Beoordelingen over Welcome Piram Hotel 4-sterren

Via Giovanni Amendola 7, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#351 van de 921 hotels in Rome

Sterk verouderd en niet 4 sterren waardig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer verouderd. Bedden waren klein qua lengte. (ik ben 1,80m) Lift was 2 dagen kapen waardoor we van en naar de vijfde etage moeten lopen. Niet 4 sterren waardig.

Hotel ligt dicht bij het centraal station. Fiets en scooter verhuur is 50m lopen. Ontbijt is goed en uitgebreid.

Leuk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer zijn wat verouderd. Alles is netjes, rookmelder geeft een storend pink licht. lawaai van buren en frigo.

Goed ontbijt, goede ligging kort aan het station. Mensen aan de balie zijn behulpzaam al geven de indruk dat het tegen hun zin is.

Heerlijk! Alles gezien vanuit een prima uitvalsbasis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer indeling kan slimmer.

Fantastische ligging, schoon en vriendelijk meedenkend personeel. We wilden onze bagage in de ochtend achterlaten bij hotel en in de middag inchecken. Kregen te horen dat als we 20 minuten wachtte we al in onze kamer konden👍

Verwarming werkte niet en in de badkamer was er zelfs geen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verwarming werkte niet en in de badkamer was er zelfs geen voorzien. Er waren veel zwarte schimmelsporen op het plafond van de badkamer en de dilicone aan het bad zag volledig zwart van de schimmel. Ze hebben dit dan wel opgrlost door gewoon bovenop wat nieuwe silicone te spuiten.

Prima kamer, lekker klassiek.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

Het ontbijtbuffet was vooral veel, maar niet heel erg goed van kwaliteit (maar smaken verschillen).

Prima kamer, lekker klassiek. Geweldige oude lift in het hotel.

Nooit weer

Extreem gehorige kamer. Wanneer de gasten op de aanliggende kamer naar het toilet gingen kon je meegenieten. Gesprekken waren woordelijk te verstaan. Personeel aan de balie was erg afstandelijk. We waren iets aan de vroege kant, helaas werden wij weggestuurd de regen in. De fasciliteiten zijn zeer gedateerd. Snap niet dat dit hotel als 4 sterren wordt beoordeeld. Stinkende riolering.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Top hotel, maar kijk uit met uw Credit Card!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren gehorig. Als buren gingen douchen, was dat goed te horen. Ook waren douches verouderd en kwam er een straal uit die alle kanten opspoten. Douchekop mag wel vervangen worden. Grootste minpunt kwam achteraf. Heb mijn creditcard tijdens Rome alleen gebruikt om het verblijf te betalen en ben toen blijkbaar geskimmed. Eergisteren werden er uit Italië 2 transacties gepleegd bij Zalando en AliExpress... ruim 450 euro. Gelukkig attendeerde ICS hier mij op, pas is gelijk geblokkeerd...

Lekker centraal, vlakbij het station en bij diverse hotspots! We hebben veel lopend kunnen doen. Ontbijt en bedden waren prima, kamer lekker ruim. Ondanks bij drukke weg gelegen hoor je niets wanneer ramen dicht zijn! Veel en vriendelijk personeel

De lokatie was geweldig, vlakbij het grote termini station.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze badkamer was zeer klein en ik vind het ontbijtbuffet iets tegenvallen, zeer weinig variatie ook.

De lokatie was geweldig, vlakbij het grote termini station.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Qua ligging beste hotel.

Lauwe koffie. Kussens en matrassen zijn aan vernieuwing toe. Douche te klein. Voor mensen met een maatje meer, dikke problemen! Geboekt met 4 ontbijten. Iedere morgen bleken we niet op de lijst te staan. Na de derde keer hadden ze het door.

Het ontbijt was heerlijk. Kamer rustig gelegen .

• Beoordeeld op: 4 november 2017

prima hotel voor stedentrip in Rome
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kluisje staat los op een plank in de kamer! Toen we hiervan melding maakten was het antwoord vrij laconiek dat dit bekend was en dit in elke kamer het geval was. Muziek (geluid) in de bar is erg hard en boven op de 5e etage goed te horen in de kamer met openstaande raam. Helaas geen airco op de kamer zodat het raam wel open moest.

