Beoordelingen over Hotel Villa Pagoda 4-sterren

Via Capolungo 15, 16167 Genua, Italië

#29 van de 98 hotels in Genua

Je moet wel goede conditie hebben. Veel gelopen want parkeren is overal moeilijk. In het hotel zelf de trap gepakt naar 3e verdieping, beetje enge lift.

Geweldige kamers, lekker ontbijt, personeel spreekt Engels. Vanuit het haventje in Nervi een boottocht gemaakt naar Portofino. Porto Antico in Genua is een half uurtje rijden (parkeren in parkeergarages Silo niet duur en dichtbij).

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Mooie locatie en mooi pand maar de kamers moeten gerenoveerd worden om deze prijs te rechtvaardigen.

De airconditining op de kamer was kapot en vervangen voor een zeer luidruchtig ander apparaat dat te veel lawaai maakte om 's nachtsmee te slapen. De badkamer was zeer gedateerd.

Oude glorie aan de Italiaanse riviera.

Jammer dat er geen ontbijt buiten mogelijk was. Een tefeltje bij het zwembadje kon gebruikt worden, maar dat moest je zelf regelen. Vier ligstoelen bij het zwembad was te weinig. Je kon er ook nauwelijks omheen lopen. Kleine menukaart voor diner en weinig gasten zelfs in het hoogseizoen. Zeer kleine en te warme lift. Het duurde bijna 2 minuten om de vierde etage te bereiken.

Kamer 401 qua uitzicht. Twee balkons met altijd zon en een geweldig uitzicht. Leuke lichte kamer met grote badkamer. Goed ontbijt.

Vanwege de schitterende ligging en de atmosfeer in deze koloniale villa, komen wij zeker terug.

Klein zwembad met weinig ligzetels. Tussen het hotel en de zee loopt de spoorweg, wat natuurlijk voor wat overlast kan zorgen. Na twee dagen geraak je er aan gewend ...

Goed ontbijt naar Italiaanse normen. Onze kamer, op de vierde verdieping, was heel mooi. Twee balkons, een heel mooie, grote badkamer. Goede air-conditioning. Het hotel ligt in een mooie tuin, vlakbij de zee. Zeer goed restaurant.

Mooi gebouw, jammer dat het niet mooi onderhouden wordt en jammer van de treinen

We hebben niet geslapen door de treinen die er quasi gans de nacht (zeer dicht) voorbijrijden, alles heeft verwaarloosde look, prijs veel te hoog in verhouding

Gebouw heeft grandeur, alhoewel beetje verwaarloosd Ontbijt was zeer in orde

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Rampzalig!

Ondanks dat we een rustige suite gevraagd hadden (tegen een flinke prijs!), kregen we een kamer met uitzicht en bijbehorende apocalyptische herrie van de treinen die elke 20 minuten op ca 100 meter afstand passeren. Behalve Andrea van de receptie sprak niemand een andere taal dan Frans. En ondanks dat ik me daar vaak ook redelijk mee kon redden, was iedereen (op Andrea na) te beroerd om een poging te doen om ons te helpen. En als ze niet anders konden dan toe te geven dat de wens correct uitgesproken was, wisten ze wel weer op 1 of andere manier zich te drukken en jou in de kou te laten staan. Ondanks dat er nog mensen zaten en het pas 10.10 uur in de morgen was (ontbijt tot 10.30 u) werd alles al afgeruimd, zonder de aanwezigen te vragen of ze al klaar waren. En dat afruimen was echt in 5 minuten gebeurd, gezien het ontbijt kariger was met voedsel dan biefstukken in de koelkast van een vegetariër. En toen ik verzocht om het "weelderige"ontbijt weer terug te zetten, moest ik Andrea weer vragen dit te regelen. Wat een vreselijk lui, egocentrisch, onvriendelijk en dom personeel. Excuus voor deze bewoording en in heb me nog nooit zo negatief over een hotel uitgelaten, maar als ik hiermee iemand kan behoeden om mee te maken wat wij hebben meegemaakt, is het mij dat waard. Tussen de maaltijden door is er ook geen eten te krijgen en de minibarprijzen hadden meer overeenstemming met de vraag naar vloeibaar goud bij Gassan (fijne firma trouwens!) dan op de uitgifte van normale drankjes. Ik kan hier nog diverse dingen aan toevoegen, maar ik denk dat dat niet nodig is om de kern te kunnen begrijpen.......mensen, blijf daar weg!

De kamers waren zeer schoon en ondanks dat er een asbak in de kamer stond, was er niets te ruiken. (wij zijn absoluut anti roken). Andrea (jonge man van de receptie) was bijzonder vriendelijk en verdient echt alle lof, maar kon ook de puinhoop van zijn collega's niet herstellen of goedmaken. Deze jonge man zou echt een geweldige carrière maken in een goed hotel.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Een paleisje

Prachtig hotel, zelfs de comfortroom is groot en prachtig, brandschoon, heerlijk ontbijt, super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer de moeitevwaa

Schitterend hoten met dito omgeving

Zeer de moeitevwaa

Schitterend hoten met dito omgeving

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ontbijt was heerlijk

Ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Het hotel is mooi gelegen.

Het aanbod aan gerechten in het restaurant is eerder beperkt. Wie langer verblijft dan enkele dagen is snel rond in het menu.

Het hotel is mooi gelegen. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De tuin is mooi. De toegang tot de promenade langs de zee is een belangrijk pluspunt. De gerechten zijn zeer verzorgd en schappelijk van prijs.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Sereniteit,uitzicht en omgeving, verzorgd onthaal bij...

Sereniteit,uitzicht en omgeving, verzorgd onthaal bij aankomst tijdens en bij vertrek, inrichting van het huis, kwaliteit van het avondmaal en de zeer goede en discrete bediening, verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

Prachtig uitzicht op de zee vanop het terras voorzien van 2...

Prachtig uitzicht op de zee vanop het terras voorzien van 2 stoelen. Dichtbij de wandelpromenade langs de zee. Mooie ruime kamer en een zeer lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

de ligging is super

ontbijt, sfeer

de ligging is super

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Ambiance en kamers

Ambiance en kamers

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

rustige ligging in een mooie tuin, met zicht op de zee

rustige ligging in een mooie tuin, met zicht op de zee heel mooi ontbijt airco in de kamer

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

De vriendelijkheid van het personeel

Restaurant het avondeten kon beter en menukaart blijft ongewijzigd

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

De vriendelijkheid van de receptie

Het ontbijt viel wat tegen

De vriendelijkheid van de receptie

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

de gunstige ligging, wandelpromenade, station en gratis...

de gunstige ligging, wandelpromenade, station en gratis parkeren