Beoordelingen over Villaggio Camping Santafortunata Campogaio

Via Capo 39, 80067 Sorrento, Italië

#70 van de 77 hotels in Sorrento

• Betaald WiFi

3,7

Camping ligt mooi. Oud klein chalet.
    • Bungalow (4 Volwassenen)

Wij hadden chalet gehuurd. Deze was erg klein en oud. Badkamer oud en klein. Er is geprobeerd schoon te maken maar omdat alles zo oud en de vloer helemaal kapot was zag het er heel armoedig uit. Er is geen strand alleen een rots met trapje het water in. Wij hadden geen uitzicht en dat was erg jammer. Ontbijt was erg zoet, wel prachtig uitzicht vanaf ontbijtzaal

Camping was mooi gelegen. Zwembad was goed. Shutle-service naar stad was goed geregeld.

• Bungalow (3 Volwassenen)

Gratis wifi. Kurkentrekker in huisje

Leuk huisje met uitzicht op zee en Sorrento. Park is mooi aangelegd. Goed ontbijt. Prima restaurant. Handig supermarktje. Vriendelijk personeel

Super verblijf Sorrento
    • Superior Bungalow

Super locatie, mooi uitzicht over de zee en s avonds alle lichtjes van sorrento en napels te zien. Mooi huisje, schoon en fris! Ontbijt prima! Fijn dat je met de shuttle voor 1 euro naar het stadje kon! Ontbijt was goed geregeld! Heerlijke tijd gehad.

Goed verblijf om te slapen maar er is nood aan vernieuwing van de camping
    • Stacaravan (4 Volwassenen)

Op de website stonden dat er veel faciliteiten aanwezig waren op de camping zoals verschillende bars, fitness, disco.. We kozen voor deze camping om 's avonds iets in de bar te kunnen gaan drinken. De bar viel jammergenoeg wel tegen. Een echte bar was er niet aanwezig. Deze was verbonden met het restaurant dat al om 23u sloot. De fitness stelde ook niet veel voor en een disco hebben we nergens gezien. Er werd ook nergens vermeld dat je een badmuts nodig hebt voor het zwembad. Deze hadden we dus niet mee en daarom moesten we daar badmutsen aankopen. Onze keuken zat ook vol met mieren. Dit was niet fijn om te koken.

De kamers van onze bungalow waren in orde. Het was een redelijk kleine bungalow maar we hadden wel alles wat nodig hadden. Het was fijn dat we ons eigen strand hadden met gelegenheden om kajak's en stoelen te huren. Ook handig dat er lakens en handdoeken aanwezig waren. We hebben lekker en goedkoop gegeten in het restaurant bij de camping.

Heerlijke dagen gehad op een supermooie locatie!
    • Stacaravan (3 Volwassenen)

Onze bungalow had geen airco, waardoor wij 's nachts met de ramen helemaal open hebben geslapen (anders was het veel te warm). Als gevolg hiervan was het al snel een feest voor de Italiaanse muggen, die lekker in onze oren zaten te zoemen.

Wij hadden onze eigen bungalow op deze camping. De bungalow had een grote veranda met super mooi uitzicht op zee en in de verte de Vesuvius. De camping zelf is erg mooi aangelegd, ontbijt is prima en de shuttle bus service is erg handig om je naar het centrum van Sorrento te brengen.

Weinig slaap op slechte bedden, jammer van de fantastische locatie.
    • Stacaravan (4 Volwassenen)

Heel erg slechte bedden, waardoor we erg slecht geslapen hebben. De huisjes zijn oud en erg basic. Slechte service qua schoon linnengoed (simpel handdoeken waar je een week mee moet doen).

Prachtige locatie. Aardig personeel en goed restaurant

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

prijs/kwaliteit is deze locatie ok
    • Bungalow (2 Volwassenen)

De blokhutten zijn wat aftands en zijn aan vernieuwing toe. (geen airco)

Het restaurant op de camping is echt goed. Prijs/kwaliteit is het een topper. Het uitzicht vanuit het restaurant is heel mooi. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is ok. Om de mooie dingen in de buurt te bezoeken is de locatie goed gelegen.

Fijn verblijf
    • Stacaravan (3 Volwassenen)

Bedden erg smal. Bij bijna alle ramen waren de horren stuk of ontbraken helemaal en dat was jammer vanwege de vele muggen.

Zwembad, camping en accommodatie oogden zeer schoon en netjes. Uitzicht vanaf het terras op de baai. Veel privacy door ligging accomodatie.

Super mooi uitzicht op de Vesuvius en Sorrento
    • Stacaravan (2 Volwassenen)

-Er was geen stoep van de camping naar Sorrento. Wij vonden het erg gevaarlijk om met de kinderwagen op de weg te lopen, doordat eventueel uitwijken niet ging ivm de rotsen. Dit valt de camping niet te verwijten, maar voor gezinnen wel prettig als er een stoep wordt gelegd. -Het matras was wel aan vervanging toe. Helemaal doorgelegen. -Muggennetten voor de ramen zijn welkom.

Super mooi uitzicht op de Vesuvius en Sorrento goed restaurant super vriendelijk personeel Camping is mooi opgezet met veel bomen en schaduw.

