Beoordelingen over Cocoon Hotel Belair 4-sterren

Rue Buurschter Plage, 9164 Bourscheid, Luxemburg

#2 van de 3 hotels in Bourscheid

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Prima hotel in de natuur

Het restaurant in het hotel was duur en het eten zeer matig. Een waterkoker op de kamer miste.

De locatie is prachtig, het personeel spreekt Nederlands en het bed was goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Locatie aan rivier.
    • Cottage

Weinig variatie in ontbijt en diner. Wij zaten er een week. De hele week was het ontbijt hetzelfde en ook de dinerkaart veranderde niet.

Locatie aan rivier.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het chalet is top, veel ruimte, eigen balkon met rivier...
    • Cottage

Vlak voor het chalet langs loopt het weggetje naar hotel cocoon Bel Air. Daar wordt nog al eens wat te hard over heen gereden...

Het chalet is top, veel ruimte, eigen balkon met rivier zicht, dubbele inloop douche, bubbelbad, etc.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Waanzinnig uitzicht, ontspannende sfeer en zeer gastvrij personeel.
    • Gastronomisch Superior Arrangement

De wellness was in een ander hotel niet ver van ons hotel ( 5 minuten wandelen).

Het uitzicht was fenomenaal, het personeel was enorm vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De prachtige ligging aan het beekje.

Het was behoorlijk warm toen wij er waren en er is geen airco of ventilator op de kamer.

De prachtige ligging aan het beekje. De ruime keuze bij het ontbijt. Prima vertrekpunt voor diverse wandelroutes. Grote badkamer met bubbelbad en regendouche en heerlijke bedden.

Zeer rustig verblijf in heel mooi hotel.
    • Gastronomisch Superior Arrangement

Nogal afgelegen, maar dat wisten we vooraf. Geluiden afkomstig vd andere gasten en honden op het terras. Na het nemen ve aperitief, een uur op ons gastronomisch 3-gangendiner moeten wachten. En, zelf moeten vragen ernaar. Bleek iets misgelopen te zijn. Rekeningen vd dranken klopten soms niet. Te weinig parking als je om 18u aankomt.

Mooi hotel, grote kamer en badkamer. Lekker eten en ontbijt.

Puur genieten!
    • Cottage

De oprit/afrit richting de accommodatie is nogal smal en steil, dat kan problemen veroorzaken wanneer er een tegenligger aan komt rijden. Verder absoluut niks negatiefs te vermelden.

De rust om de accommodatie heen was heerlijk, prachtig uitzicht op Château du Bourscheid! Meer dan voldoende parkeergelegenheid, fantastiche faciliteiten en een zeer goed en uitgebreid ontbijt! Zeer vriendelijke mensen ook die meerdere talen machtig zijn, fantastisch! Hier kom ik zeker vaker terug.

Alles!

Niks!

Alles! De kamer was super, het uitzicht van de kamer, het eten in het restaurant, het top terrasje van het hotel! De locatie was perfect, allemaal bos en een prachtige rivier! Alles was tip-top! Echt een aanrader als je tot rust wilt komen!

Puur genieten!

Het reeds aan booking.com betaalde bedrag moet bij vertrek in het hotel betaald worden. Daar had ik toen vragen bij. Ik was er niet van op de hoogte dat dit moet gezien worden als waarborg, die nadien niet in mindering wordt gebracht door jullie en/of terug gestort.

We zullen zeker nog eens langs gaan voor een korte periode.zeer rustig om de drukte te ontwijken

De warme keuken viel tegen. De namen op het menu zijn mooi voorgesteld,maar wat je op het bord krijgt is niet wouw.

Het ontbijt was ok, vooral de bubbels, weinige hotels dat dit aanbieden. Voor ons een pluspunt hiervoor.

Aangenaam.

Gemis van airco ... het was ook uitzonderlijk warm.

Het ontvangst was goed. De kamer zeer ruim. De omgeving afgestemd op het hotel. Alles een 8 op 10, behalve de keuze van het menu was zeer beperkt. De kok werkt met zware sauzen (persoonlijke smaak).

Een aangenaam verblijf in een schitterende omgeving!

Het enige minpuntje : voor een 4 * hotel mag er gratis een fles water aangeboden worden in de kamer. De mini-bar prijzen zijn ok voor alcoholische dranken en frisdranken, maar een flesje water zou toch gratis mogen zijn.

