Beoordelingen over Auberge De L'Our 3-sterren

Rue de la Gare 35, 9420 Vianden, Luxemburg

#10 van de 12 hotels in Vianden

Mooi hotel, vriendelijk personeel.

Het verkeer dat 's nachts langs reed. Door de kasseien maakte dat veel geluid. En omdat het zo warm was en geen airco op de kamer, sliepen we met het raam open.

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Mooie ligging. Prima restaurant en ontbijt.

Ondanks het vriendelijke personeel zal ik hier niet meer komen.
    • Deluxe Familiekamer

Wij hadden een deluxe gezinskamer kamer. De kamer was slecht ingedeeld. Geen tafel en de douche wc had een glazen duur die niet sloot. Nagels in de muur. Slechte wifi. Met 3 sterren verwacht ik meer

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie in Vianden.

Geen lift, geen airco, geen parkeerplaats dichtbij het hotel, ook niet om te laden en lossen: je moet een eind over straat lopen naar je auto. Ontbijtbuffet tafel groezelig, restaurantzaal ook niet goed schoongemaakt.

Locatie in Vianden. Kamer en badkamer ruim genoeg.

schoon en oudere dame die ons ontving erg vriendelijk.

wij hadden een luxe kamer. slapen was lastig ivm snikhete kamer (geen airco), erg luidruchtig bussen, auto's en renovatie pand tegenover al erg vroeg in de ochten. meest vervelend was het vreselijk slechte matras. maar 1 stoel aanwezig. steeds vliegen van je bord jagen tijdens ontbijt. wat op was ontbijtbuffet werd al vroeg niet aangevuld.

schoon en oudere dame die ons ontving erg vriendelijk. omgeving mooi.

Mooie modern ingerichte kamer, wat erg fijn was waren de...
    • Standaard Familiekamer

Badkamer was niet zo goed schoon gemaakt.

Mooie modern ingerichte kamer, wat erg fijn was waren de rolluiken (zeker omdat het hotel in het centrum ligt) en de ramen die open konden. Bedden waren ook prima. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed verzorg

Mooie schone kamer en een heerlijk ontbijt.

Rumoerig. Deels pech vanwege de bouwactiviteiten tegenover het hotel

Mooie schone kamer en een heerlijk ontbijt. ‘s Avonds lekker gegeten op het terras aan de rivier

Locatie ligt prachtig

Kamer was als luxe kamer erg klein was nog maar half af geen wc borstel geen toiletpapier wc bleef doorlopen wanneer je gedoucht had was alles zeik nat en dan voor 380 euro

Locatie ligt prachtig

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Het hotel is schitterend gelegen aan het water en zeer...

Het hotel is schitterend gelegen aan het water en zeer comfortabel. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf te laten slagen.

TOP

Prima verblijf gehad. Waren er 2 nachten met onze zonen omdat we 25 jaar getrouwd waren. De jongens hadden om een fles bubbels gevraagd bij het ontbijt en die kregen we gratis! Mooie kamers en een heel goed uitgebreid ontbijt.

Door het lieve personeel voelde het de 2e dag al of we er veel langer waren, obrigada!!

Het hotel ligt wel aan een drukke doorgaande weg en dat hoor je als je met ramen open slaapt. Voor vertier (na 21.30u en in mei ) moet je naar een andere gelegenheid en dat is jammer!

Personeel is uitermate aardig en wil ook een extra stap voor je zetten. Het ontbijt is goed met veel keuze en ook het restaurant heeft een menu met heerlijke keuzes. Kamers zijn schoon en wij hadden een heerlijke douche!! Het terras heeft ongetwijfeld het beste uitzicht in heel Vianden.

Goed adres voor een kort verblijf.

De badkamer was wel heel erg klein. Wij hadden een kamer aan de straatkant met als gevolg nogal veel lawaai van het passerende verkeer, veel luide moto's.

Lekker ontbijt! Vooral voor een prijsje van 8€, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Hotel leuk gelegen aan de rivier en op wandelafstand van alles in Vianden. Vriendelijk personeel :)

Aangenaam verblijf gehad in een prachtig dorpje aan de rivier!