Het was mooi om over de camping te wandelen, er waren...
    • Stacaravan (2 Volwassenen)

De bedden waren niet goed, de matrassen waren niet stevig. Je kunt er koken maar is was geen aansteker voor het gas dus we moesten nog lucifers kopen.

Het was mooi om over de camping te wandelen, er waren sinaasappelbomen die in bloei stonden en heerlijk roken. Verder heb je er bij sommige gedeelten mooi uitzicht op de baai en de Vesuvius op de achtergrond. De ontbijtruimte is ook mooi gelegen en vandaar is er een prachtig uitzicht. Het ontbijt dat inbegrepen was was ook heel prima.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Goed maar zou zonder luidruchtige pubers uitstekend zijn geweest
    • Stacaravan (2 Volwassenen)

Er waren altijd bussen vol pubers die behoorlijk wat geluidsoverlast veroorzaakten. Hierdoor hebben wij continu last gehad van herrie.

Uitzicht en faciliteiten

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima als je gauw tevreden bent. Het is schoon maar eenvoudig. Het oogt allemaal wel gezeliig!
    • Bungalow (2 Volwassenen)

De blokhut rook erg muf. Misschien is het moeilijk daar iets tegen te doen. Het was een vrij indringende geur als je terugkwam en het huisje opende kwam de geur je tegemoet.

Zonder ontbijt geboekt. Eenmaal laatste dag wel ontbeten in restaurant. Kreeg water uit sinaasappelautomaat...eenvoudig ontbijt , maar als je niet al te kieskeurig bent prima.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Mooi uitzicht op de Vesuvius
    • Stacaravan (4 Volwassenen)

Personeel niet behulpzaam/vriendelijk. 1x in de week maar schone handdoeken, terwijl er maar 1 per persoon aanwezig was.

Mooi uitzicht op de Vesuvius

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Hele mooie week gehad, goed ontbijt(incl.) op prima locatie
    • Stacaravan (3 Volwassenen)

Eerste nacht was matras erg slecht, MAAR....na gevraagd te hebben naar een andere bij de receptie, werd er meteen gezorgd voor een andere/nieuwe.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van receptiepersoneel. Uitzicht vanaf restaurant.

Te duur voor her gebodene

De badkamer

Het uitzicht

Zwembad
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Toilet slecht doorspoelen, lekkage douche

Zwembad

• Stacaravan (2 Volwassenen)

Het zeer slechte matras en dat je alleen kunt betalen met kaart of credit kaart.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goede ligging dichtbij Sorrento centrum.
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Spijkerharde bedden. Met knopen in de matrassen.

Goede ligging dichtbij Sorrento centrum.

Prachtige ligging met fantastisch uitzicht.
    • Stacaravan (3 Volwassenen)

Prachtige ligging met fantastisch uitzicht. Shuttleservice naar Sorrento is stipt en snel

Teveel klimmen

Klein

Goede bedden en hygiëne

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Fijne douche, veranda, locatie
    • Stacaravan (2 Volwassenen)

Slechte bedden en stoelen, geen WiFi,

Fijne douche, veranda, locatie

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Redelijk rustig gelegen bungalow

verbindingen naar en verbindingen stadje minder na 22:00 geen stadsbussen

Inrichting bungalow

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Gezellige locatie met onze eigen bungalow die van alle...

Is wel wat oud allemaal, maar verder prima

Gezellige locatie met onze eigen bungalow die van alle gemakken voorzien was. Service shuttle bus en ontbijt waren top!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

De campingplaats ligt afgelegen, buiten het standcentrum...

De camper was écht klein. De locatie van onze camper op het kampeerterrein was niet ideaal. Vlak aan de sanitaire blok waar kampeerders met tenten/caravans terecht konden. Enorm veel last van lawaai. Weinig privacy. Om gebruik te maken van het zwembad moet je een badmuts gebruiken. Staat nergens aangegeven (?) dus je moet ze daar aanschaffen.

De campingplaats ligt afgelegen, buiten het standcentrum maar toch nog op wandelafstand. Openbaar vervoer stopt voor de camping.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Afhankelijk van wie je treft (.

Let goed op waar je staat!

Afhankelijk van wie je treft (...) top-service!!! Uitzicht adembenemend, let op schaduw. Douchegelegenheden prachtig mooi en schoon. Restaurant prima en niet duur. Kortom: aanrader!

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Lokale was prima weekend erg druk andere dagen lekker rustig

Bedden erg slecht accommodatie slecht onderhouden koelkast viel uit elkaar maar 3 dekens voor 4personen ook maar 3 stoelen op terras werd wel hersteld door personeel restaurant was op dinsdag dicht shuttle service van camping werkte niet daardoor laat en in het donker langs drukke weg moeten lopen naar dichtbij liggend restaurant

Lokale was prima weekend erg druk andere dagen lekker rustig

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

• Beoordeeld op: 27 september 2015

de toestand van de stacaravan

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Leuk soort caravan met uniek uitzicht op zee!

Leuk soort caravan met uniek uitzicht op zee! Schoon linnengoed. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

de herinneringen van 20 jaar terug

de bedden waren echt uitermate slecht... :(

de herinneringen van 20 jaar terug

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Zwembad, mooie bosrijke camping

Er liepen hordes mieren door de bungalow, die binnen konden komen door kieren in de bungalow. Inrichting erg basic.

Zwembad, mooie bosrijke camping

• Beoordeeld op: 26 juni 2015