Beoordelingen over Arab Divers Dive Center and Bed & Breakfast

#2 van de 43 hotels in Aqaba

Gebaseerd op 347 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima snorkel locatie

Geen restaurants in de buurt, je hebt echt een auto nodig. Badkamers erg basic

Om te snorkelen of duiken in de rode zee is de ligging van het hotel prima. Mooi groot diep zwembad en ondiep zwembad groot terras met ligbedden, genoeg schaduw/zon opties. Ontwerp complex leuk, uitzicht op zee, dame in de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam, veel tips gegeven. Kamers ruim maar basic. Centrum 12 minuten rijden, talabay 2 minuten.

Mooie B&B met zwembad, zeer aardig en behulpzaam...

Mooie B&B met zwembad, zeer aardig en behulpzaam personeel, lekker ontbijt. Duiken waren erg goed georganiseerd en erg relaxed (met dank aan Paul)

Prima verblijf voor Aqaba

Voor het 2e kopje koffie bij het ontbijt moet betaald worden. Het is niet veel, maar toch. En 's avonds is de waterstraal van de douche minder vol dan in de ochtend.

Goede airco in de kamer, dat is ook erg nodig met buiten 44 graden. Dichtbij de Rode Zee, weg van de drukte van de stad. Lekker ontbijtbuffet. Prima bed.

Loved it!

Super schone en ruime kamers, vlakbij het Bernice beach waar je voor 10 JOD gebruik kan maken van het privé strand en de meerdere zwembaden. Mijn vriend en ik hebben ook gedoken met Arab Divers, wat ook echt fantastisch was! De dive masters zijn enorm vriendelijk en ontspannen en de dive spots waren zo gaaf! Wel goed om een auto te hebben om 's avonds naar de stad te kunnen rijden want er is verder niks in de omgeving te doen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Resort ten zuiden van Aqaba.

Het strand in de buurt vonden wij niet geweldig, viezig en je mag de strandstoelen niet gebruiken want die horen bij een hotel. Misschien is het verderop beter. Eten kan prima in het hotel maar zowel bij lunch als diner duurde het lang. Was voor ons geen probleem maar is goed om rekening mee te houden.

Resort ten zuiden van Aqaba. Voordeel: Lekker stil. Dame van de receptie is erg aardig.

Afgelegen, warme plek met fijn restaurant en zwembad - zorg voor een eigen auto!

We hebben ons vergist in de locatie. Wij zochten een rustige plek en hebben daarom bewust buiten Aqaba zelf geboekt. Echter, er is hier echt niets! Het strand is niet de moeite waard (het waaide bij ons enorm, is bloedheet en met een badpak ben je nog steeds te bloot). En er is geen enkele winkel, zelfs geen supermarktje, te vinden. Het strand is bovendien nog 1 km lopen over een saaie weg (dat is niet ver, maar wel met 35 graden). De kamer is ok, maar is 's nachts echt bloedheet. Zelfs met enkel een laken en de fan aan. Je hebt wel de keuze de airco aan te doen, maar dat vinden wij persoonlijk niet fijn 's nachts. Wat wij ook een minpunt vonden is een apparaat in het midden van het complex, naast het zwembad en de kamers. Dit apparaat, wellicht een aggregaat, staat de hele dag te loeien. Soms valt hij een paar minuten stil en dat is werkelijk een verademing qua stilte.

Erg leuke opzet van het hotel; mooie hoekjes, zitjes en zwembad. Netjes schoon. Restaurant heeft een prima kaart. Goed georganiseerd. Als je van duiken houdt, dan zijn daarvoor de voorzieningen zeer goed. Het zwembad - met altijd ijskoud water in Jordanië - is fijn verkoelend. Tip: regel je ligbed op tijd, want verschillende mensen zitten hier de hele dag aan vastgeklonken en staan hun plek niet af. Lucky, de hond, vonden wij erg gezellig. Hij kwam ons regelmatig even opzoeken. We hadden het leuk gevonden als het personeel dat ook had gedaan, maar dat kan ook aan ons liggen. Pas bij vertrek, na 3 dagen verblijf, werd ons bij de receptie de eerste vraag gesteld.

Prima verblijf om te gaan duiken

Het hotel bleek iets verder van de kust af te liggen (paar minuten rijden) en 15 minuten van centrum aqaba. Echter met duiken was je binnen paar minuten autorijden op de plek waar we al vanaf de kust het water in konden.

Vooral aan te raden als je met hen gaat duiken. We hebben een paar prachtige duiken gemaakt, met name het scheepswrak onder water was indrukwekkend. Mooi resort met ruime kamers, schoon. Er is een zwembad om even af te koelen. Erg vriendelijke staff.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Heel fijn.

Na heel veel dagen houmous waren zelfs de cornflakes lekker, Mss iets Europees voor de kinderen. Of vers fruit?

Het duiken Is heel erg bijzonder en alles ook zwembad Is comfortabel.

-gastvrouw Corina
    • Onderling verbonden kamer

-handig als je auto hebt.

-gastvrouw Corina -heerlijk zwembad -ligging tov snorkel locaties -familie appartement -sfeer

Gemoedelijke schone accomodatie
    • Onderling verbonden kamer

2x koude douche Lokatie wat ver van zee maar personeel brengt je naar strand

Vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

locatie

locatie

• Beoordeeld op: 25 november 2015

mooie tuin, prettige gemeenschappelijke zitplekken, schone...

Instant koffie.

mooie tuin, prettige gemeenschappelijke zitplekken, schone kamer met fijn bed.