Beoordelingen over Romantik Bel Air Sport & Wellness 4-sterren

1, Route De Berdorf, 6409 Echternach, Luxemburg

#6 van de 10 hotels in Echternach

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Heerlijk weekend weg in Luxemburg

Koud zwembad water, hele warme sportruimte gezien het verbonden was met zwembad. Douchescherm wat klein waardoor de badkamervloer flink nat werd.

Heel charmant hotel, huizelijk, voel je je snel thuis ook al is het wat gedateerd. Het avond eten is subliem en was echt heel lekker. Ontbijt meer dan goed en ruime keuze. Sauna en turks stoombad waren heerlijk genieten.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Rustige ligging. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Alles heel netjes.

Restaurant kon beter want wij zijn de volgende avond ergens anders gaan eten. Uitzicht vanuit de kamer : keken op dak van bijgebouwen. Het water in het zwembad mocht een graad warmer zijn. TV in de kamer werkte niet. Eerste avond zijn ze hem komen vervangen maar de volgende avond hadden we terug geen beeld.

Het ontbijt was heerlijk, kamers waren heel netjes en onderhouden. Zeer vriendelijke personeel.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Super!

Alles was perfect we hebben niets aan te merken. Komen zeker weer terug.

We waren een week tevroeg. We kwamen er achter toen we er al waren. We hadden ons al weer op de thuisreis ingesteld maar dat was niet nodig ze hadden nog een kamer voor ons! Zelf een upgrade voor het gelijke geld. Klasse!

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Top locatie.

Eigenlijk niets.

De ligging is perfect. Het hotel ligt rustig in een bosrijke omgeving. Vanuit het hotel loop je zo een prachtige wandelroute in. De faciliteiten zijn perfect, een heerlijke wellness. Ontbijt prima, super dagen gehad.

Het is een prima hotel gelegen op een mooie locatie

niets aan te merken

de luxe van het hotel het altijd vriendelijke personeel. een uitstekend uitgebreid ontbijt. Hotel ligt in een mooie rustige omgeving maar dicht bij het mooie Echternach

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goede ontbijt, mooie omgeving

De kamer (nummer 77) die wij de 1e dag hebben gekregen was niet schoon. Het ruikt naar vieze honden naast het bed hebben overgegeven. De 2e dag gingen wij met onze klachten bij de receptie, en vragen of wij een andere kamer mogen hebben. De receptioniste zei dat het niet kan, en ze zou schoonmaakdienst naar onze kamer sturen. In de avond toen wij terugkwamen van de stad ruikt de kamer steeds niet schoon. Om de kamer wat aangenamer te maker laten wij in het donker de kamerdeur en balkondeur open. Toeval liepen twee hotelgasten langs. Ze hebben medelijden met ons en gingen voor ons bij de receptie klagen. Toen kwam een avond personeel pas ons een andere kamer aanbieden. Een kamer op de andere verdieping en die was schoon! Wij zijn zeer ontevreden met de receptioniste. Ze neemt onze klachten niet serieus. De inrichting van de hotelkamer is oud. Voor 3 nachten betalen wij €418,20. Het is echt te gek.

Goede ontbijt, mooie omgeving

We hebben heerlijk genoten van alles!!!

eigenlijk niks!!

We hebben genoten van het welkomsdrankje, de faciliteiten in het hotel en het heerlijke diner. Het ontbijt was was heerlijk en de kamers prima.. Wij zullen hier zeker nog eens naar teruggaan!!

Schone kamers en zeer vriendelijk personeel

Hotel had geen airco en had liever gehad airco op de kamer vooral met deze hitte pffff nauwelijks geslapen!!!!!! Douchen was ook dingetje; om mijn haar wassen moest ik met de ene hand de douche kop vasthouden en met de andere hand mijn haar wassen

Schone kamers en zeer vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Alles doet wat oubollig aan. Zeer warme kamers 's nachts. Oncomfortabele matrassen. Iets te hard.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt. Zeer rustig gelegen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Wat we jammer vonden was het beperkte aantal uren waarop je een wellness - behandeling kon reserveren.

De gratis upgrade van onze kamer, De stijl/inrichting van het hotel, de rustige ligging. Lekker eten en vriendelijke bediening.

Matig tevreden en dat grotendeels te danken aan de mannelijke ontvangst door die man van de receptie
    • Grote Tweepersoonskamer

De service van de meneer achter de receptie

De leuke ober en zijn vrouwelijke collega voor de receptie. Die mevrouw was altijd daar waar je ze nodig was

Prima hotel voor wellness of een kort stedentripje.