Prima hotel voor stedentrip. Geweldige locatie ( 2 min lopen vanaf het station) Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Perfect. Mochten we ooit nog eens naar Rome gaan, dan boeken we zeker weer het Piram Hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco misschien. Gaf niet echt veel verkoeling.

Prima kamer. Zeer schoon. Goede bedden. Luxe badkamer. En een zeer uitgebreid ontbijt. Ligging perfect, vlakbij Rome Termini Station en leuke restaurants in de buurt.

Goed hotel, ontbijt is uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Opbergruimte kast, badkamer hing onaangename geur. Een dag 1 handdoek voor 2 personen

Heerlijk ontbijt, prima locatie alles gemakkelijk bereikbaar via openbaar vervoet centrale ligging

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima hotel voor een comfortabel verblijf in Rome, maar ook niet meer dan dat.

Van de 2 sets liften moet er natuurlijk wel eentje min of meer normaal werken. En als twee mannen samen inchecken en de man achter de balie vraagt 4 keer hoeveel kamers/bedden er nodig zijn is dat wel heel erg 1987.

Prima ontbijt in zo'n typisch oud hotel dat ook als hotel is gebouwd en inmiddels 100 keer is gerenoveerd. Vierdubbel glas (echt) dus superstil, zelfs voor Italiaanse begrippen. Op loopafstand van Termini, maar ook vlakbij St. Jan van 't Lateraan en Colosseum - en voor 50-minners voor alles op loopafstand.

Fantasties
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was te druk ingericht, maar dit is persoonlijk.

Ontbijt was voortreffelijk, kamer schoon en authentiek Italiaans ingericht. Vriendelijke medewerkers. Centraal in Rome waar veel bezienswaardigheden op loopafstand van het Hotel liggen. Zeker een aanbeveling.

Zeker in vergelijking met de prijs teleurstellend.

De slechte staat van de matras, volledig doorlegen. De schimmel in de douche, zeepjes niet aangevuld, ook de hygienische zakjes niet. Badkamer zeer klein en net als de volledige kamer aan een opfrisbeurt toe!

Het ontbijt was in orde.

Lekker ontbijt, voor iedereen wat.

NIKS.

Lekker ontbijt, voor iedereen wat. Grote verzorgde kamer. De lakens werden de 3de dag verschoond zonder vragen. (Het was dan ook ontzettend warm). Dicht bij de metro. Lekkere restaurants in de buurt. (Aanrader Amandeo). Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

leuk hotel, voor mij geen 4 sterren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alhoewel er veel keuze was bij het ontbijt, zijn we niet voor zoetigheden bij het ontbijt (zoals cake, taart). Ik had dan liever meer keuze gehad mbt charcuterie of gerookte zalm, soorten brood of broodjes. Was minder goed dat de accomodatie die we daarvoor geboekt hadden en "maar" 3 sterren had. Kamer was gemiddeld, douche viel heel erg klein uit. De aanbieding dat je bij het aanmelden voor het restaurant of de bar dan 10% korting krijgt werkt absoluut niet (althans niet bij ons). De bediening kon er zelfs geen verder informatie over geven.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Het Piram heeft er een nieuwe vaste klant bij.

De matrassen mogen wat zachter, maar dat is te verwaarlozen als ik het grote geheel bekijk.

De kamer was ruim en schoon, de badkamer was eveneens ruim en schoon met een goede ruime douche. Het ontbijt is enorm uitgebreid (al helemaal voor Italiaanse begrippen) en is van geweldige kwaliteit. De cocktails in de bar zijn uitmuntend, net als de gerechten in het restaurant. Het personeel spreekt goed Engels en is zeer vriendelijk en professioneel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Heel aangenaam, wil ik nog weleens overdoen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi in de kamer werkte niet altijd. Er kwam wel iemand, maar dat hielp maar even. Het dakterras was nog niet open, jammer want men kon dus nog nergens buiten zitten.

Fantastische locatie, zeer behulpzaam personeel, heel schoon, goed verzorgd

Super leuk gehad en mooie stad om te bekijken

Uitzicht kamer we keken uit op een flatgebouw.

