Beoordelingen over Auberge De La Gaichel 3-sterren

Maison 7, 8469 Gaichel, Luxemburg

#1 van de 1 hotels in Gaichel

restaurant was volzet
    • Classic Tweepersoonskamer

Jammer dat we er niet konden blijven eten 's avonds. We hadden een 2-tal maanden op voorhand onze kamers geboekt. Had men ons op voorhand laten weten dat we dienden te reserveren voor het restaurant, dan hadden we dat zeker gedaan. Maar omstreeks 19:30u aangekomen en dan kregen we te horen dat het restaurant volzet was en dat we naar Arlon dienden te rijden voor het dichtstbijzijnde restaurant. Was echt een tegenvaller!

Aan te raden om de buurt te verkennen
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamerindeling: supergrote Italiaanse douche, waardoor de rest een beetje klein uitviel (klein pompbakje)

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en propere faciliteiten. Zeer rustig gelegen en omringd door het groen

Kamers dringend aan een goede renovatie toe, alsook aandacht geluidsisolatie kamers.

Zitgedeelte in de kamer dringend te renoveren. Badkamer is gerenoveerd maar ventilatie werkte niet, dus alles was kletsnat na het douchen. Het eten in het Michelinresto is véél te duur voor de kwaliteit (hoezo, 1 michelin-ster ???). Het ontbijt is basic. Het ergste was wel het lawaai van het onderliggende restaurant : er is totaal geen geluidsisolatie ! Slechte matrassen (te zacht, zelfs voor een lichtgewicht als ik !).

Ruime parkeergelegenheid. Zeer ruime kamer, echter niet volledig gerenoveerd.

Wij zullen de auberge niemand ontraden, eerder aanbevelen voor een kamer aan de tuinkant.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij waren er niet op de warmste dagen. We kunnen ons voorstellen dat de kamers zonder airco wel erg warm moeten zijn geweest . Voor mensen van 100 kilo's of meer zou de douche wel wat smal zijn geweest.

Zeer goed restaurant en prachtige tuin met terras. De ligging is goed voor verschillende doelen en bezienswaardigheden te bezoeken. Zeer mooie omgeving. We hadden een kamer aan de straatkant waardoor er wel wat hinder was vanwege het verkeer.

Fijne relaxte auberge met vriendelijk personeel

Tijdens het douchen werd de vloer van het bad glad. Een kunststof bad zou dit probleem oplossen.

Het personeel was heel vriendelijk, mooi terras en lekker eten. Ze waren flexibel met reservering. Het restaurant was vol met reserveringen, maar ze deden veel moeite om ons ertussen te schuiven.

Mooie locatie met terras
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij het restaurant gegeten. Na het eten heeft mijn man tot 3 uur in de nacht boven en op het toilet gehangen. Bij het aankaarten van wat bijna zeker een voedselvergiftiging is, werd hier laconiek mee omgegaan. We moeten maar een schriftelijke klacht indienen bij de directie.

Mooie locatie met terras

Sfeervolle herberg, mooi met prachtige bloemen versierd.

De hitte op de hotelkamer. Bloedheet. Een airco is noodzakelijk. Een ventilator is was niet eens aanwezig. Ontbijt werd pas na verzoek van mij aangevuld, en het eierkook systeem werkte niet. Gasten pakken elkaars eieren

Sfeervolle herberg, mooi met prachtige bloemen versierd.

Paradijslijk pleje
    • Classic Tweepersoonskamer

De gastvrijheid was hartverwarmend. De kamers (95.-) een beetje klein en de inrichting van de Auberge degelijk en klassiek, misschien zelfs wat oubollig, maar heeft charme. Wat helemaal voortreffelijk is, is het grote terras aan het park en het uitmuntende diner. Reserveren is aan te bevelen. Gaichel is geen echt dorp, het is de grens tussen Belgie en Luxemburg, ligt prachtig in de natuur en je kunt er mooie wandelingen maken. Uitmuntend om tot rust te komen en te genieten.

Slechte ervaring
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen mogelijkheid voor de hotelgasten om er te eten. Alles was gereserveerd , lijkt mij dat je voor je gasten toch wat tafels beschikbaar hebt. Zou 2 nachten blijven maar ben na 1 al naar huis gegaan.

Paar heerlijke dagen gehad met prima verzorging.

