Beoordelingen over Hotel Restaurant Beau Séjour 3-sterren

12 Rue Esplanade, 9227 Diekirch, Luxemburg

#2 van de 2 hotels in Diekirch

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Schoon en ok voor de prijs

Ontbijt was beperkt maar wel goed. Pers spreekt bijna alleen maar een vreemde buitenlandse taal. (geen Duits,Engels zelfs geen Luxemburgs)

Prijs kwaliteitsverhouding.

Zeer leuk hotel met prima ligging, Diekirch is een gezellig stadje met voldoende terrasjes

De ligging van het hotel is aan een drukke weg, indien mogelijk een kamer aan de achterkant van het hotel vragen de kamers aan de voorkant zijn erg gehorig door langsrijdend verkeer. De kamers zijn enigszins gedateerd maar schoon en netjes.

Ontbijt was zeer uitgebreid en ruim voldoende, ligging van hotel zeer goed alles op loopafstand in het centrum.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gelegen aan een erg drukke hoofdstraat met erg veel verkeer, ook 's nachts. Erg hinderlijk. Er waren eigenlijk geen stille momenten of periodes.

Schoon en netjes zowel de kamer zelf als de badkamer.

Kamers voor op doorreis wel te doen. Restaurant is aan te bevelen.

Gerenoveerde kamers zijn al een lange tijd geleden gerenoveerd. Veel meubilair en sanitair doet versleten aan. Zeer kleine wastafel.

Keuken en medewerkers zijn prima

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Kleine kamer, verouderde badkamer, matige matras.

Kleine kamer, verouderde badkamer, matige matras. Mag wel gemoderniseerd worden, erg oudbollig. Ontbijt was redelijk maar afgemeten. Niet geschikt voor stevige eters.

Vriendelijk personeel;

Kamer was ‘s nachts erg warm (buitentemperatuur was rond de 20 graden dus eigenlijk zou dat aangenaam moeten zijn)

Vriendelijk personeel; nette (schone) kamer; lekker eten en ontbijt. Bij navraag mocht ik mijn motor in de kelder stallen (niet geschikt voor meerdere motoren)

Fijn, maar als er weinig klanten zijn, is de service veel lager.

Onze kamer aan de straatkant was luidruchtig met een zeer drukke baan waar zelfs 's nachts auto's blijven voorbij zoeven. Het raam was niet geluidsdicht. De voordeur was ook licht waardoor we iedere deur die open en dicht ging in de gang zeer goed hoorden. Paar keer wakker geworden hierdoor. De wc's zijn met een verbrijzelaar. 3 sec knop induwen en dan wordt alles erin getrokken met veel kabaal en 'verbrijzeld'. Dit was bij de buren dan ook goed te horen natuurlijk 's morgens vroeg en als je zelf moet gaan, dan durf je in de nacht niet door te trekken om je partner niet wakker te maken. Eerste zondagochtend ontbijt was buffet en in orde, maar de maandagochtend moesten we persoon zoeken, geen buffet en werden er wat dingen op je tafel gezet. Was niet zo gezellig en er werd ook niet meer gevraagd of je koffie of thee wilde. Ik weet niet of er altijd enkel op zondagochtend ontbijtbuffet is en andere dagen iets minimaal, maar dit was niet zo tof. Geen eitjes meer en cornflakes.

De ligging was handig. Dichtbij een fietsenverhuur en in de omgeving veel restaurantjes om te gaan eten.

Niet voor herhaling vatbaar. Het is veel te prijzig voor wat je krijgt.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Enorm geluidsoverlast, geen oog dichtgedaan. Raam dicht doen helpt niet, er is geen enkele geluidsisolatie. Het is net alsof de ramen gewoon openstaan. Wij zaten op de eerste verdieping. Bovendien zeer warme en benauwde kamers (wij waren niet de enigen die dat vonden) waardoor je nog slechter slaapt.

