Jamaica Port Antonio Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Nature in Portland 2 Beoordelingsscore: 8,8

“De gastvrijheid van Jasmine en Oneil is top. De lekkere maaltijden die Oneil voor je bereid op verzoek is een betaalbare luxe. De rust en schoonheid van de natuur van de afgelegen locatie is super! Er lopen honden en een kat waar mijn dochter van 10 gek op was en mee heeft gespeeld als we bij het huis waren. Vlakbij het huisje loopt een klein beekje met koel en verfrissend stromend water van de berg. Tegen een betaalbare vergoeding kan Oneil je van de berg naar de main road brengen waar je met de route taxi overal kunt komen in de omgeving. Hij kan je ook zelf naar de verschillende stranden en bezienswaardigheden brengen zoals the Blue lagoon en Somerset falls. Langs de main road en downtown zijn heel veel eetgelegenheden. Mijn dochter en ik hebben genoten van ons bezoek aan Nature in Portland 2. Wij zijn naar Winnifred Beach geweest (gratis), Boston Beach (200JMD per persoon), Frenchmans Cove (10 USD, 5 USD kids), Somerset falls (1500 JMD, 1000 JMD kids, ongeveer), the Blue Lagoon (gratis) vanaf hier met een bamboo raft naar Monkey Island (tegen vergoeding afhankelijk van onderhandeling, het kan voor 20 USD) wij zijn 3 uurtjes daar gebleven om vrij te snorkelen en te genieten van de rust en het paradijsje. De meeste tijd hier waren we maar met zijn tweetjes op het strandje van het onbewoonde eiland. Heerlijk en heel mooi. Eigenlijk zoals alles in Portland. Jasmine en Oneil bedankt voor het hosten en de fijne verblijf! Als we terugkomen naar Jamaica, komen we zeker bij jullie terug. ”

• San San Tropez Beoordelingsscore: 8

“Prima hotel en ontbijt”

• Finjam Cottage Beoordelingsscore: 7,5

“Gastheer Tony is een aardige gastheer. Het verblijf zit heel leuk op een heuvel zodat je over het stadje kan kijken.”

• Polish Princess Guest House Beoordelingsscore: 9,4

“Zeer gastvrije eigenaars boordevol nuttige reistips. Heerlijk ontvangen ontbijt. Perfecte locatie om streek te ontdekken.”

• Moon San Villa at the Blue Lagoon Beoordelingsscore: 8,3

“Plek was leuk maar er was niks te doen. French cave was een standje dicht bij. Super mooi met lekker eten!”

• Boston Beach Guesthouse Beoordelingsscore: 8

“Het uitzicht”

• Mr Barry's White House Beoordelingsscore: 6,5

“zeer ruime en propere kamers en een fantastisch panorama . Ook een grote keuken en groot terras . Het ligt tegen een heuvel En op wandel afstand van Boston beach .”

• San San Tropez Beoordelingsscore: 8

“Mooi complexje, gunstig gelegen tegenover Frenchman's Cove, op 5 minuten lopen van San San Beach (beide wel dure dagkaarten van 10 USD per persoon) en even verderop de Blue Lagoon. Ruime kamers. Leuk zwembad. Mooie tuin met rijp fruit dat van de bomen valt (mango, breadfruit). Acceptabel ontbijt dat vers wordt bereid. Overwegend attente staf.”

De 14 beste hotels in Port Antonio

gebaseerd op 1.543 hotel reviews op Booking.com