets van activiteiten geboekt en ze hebben ons elke dag perfect uitgelegd hoe we zo snel mogelijk op de locaties konden geraken, de goedkoopste tickets konden aankopen en hoe we de lange wachtrijen konden voorkomen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Gezellig vriendelijk hotel, ontbijt goed, typisch Italiaans
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De omgeving is echt niet aangenaam. Je kunt er als het donker is naar mijn idee niet zomaar een ommetje gaan maken, zeker niet met kinderen.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn leuk ingericht en schoon. Erg gezellig 's avonds in de bar en op het terras.

Prima hotel voor die prijs, maar helaas niet zo schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was er vies! Kamers worden alleen "voor het oog" schoon gemaakt. Hele stofnesten op de kast, vieze hoeken etc. Het sanitair is gedateerd en ook niet heel schoon. De wijk waar het hotel ligt is smerig en vol graffiti. Het ligt wel op 60 m van de tramlijn en dat was ideaal.

Het is een prima hotel gezien prijs kwaliteit. Het personeel is heel vriendelijk en gaf heel goede tips. Het restaurant om de hoek wat zij adviseerden was fantastisch. We zaten er iedere avond te midden van Italianen en aten authentieke gerechten. Het ontbijt is redelijk en de kleine tuin voor het hotel was fijn om even tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Helemaal top!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel is echt top. Vriendelijk en heeel behulpzaam. Mijn zus was haar IPad kwijt. Personeel op zoek en teruggevonden achter de koelkast. Waar doen ze zoveel moeite voor je, echt top!!!! Behulpzaam bij je dagindeling en uitleg over het vrevoer daarheen. Na 2 dagen kwam er een kamer met terras vrij en mochten we daarheen verhuizen. 'S morgens op pad gegaan en 'savonds stonden al onze spullen netjes op de nieuwe kamer.

Prima hotel voor een citytrip, maar wel in een wat mindere buurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De locatie is net in een buitenwijk, waardoor je niet echt prettig je auto neerzet. Ligt bijvoorbeeld glas van ingeslagen ruiten op straat. Dus wel goed je auto leeghalen. Je bent minimaal 20 minuten bezig om in het centrum te komen. Ontbijt was niet heel lekker.

Heel romantisch hotel met fijn terras. Kamers netjes, wel een beetje gedateerd.

Personeel was ontzettend vriendelijk!
    • Kleine Driepersoonskamer

Badkamer was wat ouderwets, maar wel schoon.

Personeel was ontzettend vriendelijk! Ze hielpen elke dag bij het plannen van de aankomende dag. Bij aankomst kregen we gratis koffie en broodjes en bij vertrek gratis biertjes. Het hotel was erg sfeervol en had een heerlijke tuin en dakterras om te relaxen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

We hebben heerlijke dagen gehad in jullie hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren erg gehorig, we konden de buren horen praten !! Het ontbijt was goed maar we miste echt de harde broodjes !

Het ontbijt was wel goed. De kamers waren ook prima met een heerlijk bed ! Het personeel was erg aardig en behulpzaam! Wij zouden een volgende keer zeker teruggaan naar dit hotel !

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Aardig personeel, goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie was ver van het centrum, bus vrij ver weg en de rit naar t centrum was lang. Sanitair was heel klein en oud. Erg gehorig.

Aardig personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Geweldig hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Misschien het enige minpuntje was dat het buiten de stad ligt, maar met de tram of bus, op korte afstand, ben je er zo.

Onze kamer 107(klein appartementje) was geweldig, ligt net buiten het hotel. Het ontbijt was prima, personeel bijzonder aardig.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

we genoten van hotel, buurt en Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets.als je niet van vuil opstraat houdt en volop graffiti zal het je hier minder bevallen

Locatie in studentenbuurt. Veel leuke restaurants. Buiten touristisch gebied. Prettig hotel. Prima personeel. Leuke tuin voor glas wijn

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Laagdrempelig, veel comfort en vriendelijkheid
    • Kleine Driepersoonskamer

Het hotel is gelegen in een iets minder aantrekkelijke wijk. Wel ideaal gelegen bij de tramlijnen, zodat je eenvoudig Rome kunt verkennen.

De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk. Ze nemen alle tijd om je uitgebreid te informeren over alle mogelijkheden en leuke activiteiten in Rome. Het ontbijtbuffet was erg goed. Veel variatie en heerlijke cappuccino! Om de hoek zit een supermarkt met uitgebreid assortiment en ook zitten in de directe omgeving prima eettentjes waar je typische Italiaanse gerechten kunt bestellen. Een ideale locatie voor een aangenaam en verrassend verblijf in Rome.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

De vriendelijke en efficiënte service wint het van de wat mindere omgeving van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Omgeving was nogal rommelig met veel afval en graffiti. De kamers klein en douche erg klein.