Het ontbijt en diner waren prima in orde, de porties bij het diner waren zeer royaal. We hadden een luxe kamer geboekt en ook gekregen echter wat er luxe aan was hebben we niet kunnen ontdekken. De kamer was echter prima hoor. Tip: vraag om een kamer aan de achterkant ivm soms drukke verkeer aan de voorkant. Als je wil dineren reserveer dan tijdig, het restaurant is erg gewild, ook door niet hotel gasten. Dit zegt natuurlijk iets over het restaurant.

Mooi verblijf voor bezoek aan stad Luxemburg.
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen airco en geluid van de weg voor het hotel.

Prachtige ligging met eigen park. Eigen restaurant Auberge is goed en betaalbaar en heeft een mooi binnenrestaurant en een prachtig terras-restaurant. De prachtige stad Luxemburg per auto en ook bus goed bereikbaar.

Prijs/kwaliteit hotel niet in overeenstemming met prijs/kwaliteit restaurant
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer kleine badkamer met zeer kleine douche. Bediening bij ontbijt onpersoonlijk. Prijs/kwaliteit niet in overeenstemming met goede prijs/kwaliteit restaurant

Restaurant met goede bediening en lekker eten tegen een eerlijke prijs.

Laatste overnachting na vakantie

Vond het een beetje ouderwets. Alleen jammer dat het restaurant op dinsdag gesloten is. Stond wel op de site van Booking.com maar over het hoofd gezien. De receptioniste bood ons een alternatief. Eten bij de buren met een Michelinster tegen speciaal tarief. Het was uiteindelijk toch perfect. Heerlijk gegeten.

De badkamer was gerenoveerd. Prima en het bed was ook prima. De ontvangst was prima. Zie ook hierboven betreffende het restaurant.

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was prima en badkamer...
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was wat laag en had kleine zolderraampjes. Dit was zonde met het prachtige uitzicht rondom. Er is geen lift / smalle trappen.

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was prima en badkamer schoon en praktisch ingericht. Het park en de bossen om de auberge heen zijn prachtig, met paarden in de wei. Ik hoorde 's nachts uilen roepen ! Heel plezierig terras in de avondzon voor restaurant.

Prachtig domein en gezellige sfeer.

s' avonds bij het diner kwam het eten te snel. Aperitief, voorgerecht en hoofdgerecht in één uur! Meerdere keren erop attent gemaakt en was ook een minpuntje bij andere gasten.

Vriendelijk, proper en mooie lokatie, perfect Wi-Fi signaal. Ruime gratis parking. Wil je iets meer dan boek je bij het hotel De La Gaichel met een gastronomisch restaurant dat is bekroond met een Michelin-ster. TIP: reserveer tijdig in het restaurant.

De mooie ligging van het hotel.

GEEN LIFT; Te weinig keuze bij het ontbijt. Het was maar een klein basisontbijt.

De mooie ligging van het hotel. Het gezellige interieur De lekkere keuken De netheid van de kamers

• Beoordeeld op: 26 april 2018

heerlijk restaurant in de Auberge waar het na t diner lekker slapen is

heel erg smalle gangetjes en trapjes, geen lift, geen hulp met de bagage, slechte sloten op de kamerdeur, geen ontvangst wat ze waren drukker met de gasten in de bar dan met de nieuwe gasten,

ontbijt was heerlijk, restaurant in de Auberge was meer dan uitstekend!!!, royaal parkeren nabij royale kamer

Heerlijk ontspannende verwennerij!
    • Classic Tweepersoonskamer

De temperatuur in het salon en in de eetplaats was iets te laag. De muziek was prominent aanwezig, soms te luid (maar dat werd op ons verzoek gedimd!) maar vooral steeds wederkerend dezelfde afspeellijst.

Bijzonder vriendelijke en correcte bediening. Gemoedelijke sfeer, aangenaam en eerder traditioneel- niet cool en modern. Sfeervolle verlichting. Ontbijt en diner waren heerlijk. Voldoende variatie in gerechten.

Gezellig hotel met super vriendelijk personeel en prima restaurant.

Verouderde kamers met tapijt. Badkamer is dringend aan vernieuwing toe. Kamers vooraan hebben geluid van de auto's die passeren. Toilet van het restaurant kan netter(spinneweb) en is zeer verouderd.

