Beoordelingen over Courtyard by Marriott Tokyo Ginza 4-sterren

104-0061 Prefectuur Tokio, Chuo-ku Ginza 6-14-10 , Japan

#315 van de 753 hotels in Tokio

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Mijn verblijf was tot mijn volle tevredenheid.. Ook de bereikbaarheid van en naar Narita Apt prima
    • Economy Eenpersoonskamer - Rookvrij

Een enkeling sprak geen of slecht Engels .Eigenlijk verwaarloosbaar..Kamer en linnengoed altijd schoon.

DE VRIENDELIJKHEID EN BEHULPZAAMHEID VAN HET PERSONEEL MET NAME VAN DE FRONT DESK. Mijn bagage was achtergebleven in Abu Dhabi en het hotelpersoneel heeft niets achterwege gelaten om mijn bagage de dag erna in mijn bezit te hebben ondanks de onwil en ondeskundigheid van Etihad Airlines die de oorzaak was van dit incident

Uitstekend hotel, centraal in Ginza, gevarieerd ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer - Rookvrij

Locatie centraal in Ginza, staff bijzonder voorkomend (waar niet in Japan?), 12.00 check-out, gevarieerd ontbijt

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Slechte prijs kwaliteit
    • Economy Eenpersoonskamer - Rookvrij

Hele kleine kamer, tegenstrijdig met de foto's. Prijs viel ook vele malen hoger uit dan de prijs die booking opgaf (50€ verschil).

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Zeer comfortabel hotel met ruime kamers.

Zeer comfortabel hotel met ruime kamers. Ginza is een prettige buurt om te verblijven, niet al te druk, wel voldoende restaurants. JR stations op 10-15 min lopen; metro op 5 minuten. Flexibel personeel - we konden ter plekke King bedroom wisselen voor twin room.