De badkamerdeur is van melkglas, en sluit niet 100%, wat soms wat oncomfortabel kan zijn als je niet als partners reist. We moesten 10 minuten het water laten lopen voor we warm water op onze kamer hadden om te douchen.

Het was even zoeken waar we precies moesten inchecken, maar eens gevonden werden we vriendelijk verder geholpen en naar de kamer geleid. Zowel de kamer als de badkamer waren aangenaam ruim en proper. Onze kamer had wel geen speciaal uitzicht, maar niet alle kamers kunnen op het prachtige kasteel van Vianden uitzicht bieden. Het ontbijt was uitgebreid en lekker met uitzicht op de rivier Our en het kasteel. Je zit in het centrum van het dorpje, dus kan eigenlijk vanuit het hotel meteen op wandeling vertrekken.

magnifieke ligging, heel mooie accomodatie

mooie kamer met ruime recente badkamer met douche, uitstekend ontbijt schuimwijn inbegrepen. Hotel met terras gelegen vlak naast de rivier. Ontbijtruimte hotel met zicht op rivier.

Vriendelijk personeel, comfortabel en volledig!

De wastafel liep niet goed door, twee kledinghangers in en hangkast zonder legmogelijkheden is te weinig. Bij dagelijkse wissel controle op toiletpapier en glazen vervangen. Bij aankomst doorgeven dat aparte deur alleen te gebruiken is door de sleutel aan te drukken anders gaat de sleutel niet. Aangeven waar je se wi-fi code kunt vinden.

Ontbijt uitgebreid en volledig, diner heel goed! Kamer was comfortabel en overal van voorzien.

Schitterende locatie aan het water!

De bedden bevielen het minst. Het matras bestond uit verschillende zones die duidelijk voelbaar waren. Erg irritant.

Schitterende locatie aan het water!

Lekker avondeten bij het restaurant .
    • Standaard Familiekamer

Geen genoeg stoelen in de kamer. T.v werkte niet. Heel veel lawaai van buiten . We konden heel duidelijk buurman/vrouw horen .

Lekker avondeten bij het restaurant .

Gezellig langs het water

WIFI werkten niet en er was geen parkeerplaats maar je kan aan de andere kant van het bruggetje gratis parkeren. De service in het restaurant is niet geweldig en het eten is gematigd.

Personeel was heel vriendelijk. De kamer was heel netjes.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Een fijn weekend weg gehad in het mooie Vianden, hotel had een prachtige locatie!

De eerste kamer die we aangeboden kregen was klein en donker, vooral de badkamer viel erg tegen en was erg klein. Ontbijt kon iets beter bijgehouden worden met aanvullen.

De eerste kamer beviel ons niet en leek niet op de foto's. Na enig overleg werd ons een andere kamer aangeboden, deze voldeed aan de verwachtingen!

We hebben een heerijk verblijf gehad in een prima en modern ingericht hotel.
    • Standaard Familiekamer

Geen eigen parkeergelegenheid (maar in de buurt waren voldoende gratis parkeerplekken). Bij afrekenen was er onduidelijkheid of het ontbijt in de prijs zat. Gelukkig gaf de Booking.com reserveringsemail duidelijkheid en deden ze verder niet moeilijk.

Hotel is up to date met een moderne inrichting. Recent gerenoveerd waarschijnlijk. Ontbijt buffet prima en werd steeds bijgevuld. Goede koffie met verse bonen machine. Kleine kinderen ontbijten gratis mee met de ouders. Vriendelijk personeel die je altijd begroet.

Vanuit Booking.com een slechte informatie, geen prettig gevoel.

Jullie informatie kan veel beter. Bij booking doen jullie of dit de laatste kamer is terwijl wij de enige gasten waren, er niemand aanwezig was, moesten bellen, diner was niet mogelijk en het ontbijt hebben we ook maar gecanceld

De kamers waren ruim voldoende en een fijne grote badkamer

Lijkt mooier dan het is

Kleine kamer. Badkamer was te klein alles werd nat tijdens het douche. Geen goede wc deur dus je kamer rook naar de wc en je partner kan alles horen. Je kon de tv en de buren horen praten. Hotel ligt aan een weg en is daar door erg lawaaierig. Op de laaste dag zagen we dat onder de ramen heel veel schimmel zat.