Eten

Prima verblijf voor deze prijs.

Aan de voorzijde kan, vanwege het drukke verkeer, ‘s nachts het raam niet open. Dan is het wel benauwd.

Prima hotel voor deze prijs. Vraag wel een kamer aan de achterzijde. Het hotel is gedateerd maar schoon.

leuk goed hotel . kamer 18 niet aan te bevelen .

we hadden kamer 18 boven de entree straat kant , erg veel geluid van de best wel drukke weg . daardoor moesten de ramen en rolluiken dicht helaas . Douche cabine erg krap , handdouche was bagger . spoot alle kanten uit . Wastafel zat verstopt . Lift hoor je vanuit de kamer ,erg storend . Koelkastje stekker eruit getrokken ,stond erg te brommen .

onbijt idd super goed , Diner ook goed , bedden kussens goed, personeel erg vriendelijk , best goed schoon allemaal .

matig verblijf geen aanrader, was teleurgesteld

te kleine badkamer, de stopcontacten gingen los of waren te groot voor op de muur, onafgewerkt, de deur van de badkamer kon niet dicht ging altijd open, het water van in de douche liep niet voldoende weg

het eten in het restaurant was lekker

Prima verblijf in hotel beau sejour

Het was snachts erg warm op de kamer en het water in de douche liep slecht weg.

Kamers waren schoon en het ontbijt erg lekker. Prijs was top voor wat je krijgt. Hotel ligt vlak bij het gezellige plein met allerlei restaurantjes.

Vriendelijk en heeeeeel proper kamer

Dat er geen airco aanwezig was en daar de zon gans de namiddag op het raam stond en er waren rol luiken aanwezig maar ze hadden ze niet neer gelaten en daar door heel warm op de kamer .

Vriendelijk en heeeeeel proper kamer

Leuke vakantie, maar niks bijzonders.

De kamers waren erg klein. De bedden waren ook niet goed meer. Je voelde de veren. Het was bloedheet op de kamers. Iedere ochtend werden de containers geleegd door de gemeente en dit was een enorme herrie om 7 uur ofzo. Daarna gingen de klokken van de kerk luiden.De auto kon niet bij het hotel, maar op een betaald parkeerplek.

ontbijt was lekker en ook kon je er goed eten.

voor herhaling vatbaar als we weer het Groot- Hertogdom wensen te bezoeken

buffet was miss iets beperkt maar uiteindelijk is er voor ieder wat wils. 3x ontbeten en 3x hetzelfde beleg. De keuze was echter ruim genoeg om elke dag iets anders te kunnen eten. De kamer had iets groter mogen zijn. Maar door het mooie weer moest er geen tijd doorgebracht worden op de kamer.

tevreden over alles en iedereen. We hebben 1x gegeten in het restaurant en dat was uitstekend.

Dichtbij het centrum van Diekirch.

Kamer was een beetje gedateerd maar niet erg. Geen airco dus best wel warm als je het raam open deed had je herrie van de doorgaan de weg. Wij vonden dit niet zo’n probleem.

Dichtbij het centrum van Diekirch. Ontbijt netjes verzorgd.

aan te bevelen

3 dagen gelogeerd! 2de dag had de poetsvrouw een slechte dag! je twijfelde of ze wel was langs gekomen bed slecht opgedekt/badkameraccessoires niet bijgevuld enz heel fier wordt er beweerd dat de drank gratis in minibar!dwz 2(twee) flesjes water op 3 dagen voor 2 personen

personeel heel vriendelijk/ leuke kamer ontbijt dik in orde enkel spijtig dat toen we er bijna alleen logeerden (maand juli) er minder keuze op tafel lag dan wanneer er meer bezoekers waren

Leuke stad, redelijk hotel.

De kamer was zeer warm - geen airco. In de badkamer een veel te kleine wastafel.

De ligging in het gezellige centrum van Diekirch. Bed was goed. Ontbijt was prima.