Het is allemaal erg oubollig en is in trek bij een erg oud - deels hulpbehoevend - publiek. Er is geen sfeer - overdag uitgestorven en 's avonds niemand in de bar of hooguit een enkele bejaarde. De tuin is slecht onderhouden en alles zou wel een likje verf kunnen gebruiken. Het is net te ver van Echternach af (2 km) om meer dan een keer op en neer te lopen op een dag.

Prachtige ligging in de natuur, er is een bushalte voor de deur. Prima wellness faciliteiten met een mooi zwembad.

Goed hotel en mooie omgeving.

De kamer was klein met weinig licht. En er was ‘s nachts behoorlijk geluid vanaf de trap en de verdieping erboven.

Heerlijk ontbijt, mooi zwembad, mooie omgeving en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Genoten van de prachtige natuur. Maar hotel nooit meer. Ik zou 3/10 geven

Badkamer was heel klein. Toilet zo laag, dat je denkt aan een kindertoilet. Verwarming kort tegen toilet, dus als je groot bent geen ruimte. In algemeen kleine 2-persoonskamer. Telefonisch en per mail gevraagd om rekening te houden met voedselallergie, beide keren werd gemeld geen probleem komt in orde. Niet dus , helemaal niet . Avondmaal duur, maar weinig. Goede raad vraag de wijnkaart of de prijs, schandalige prijs voor 1/2 l karaf

Omgeving, de natuur. Gelukkig paar km verder wel prima restaurant en in orde met allergenen kaart.

Prachtig hotel met super zwembad

Kamer is wat aan de kleine kant en oogt wat oubollig.

Prachtige locatie, mooi park, fantastisch zwembad en sauna. Zeer gastvrije ontvangst. Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Mullerthal is prachtig sprookjesachtig maar totaal verkeerde keuze hotel.

1. amateuristische houding personeel ( vb niemand aanwezig bij receptie - rest van personeel die vaak totaal niet reageert - verschillende malen wat moeten vragen voor men reageert )etc 2. oude stoffige aftandse kamers - veel te duur voor wat het is.

Locatie - gelijk gelegen bij de wouden en 3 wandel trails Prachtige welnessfaciliteiten.

Hotel is ideaal gelegen indien men graag mooie wandelingen wil maken.

Kleine kamer (ongeveer 1 meter plaats langs elke kant van het bed en dat is alles). Kleine badkamer (ik kwam bijna met de knieën tegen de radiator toen ik op toilet zat).

Leuk zwembad. Rustig gelegen. Ideale startplaats voor wandelingen. Fantastisch ontbijt. Rustig hotel. Restaurant viel mee. Gratis grote parking. Alles enorm netjes.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Aangenaam.

Dampbad in sauna werkte niet, gemeld aan receptie maar geen oplossing. Welness maar voor de helft kunnen gebruiken.

Ontbijt en diner was zeer lekker. Heel mooi zwembad en toffe sauna. Zeer vriendelijk en attentvol personeel.

Een grote tegenvaller en een ondermaatse ontvangst. Hier komen we nooit terug.
    • Grote Tweepersoonskamer

Heb verschillende keren dit hotel bezocht. Het gaat enorm achteruit. Hoofdzakelijk de keuken is een tegenvaller. Er worden goede producten gebruikt maar de kok kan niet koken! Ook de kamer wordt niet correct onderhouden. Bar niet geopend. Koffie niet te drinken.

Niet smakelijk eten. Brood niet vers.

rustig afgelegen hotel

de kamer kon beter (prijs-kwaliteit).

de wellness was zeer goed. er was ook een prachtige tuin en een zeer grote parking aanwezig. het hotel ligt in een rustige omgeving.

Een aanrader.

Niets aan te merken.

Dit hotel behoort tot het beste in de wijde omgeving. Het hotel is comfortabel en mooi ingericht. Wellicht voor jongere mensen wat oubollig en meer geschikt voor stellen zonder kinderen. Het personeel is vriendelijk en het restaurant serveert uitstekende maaltijden, niet goedkoop maar in overeenstemming met het gebodene. De kamers zijn degelijk en goed ingericht. Verwacht geen design maar eerder ingetogenheid en enigszins chique. Het ontbijt was uitstekend.