Super restaurant! Vriendelijk personeel. Goed basic ontbijt. Zou voor deze prijsklasse wat meer mogen zijn. Moet zelf je eitje koken. Laatkomers hebben ook minder keuze. Na 9.30 niet meer bijgevuld. Top ligging in de natuur.

Een heel aangenaam overnachtings hotel onderweg naar het Zuiden
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers zijn wat klein, maar heel erg schoon om

Het gastenverblijf, en het restaurant. Het hotel heeft een Moezel sfeer, met veel geraniums aan de buitenkant.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Gezellig verblijf in een hotel met charme. Goede verhouding prijs-kwaliteit.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kleine badkamers en soms wat verouderd.

Gezellig en proper hotel. Geen extra luxe maar comfortabel en gemoedelijk hotel. Uiterst vriendelijk personeel en niet duur voor de streek.

Het hotel op zich was fijn, maar de bediening is bar slecht. Dit heeft de hele ervaring vergald.
    • Classic Tweepersoonskamer

Restaurant= ramp. 's Avonds (aankomst 21.00 uur): botweg geen eten meer gekregen. Wij zijn dan naar Arlon moeten trekken. Twee dagen later ook nog het ontbijt mogen missen wegens vertrek voor 8 uur s'morgens. Ongehoord slechte service.

Fijne ligging. Mooie streek.

In het nabij gelegen hotel fantastisch eten(michelinster)...
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt in de Auberge vond ik voldoende maar er had wat meer variatie kunnen zijn.

In het nabij gelegen hotel fantastisch eten(michelinster) met bijbehorende bediening in een super ambiance.

Prima rustige lokatie mooi als tussenstop maar wel een gedateerde kamer en slechte trap naar boven.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wat je niet van tevoren kan inschatten is de grootte van kamer en ...badkamer. Vooral de badkamer was echt te klein met een wastafel net boven kniehoogte en een wc ingeklemd tussen wastafel en bad. Bad kan beter worden vervangen door een goede douche. Staan in het bad om te douchen is nauwelijks verantwoord! Trap naar boven is erg smal en voorzien van oude vloerbedekking, toe aan renovatie!

Prima lokatie, lekker rustig en mooi gelegen, met mooie tuinen erom heen. Ontbijt ook prima en ook de prijs is gunstig. Goed als tussenstop.

Proper basic maar verouderd hotel, eerder geschikt voor oudere stellen
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel verkeer en gezien kamer aan straatkant geen rustgevende omgeving, propere kamer maar verouderd en geen verduistering en kamer voelt niet fris vanwege tapijt. Hotel niet geschikt voor mensen die in en rond hotel rustmomenten willen.

Locatie (dicht bij vrienden die i. Luxemburg wonen), diner was zeer 'lekker en verzorgd

(bad)kamers nogal gedateeerd, geen airco op kamer. Met ramen open langs de doorgaande weg was geen optie.

Mooie locatie op de grens van België en Luxemburg, Uitstekend restaurant. Ruime parkeer mogelijkheid op eigen terrein. Prima wifi-verbinding.

de kamers waren kraaknet en ontbijt uitstekend zeer goed ik...
    • Classic Tweepersoonskamer

niks op aan te merken alles piek in orde en dat je u huisdier me mag doen zag je zeker niet aan dit hotel

de kamers waren kraaknet en ontbijt uitstekend zeer goed ik ga zeker nog trg zou iedereen aanraden.en was zeer tevreden dat ik mijn klein huisdier mocht me nemen is vooral zeer proper beestje anders zou zeker niet mepakken op hotel.ik ben zeer tevreden.heb er niks op aan te merken zeg het verder en 95euro en 10 euro v hond was ok voor mij

Onze 2e keer weer een succes.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het licht in de wc in combinatie met de luidruchtige ventilator is wat storend.

De mooie lokatie in de bosrijke/landelijke omgeving. Een plek om tot rust te komen. Heerlijk gegeten in de brasserie van de auberge.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Beetje gedateerd maar wél goed geprijsd

Inrichting was wat gedateerd en aan vernieuwing toe. Zowel in gang als op kamer was er vasttapijt dat ook zijn beste tijd achter de rug had. Vermits er geen airco was had ik de ramen laten open staan maar 's morgens wel veel last van lawaai van het drukke verkeer.