De locatie. Aardig personeel. Erg schoon. Goede room service.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

geen antwoord op telefoon, moesten alles ofwel via booking.com laten checken, ofwel via het hotel aan de overkant van de straat Victor Hugo.

mooie kamer

mooie lokatie, accomodatie beneden alle peil!
    • Standaard Familiekamer

badkamer hygienisch niet in orde (schimmel in de douche, tandpastaresten in één van de glazen), gordijnstang slecht bevestigd. geen enkele interesse voor de klanten, ontvangst beneden peil (nul empathie). licht in de hal/gangen werkte niet. leeg hotel zonder service, eigenlijk is dit een gesloten hotel waarin toch geld verdiend wordt. ontbijt kon niet worden aangeboden. dit was ons eerste en zonder twijfel ons laatste verblijf in deze auberge...

de lokatie Vianden, Hotel Victor Hugo waar we gesoupeerd en ontbeten hebben (lekker eten en goede service)

Geweldig!!

Kamer is moeilijk warm te stoken.

Uiterst vriendelijke eigenaar Alfonso,mooie moderne kamer,uitgebreide menukaart met heel lekker eten en ontbijt was keurig verzorgd voor een goede prijs!!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Wij hebben een leuk weekend gehad maar ik zou niet meer voor dit hotel kiezen.

T bed was erg slecht heb 2 dagen last van de rug gehad. Hygiëne was erg slecht. Voor t oog zag t er netjes uit maar als je verder keek. Onder het nachtkastje lag een gebruikte zakdoek. Het onderlaken zaten vlekken in en er waren een redelijk aantal spnnenwebben te zien. Nadeel aan personeeler sprak geen mens engels of duits ze spraken alleen maar frans.

Ontbijt was goed, kamer was leuk mooi modern ingericht. Hygiëne liet behoorlijk te wensen over

• Beoordeeld op: 11 november 2017

leuke uitstap naar Vianden naar de jaarlijkse braderie met zomerse temperaturen

wij kwamen op zondag aan en de eigenaresse deelde ons mede dat onze kamer was overboekt. er waren mensen welke telefonisch hadden geboekt voor 2 nachten ipv 1 nacht. kan gebeuren, ze had een overnachting geregeld in hotel Victor Hugo waar wij al eerder hadden overnacht. we wilden echter graag van het ontbijt gebruik maken bij auberge de L'our vanwege de gelezen recensies. voor het ongemak kregen we iets korting en een bon om de dag erna een portie noten paté af te halen in de slagerij. netjes.

ontbijt is prima, met vleeswaren uit eigen slagerij. wij verbleven in Vianden aangezien er de jaarlijkse braderie was. de dag erna was het grote opruimen aan de gang dus deze dag is niet representatief voor overige dagen. Er was een Italiaanse man aan het werk en hij was weinig vriendelijk. er heeft ons niemand naar een kamernummer gevraagd etc. ontbijt was goed en lekkere koffie, het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant met uitzicht op het water.

als tussenstation bedoeld en zo gebruikt.

zie boven

Het ontbijt was prima. De kamer viel tegen. Hoog, dus veel trappen, laag met balken, waaraan ik frequent mijn hoofd stootte. Moderne, maar sobere inrichting. Te weinig stoelen.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

tegenvallend

Kachel werkte niet en heeft 3 dagen geduurd tot herstel ( dag van vertrek pas in orde ), hierdoor was de kamer steenkoud en bleek bij meerdere kamers te zijn. Digitale tv werkte niet, is een paar keer getracht te repareren maar is niet goed gekomen.

Eten was erg goed, personeel was erg aardig.

Teleurstellend.

We voelden ons niet welkom. Hotel was dicht, er was niemand om ons te ontvangen. Moesten zelf bellen voor toegang om vervolgens te wachten en weer alleen gelaten te worden.

