Beoordelingen over Welcome Hotel 4-sterren

Via Grigna 14, 20025 Legnano, Italië

#7 van de 21 hotels in Legnano

Heerlijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het centrum van Legnano ligt toch wat ver uit de buurt. Maar we kregen een duidelijke plattegrond.

Fijn dat de auto in de parkeergarage kon staan. De eigenaresse kwam een gezellig praatje met ons maken. Top ontbijt. Erg schoon hotel met fantastische bedden.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Aangename verblijfplaats

Niet een écht restaurant bij het hotel, als je wenst kan je er eten maar je kan misschien beter elders in de buurt eten. In het hotel is er een kans dat je er alleen zit.

Geweldig goed bed, ruime en propere badkamer. Zeer goede airco. Vriendelijk personeel en goed ontbijtbuffet. Ook een ruime parkeergarage en een aantal parkeerplaatsen voor het hotel.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

doorreis
    • Tweepersoonskamer - Begane Grond

We konden niet eten in het restaurant van het hotel ook niet op aanvraag.

ontbijt was ok en de kamers eenvoudig maar netjes

Fijn verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vele muggen op het terras

Mooie kamer verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

heerlijk ontspannen en goed verzorgd
    • Tweepersoonskamer - Begane Grond

alles was prima geregeld. het diner het ontbijt helemaal top.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Zeer propere kamer, netjes en ruim
    • Tweepersoonskamer - Begane Grond

Zeer propere kamer, netjes en ruim Restaurants in de buurt, parking voor de deur Dicht bij snelweg maar toch in een rustige buurt

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

4,5
    Het gemak om te kunnen parkeren vlakbij de kamers op het...

De hond mocht niet buiten op het terras zoals andere jaren omdat de andere hotelgasten misschien schrik zouden hebben van de hond. De hond komt al jaren mee en dit keer mocht hij niet meer buiten met ons op het terras om te eten. Op enkele meters van het hotel hebben wij een Toscaans restaurantje il Barbera del Baffo gevonden en dit is een echte aanrader kwa hondvriendelijkheid, toffe sfeer en heel lekker eten. In september komen wij terug met de kinderen en wij eten zeker niet meer in Hotel Welcome.

Het gemak om te kunnen parkeren vlakbij de kamers op het gelijkvloers.

• Beoordeeld op: 19 september 2015

De vriendelijkheid van de kok en de vrouw die ons in het...

Al 4 jaar na elkaar boekten wij dit hotel maar dit jaar viel het dik tegen. Huisdier was dit keer niet welkom. Een man die ons zegde dat hij moest komen controleren van de manager hoeveel de hond stukgebeten had. Die hond is er altijd bij geweest de vorige keren en die heeft nog nooit iets vernield zelfs niet thuis, hij is trouwens gewoon van mee op hotel te gaan. Wij zijn vertrokken met de woorden hier kom ik nooit meer terug. De vrouw aan de balie was niet vriendelijk. De reserveringen voor 2 kamers was ook niet in orde want er was maar 1 kamer ipv 2 zoals geboekt vrij.

De vriendelijkheid van de kok en de vrouw die ons in het restaurant bedient..

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

De kamer

De ligging van het hotel t.o.v. Het centrum

De kamer