Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

• Gratis WiFi

8,4

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 6

• Recenserades: 3 januari 2019

7,9
    Trevlig personal och själva läget av hotellet.
    • Familj med yngre barn
    • Trebäddsrum Deluxe
    • Vistelsen var 6 nätter
    • Inlämnad på mobil

Viktigt att läsa det finstilta, kostnaden blir högre då momsen är exkluderad.

Trevlig personal och själva läget av hotellet. Nära till stranden och möjlighet att softa vid den lilla poolen.

Bodde här Januari 2019

• Recenserades: 14 februari 2018

9,2
    Nyrenoverat och prisvärt
    • Grupp
    • Tvåbäddsrum Deluxe med balkong
    • Vistelsen var 1 natt

Sea Port, som tidigare hette Windmill Hotel, har fått nya ägare sedan ett år tillbaka och har totalrenoverats. Hotellet har bra wifi i alla utrymmen och ett 15-talet rum har bra sängar (med sänglampor), TV, AC, säkerhetsskåp, gott om varmvatten i duschen och tillgång till en pool på innegården. Frukosten kallas engelsk (lankafrukost får man om man beställer dagen före) och är bra enligt lokala normer (men man saknar bacon och äggröra). Personalen är mycket bra och anstränger sig extra när vi frågar om vi kan stanna kvar till klockan 23 eftersom vi måste passa en mycket tidig flight dagen därpå. Hotellet ligger ute på "hotellgatan" med många restauranger i närheten, 150 meter från stranden. Hit kommer jag gärna tillbaka. PS 1. Det är drygt 4 km till busstationen och fiskmarknaden (tuk-tukarna vill ha 400 Rs) och 13 km till flygplatsen (ungefär 1 000 Rs med tuk-tuk). PS 2. Sea Port håller till i samma hus som restaurang Cilantro som har riktigt bra mat (om än till Negombos höga priser) och som ger 10% rabatt.

• Recenserades: 11 februari 2018

7,5
    Bra läge nära till stranden, dock inte strandläge som man...
    • Dubbelrum med balkong
    • Vistelsen var 3 nätter
    • Inlämnad på mobil

Balkongerna, såg inte ut pga att de satt upp en vägg. Slitna badrum.

Bra läge nära till stranden, dock inte strandläge som man kanske helst vill ha i Negombo eftersom endast hotellen där har solstolar. Ger först ett intryck av att vara slitet men det är egentligen badrummen och de fruktansvärt tråkiga balkongerna som ger det intrycket. Man har satt upp en vägg så att man inte ser ut från balkongen. Rummen är bra. Fin fräsch liten pool. Fantastisk frukost, proffsigt upplagt, toast, eggs, juice, te, kaffe, frukt, hash browns, bönor. Inga problem att få en minibar på rummet vid förfrågan. Restaurangen Cilantro är den bästa i hela Negombo, de har en thailändsk kock som gör underbar mat, fina proffsiga uppläggningar, bra priser, vilket gjorde att vi åt våra middagar här varje dag (har aldrig hänt tidigare) och lunch på andra ställen. Få badar vid havet i Negombo då stranden är så bred utan solstolar, så vi gick till ett av strandhotellen med pool och hyrde solstol per dag, LKR 1000 per person och dag, absolut värt det. Bra sängar, bra AC.

• Recenserades: 30 december 2017

6,7
    De var vänliga och så och fint hotell men hade inte koll på hur man driver hotell.
    • Grupp
    • 2 rum
    • Vistelsen var 7 nätter
    • Inlämnad på mobil

Man fick säga till om städning varje dag, annars städade de inte. Samma med toapapper. De städade uselt. De hade ingen info om att man inte fick stoppa papper i toaletten samt att det inte fanns någon sophink på toaletten så det blev stopp i två rum så vi fick byta rum två gånger trots att de menade att de ordnat med rören. Sen ville de ändå ha full betalning. De hade safety box men den var inte fäst i garderoben så man kunde lyfta ut den om man ville..

Det var bra läge och fint hotell!

Bodde här December 2017

• Recenserades: 12 februari 2019

9,6
    Bra beläget välskött hotell nära strand och nöjen
    • Tvåbäddsrum Deluxe
    • Vistelsen var 2 nätter
    • Inlämnad på mobil

Mycket störande trafik i hotellets restaurang

Bra beläget mitt bland alla nöjen och bara några meter till stranden

Bodde här Februari 2019

• Vistelsen var 7 nätter

Städningen

Nära till allt lugnet

Bodde här Februari 2018

Det finns också 2 recensioner utan text. Dessa påverkar det genomsnittliga betyget.

Visar 1 – 6

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!