Fijn hostel op een top locatie!

Het is een groot hostel met goede faciliteiten, het is erg schoon en het personeel heel vriendelijk! Perfecte plek als je goedkoop in het centrum van Luxemburg wilt zitten en het leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen.

Centrale ligging.

We lagen aan de straatkant dat erg luidruchtig was. Had gelukkig oordoppen mee. Badkamer was klein. Bediening en receptie waren nors.

Centrale ligging. bedden lagen goed. Uitgebreid ontbijt. Avondeten duurde wat lang, maar was lekker. Kamers redelijk modern ingericht. We waren met een man meer, waar gelukkig nog plek voor was.

Zeer teleurstellend verblijf, hadden hier meer van verwacht.

Comfort in de kamers; amper licht in de badkamer. Zeer slecht geisoleerd. slechte matras. Onze kamer lag aan de achterkant, echter indien de raam openstond rook je de geur van de keuken. Geen parking voorzien. 2 nachten op rij nachtlawaai in het hotel van andere reizigers. Bediening aan de bar liet op zich wachten en wat op de kaart stond kon men niet klaarmaken?

heel aangenaam verblijf .

de badkamer was niet zo proper ,is aan vernieuwing toe.

het ontbijt was prima ,alles was aanwezig en ook heel lekker allemaal . de badkamer is wel aan vernieuwing toe. het eten 's avonds was van uitstekende kwaliteit .

Ruime kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren was een hel, TV, lang wachten op ontbijt, dat vrij beperkt was, er zitten geen stoppen in wastafel en bad, enorm straatlawaai zoals vrachtwagens enz.

Ruime kamer

Een leuk weekend in Diekirch met een gezellige binnenstad en leuke musea zoals het Militair Museum.

Men sprak uitsluitend Frans. Afstandsbediening tv werkte niet -ook niet de vervangende bediening. Eten niet zo bijzonder als in de reviews.

De ligging is prima, centrum Diekirch. Grote parkeergarage op loopafstand waardoor de auto niet voortdurend in de sneeuw heeft gestaan. Goed ontbijt. Eigenaresse is vriendelijk.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Drukke straat, zeker als je aan de voorkant slaapt. Betaald parkeren op plein.

Nette kamer voor goede prijs. Restaurant was goed. Goede locatie voor op doorreis.

zeer verzorgd eten drank...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche was klein deuren niet zo goede staat

zeer lekker verzorgd en veel verschillende dingen aangeboden geen buffet vorm maar netjes op u tafel geserveerd

Echt prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kapotte spullen zoals wc bril putje van de douche matras voelde de veren er doorheen

De grote van de kamer is erg goed! Maar een aantal dingen zijn aan vervanging toe.

We hebben dubbel betaald via booking .

We hebben dubbel betaald viea booking.com en het hotel 190 euro Bij vertrek was het nog een keer betalen om 10.17 uur. Kan ik dit verhalen?

We hebben dubbel betaald via booking .com en het hotel. 190.00 euro

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

heel hartelijk ontvangen, niks was teveel om uitleg te geven.

parkeergelegenheid is wat moeilijk maar ongeveer 100 meter van het hotel is er een grote parkeerplaats waar de auto veilig staat.

heel hartelijk ontvangen, niks was teveel om uitleg te geven. zeer net hotel, vriendelijk personeel, verzorgd ontbijt met ruime keuze en zoveel als je maar wil

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Goed bed

Kamer last van lawaai, straat onder raam. Gedateerd, moeizame afvoer water en duurtijd voordat warm water er was. Ontbijt was goed verzorgd .

Goed bed

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Lang weekend voor de tweedaagse van Diekirch
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ik moest voor twee personen betalen hoewel ik maar alleen was. Ook geen korting voor de niet benutte ontbijten en diners. Ik had voor één persoon gereserveerd.