Locatie en bed

De douche in de badkamer had geen goede afvoer waardoor water in de badkamer liep als je niet oplette. Wat me echter het meest stoorde waren de vele vliegen bij het ontbijt 's ochtends. Waarschijnlijk door de gerookte worstenwinkel beneden als onderdeel van het hotel. Dit benam me het plezier van het eten.

De kamer was up-to-date en schoon. Prima (tweepersoons!) matras. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

We hebben genoten!

In het hotel is ook een slagerij gevestigd. Dat geeft behoorlijk wat stankoverlast, al is wel geprobeerd daar iets aan te doen dmv luchtverfrissers in de gangen en trappenhuis. De penetrante geur komt daar echter dwars doorheen. Kamer aan de straatkant, gaf nogal wat geluidsoverlast.

Hele vriendelijke ontvangst! Omdat er niet zoveel gasten waren kregen we een gratis upgrade naar een grotere/luxere kamer.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Meteen in de vakantiestemming.

Kleine kamer en zeer kleine badkamer, maar prima voor doorreis. Wel veel verkeer in de vroege ochtend als je met ramen open slaapt. Personeel op vol terras merkte ons niet echt op. Zodoende zijn we ergens anders gaan eten (restaurant tegenover het hotel aan de andere zijde van de brug, met Nederlandse eigenaresse). Ik had een levendig centrum verwacht met veel toeristische winkeltjes. Maar dat was eigenlijk helemaal niet zo.

Vianden is een leuk plaatsje. Voor ons was het een tussenstop naar het zuiden. Op een middag aankomen en de volgende dag weer vertrekken is prima om genoeg van Vianden te kunnen zien. De locatie ligt pal in het centrum. Parkeren kan gratis vlak voor de brug. En ook verderop een groot parkeerterrein nabij het Steengril restaurant Hotstone Chalet. Goed verzorgd ontbijt. Mooie ligging langs de rivier. Slagerij in/onder het restaurant. Lag het voor ons op de terugweg dan hadden we hier zeker iets meegenomen voor thuis.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het verblijf was erg prettig door de mooie bosrijke wandelbare omgeving.

Communiceren ging slecht! De eigenaren waren Portugees. Ze kinden geen Duits en Engels. Ik ben de Franse spraak niet machtig!

De accomodatie is prachtig gelegen. De omgeving is voor wandelaars prachtig. Wel veel berg op en berg af. Maar als je boven op de berg bent en voorbij het chateau wordt je getracteerd op een fabelachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Super verblijf gehad met de kinderen! Voor herhaling vatbaar.

Personeel was niet altijd even vriendelijk. Geur van de saucissen die in de aanhorende winkel verkocht worden drong door tot in de kamers.

De kamers waren top. Vrij recent vernieuwd volgens ons. Hygiëne was dik in orde!

kamer met goed bed en mooie badkamer

Wij kwamen een half uur voor einde ontbijt in de eetzaal, maar er waren geen eieren en jus d'oranje meer. Werd ook niet aangevuld. Dat hoort regelmatig gecheckt te worden. Ook heeft het hotel een slagerij. In de gangen, ook boven, hangt een constante knoflookworst lucht.

kamer met goed bed en mooie badkamer

Niet aan te raden!

- Het hotel is op een zeer goedkope manier gerestaureerd en vertoont veel slijtage. Ook is het zeer eenvoudig ingericht met vooral IKEAspullen en -decoratie. Daarnaast is er weinig oog voor hygiëne. Dit komt in alles terug vb ontbijtruimte, badkamer, vloer van de gang,...... De kamer was koud en er was geen mogelijkheid om zelf de verwarming te bedienen. We hebben gevraagd om te zorgen voor verwarming, maar hier werd vrij lacherig op gereageerd met een 'we zullen het doorgeven'. Uiteindelijk was onze kamer nog koud toen we 's avonds terugkwamen. - Het personeel is afstandelijk en vertoont weinig betrokkenheid naar hun gasten en het hotel zelf. Het onthaal was allesbehalve hartelijk, alsook het uitchecken verliep heel koel. - We hebben betaald voor een luxe-kamer, maar deze kamer voldeed zelfs niet als de eenvoudigste standaarduitrusting. - Wij zijn geen mensen die snel kritiek uiten of hoge verwachtingen hebben, maar dit verblijf kon ons echt niet bekoren. Jammer!