Kamers waren super, voldeden aan alle eisen. Waren schoon en iedere dag keurig weer opgeruimd. we hadden geen ontbijt dus daar ik niets over zeggen. Personeel was vriendelijk, niet overdreven.

Degelijk hotel, maar geen topper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen zitgedeelte op de tweepersoonskamer: geen tafel of bureau en slechts één simpele stoel. Het personeel was afstandelijk. Wifi werkte maar in een deel van de kamer.

Het ontbijt buffet was uitgebreid en de kamer en badkamer werden goed schoongehouden.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Een heerlijke plek om thuis te komen na een dag/avond Rome!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was 's nachts behoorlijk warm.

De kamer was heerlijk ruim. We waren blij verrast door de badjassen en slippers die klaar lagen. Het ontbijt is super lekker. Erg veel keuze. De ligging van het hotel is fantastisch. Vlak bij het station en centrum.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ontbijt was goed

Ze doen hun best om geld te krijgen. Elke keer vertelden ze dat ik 16euro pp moest betalen voor een ontbijt. Terwijl ik al met de boeking had betaald. En in de kamer hoor je al je buren praten/hoesten enz. En mijn kamerkaartje deed het niet.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel.

Het water van de douche was meestal maar matig warm. Ik reserveerde ontbijt inbegrepen, maar dat was blijkbaar niet gekend aan de balie van de ontbijtzaal. De rekening was niet correct opgemaakt, werd wel onmiddellijk opgelost.

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel. Badkamer goed uitgerust (zelfs badjas). Heerlijk ontbijtbuffet. Schitterend gelegen nabij Stazione Termini.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Mooi schoon verblijf met heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hadden een 3 persoonskamer en mijn bank werd omgetoverd tot een slaapbank was groot genoeg maar lag een beetje in een kuil.

Vriendelijk personeel erg behulpzaam omdat mijn vader in een rolstoel zit. Ontbijt was ik ook erg tevreden over zag er allemaal keurig netjes uit.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Kamer redelijk Receptie zeer vriendelijk (professioneel) Personeel bij het ontbijt is ochtendziek

Personeel (Bediening) bij het ontbijt erg onvriendelijk. Temperatuur kamer erg hoog 27 graden. Temperatuur was niet goed te regelen. Alleen door het raam open te zetten werd de temperatuur. 20 graden.

Goede kamer. Ligging dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Geweldige tijd gehad! Op loopafdstand van het station en de hop on hop off bussen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt viel wat tegen, zou ik niet nog eens bijboeken omdat er genoeg gelegenheid in Rome is. Het personeel bij het ontbijt was ook erg nors.

Kamer werd iedere dag prima bijgehouden. Personeel in de bar was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Mooi, maar er valt nog veel aan de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.

Het personeel was bij het inchecken erg onvriendelijk en chaotisch. Het hotel zat in een verbouwing en we kregen verkeerde (kleinere) kamers. Het dakterras was gesloten. Er lagen geen badjassen op de kamers. Het personeel was totaal niet flexibel. Rome was prachtig.

De locatie was prachtig. Midden in de stad, vlakbij het centraal station.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Ondanks vraag naar een stille kamer was er vrijwel de hele...

Ondanks vraag naar een stille kamer was er vrijwel de hele nacht een onaangenaam mechanisch lawaai. De kamer op de website van booking ziet er mooi uit. De kamer die ik kreeg was, hoewel zeer schoon, bepaald afgeleefd.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Aardig hotel geen 4 sterren, ligging zeer goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen 4 sterren. Warm en koud water bij het douchen was niet goed. Niet al het personeel was aardig. Buffet was groot, maar het was het net niet

Ligging van het hotel is heel goed, redelijke ramers

Geen fijne ervaring
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer en bad kamer erg klein

Personeel wel vriendelijk Vrouw van de Spa en kamer meisje erg onvriendelijk werden afgesnauwd

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Locatie,ruime kamer, prima ontbijt, mooie badkamer, ruime...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

Muren konden een likje verf gebruiken.

