Beoordelingen over Napoleon Hotel 4-sterren

6,4

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heel slecht.
    • Deluxe Kamer

Eerst nacht binnen mijn kamer gekomen, erg oud, erg vies en ik heb het gevoel dat ik opgelecht had en geschokede. Erg slecht beïnvloed van af het begin , toen ik mijn kamer moest slapen. Met een heb ik gemeld bij de nacht reactioniste, volgend dag ochtend met moijelkehaide en nog ruzie met de dagrecieptioniest en hotel manager die willen niet da kamer wiesllen met beter kamer. Maar uit eindelijke heb ik beter kamer gekregen. Kortom niet en nooit wil ik bij deze hotel terug komen.

• Deluxe Kamer

Centrale ligging in de stad

Heel degelijk en goed geprijsd hotel midden in Beiroet
    • Deluxe Kamer

Elke dag een nieuwe WiFi code opvragen

Locatie lekker centraal, niet duur, alle gemakken

• Beoordeeld op: 25 december 2015

Het was de eerste keer dat ik Beiroet bezocht.

Ik vond het personeel erg onvriendelijk. Ik vroeg om een kaart van de omgeving. Die had men niet. Aan de balie had men absoluut niet de intentie om ook maar enige informatie over de stad te geven. Het hotel ziet er langs buiten prachtig uit. De kamer zelf is erg basic. Het licht op het balkon werkte niet. De badkamer was niet erg schoon. Dit hotel zou fantastisch geweest zijn in een iets lagere prijsklasse.

Het was de eerste keer dat ik Beiroet bezocht. Het hotel bevond zich in een levendige buurt vol restaurants en bars. Wie op zoek wil naar cultuur, logeert best ergens anders.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

De kamer was ruim en het bed was prima.

Mijn kamer zat direct naast de liften. Op de achtste verdieping. Elke keer dat de lift ging, hoorde ik gebonk en gedoe. Verschrikkelijk. Ook stond er een enorm apparaat op mijn (grote, ongezellige) balkon dat enorm veel herrie maakte. Iets van een generator voor het hele hotel ofzo. Door al deze herrie heb ik slechte nachten gehad en ben ik vaak tussendoor wakker geworden. Het hotel was ook oud en muren zagen er slecht uit, met breuken en scheuren. Niet erg uitnodigend. Tussen de witte handdoeken zat een zwarte krullende haar. Ik heb die handdoeken niet willen gebruiken. Ik zou dit hotel niet aanraden. Is te doen voor paar dagen stedentrip, maar beter kun je iets anders kiezen.

De kamer was ruim en het bed was prima. Schone lakens. Elke dag nieuw flesje shampoo. Het balkon was ruim. Toen mijn wifi-code verlopen was, stond er binnen 3 minuten iemand voor de deur met een nieuwe code. De wifi was gratis en prima, soms instabiel. Perfect centraal gelegen aan een zijstraat van Hamra.

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Makkelijk om naar downtown, de kust te wandelen.

Eigenlijk niets!

Makkelijk om naar downtown, de kust te wandelen. Elke morgen een prima ontbijt!