Het uitzicht op het kasteel en op de Our.

Over heerlijk ontbijt, zeer gevarieerd. Prachtige locatie aan het water . Super nachtrust op een goede matras. Een echte aanrader, voor gezelligheid en rust.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Gratis parkeren nabij hotel, vriendelijke mensen en prachtig...

Zeer kleine badkamer (maar wel goed schoon!). En buiten hoogseizoen verschillende restaurants gesloten.

Gratis parkeren nabij hotel, vriendelijke mensen en prachtig kasteel op 15 minuten loopafstand. Ontbijt niet gebruikt, bakker om de hoek (inclusief koffie daar) voldeed prima.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

een heerlijk nachtje en diné bij dit verblijf is een aanrader

de onbetaalde parkeer gelegenheid is een stukje verder op naast de rivier.

Een Super ontbijt met verse ham van de eigen slagerij die ernaast zit. Super vriendelijke goed voor een romantisch uitje in vianden. Het avondeten is ook zeer aan te raden.

Voor 1 dag en nacht hebben de tijd prima kunnen besteden.

De gebreken in de kamer, zoals de Jaloezieën, 2 waren defect en 1 was er helemaal niet. De afvoer van wastafel bijna verstopt, douche ging redelijk goed. De schuine kant, voorzichtig als je het bed in wilde. Alleen voor deze bovenkamer beoordeelt.

Ontbijt was prima. Rustig, ook 's nachts. Niet in drukke vakantietijd, dus prima zo.

Goed.

Slecht bed. Bed was ook erg laag. Erg lastig op te staan. Prima voor hele jonge mensen. Wij zijn iets over de 50. Maar voor nog oudere mensen is het niet te doen om uit dit bed te komen. Kamer nummer 21

Plezierig en relaxed

Het eten in het restaurant , heel duur voor wat wordt voorgeschoteld Veel gasten gingen eten in hotel Petry , iets verderop gelegen!

Gevarieerd en lekker Vers fruit verse broodjes , lekker beleg

Ideaal voor doorreis met de moto als je een stadje wil meepikken op doorreis naar het Eifel gebied.

goed ontbijt en mooie omgeving. kasteelbezoek is een must. een etentje langs de waterkant is best gezellig , de kaart mocht wel iets uitgebreider zijn maar kan ook aan mijn Bourgondische kant liggen.Interieur is verassend modern als je de buitenkant van het hotel bekijkt.

Prijs/kwaliteit kwam niet overeen

de kamer was klein en duur voor wat werd aangeboden, een rookersgeur hing in de kamer, de drukknop van het toilet was precies een hele tijd al niet meer gepoetst.

Het ontbijt was in orde - de ligging van het hotel beviel ons het meest.

Geen begrip van accommodatie.

Geen reactie op mijn mail ontvangen van Auberge de lÓur.

Ben niet kunnen gaan wegens aandoening luchtwegen echtgenote, annulering via rechtstreekse e-mail en site booking.com met verzoek om vermindering kosten.

Wij zijn tevreden. Het was ons tweede bezoek aan Auberge de l'our en zeker nog niet het laatste.

Het was een hele warme dag. Wat ons tegenviel waren de vele vliegen in de ontbijtruimte desondanks de hulpmiddelen van de organisatie. We zijn ervan overtuigd dat het hoofdzakelijk door de warmte kwam.

De ligging van auberge de l'our sprak ons het meest aan. Prachtig gelegen aan de waterkant...super gezellig om 's avonds nog iets te eten.

Het kasteel bovenop de berg

Geen airco waardoor we ons raam open moesten zetten. Zaten met de kamer aan de straatkant. Waar het leek alsof je op een formule1 circuit sliep, wanneer een auto passeerde. Verder rook het ook naar hond. Wij als niet liefhebber van dieren vonden dit onprettig.