Prima kamer, uitgebreid ontbijt en uitstekend diner.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima ontbijt, prachtig schoon hotel, interieur wat...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Niets. Dit is een fijn hotel, en de prijs-kwaliteit verhouding is erg prettig.

Prima ontbijt, prachtig schoon hotel, interieur wat gedateerd, maar alles is schoon en heel. Het personeel is drietalig, dat is voor iedere gast erg prettig. Men levert ook service "out of the box", loopt graag een stapje harder voor de gasten. Het eten is erg lekker, bediening tijdens diner mag iets sneller, maar ik wed dat dit op aanvraag allemaal is te regelen. Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad bij Beau Séjour!

Goede plek voor verkenning Luxemburg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden de familiekamer, dwz twee kamers en suite met een badkamer. hoewel we in principe veel ruimte hadden waren de doorloopruimtes door de kamers erg beperkt en er was geen plaats voor een gemakkelijke stoel. Als je aan het bureau zat kon de ander er niet langs naar de badkamer. Wij hebben geen andere kamers gezien, dus onze kamer kan best de uitzondering zijn geweest wat betreft ruimte. Betaald parkeren op plein in de buurt van het hotel, maar gelukkig was het niet heel duur.

Goed ontbijt. Ligging in het land. Prijs. Gratis fitnessruimte naast onze kamer.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Het ontbijt was in orde ,en ruim voldoende .

Nachtlawaai van de andere gasten .

Het ontbijt was in orde ,en ruim voldoende . Het restaurant van het hotel is zeker een bezoek waard .Chef kent zijn stiel !!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Er leken interne moeilijkheden te zijn in dit bedrijf.

De douche: er viel een regendouche en een handdouche te zien. De regendouche was stuk. De handdouche kregen we na enig gepruts aan de gang. Deze moest midden in de week door ons nogmaals opnieuw in elkaar geprutst worden. Wij hebben er niets van gezegd, want ze weten het allang. Ze fiksen het gewoon niet. Als je er iets van zegt, moet je weer verhuizen naar een andere kamer, daar hadden we geen zin in.

Het ontbijt was goed, vooral aan het begin van de week: persoonlijke bediening aan een eigen tafel. Later in de week werd dit zonder aankondiging een ontbijtbuffet in een andere ruimte. Op de laatste dag ontbrak zonder aankondiging het broodbeleg (ham, kaas). Het personeel was moeilijk bereikbaar.

gastronomische topper

kamers aan de straatzijde zijn zeer lawaaierig als gevolg van het doorgaand verkeer. Vanaf 'smorgens 5 u (!) rijden bestelwagens, zware vrachtwagens en autobussen voor het hotel langs. Alleen op zondag kan men uitslapen

ontbijt : op weekdagen een standaard ontbijt, met mogelijkheid tot bijvragen van brood en koffie

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

finaal een ramp , beter iets langer sparen en iets beter zoeken , zonder booking.com ook

kamer was +- ok , ikea meubelen , zeer vuile en schimmel aan douche , wij hadden kamer 24 op 3e verdiep hotel mooie naam maar niet aantebeveelen

zeker de ligging , maar door het slechte weer een dag vroeger vertrokken , maar annullatie was geen probleem ,begrip volle mensen , maar toch nog extra 21 euro moeten betalen voor booking .com , ja van hollanders kunt niets anders verwachten , ik heb eigenlijk niets met booking.com te maken , bandieten zijn het, al het vet van de soep afruimen zonder een klote te doen en dan blijf ik nog beleefd , wat blijft er nog over voor het hotel , ik denk niet veel men zegge het voort ,

Prima hotel om een paar dagen te verblijven.

Wij hadden een kamer aan de straatkant, veel verkeershinder.

Prima hotel om een paar dagen te verblijven.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Schoon en net hotel

Hard bed maar went wel

Douche is werkelijk heerlijk , keiharde straal

Gastvrijheid en ligging van het hotel

Gastvrijheid en ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 6 september 2018

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Ons Hotel verblijf in Luxemburg.