We hadden een kamer op de derde verdieping met uitzicht op het bos en het terras. Het weer was schitterend, daardoor bleven er 's avonds mensen op het terras zitten en dat kon je natuurlijk horen. Maar tegen 23u was er geen lawaai meer. Onze kamer had een klein terrasje met 2 stoelen, eigenlijk bedoeld voor rokers (er stond een asbak). Maar in de kamer kon je hier niets van merken (totaal geen sigarettengeur) De kamer zelf was voldoende groot met een groot bed. De badkamer had alle comfort (bad + douche) en zeer proper. TOP! Het ontbijt was goed, alles werd snel aangevuld. We hebben telkens op het terras kunnen ontbijten. We hebben 1 keer 's avonds gegeten in het restaurant van de kaart. Zeer goede prijs/kwaliteit! Het personeel is zeer vriendelijk, bijna iedereen spreekt ook Nederlands. Misschien toevallig, maar tijdens ons verblijf waren de gasten voor het merendeel Vlamingen en Nederlanders. De sfeer was over het algemeen wat informeel, voor ons zeer aangenaam. Het hotel ligt zeer rustig (beetje afgelegen). Vanuit het hotel kan je schitterende (stevige) wandelingen maken. De wandeling richting kasteel is zeker een aanrader! Voor ons was dit een schitterend verblijf en vakantie. Het schitterende weer heeft hier wel geholpen.

Mooie, rustige locatie.

Geen airco op de kamers bij heel warm weer wel een minpuntje

Mooie, rustige locatie. Ruime & zeer nette kamer/badkamer. Restaurant met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, prima ontbijt.

Goede plek om tot rust te komen

In bad klimmen met handdouche die te laag opgehangen kon worden...dus kon er niet onder staan. Inloopdouche van maken zou beter zijn.

Ligging hotel was heerlijk rustig. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Mooie ligging en een redelijke kamer.

Het personeel was ronduit afschuwelijk. Onbeleefd, gehaast, onvriendelijk. De man die ons incheckte en later bediende voelde aan dat dit niet kon en bracht een besteld drankje niet in rekening met de mededeling “ cadeau”. Te laat, hij en de collega’s hadden onze avond al verknald. Het hotel is best goed, de maaltijden redelijk maar de slechte service en bediening maakt dat wij hier NOOIT meer terugkomen.

Mooie ligging en een redelijke kamer. Helaas harde bedden.

Hotel is schitterend gelegen in een dal aan het water. Zeer mooi terras en restaurant met uitzicht !

Kamer ok. Ontbijt zeer goed. We dineerden in het restaurant. Voorgerecht en dessert zeer lekker en mooie presentatie. Hoofdgerecht viel een beetje tegen. Bord was te vol en rucola met Schotse Zalm is niet de ideale combinatie.

Ideale uitvalsbasis voor rustzoekers

Parkeerplaats ligt achter het hotel, waardoor je (met je bagage) even moet zoeken naar de receptie. Dekbedden waren te dik voor de tijd van het jaar. Direct rondom het hotel valt niet zoveel te doen, ligt wat geïsoleerd.

Fantastische ligging aan riviertje met uitzicht op Burcht Bourscheid. Restaurant van het hotel heeft bovengemiddelde keuken en professionele bediening, en biedt mooi uitzicht. Gezellig terras met bediening aanwezig voor drankje/hapje. Loungestoelen aan de rivier. Prima kamers met Auping matrassen en balkon met uitzicht op de rivier.

Heel mooi gelegen hotel aan de oevers van de Sûre.

Heel mooi gelegen hotel aan de oevers van de Sûre. Ontvangst was heel hartelijk en vriendelijk. Ontbijt was, mede door het prachtweer, mogelijk op het terras. Heel goed ontbijt met heel wat keuze. Ook het diner was van uitstekende kwaliteit. We hebben een meer dan leuke 3-daags verblijf gehad bij Cocoon Bel Air. Voor herhaling vatbaar !!!

Prima verblijf!

Onze vrienden zaten aan de voorzijde, wij daarentegen aan de achterzijde. Voor mij een tegenvaller De prijs is ook hoger dan die van Travelbird en daarbij is dan nog een avondmaaltijd en fles cremant inbegrepen!!!

Al verschillende keren hier geweest: het ontbijt en het avondeten zijn heerlijk. De kamers ruim en proper! Het uitzicht en de rust zijn de grootste troeven! Het personeel is vriendelijk!

Prima lokatie als uitgangspunt voor mooie wandelingen.

Fijn hotel met een geweldige ligging aan de rivier. Vanuit onze kamer hadden we een mooi uitzicht op kasteel Bourscheid. Prima faciliteiten en Nederlands sprekend personeel.

Fijne kamer, prettige ontvangst balie

Het restaurant was overvol. De prijs kwaliteit verhouding van het eten was wat scheef, personeel had niet voldoende tijd/aandacht, te kort aan kundig personeel?

Fijne kamer, prettige ontvangst balie

Een aanrader!
    • Cottage

Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Lodge was zeer proper. Dubbele regendouche en bubbelbad waren goed onderhouden (geen schimmel o.d.). Goed vertrekpunt voor enkele wandelingen in de buurt maar ook voor wie met de auto wat verderop wil gaan wandelen. Zetels buiten aan het verblijf waar je rustig aan het water kan genieten van een drankje zijn een absolute meerwaarde!

badkamer en bed waren zeer goed.

Maar 2 mensen personeel in het restaurant. Die liepen zich de zolen van de schoenen. Daar had er wel 1 bij gemogen.

badkamer en bed waren zeer goed. Heerlijk rustig gelokaliseerd aan de Sure.