Mijn kamer in de Auberge was zéér ruim, net zoals de badkamer. Ontbijt was correct maar niet erg uitgebreid. Wat er aangeboden was, was wél lekker, zeker het brood. Voor 125€ was de prijs/kwaliteit verhouding OK.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Uitstekende keuken voor een diner,

De slechtste kamers zijn voor booking.com. Tweede etage (geen lift) laatste kamer aan het einde van de gang. Geen nooduitgang (zelfde route terug via de smalle trap). Nood-bebording tegen het plafond (rook stijgt) en vanaf de kamergang slecht zichtbaar. Kamer aan de straat (verkeerslawaai) op het oosten met lichte gordijnen (zon op=wakker). Ventilatie in badkamer lawaaiig, functioneert nauwelijks met damp van douche en werkt op lichtknop (licht uit=geen ventilatie). Matras deels ingezakt. Bediening in restaurant niet gastvrij, Geen bemande receptie. Kortom geen aanrader.

Uitstekende keuken voor een diner,

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

speciale vragen (kamer met douche ipv bad) worden ook door...

speciale vragen (kamer met douche ipv bad) worden ook door dit hotel niet gezien. Advies hotel: zelf bellen, voor direct overleg. In prijs maakt het niet uit.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Overnachting met motorvrienden.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het menu in het restaurant is goed en lekker; er lag voldoende kabeljauw op het bord, maar de twee kleine aardappeltjes hadden er voor ons wel acht mogen zijn. Ook wel een beetje zonde ... dat er geen afgesloten en overdekte parking is voor motoren.

Rustig gelegen hotel, met veel parkeer mogelijkheid ... in de tuin achter het hotel. Nette kamers en ruime badkamer, groot en goed bed. Zeer goed ontbijt, ruime keuze en in buffet vorm.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Duidelijker onderscheid maken tussen "auberge" en het "hotel" zelfde groep maar verwarrend bij reser
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer onpraktisch en veel te klein Kamer onder schuin dak wat betekent dat je meestal moet opletten om je hoofd niet te stoten

Kamers zeer klein en aan renovatie toe

Heel lekker ontbijt met vers brood
    • Classic Tweepersoonskamer

Heel lekker ontbijt met vers brood Mooie wandelingen in de buurt Rustig gelegen Groot salon waar je kunt ontspannen En top of the bill, heel goed restaurant in het hotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prachtige ligging in bossen, goede faciliteiten en een...
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer niet zo groot en wat ouderwets ingericht, vloerbedekking aan vervanging toe

Prachtige ligging in bossen, goede faciliteiten en een uitstekende keuken

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Vriendelijke mensen in het hotel maken het verblijf hier erg aangenaam!
    • Classic Tweepersoonskamer

De bad is een zitbad met een douche erboven, dat is nog al smal en glad met douchen. Een beugel aan de muur om in en uit te stappen zou een idee zijn. Beter nog zitbad weg en een inloop douche! Daardoor ontstaat wat meer ruimte,wastafel mag ook hoger. Eigenlijk zijn de badkamers wat verouderd....

Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers en badkamer heel schoon. De omgeving prachtig.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Fantastisch gastronomisch restaurant.

Eenvoudig ontbijtbuffet, alles was aanwezig, maar niets bijzonders. Zou leuk geweest zijn mocht er iets "speciaals" geweest zijn, iets extra, net dat tikkeltje meer, ...

Fantastisch gastronomisch restaurant in hotel.

Vriendelijk personeel, fijne kamer en een heel goed...
    • Classic Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, fijne kamer en een heel goed restaurant.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

tedoen
    • Classic Tweepersoonskamer

jammer slechte matras anders was alles tip top

mooie locatie alles was ok

Een heerlijk hotel in een omgeving waar je helemaal tot rust komt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Een prachtig hotel op een zeer mooie locatie.

Prima hotel, goede keuken.
    • Classic Tweepersoonskamer

Prima hotel, goede keuken.

In het weekend redelijk rustig, op weekdagen s'morgens...

In het weekend redelijk rustig, op weekdagen s'morgens veel lawaai door voorbijgaand verkeer

Wij logeerden hier al vaak in het verleden en dat was...
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij logeerden hier al vaak in het verleden en dat was telkens prima. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Ontzettend leuk hotel.