De bediening, service en leiding van het hotel waren uitstekend en buitengewoon attent.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Volgende keer in Rome zelfde hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer, douchecabine heel klein. Toilet en wastafel erg dicht op elkaar.

Ontbijt was heerlijk! Voldoende keuze. Kamer was goed. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Kamers waren goed met een goed bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer is een beetje verouderd en de douche moeilijk te regelen. Geen constante flow van warm water

Kamers waren goed met een goed bed. Zeer goed ontbijt. Bovenal beviel het vriendelijke en behulpzame personeel. Behulpzaam met koffers, informatie over het openbaar vervoer en over bezienswaardigheden. slechts 100 mtr. van een tramhalte.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prima hotel met goede prijs- kwaliteitverhouding.

Heerlijk romantisch hotelletje in buitenwijk, dichtbij tramstation. Hotel heeft fantastisch binnentuintje waar het heerlijk ontbijten is en na een dagje sightseeing Rome fijn vertoeven is met een flesje wijn. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Perfecte prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel!

Alles was super!

De kamers waren ruim en proper! Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. Aanvankelijk leek de locatie niet zo handig maar uiteindelijk ligt het hotel dicht bij alle verbindingen en op 40' wandelen naar het centrum. Deze wandeling is langs het colosseum, piazza venetia, forum romanum, ... Dus je hebt tal van bezienswaardigheden tijdens deze wandeling! Het personeel is ook super vriendelijk! Toen ik alleen vertrok, gaven ze me allerhande tips alsook de nummers van het hotel zodat ik kon bellen indien er problemen waren (ik reis alleen).

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamers zijn erg gehorig en aan renovatie toe. Douche erg smal (dikkere mensen zouden er niet in passen).

Supervriendelijke medewerkers, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

meer dan geslaagd bezoek aan 'la cittá eterna'
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toen we met de taxi arriveerden, vreesden we dat we in een minder leuke buurt terechtgekomen waren, maar de leuke voortuin met gezellig terras deed ons die indruk vlug vergeten :-)

Het personeel was heel erg vriendelijk en altijd bereid om bij te staan met raad en daad !

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

De ligging was zeer goed,vlakbij tram 3,en toch in een heel...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamers moeten misschien toch stilletjes aan een restauratiebeurt krijgen, gebrekkige airco, klein, maar zeker voldoende als je via booking een discount kunt krijgen

De ligging was zeer goed,vlakbij tram 3,en toch in een heel rustige buurt waar je bij de kerk heel leuke restaurants en bars vindt.Vriendelijk personeel!

Ver van centrum.

buurt

Ver van centrum. Tram lijn 3 voor de deur. Uitstekend en royaal ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzame receptie en personeel.

Klantvriendelijk personeel en hadden een erg mooi dakterras
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche, erg gehorig en de omgeving

Klantvriendelijk personeel en hadden een erg mooi dakterras

Vriendelijk personeel, mooi groot dakterras en dicht bij het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was erg gehorig en de douchecabine was erg klein

Vriendelijk personeel, mooi groot dakterras en dicht bij het ov

Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie, centrum was wat verder weg

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Door overmacht eerste overnachting moeten annuleren. Toch volledige bedrag in rekening gebracht.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het ontbijt was sober, maar goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douchecel was voor mij te krap

Het ontbijt was sober, maar goed. De kamer vrij klein, voor het overige alleen maar positieve commentaar.

Aanrader

Vriendelijk personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Volgende keer weer dit hotel.

Klantvriendelijkheid

Prima hotel met een uitstekende prijs-kwaliteits vehouding in de wijk waar ik in Rome wil logeren

Geen stoel op de kamer

Goed ontbijt. Hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Leuk verblijf in Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De buurt zag er 's avonds minder aangenaam uit.

Mooie charmante kamers rond een gezellige koer

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gastvrij personeel, geweldig ontbijt, locatie

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Fijn stadshotel. Uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Rome.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche aan de kleine kant.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

prima hotel met vriendelijk personeel, zeker voor een korte vakantie

badkamer/douche erg klein

Het ontbijtbuffet en de bediening + service personeel

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eens je uit het hotel bent, is het niet zo een aangename buurt, nog vuil ook.

De service van het personeel, top!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Charmant hotel, vriendelijk personeel, kraaknet enkel locatie wat minder.

Prima terras

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Leuk hotel in een hippe maar grauwe buurt

De douche

Lekker ontbijt. Comfortabel en correct hotel in een ruwere wijk. Wel goed gelegen. Niet ver van Termini....