Het kasteel bovenop de berg

Doen!!!
    • Standaard Familiekamer

Misschien een liftje om de valiezen naar de tweede verdieping te brengen?

Centraal gelegen Auberge de l'our, waar je duidelijk het familiale karakter van het hotel nog voelt. De gastvrouw aan de receptie doet er alles aan om je meteen thuis te laten voelen. Er is aan het hotel ook een boucherie verbonden, waar alles ooit is mee begonnen. Zeker een bezoekje waard, het vlees is er heerlijk! Het hotel biedt een prachtig ontbijt met alles op en aan! Gecombineerd met de Our aan je voeten en een magnifiek zicht op het kasteel is dit zeker een voktreffer!

gezinsvriendelijke vakantie
    • Deluxe Familiekamer

bed was iets te zacht, maar dit is persoonlijk

vriendelijk personeel & onthaal; alle faciliteiten waren aanwezig; goed restaurant; uitgebreid ontbijt

Geweldig lekker ontbijt en ook het eten in het restaurant...

De instap aan de douche was toch wat moeilijk. Een extra trapje of handvat was toch interressant.

Geweldig lekker ontbijt en ook het eten in het restaurant was super.

Mooi terras

Het ontbijtbuffet is matig. Er wordt slecht bijgevuld, maar wanneer je iets vraagt wat op is, brengen ze het wel (enkel 1 of 2 stuks !). De prijs is te veel voor wat je krijgt.

Mooi en verzorgd hotel. Een grote troef is het buitenterras. Het is het enige terras dat langs het water ligt, het is er mooi en rustig.

Heel fijn.

We hadden een heel kleine kamer en badkamer. Misschien omdat we met extra korting geboekt hadden.

Het terras aan de oever van de Our in het centrum van Vianden was top. Het hotel is modern en mooi ingericht.

Wij zijn toch teleurgesteld, terugkijkend op ons verblijf in dit hotel.

Veel geluidsoverlast, enorme warme kamer. Geen airco dus. Kamer op bovenste etage toewijzen aan oudere mensen is not done en niet klantvriendelijk als er geen lift is. Van vrij parkeren zoals op de site en bevestiging van Booking.com stond is geen sprake. Auto ver van hotel moeten parkeren en een parkeerkaarten voor 3 dagen gekocht bij Bureau de Tourisme in Vianden. Prijs €8,00 was alleszins redelijk.

Fraaie kamer, vooral de badkamer. Zeer goed ontbijt. Prijzen voor diners in het restaurant van het hotel waren aan de zeer hoge kant. Wij hebben hier dan ook geen gebruik van gemaakt.

Mooie kamers en ligging maar veel vliegen aan ontbijtbuffet
    • Deluxe Familiekamer

Ontbijt was uitgebreid maar zat vol vliegen. Niet zo smakelijk. Vlees stond op bordjes, niet op of in koeling en vliegen zaten erop.

Kamers mooi ingericht en proper.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima verblijf in Vianden

Jammer dat zij ons eerst een kamer geven waar het overduidelijk stinkt en pas na een klacht ons laten verhuizen naar een andere uitstekende kamer.

Locatie uitstekend, ontbijt is goed en de 2e kamer die we hebben gekregen na een klacht op de 1e was prima!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goed gelegen aan de brug, het restaurant, badkamer

Het was verschrikkelijk warm op de kamer. Doordat er geen horren in de vensters zaten waren de vliegen al snel van de partij. Veel lawaai 's nachts van het verkeer en dus niet veel kunnen slapen. Ook op het terras (restaurant) waren veel vliegen, wat heel irritant was. Met de warme temperaturen was een frigo wel handig geweest.

Goed gelegen aan de brug, het restaurant, badkamer

geen tweede keer naar dit hotel

er had van alles beter gekund namelijk het ontbijt sluitingstijd van terras zitje op de kamer er stond maar 1 stoel , de partner moest op bed gaan zitten

het ontbijt was matig heel veel vliegen op terras en in de ontbijtzaal geen gezellig zitje in de kamer ze gaan al om 10 uur het terras sluiten dan moet je naar ander terras of naar de kamer het enige wat beviel was de locatie

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Keurig hotel met goed ontbijt en vriendelijk personeel. Goede ligging in het centrum.