Ontzettend leuk hotel. Mooie lokatie. Eten was erg lekker

Heerlijk hotel op doorreis.
    • Classic Tweepersoonskamer

Heerlijk zonnig terras na een dag reizen. Ook diner en ontbijt lekker

Bediening en locatie waren super De omgeving schitterend
    • Classic Tweepersoonskamer

Herrie van hard rijdende motoren

Bediening en locatie waren super De omgeving schitterend

Honden zijn welkom, ook in de eetruimte.

Gordijnen houden het zonlicht 's morgens niet tegen.

Honden zijn welkom, ook in de eetruimte.

Kleine badkamer

Prima ontbijt en prijs/kwaliteitsverhouding
    • Classic Tweepersoonskamer

Er ontbrak een waterkoker op de kamer

Prima ontbijt en prijs/kwaliteitsverhouding

Geen lift aanwezig

Geen lift aanwezig

Prettig verblijf, wonderschone lokatie , perfecte Brasserie

Locatie top, kamer mooi groot, Brasserie super

Fijn verblijf

Kamer beetje out-dated, maar wel schoon

Heerlijk ontbijt en leuk wandelgebied

4,5
    kamer lachwekkend klein met zeer smal bed

kamer lachwekkend klein met zeer smal bed

We hebben geen voldaan gevoel gehad. Wij willen nog eens komen of het eenmalig was.
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel straat geluid 's nachts Hebben lang moeten wachten voor het inchecken.

Vriendelijk personeel.Heel mooie lokatie. Lekker simpel ontbijt.

Geen kluis in de kamer.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima prijs/kwaliteitsverhouding
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamers zijn verouderd en zijn dringend aan vernieuwing toe.

Kamers waren zeer proper. Rustige omgeving. Goed ontbijt.

Heerlijk ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt. Veel rust in hotel en restaurant. Prima alles.

prijs kwaliteit heel goed

prijs kwaliteit heel goed

Uistekende kwaliteit op een prima plek!

Heerlijk gegeten in de brasserie.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

vrij ruime, nette kamer en badkamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Toch vrij druk verkeer in de vroege morgen. ( kamer aan de voorzijde)

vrij ruime, nette kamer en badkamer. Lekker ontbijt

rustig hotel in mooie omgeving
    • Classic Tweepersoonskamer

heerlijk ontbijt en mooie kamer

Het was heerlijk om savonds op het terras te dineren.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was heerlijk om savonds op het terras te dineren. De kamer was heel gezellig en het personeel heel vriendelijk en ook snel.

tussenstop tijdens vakantie

Het totaalplaatje

Parkeerplaats

Mooie ligging, aardig personeel en uitstekende keuken.
    • Classic Tweepersoonskamer

Mooie ligging, aardig personeel en uitstekende keuken.

Toffe auberge

Ontbijt basic

Rustige ligging ( weekend )

Ontbijt lekker

Kleine kamer. Kleine badkamer

Ontbijt lekker

aangenaam
    • Classic Tweepersoonskamer

ruime kamer en ruime badkamer

Bar: Orval is standaard 2 jaar oud.
    • Classic Tweepersoonskamer

Een beetje krap qua oppervlakte, zowel kamer als badkamer. Kamer aan straatkant, vrij luidruchtig verkeer.

Bar: Orval is standaard 2 jaar oud.

Goed hotel als doorreis naar...
    • Classic Tweepersoonskamer

badkamer verouderd en verlichting storend aan de lavabo

Het ontbijt was goed in een gezellige ruimte. zacht groot bed!

Mooie tuin,zalig om te eten op het terras.
    • Classic Tweepersoonskamer

Mooie tuin,zalig om te eten op het terras. De obers waren zeer kindvriendelijk.

Leuk hotel aan de grens met België en Luxemburg.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kleine kamer met kleine badkamer.

Auberge in mooie omgeving.

• Classic Tweepersoonskamer

Rustige, romantische trip in het groen met excellente keuken

Geen negatieve items

Het ietwat verouderde kader wat nochtans volledig paste in de sfeer en de prachtige rustige lokatie

Goed ontbijt, mooi buiten terras
    • Classic Tweepersoonskamer

Lawaai van de langslopende weg in de kamer

Goed ontbijt, mooi buiten terras

Voldoet aan overnachting bij doorrijs.

Ontbijt was gemiddeld, kamer was oké maar geen airco dat was erg jammer.

Bedden waren prima.