Beoordelingen over Hotel Za Maria 3-sterren

Via Nazionale Ss113, 98072 Santo Stefano di Camastra, Italië

#16 van de 19 hotels in Santo Stefano di Camastra

Waardeloos hotel, mijden als je kan.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Geen enkele service van het personeel. Karig ontbijt, hotel ligt in de middle of nowhere, hebben een shuttle service naar de stad, maar die was vol door een groep gasten en twee keer rijden was teveel moeite. De hotelmanager wilde ons voor 20 euro wel brengen. Na veel discussie in zeer gebrekkig Engels toch maar gedaan, anders zaten we twee avonden in een uitgestorven hotel met chagrijnig personeel. Absoluut geen aanrader.

Werkelijk niets. Kamers waren netjes en goed schoon.

Hier komen wij niet meer terug.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Locatie : aan spoorweglijn waar regelmatig een trein passeert. Het strand en zwembad is te bereiken via een publieke brug over de spoorweglijn. Het strand is geen strandzand maar ligt vol grote keien, niet echt aangenaam als je in zee wil gaan zwemmen. Televisie was kapot, 2 maal kwam iemand kijken maar er werd geen moeite gedaan om dit alsnog op te lossen of om een andere kamer te geven. Er was geen internettoegang met laptop, wifi met iphone lukte nu en dan wel. Restaurant is nogal prijzig. Niet echt fijne keuken. Kamer en de rest van het hotel waren proper maar beetje vergane glorie... Uitbaters zijn niet echt klantvriendelijk en afstandelijk in tegenstelling met andere hoteluitbaters waar wij verbleven tijdens onze vakantie. Dit was één van de minst aangename hotels waar wij verbleven tijdens ons verblijf op het eiland, gelukkig verbleven wij er maar 1 nacht.

Parkeergarage. Mooi terras met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Mooi uitzicht vanop het balkon.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het personeel kan niet goed Engels maar ze waren wel vriendelijk. Het ontbijt is ook niet zeer uitgebreid maar voor ons voldoende. Pluspunt is wel dat je ontbijt kan nemen op het terras met een mooi uitzicht.

Mooi uitzicht vanop het balkon. Het is zeer afgelegen dus de ideale plaats als je tot rust wil komen en niet te veel wil doen. Het zwembad is ook mooi gelegen aan de kant van de zee.

We hadden hotel helemaal voor ons alleen

We hadden het hotel helemaal voor ons alleen

We hadden hotel helemaal voor ons alleen

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prachtig uitzicht

Trein die kortbij passeert

Prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

rustig verblijf buiten de stad

wifi hapert steeds,spreken slecht of geen engels

rustig verblijf buiten de stad