Heerlijk ontspannen vakantieafsluiter

airco in de kamer

Alles was in 1 woord perfect. Geweldige ontvangst (met welkomsdrankje) ondanks het late tijdstip. Kamer en uitzicht fantastisch en het ontbijt overheerlijk.

prima en mooigelegen hotel

veel lawaai van de voorbij rijdende auto's in de nacht slechte bedden

vriendelijk personeel, goed ontvangst. kamers zijn ruim en authentiek rijkelijk ontbijt buffet !!!! ideaal gelegen om wandelingen te doen wellness en sport accommodatie

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

ontbijt was lekker en verzorgd

er zou een inloopkast zijn, was er niet er zou een flatscreen-tv zijn was er niet eentje van 30cm en de kabeltv was ook niks 6zenders en met slecht beeld kluisje sleutel was nergens te vinden?

ontbijt was lekker en verzorgd de kamers waren een beetje ouderwets wellness was inorde buiten dat het kruidenbad al een tijdje buiten dienst is

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Zalig!

Vloer rond zwembad kan erg glad zijn dus wel opletten, mss wat extra matten voorzien?

Vriendelijk en heel hulpvaardig personeel, doen alles voor een zorgeloos verblijf, fantastisch ontbijtbuffet, ruime nette kamers, stille omgeving, veel mogelijkheden in de omgeving. Het zwembad en de sauna zijn erg aangenaam. Erg genoten van de massage en pedicure. We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima hotel.

Hier en daar wat gedateerd maar wordt aan gewerkt. Best prijzig dus voor de standaard.

Het hotel werkt hard om alles weer een goede update te geven. Erg vriendelijk personeel en alles erg schoon.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Een erg mooi en bevredigend verblijf

Het ontbijt was weinig gericht op andere religies, maar dit vind men ook in andere hotels.

Het personeel was erg vriendelijk en kompetent. Wensen werden snel behandeld en voldaan.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Het onthaal en de vriendelijkheid van het personeel.

We hadden de 5 gangen menu genomen. Deze was wel tegengevallen. Als amuse bouche een rechthoekje van een hesp met wat salade. Was wel een afknapper. Het eten was te weinig afgekruid.

Het onthaal en de vriendelijkheid van het personeel. De wellness was prima in orde.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ideale combinatie van wandelen en ontspannen mogelijk.

Pech gehad: er was een trouwfeest. Redelijk wat hinder van de luidruchtige feestvierders Zeer gladde vloer in welness gedeelte! Het is echt opletten

Ideale combinatie van wandelen en ontspannen mogelijk. Aanrader.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Luxe in een aangenaam kader
    • Grote Tweepersoonskamer

De matras in onze kamer was m.i. te zacht.

Het zwembad en spa-faciliteiten waren top. Het warme en koude ontbijtbuffet is verzorgd en lekker. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

zeer vriendelijke ontvangst & personeel/prima...

warmwater toevoer heel onregelmatig(hard-zacht-koud-heet) / kamers aan voorzijde geven vlak op de baan uit: soms storend verkeer

zeer vriendelijke ontvangst & personeel/prima ligging/heerlijk zwembad/toprestaurant en toch betaalbaar

Terug in de tijd

De douche was helaas wat minder.

Prachtige omgeving en het hotel had een geweldige sfeer. Echt het gevoel alsof je even terug de tijd in gaat met de aankleding en sfeer. Ook zeer vriendelijk personeel dat voor je klaar staat.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

zeker doen, leuk recht aan het bos groote parking, vragen bij het boeken achterkant v/h geb

wij lagen aan de straatkant en hier was wel veel lawaai van de straat, als je boek vraag naar de achterkant van het gebouw.

Vriendelijke bediening,proper, goed eten, hygiëne was top,wel iets verouderd sanitair maar wel kraak net.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Gezellig, op het gemak genieten van rust en een lekker etentje.

Het enige wat er was : de douche zat bevestigd aan de badkraan en kon nergens aan de muur vastgezet worden. Dat is wat omslachtig vind ik persoonlijk.

De ligging van het hotel was super! heel positief waren : de gratis parking, het toestaan van huisdieren :-), het uitermate vriendelijk personeel aan het onthaal, het welkomstdrankje, de bagage die intussen netjes naar de kamer was gebracht, de drankjes in de minibar (4) gratis aangeboden, een bordje mat 4 stukken fruit stonden op het tafeltje, het ontbijt was dik in orde, het avondeten was heel lekker, de sfeer is er rustig. Top! Er waren extra kussens en dekens voorzien in de kast.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

een prachtige streek om te wandelen, maar van het hotel hadden we, gezien de prijs, meer verwacht

Kamer (junior suite) viel tegen. Badkamer redelijk basic, zitruimte ook niet echt comfortabel en gezellig, gratis mini bar ging over 4 frisdranken (waaronder 2X water), gratis massage op bestelbon werd niet aangeboden

Ontbijt en service waren ok. Zwembad was aangenaam

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De Tia Maria stond op de kaart maar was op... De volgende dag ook... Warm water uit douche was af en toe ineens veel heter.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Compleet en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Heerlijk!