Locatie,ruime kamer, prima ontbijt, mooie badkamer, ruime lekkere bedden

Het was fantastisch, geweldige stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen plakken kaas bij het ontbijt. De douche was te hard en spoot alle kanten op.

De gastvrijheid en de hygiëne.

Perfect.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet centrale hal minder schoon, fris.

Vriendelijk behulpzaam personeel.

stedentrip
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bed was relatief hard matras

Bijzonder uitgebreid ontbijt met veel keuze hotel in leuke buurt met veel restaurants en dicht bij metro

Zeer gehorig

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ligging en ruime kamer

Ligging en ruime kamer

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima lokatie vlakbij station termini, mooie kamers, goed...
    • Business Eenpersoonskamer

Prima lokatie vlakbij station termini, mooie kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De centrale ligging, het ontbijt en de goede service.

De centrale ligging, het ontbijt en de goede service.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Uitstekende ruime kamer met alle faciliteiten.

Uitstekende ruime kamer met alle faciliteiten. Ligging perfect.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Locatie en personeel

Geen

Locatie en personeel

Super hotel

Geluidshinder van buiten af

Het vriendelijke personeel en de uitstraling van de inrichting

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Locatie vlakbij treinstation en bezienswaardigheden.

Gehorige kamers

Locatie vlakbij treinstation en bezienswaardigheden.

Ontbijt was prima en volledig.

Dakterras was gesloten.

Ontbijt was prima en volledig.

Goed hotel in goede omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er geen raam open kon.

Vlakbij station en Collosseum op loopafstand.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Genoten van rome
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijzen van eten en drinken

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Hele fijne stedentrip gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was prima! Ligging van het hotel ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waterdruk van de douche was heel slecht. Kwam haast geen water uit

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goede ligging en zeer goed ontbijt

Goede ligging en zeer goed ontbijt

Prijzen consumptie zeer hoog

Prijzen consumptie zeer hoog

niet geweldig

kamers roken heel muf en waren niet proper

de ligging, onthaal

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

?

De ligging en het hotel was super

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Achteraf beter voor b&b kunnen kiezen. Hotel had m.u.v. Ontbijt geen meerwaarde.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

Dakterras was niet open. Personeel veel te statig, niet toegankelijk.

Ontbijt was goed verzorgd

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima ervaring.

Toegankelijkheid restaurant.

Vriendelijkheid personeel. Mega colazione.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Paar dagen Rome verkennen

Eigenlijk niets

Her ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Uitstekend hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende locatie bij het Stazione Termini. Meeste bezienswaardigheden op loopafstand. Prettige kamer. Goede wifi. Goed ontbijt. Gezellige bar

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

niet tevreden,

geluidsoverlast door harde live muziek

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prima hotel met goede kwal./prijsverhouding

Kamertemperatuur minimaal 25 graden en niet goed aan te oassen

Uitgebreid en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Super, uitstekend!!

Prijzen drank in bar

Het ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Fijne kamerf, vlakbij station, vriendelijk personeel

De kamer was erg warm

Schone, ruime kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers erg klein en beetje gedateerd

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat afgeleefde kamer was wel netjes maar mocht een opknapbeurt hebben

Zeer goed ontbijt heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Ontbijt was zeer goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen hangkast (of andere mogelijkheid) of legkast in onze kamer, (kamer 124) enkel een bureau'tje met schuifjes.

Ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Mooi hotel centraal gelegen

Goed centraal gelegen. Vriendelijk personeel. Netjes verzorgd

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Wij kregen meteen een andere kamer en konden van onze...

De kamers op de eerste etage met de nummers 130 en hoger liggen boven de pianobar. Hier wordt livemuziek gespeeld tot half twee. Slapen is dus op dat moment bijna niet mogelijk.

Wij kregen meteen een andere kamer en konden van onze nachtrust genieten. Prima kamer en badkamer. Alles zeer schoon. Ontbijt was ook zeer goed en van alle markten thuis. Zowel continentaal als Engels.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Mooie ruime kamer, proper en hygiënisch.

Het ontbijt was niet goed. De warme kant was gewoon koud, koude pannenkoeken, koude eieren... De rest van het ontbijt was wel ok maar ook niet super. Veel keuze was er ook niet. Je kon niet je eigen koffie schenken, een tweede koffie vragen werd met een rare blik beantwoord...

