Beoordelingen over Villaggio Calispera

Località Torre Santa Maria, 89866 Capo Vaticano, Italië

#19 van de 36 vakantiewoningen in Capo Vaticano

Dankzij het prachtige uitzicht was de eindscore positief, maar wel duur.
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Bijgebouw

De accommodatie en de prijs. Kinderen sliepen op een bedbank in de woonkamer/ keuken. Accomodatie was klein en ongezellig ingericht. We moesten € 10,- per persoon bijbetalen voor een zgn clubcard. We mochten dan gebruik maken van het privéstrand, 180 traptreden naar beneden. Dit betekende voor ons € 280,- extra voor een paar dagen aan het strand. Dit zouden jullie duidelijker moeten communiceren. Elke dag was er tot 24.00 uur geluidsoverlast van de dancing, die 10 meter van ons appartement was.

Het uitzicht. Leuke animatie, helaas wel volledig op Italianen gericht.

Mooi zicht maar te duur voor wat je krijgt!!
    • Appartement met 2 slaapkamers - Bijgebouw

Veel te kleine kamer voor een gezin van 5. Het was een heel hete zomer en er was melding gemaakt in booking app van airco die er uiteindelijk niet was. Er was wel een plafond ventilator maar deze werkte uiteindelijk niet. De badmeester die plots na 3 dagen verblijf kwam opdagen was belachelijk streng. Het was volgens hem niet mogelijk om van de rand van het zwembad in het bad te springen ((zelfs niet inde diepste zone (3m diepte). De fun was er snel af voor de kids. Dit hebben we nog nooit meegemaakt en we hebben al wat reizen met zwembaden achter de rug. Privéstrand is aanwezig maar er is een extra kost van 10€/persoon ook voor kinderen.=resorttoeslag. Wij zijn een gezin van 5 (kinderen 12-10-7 jaar) en moesten 50€ per nacht bijbetalen naast booking kost. Toch een aanzienlijke kost voor wie het privéstrand niet optimaal gebruikt. Daarom een minder goeie prijs-kwaliteits verhouding naar ons mening. Transparantere kost (=inclusief resorttoeslag) zou veel oprechtere aanpak zijn. Negatief voor uitbater en booking op dit vlak. Er is hier reeds eerder commentaar op gekomen.

Prachtig zicht (sicilie, en alle eonische eilanden inclusief Stromboli). Zonsondergang is fenomaal. Het zwembad was open door de avond en nacht. Privé strand is aanwezig maar opgelet van extra kost exclusief booking kost. De animatie deed veel moeite om nieuwe mensen te betrekken. Ze lieten u ook met rust als je er niet op inging.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Kan veeeeeel beter

Graag verse lakens als ik toekom. Ik heb niet graag de lakens van de persoon voor mij. Vuile douche . Het gehele complex is toe aan renovatie. 1 ontbijtkoek is te weinig voor mij

een schitterende locatie en uitzicht

Het uitzicht en zwembad.

Ontbijt was ok maar niet erg luxe

Het uitzicht en zwembad. Ook kamer was prima

Super, mooie locatie. aardig personeel
    • Appartement met 2 slaapkamers - Bijgebouw

Heel mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Locatie en uitzicht

Bedden

Locatie en uitzicht

• Beoordeeld op: 23 september 2015

De prijs was erg voordelig

De viezigheid, wij verbleven er 1 nacht, maar de douche was zo vies dat we geen van alle er gebruik van durfde te maken. Complex is gedateerd kan wel een opknapbeurt gebruiken

De prijs was erg voordelig

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Prima locatie, mooi uitzocht, zwbad en privé strand

Gedwongen clubcontributie waar zo goed als niets tegenoverstaand. Daardoor pakte de vakantie duurder uit dan betekend. Schoonmaken accommodatie en kwaliteit van bedden was slecht.

Prima locatie, mooi uitzocht, zwbad en privé strand

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Het zwembad was goed.

Slechte bedden, vooral de bedbank is niet om op te liggen. Oude, slechte badkamer. Personeel spreekt alleen Engels en VWb het zwembad moet je het ene uur zwemcaps op en het andere uur mag je weer af. Net hoe de pet van de zwembadjongen stond.

Het zwembad was goed.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

De temperatuur en het uitzicht waren geweldig, personeel was...

Bediening kon geen Engels, ontbijt zeer eenvoudig, weinig keus. En de afdaling en beklimming naar het water was vermoeiend, niet voor alle leeftijden geschikt, 250 treden. Voor onze korte trip echter prima (4 dgn)

De temperatuur en het uitzicht waren geweldig, personeel was vriendelijk, kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Locatie, uitzicht en privé strand.

Ontbijt.

Locatie, uitzicht en privé strand.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Leuk strand waar je ook kan snorkelen.

Accommodatie is lastig te vinden

Leuk strand waar je ook kan snorkelen. Ruim zwembad en super uitzicht

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Villaggio Calispera