Heel erg veel verkeer. Ook snachts. Slechte communicatie, qua taalverschil.

Hele schone ruime kamers. Goed eten.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Geweldig verblijf gehad

Geweldig verblijf gehad

Dat er geen stopcontact naast me bed zat

Dat er geen stopcontact naast me bed zat

uitstekende accommodatie , zeer uitgebreid ontbijt , goede...

uitstekende accommodatie , zeer uitgebreid ontbijt , goede bedden , goede service

Goede prijs kwaliteit

Veel verkeer aan straatkant

Ontbijt ivm evenement al om 6 uur geregeld, prima

Niet voor herhaling vatbaar

Nee ontbijt heel karig niets afgedekt vliegen hadden vrij spel en allen harde afbakening broodjes

Mooi dicht bij centrum

2 minuten lopen van het centrum en de restaurants

Fijne hotel

Eigenaar sprak geen engels

Heel vriendelijk personeel (de eigenaar ook hoor)

Kort en aangenaam verblijf. Alles was degelijk en in orde

Parkeergelegenheid

Terras boven

Was in 1 woord geweldig

Was in 1 woord geweldig

alles was goed, prijs kwaliteit prima en lekker centraal...

Ons is niks tegen gevallen

alles was goed, prijs kwaliteit prima en lekker centraal gelegen

ontbijt was goed

taal wat moeizaam

ontbijt was goed

Vriendelijk personeel.

Je zit aan een drukke weg, dus snel geluidsoverlast. Kamer is warm en kussens zijn plat

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Goed adres.

Een beetje druk verkeer langs het hotel, maar dat kan je hebben als je midden in de stad zit.

Ontbijt was prima.

gebrek aan airco

gebrek aan airco

Prima kleinschalig hotel met nette kamers

Drukke straat. Kamer aan de straatzijde is erg rumoerig

Nette kamer. Goed ontbijt, we misten alleen de yoghurt

Ligging.

Parkeren klein einje lopen

Ligging. Kleinschaligheid

Heerlijk gemoedelijk hotel

De ligging maar zeker ook het hotel. Heerlijk ontbijt mooie schone kamers en een frisse badkamer. Top zeker en aanrader.

Was prima.

Ontbijt was goed, kamers eenvoudig maar netjes.

Ligging was goed, overal dicht bij.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ligging was goed, overal dicht bij. Netjes verzorgd, heel goed eten.

Diner

Badkamer

Diner

Aangenaam verblijf

Geen ontbijtservice.

Vriendelijk personeel.

Zeer ruime kamer met prima bed en zithoekje met leuk...

Zeer ruime kamer met prima bed en zithoekje met leuk uitzicht. Ik weet echter niet of dat voor alle kamers geldt.

ik zou dit niet aanraden aan andere mensen

vlak in het centrum gelegen, heel de nacht autos, raam open zetten is niet mogelijk door het lawaai,

Lekker vers ontbijt, goede ligging, parking nabij.

Lekker vers ontbijt, goede ligging, parking nabij.

precies zoals verwacht voor onze groep van acht vrienden

kleine sanitaire ruimte

Restaurant was heel goed

Hulpvaardig competent personeel.

Er is daar een groot probleem met het vinden van een parking.

Hulpvaardig competent personeel.

Dicht tegen winkels

Dicht tegen winkels

Ruim en schoon

De bar en geen eigen parkeerplaats

Ruim en schoon

ok

ontbijt in orde

Was een leuk hotelletje

Veel lawaai van buitenaf

Restaurant en het onbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Voor een verblijf van één nacht (doorgangs hotel) was dit geen probleem

Kamer aan de zeer drukke straatkant

Ontbijt was in orde en wij hebben 's avonds in het restaurant gedineerd en dit was eveneens uitstekend

Te kleine douche cabine om samen met partner te douche.

Het eten.

aardig