Het was erg warm op de kamer, geen airco. Slapen met ramen open was geen goede optie, hotel ligt aan een drukke weg. Prijs was aan de hoge kant, waarschijnlijk doordat het hotel in een toeristisch dorpje ligt.

Het ontbijt was goed en een ruime keuze, mooi uitzicht over de rivier vanuit het restaurant. De kamers waren keurig verzorgd; ruime bedden, mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ik zou geen seconde twijfelen om dit hotel opnieuw te boeken voor verblijf in Vianden.

Enig minpunt is lawaai van verkeer. Om goed te kunnen slapen heb je oordopjes nodig.

Ruime en heel nette slaapkamer en badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Restaurant met uitgebreide kaart en lekker eten met terras op de oever van de Our.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

De stad is prachtig, de locatie van het hotel ook, maar het hotel zelf is het geld niet waard.

Schoonmaak was onvoldoende. Voornamelijk de badkamer was niet schoon en in de ontbijtzaal was ook niet alles even schoon. Verder was er geen zitje op onze 'deluxe' kamer, geen koelkastje en de bedden waren zeer slecht. Matrassen hadden zachte diepe kuilen waar je ging zitten bij gebrek aan een zitje. En dus ook harde bulten in het midden. Zeer slecht geslapen en pijnlijke ruggen. Dat is heel vervelend als je een best duur hotel, een deluxe kamer boekt en wilt uitrusten tijdens een weekend weg. Het hotel ziet er mooi gerenoveerd uit, maar als ze de schoonmaak naar een wat hoger niveau tillen en het iets comfortabeler maken, trekken ze veel meer tevreden gasten. Ondanks dat het zogenaamd uitverkocht was op booking.com, waren er slechts 3 kamers gevuld met gasten.

De locatie was prachtig.

Jammer, gemiste kans......

S'avond na half negen alles dicht... geen kop koffie, biertje meer te krijgen, bar/restaurant dicht Ik had dit als kado aan mijn ouders gegeven, doorgegeven via mail,. Incl. ontbijt.... Alles zou van mijn credit-card afgeschreven worden!? Echter bij vetrek moesten zij plots contant afrekenen!! Wat als ze niet waren geweest hadden jullie t wel van mijn credit-card afgeschreven neem ik aan!!! Jammer !! Volgende keer daarom wel een ander hotel!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Een goed hotel.

Ventilatie op de kamer/badkamer ontbrak, daardoor erg warm op de kamer.

Een heel goed verzorgt ontbijt buffet. Net terras aan het water. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Gezellig en geslaagd weekendje weg

Badkamer beetje nauw

Propere en ruime kamer met iets te kleine badkamer , verder heel vriendelijk personeel , ruime keuze bij ontbijt en een goed restaurant , aanrader !!

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Diner had beter gekund T-bone steak viel tegen.Hij was erg taai.De prijs/kwaliteit verhouding vond ik in dit geval niet oke!

Het ontbijt was ruim voldoende.Kamer was mooi en.schoon.

Voor herhaling vatbaar.

Het Wi-Fi signaal was op de bovenste verdieping zwak en niet altijd stabiel. Een repeater zou geen kwaad kunnen.

De ruime kamer en het comfort. Verder de bediening van het bijbehorend restaurant.

Vermakelijk

Hygiene bed niet verschoond niet even gepoetst geen schone glazen neergezet in die 4 dagen , douche erg kleine doorgang 35 cm ?? Em met opstapje.

Lokatie prachtig,eten erg slecht,ontbijt oke. Maar kea hygiene moet er iets gebeuren. Kamers wetden niet schoongemaakt tussendoor alleen bed opgemaakt. geen schone glazen neergezet. Wel handdoeken. Douche is met opstapj e maar heeel kleine ruimte om door te kruipen. Volgens de mensen uit vianden is het hotel een vreemDe eend in de bijt. Dat zegt genoeg. Wr hebben daar best gezeten omdat wij best makkelijk zijn maar kwa hygiene moet er wat gebeuren .

