Beoordelingen over Hotel Villa Undulna - Terme della Versilia 4-sterren

#5 van de 10 hotels in Cinquale

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Super ontspannen vakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Niks,minpuntje is wel de bar,wordt niet echt gebruikt.

Wij zijn heel erg uitgerust bij dit hotel. Allereerst moet ik erbij zeggen,dat wij een comfort kamer hadden geboekt volgens de foto's en beschrijving bij booking.com. Helaas zijn de foto's niet altijd even kloppend bij booking, dit zou veranderd moeten worden. Wij kregen een kamer die er niet sfeervol uitzag, waarbij mijn partner ging naar de receptie toe om hierover te praten. Wij kregen toen een upgrade naar een suite (complimenten!). Vanaf toen was het verblijf alleen maar super. Erg uitgebreid ontbijt voor italiaanse begrippen,variatie. Genoten van de thermaal baden, lekker. Gezwommen in de zee,5 minuutjes wandelen,tuin en park door en weg over. Super behulpzaam personeel,als wij iets vroegen, kon dat geregeld worden. In de omgeving genoeg lekkere restaurantjes te vinden, Il Cascinale is een aanrader op 10 minuutjes rijden. Kortom, super locatie,super behulpzaam personeel,super zwembad,leuke omgeving,super ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Verschrikkelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Alles, vanaf de ontvangst tot vertrek. Zeldzaam slecht. Oud gepimpte hotel. Ik had blijkbaar een kamer geboekt zonder ontbijt. Niemand die er een opmerking over maakte. Na het ontbijt kwam de verrassing: een nietszeggende manager wilde mij Euro 20,00 laten betalen voor het ontbijt, hetgeen ik weigerde op grond van het bovenstaande en bovendien was ik alleen (prijs Euro 10,00 p.p.). De receptionistes aangesproken op hun onprofessionaliteit (waren dezelfde als de avond tevoren toen ik arriveerde). Men keek mij met verbazing, maar betaalt heb ik niet. De manager van dienst heb ik een uitbrander gegeven en gezegd dat ik hier nooit meer terugkeer. Overigens was het ontbijt dramatisch slecht, in een nog dramatischere setting. Hoe krijg je het voor elkaar!

Niets, wat een slecht hotel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Chic en mooi hotel, alleen onverwachts toch duurder dan gedacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

We dachten toch zeker via booking.com inclusief ontbijt te hebben geboekt. Blijkbaar was dit niet het geval en was de boeking omgezet naar alleen de overnachting. Na twee nachten en dus twee keer ontbijten moesten we maar liefst 80 euro bijbetalen voor dit ontbijt! Voor ons wel even een tegenvaller. Het ontbijt was wel zeer uitgebreid en netjes verzorgd, maar als er zo onverwachts kosten worden bijgerekend is dat niet fijn! De vrouw aan de receptie gaf aan dit vaker mee te maken. Waarom melden ze dan niet even nadrukkelijk dat het ontbijt niet inbegrepen is? Voor ons toch een teleurstelling geweest.

Zeer net en chic hotel, personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Leuk complex, maar wel wat aandachtpuntjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Een eitje bij het ontbijt kost je €2,-, voor de rest alles aanwezig. De massage (extra) is wat aan de prijs. Het thermale zwembad kan wel een update gebruiken, evenals wat andere faciliteiten op het terrein. In de nabije omgeving is in het naseizoen weinig mogelijkheden om wat te eten. Veel is al dicht, of heeft een beperkte kaart. Strandpaviljoens op 1 oktober definitief dicht.

Ligt aan het strand, moet wel een weg oversteken. Het ontbijt was goed evenals het avondeten. De kamers zijn goed en schoon.

• Beoordeeld op: 20 april 2016

Zeer rustig en zeer vriendelijke bediening in restaurant

Menu kaart beperkt

Zeer rustig en zeer vriendelijke bediening in restaurant

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Temperatuurregeling op de kamer.

Temperatuurregeling op de kamer.