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Heel goede locatie om Rome te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De omgeving was niet zo leuk

Heel goede locatie om Rome te verkennen.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

geweldig mooie stad!

Kleine kamer maar uiteindelijk ben je er niet of nauwelijks!

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel die tips en advies geven!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Het personeel was fantastisch, net zoals de sfeer.
    • Kleine Driepersoonskamer

De douche was snel koud en bijna geen druk, maar ach.

Het personeel was fantastisch, net zoals de sfeer. Lekker ontbijtje.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Zeker aan te raden

Problemen met de warmwater voorziening in de badkamer

Kamers waren prima en goed ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Fantastich goed gelegen hotel met perfecte service!
    • Kleine Driepersoonskamer

Fantastiche service. Antonio, de Manager was de perfecte gastheer. Kamer groot met mooi en groot terras. Ontbijt prima en verzorgd

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam de kamer...

de omgeving was wat minder maar de accomodatie maakte dit helemaal goed

het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam de kamer was precies zoals verwacht , hadden de luxe van een groot dakterras aan de kamer

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Bij aankomst met een drankje ontvangen.

Er viel niets tegen. Het was een te gek verblijf.

Bij aankomst met een drankje ontvangen. Het ontbijt was heerlijk.Prachtig pand. Elke dag werd op verzoek een heerlijke omelet gebakken. Heerlijk uitgebreide keuze en thee voor en koffie na zodat je goed op gang kon. Het personeel was supervriendelijk. Goede stadsinformatie. Zeer behulpzaam. Ruime schone badkamer. Origineel sfeervol ingerichte slaapkamer ruim voorzien van lades en kastruimte Openbaar vervoer op 20 meter afstand. 10 minuten van het Colosseum. Van daar uit ligt de stand aan je voeten. 's avonds heerlijke een een drankje of in de koffie in de lobbie. Zeer betaalbaar.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Heel goed ontbijt en heel vriendelijk personeel die je op...

De badkamer is OK, maar de douchecabine is wel heel klein. Moest me echt in alle bochten wringen om te bukken ... Soms ook water al snel koud en een klein straaltje als er teveel mensen tegelijk gebruik maken van water. We hadden een lastig akkefietje in de eerste nacht (iets met een dier...) maar dat is door het management op een keurige manier opgelost.

Heel goed ontbijt en heel vriendelijk personeel die je op alle mogelijke manieren tegemoet komt en helpt. Tram (lijn 3 en 17) stopt zowat voor de deur en dan kom je echt overal in Rome. Daarnaast kun je ook nog de bus (71) pakken die je ook in het centrum brengt (Spaanse Trappen/Trevi fonteinen).

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Leuk hotel, met dakterras en terras voor de deur, goed...

De locatie achter het station is niet echt een mooie of leuke buurt.

Leuk hotel, met dakterras en terras voor de deur, goed ontbijt, schone kamers, aardig en behulpzaam personeel. Tram 3 en 19 vlak voir de deur.

• Beoordeeld op: 25 november 2015

dichtbij het openbaar vervoer

De kamer viel enorm tegen in vergelijking met de getoonde foto bij de boeking. We hadden dit hotel speciaal geboekt om de uitstraling. Omdat we ons 12 1/2 jarig huwelijk daar vierden wilden we iets speciaals.

dichtbij het openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 10 november 2015

De kamers zijn gedateerd maar wel leuk ingericht.

Eetzaal niet zo groot en tafeltjes nogal wankelig. De buurt is niet al te best. Erg smerig en raakt aan het verloederen. Maar je voelt je niet onveilig. Met lijn 3 (vlak bij hotel) kun je makkelijk naar het Colloseum en omgeving. Houdt rekening met lawaai van het verkeer en overkomende vliegtuigen.

De kamers zijn gedateerd maar wel leuk ingericht. Het ontbijt is redelijk en eenvoudig. De kamers onderling zijn niet gehorig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Happy hour is OK. Ze serveren een lekkere cocktail voor een goede prijs (2 voor 7 euro) en daarna kun je er een prima pizza bestellen.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Een heerlijk hotel.

Een heerlijk hotel. Bijzonder behulpzaam personeel. Ontbijt was zeer uitgebreid. Buurt is leuk. Ziet er een beetje armoedig uit maar ia studentenbuurt en er zitten veel leuke goedkope tentjes om te eten als je geen zin hebt om naar centrum te gaan. Nogmaals, personeel was echt bijzonder.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Onze kamer lag naast een bergplaats waar 's morgens al vanaf 05:00 beweging was, niet uitslapen dus... De locatie van het hotel ligt in een verloederde buurt maar dat wisten we wel op voorhand.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren te vroeg maar konden toch op onze kamer. De verwelkoming met een gratis capuccino was zeer leuk. Wifi gratis. Hotel op loopafstand van tram en bus, ideaal dus om Rome met het openbaar vervoer te verkennen. Station Termini op 15 min wandelen.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Echt alles.