Prima hotel, met fijne welness afdeling. Ook voortreffelijk gedineerd.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Perfect

Vriendelijkheid

Uiteindelijk met een tevreden en voldaan gevoel vertrokken.

Hotel is een beetje gedateerd, staat van onderhoud kan beter

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima verzorgd.

Fantastisch!!

Personeel is extreem vriendelijk. Faciliteiten zijn super

Verkreeg 1 pers kamer. Geboekt 2 pers kamer. Bed 1.40 breed.

Niet gekregen waarvoor geboekt

Ligging, rust, en zwembad

Dat er honden mee mogen.

Het hotel is proper maar verouderd. Voor vier sterren verwacht je meer

Dat er honden mee mogen. Vriendelijke mensen.

Uitstekend restaurant

Uitstekend restaurant

netheid vriendelijk mooi hotel

netheid vriendelijk mooi hotel

de doche was matig dan heet dan koud en een slechte sraal

de doche was matig dan heet dan koud en een slechte sraal

Het verblijf was heel aangenaam

Nergens geen airco en veel te warm in het restaurant

Het zwembad met alles erop en eraan. Het. Restaurant waar het eten priema in orde was

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, leuke kamer, en...

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, leuke kamer, en aangename wellness na een dagje wandelen.

ontbijt

ontbijt

Voor de 3e maal dit hotel geboekt, dat zegt genoeg

Fraai hotel met uitstekende service op mooie locatie.
    • Grote Tweepersoonskamer

Fraaie locatie op korte afstand van de stad Echternach en veel fraaie wandelingen mogelijk.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Voor een nachtje prima
    • Grote Tweepersoonskamer

Binnenbad was beetje te koud

Leuk personeel

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Genoten

1 keer geen eitjes meer, volgende dag terug voldoende

Practische kamer/ badkamer

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

heel fijne korte verblijf

Vriendelijk personeel, zeer goede kok, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Behulpzaamheid en ontvangst

Hamam die niet werkte

Behulpzaamheid en ontvangst

een fantastische tussenuit

heerlijk en uitgebreid ontbijt met champagne, alles erop en eraan

Zalig

Het was prima

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De kamer en ontbijt

De kamer en ontbijt

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Veel rust in het Hotel n de omgeving. Aangename Wellness.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Douchen in bad is wat lastig op onze leeftijd

Alles was perfect

Uitstekend.

Alles was dik in orde.

De ouderen die er verbleven bij het ontbijt en hun...

De ouderen die er verbleven bij het ontbijt en hun verzorging was te aanwezig

fantastich

heerlijk ontbijt en zeer goede kamers

Uitstekende service en gastvrijheid

Tv

Vriendelijkheid en locatie

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

we werden zeer hartelijk ontvangen.

we werden zeer hartelijk ontvangen. Het hotel is luxueus maar toch zeer comfortabel ingericht . Het zwembad was zalig !

Het was een fijn verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer

Het was te warm op onze kamer

Rust, ruimte, comfort

De hele antourage van het hotel met ze allen dik tevreden

De hele antourage van het hotel met ze allen dik tevreden

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Fantastisch! Een plekje om terug te keren!

Niets....

De keuken en de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Uitstekende locatie voor korte vakantie in Luxemburg.

45 minuten voor einde ontbijt werd niet meer bijgevuld. Yogurt, fruit en beleg waren op.

Wellness & Sport voorzieningen. Vriendelijk personeel.

Personeel zeer behulpzaam, restaurant zeer goed

De kamer is niet ruim bv geen zitje

Personeel zeer behulpzaam, restaurant zeer goed

Superrrr

Prima aan te bevelen

Tv is uit een vervlogen tijd, aan vervanging toe

Welness, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 april 2017

10/10

Heerlijk ontspannen in de sauna

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Echt heel goed wellness hotel: zelfs de trails beginnen voor de deur.

Klein detail dat er niet was: Hot tub. Verder was alles er.

Prima kamers, uitstekend ontbijt. Fraaie wellness faciliteiten.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Rustig in een mooie omgeving.

Kwaliteit van het avondmaal, meestal goede producten, maar niet altijd goede bereiding.

Goede ontvangst, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Ouderwetse luxe!

De vloer rondom het zwembad is spekglad, voor de rest geen negatieve punten.

Romantisch, luxe, comfort, vriendelijk personeel, lekker eten.

Resultaat 1 – 75