Mooie locatie midden in g

Vond het aantal restaurants/cafés in de buurt een beetje tegenvallen. Veel locaties waren gesloten, maar wat open was, was prima.

Locatie was echt in het midden van het centrum, parkeergelegenheid op loopafstand. Mooie, recent gemoderniseerde, locatie.

Leuk centraal hotel
    • Standaard Familiekamer

Wij hadden een kamer aan de straat kant, veel lawaai van passerend verkeer (moto's) alsook van mensen die nog laat op stap waren. Het hotel heeft totaal geen eigen parkeergelegenheid, Vianden is zeer druk bezocht. Kan beter.

Het onbijt is verzorgd en voldoende. Maar het uitzicht maakt het perfect.

Goed uitgebreid ontbijt

In het restaurant wordt steak aangeboden. De eerste steak heb ik teruggegeven wegens doorbakken, daar waar ik "bleu chaud" verstonden ze niet en dus niet te hard gebakken had gevraagd. Andere gerechten waren wel mooi verzorgd.

Goed uitgebreid ontbijt

Geschikt voor kort verblijf, maar eigenlijk te duur.

Verlichting badkamer was defect, badkamer was niet schoon, geen toiletrolhouder rolluiken beschadigd, stucwerk liet los, duurde letterlijk 12 minuten voordat water in de douche warm werd. Hotelschakeling verlichting in de gang werkte niet. Biertje kost maar liefst 4,50! (Klein formaat).

Het eten was erg goed. Hele mooie omgeving, voldoende bezienswaardigheden. Vriendelijke bediening en meertalig, waaronder Duits, Engels, Potugees en Frans!

Leuk lang weekend op een perfecte locatie en prettig hotel.

Aanvullen ontbijt, men is niet al te vlot met aanvullen. Parkeren niet optimaal.

Leuke locatie aan het water in het centrum. Ontbijt prima, maar kom wel op tijd. Parkeren op straat in het stadje, is even uitzoeken maar valt uiteindelijk wel mee.

Zeer netjes,heerlijk bed! (boxspring), prachtig uitzicht op kasteel Vianden,terras langs de Ourt

er viel mij niks tegen ben erg tevreden

Het prachtige uitzicht en de betoverende omgeving, het bed(boxspring), de ruime kamer, vriendelijk personeel,honden zijn welkom! (Y),uitgebreid ontbijt met weer een prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het ontbijt was prima.

Jammer dat er geen lift was. Vooral als je moeilijk te been bent is het een hele klim naar de tweede etage. Behalve een brandblusser zijn er totaal geen brandveiligheidsvoorzieningen getroffen. Géén nooduitgang, géén brandmelders etc.

Het ontbijt was prima. De kamer (nr. 25) liet wel te wensen over.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Zeer groot vakantie gevoel !

De vloerbekleding in de hall naar de verdiepen was wel heel erg aan stofzuigen toe !!

Een echt vakantie gevoel ! Het restaurant was gesloten maar ze hebben toch, met heel veel plezier, een gerecht voor me klaar gemaakt. Super leuk zitten aan het water. Zeer uitgebreid ontbijt voor mij alleen. De kamer, prijs kwaliteit, zeer gezellig !

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Leuke stad/hotel voor één nacht

Jammer dat het restaurant niet open was 's avonds en dat we hiervan niet verwittigd werden op voorhand. Ook de bar/lounge was niet open. Kleine kamer en zeer kleine badkamer en douche (helft badkamer stond onder water). Zeer gehorig ('s nachts tv gehoord van 2.30 u tot na 4 u).

Beetje twijfel bij aankomst vermits deur hotelingang gesloten was, via winkeltje dan toch binnen gekunnen. Hartelijk onthaal. Ontbijt was sober maar niets tekort ! Door de commentaren van andere gasten met klein hartje vertrokken, maar veel commentaar blijkt nu niet terecht. De prijs mag ietsje minder zijn maar is zeker niet ongehoord hoog.