Echt alles. Het personeel is zó hulpvaardig en vriendelijk. De romantische kamer met het mooie, knusse terras en niet te vergeten het heerlijke ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Romantische sfeer van het hotel, prettige ontvangst,...

Op de eerste plaats de locatie van het hotel in een zijstraat in een grote oude studentenwijk. Het kwam op mij persoonlijk over als een enigszins sinistere wijk, hetgeen door Mr Antonio absoluut werd tegengesproken en bestempeld als een veilige wijk. Ik was als oma met haar kleindochter daar dan ook wat bezorgd over ivm terugkomst in het hotel in het donker. Dit heb ik vermeden door tijdig weer terug te zijn in het hotel. Verder zijn wat tegengevallen het lawaai van de airco, 1 stopcontact, standaardkamer vrij klein, douche cabine te beperkt, geen ligbad hetgeen toch kon worden verwacht gezien de luxe uitstraling. (Ik had 5 overnachtingen geboekt met kleindochter van 14 jaar, deze optie stond niet vermeld). Kamer ( inpandig op de 1e verdieping) interieur viel ook wat tegen, op de website foto's kwam deze kamer niet voor, behalve de kleur van de gordijnen was er niets van de enthourage van een romantische hotelkamer terug te vinden, meubilair heel summier en sober, tv aanwezig voor de liefhebber....geen klacht, wel jammer...

Romantische sfeer van het hotel, prettige ontvangst, gastvrijheid, flexibiliteit, service, vriendelijkheid staf (mr Antonio)en medewerkers, verzorgd en schoon, conclusielusie: zeker aanbevelingswaardig!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

locatie.

locatie. is naar mijn mening geen buurt in opkomst zoals aangegeven maar naargeestige buurt, m.n in de avond. Ik durfde met kind van 10 in de avond niet lopend naar hotel vanaf Termini.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Het personeel is top.

Het personeel is top. Zeer behulpzaam. Elke ochtend goede uitleg en tips over de locaties en het openbaar vervoer. Uitstekende service. Tips over restaurants etc. Erg leuk.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

De spontane behulpzaamheid van al het personeel, een schone...

De buurt waarin dit geweldige hotel staat is wat armoedig, maar wel levendig en met heerlijke restaurantjes.

De spontane behulpzaamheid van al het personeel, een schone en zeer comfortabele kamer met dakterras, heerlijk en uitgebreid ontbijt, uitstekende cocktailbar!

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

De stille nette kamers en het aangenaam terras aan de inkom.

De buurt rond het hotel is minder aangenaam door de vuilcontainers op straat, maar als je het hotel als uitvalsbasis beschouwd, heb je daar niet veel last van.

De stille nette kamers en het aangenaam terras aan de inkom. Het ontbijt was ook ruim voldoende, met vers fruit.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Het personeel was stuk voor stuk zeer vriendelijk en...

Beetje gehorig en een wat mindere wijk. Lopen door dat laatste is te vermijden door vanaf het Colosseum tramlijn 3 te nemen. Deze stopt om de hoek van het hotel.

Het personeel was stuk voor stuk zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke ochtend even met Alessandro gezeten om de looproutes van die dag door te nemen. Door hem in 3 dagen vele highlights van Rome gezien! Ondanks aankomst om 1.20u in de nacht konden we bij de nachtportier gewoon nog enkele drankjes bestellen en in de bar opdrinken.

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

We vroegen om kamer met balkon en kregen een dakterras voor...

Hotel ligt in gribus buurt. Waardoor we ons niet veilig voelden. Savonds de straat vermijden vanwege zwervers en rare lui.

We vroegen om kamer met balkon en kregen een dakterras voor ons zelf en voor dezelfde prijs. Badkamer was super. Grote tv. Personeel heel behulpzaam. Kan alles vragen

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel .

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . mooie kamers , zelfs de luxe van een eigen dakterras

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Lekker ontbijt

ietwat verouderde infrastructuur

Lekker ontbijt vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

ontbijt fantastisch, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel.

ligging, maar lag wel dicht bij tram

ontbijt fantastisch, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

vriendelijke en behulpzame medewerkers

vriendelijke en behulpzame medewerkers

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Villa San Lorenzo Maria