Mooie ruime kamer, proper en hygiënisch. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam (uitgezonderd bij het ontbijt). Zoals een 4 sterren hotel zou moeten zijn. De volledig hotel is mooi aangekleed met mooie materialen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Vriendelijk personeel, gunstig gelegen, goede bedden

De badkamer: een onderdeel van de douchecabine was stuk, viel uit de douche (is wel hersteld door het personeel), een druppende kraan. De isolatie was slecht, we konden bijna letterlijk verstaan wat de mensen in de aangrenzende kamer vertelden/deden.

Vriendelijk personeel, gunstig gelegen, goede bedden

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Goede locatie, vriendelijk personeel en goed verzorgt...

Douches zijn zeer klein, normal wassen is niet mogelijk omdat je niet kunt bukken. het afstemmen van het water temperatuur is niet mogelijk omdat deze constant wisselt. Ramen sluiten slecht waardoor het erg gehorig is vanaf de straat.

Goede locatie, vriendelijk personeel en goed verzorgt ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De spa was gesloten, wij verbleven dan ook met flinke korting in het hotel. Wij hadden het niet waard gevonden om tegen het normale tarief in het hotel te verblijven, ookal was er veel oog voor luxe, was alles tot in detail goed verzorgd en is het personeel zeer vriendelijk. De kamer was erg gehorig. We konden het telefoongesprek van onze buurman woord voor woord volgen, incl wat de persoon aan de andere kant van de lijn zei. Ook zijn we een paar keer per nacht wakker geworden van mensen op de gang.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij raden aan om ontbijt erbij te bestellen; u kunt dan gebruik maken van een 26m lang buffet met allerlei lekkers. Het hotel is om de hoek van Rome Termini, dus met de TrenItalia kunt u er makkelijk naartoe reizen vanaf de luchthaven. Een OV-pas is wel handig om aan te schaffen als u Rome wilt verkennen.

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Ze hadden ons geld laten betalen voor gebruik van de mini...

Ze hadden ons geld laten betalen voor gebruik van de mini bar, we hadden niks er uit gehaald, we hadden het gezien nadat we betaald hadden. We konden ons geld niet terug krijgen omdat het geklopt was in hun kassa ipv geld mochten wij een koffie op hun kosten drinken! Wij vonden dit onjuist, wij hadden geen zin in koffie of iets dergelijks, we wilden ons geld die we teveel betaald hadden terug!!!

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

het bed lag lekker

Voor alle faciliteiten, moest extra betaald worden. De drankjes waren erg duur, cola 8 euro en koffie 4 euro. De douche ging van warm naar koud. Al met al de prijs 240 euro voor 3 nachten veel te veel. Het ontbijt was goed maar kosten ons 16 euro p.p (het ontbijt zit er niet standaard bij)

het bed lag lekker

• Beoordeeld op: 24 november 2015

vriendelijk en behulpzaam personeel,

een ochtend geen warm water maar snel hersteld. wc spoelbak liep door maar eveneens snel hersteld door sympathiek en competent personeel.

vriendelijk en behulpzaam personeel, goede locatie t.o.v. bus, trein en centrum op loopafstand, internationale kranten in the lounge.

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Nette kamer, goede ontvangst.

jacuzzi op het dak was gesloten wegens het seizoen, alhoewel het stralend weer was. Miserverstanden met de SPA en het bubbelbad binnen, vanwege het gebrekkig Engels. Drankjes in hotel toch iets te duur: Limoncello 11 euro.

Nette kamer, goede ontvangst.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Het personeel, zeer vriendelijk en hulpvaardig

Niets, alles was goed. Het enige kleine minpuntje was dat het warme gedeelte van het ontbijt lauw tot koud was

Het personeel, zeer vriendelijk en hulpvaardig

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Grote hotelkamer goede bedden

Prijs kwaliteit niet terecht! Kamermeisje moest teveel in te weinig tijd doen! Daarom ruimtes niet schoon. Dit ligt aan management !

Grote hotelkamer goede bedden

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Welcome Piram Hotel