Voor de derde keer hier geweest, prima plek

De badkamer is wel wat ouderwets, mogen iets meer verzorgingsproducten aanwezig zijn. In het laagseizoen de beide restaurants van Belair en La Riva samenvoegen. Nu waren wij de enige gasten in het restaurant. Niet leuk voor ons en voor het personeel.

Ontbijt zoals altijd uitstekend. Bedden heerlijk en de mooie rustige ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

3 sterren verblijf in 4 sterren hotel

- eerste gegeven kamer was niet schoongemaakt en het bed niet opgemaakt. Nadat de man aan de check-in balie wat had rondgebeld kreeg ik toch een andere kamer toegewezen. - uitcheken was niet mogelijk vóór acht uur. ik werd geholpen door een personeelslid dat amper Frans en Engels praatte. Uiteindelijk kon ik uitcheken in het ander hotel van dezelfde groep waar men mij de raad gaf de volgende keer s’ avonds uit te checken. - 4 sterren alleen op basis van ligging is er een te veel. - het hotel kan een update gebruiken

De ligging is uitstekend. Het ontbijt heel goed De stilte

Verblijf was prima.

De weg en de verlichting tussen Le Rive en BelAir waren slecht.

Ontbijt was prima; idem voor het in het hotel gebruikte maaltijden. Personeel was erg vriendelijk

Uitmuntend

Misschien de koffie iets sterker maar dat is persoonlijk

Uitstekend uitgebreid ontbijt buffet incl champagne erg mooi uitzichten op de Sure en kasteel zeer ruime kamer heerlijk bubbelbad Perfect ontspannings locatie

Badkamer, alles gedateerd. Douche hoogte +/- 1.50 m. Tv staat wat ver van bed af. Avondeten veel opgebouwd visgerechten.

Locatie Kamers grootte Ontbijt echt top Avondeten erg lekker

Hele mooie lokatie in een natuurrijk gebied.

Te weinig personeel voor de bediening 's avonds. Personeel 's avonds kan vriendelijker zijn. Oorzaak: Hoge werkdruk. Wij zijn de Franse taal machtig. Bedienend Frans sprekend personeel onvriendelijk.

Zeer uitgebreid ontbijt. Grote schone kamers.

We komen nog terug
    • Gastronomisch Superior Arrangement

De eerste avond, hey hoofdgerecht met wild was ale slecht Voor hey overige eaten we wel tevredem

Ligging was fantastisch,Moore ruined kamer met balkon

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Omgeving is schitterend.

De weg langs de kamer, men reed veel te hard. De bediening in het restaurant was niet echt vriendelijk en behulpzaam.

De luxe kamer en de badkamer in het chalet.

Voor herhaling vatbaar.

Er was niets dat tegenviel . Het was een zeer mooie en rustige omgeving.

Het was zeer goed er was een ruim aanbod. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het was een topervaring!

Mooie locatie maar eten en drinken veel te duur

Het diner in het restaurant was te duur voor hetgeen je kreeg en de bediening was slecht. Voor een flesje water op de kamer moet je 3.80 euro betalen. Bij deze kamerprijzen hoort dat gewoon erbij

De kamer en het ontbijt was super

In Cocoon Belair kwamen we helemaal tot rust!

De Wifi op de kamer viel regelmatig weg. Geen koffie of thee faciliteiten op de kamer.

Heel mooi uitzicht op de vallei, rustig gelegen. Geen last van doorgaand verkeer. Mooie wandelingen in de onmiddellijke omgeving. In het restaurant kan je terecht voor een gezellige maaltijd, zowel een kleine hap als een uitgebreid diner, met elk hun eerlijke prijs.

Heel fijn

Deze keer hadden we niet expliciet gevraagd om een kamer aan de rivierzijde en kregen helaas een kamer aan de zijkant; wij hadden gedacht dat met de geschiedenis van onze vorige verblijven rekening zou zijn gehouden, wij hadden bovendien ruim van tevoren geboekt.

Vertrouwde omgeving (ons vierde bezoek), hartelijk gesprek met de directeur die ons herkende;

Prachtige en rustige omgeving

Bar en restaurant zijn redelijk prijzig, kwaliteit mag iets beter

Prachtige en rustige omgeving Mooie cottages Groot terras met mooi uitzicht Verzorgde faciliteiten

Prachtig gelegen voor wandelingen
    • Gastronomisch Superior Arrangement

- Het onthaal bij het inchecken (man was helemaal niet vriendelijk en het leek dat hij slechts insprong omdat de andere personeelsleden in vergadering waren). Deze man sprak, zogezegd, geen Frans of Duits maar enkel Engels. 's Avonds bij het diner (waar deze man opdiende), sprak hij echter prima Frans - Het 3-gangendiner op de 1ste avond : het duurde ontzettend lang vooraleer we eten kregen en het was heel weinig wat we kregen. Enkel het hoofdgerecht kon er door.

- Ontbijt was heel lekker - Heel mooie kamer en prima bedden - Heel lekker diner op de 2de avond

Prachtig gelegen hotel met een uitstekende keuken en goede ruime kamers

Eigenlijk niets. De enige opmerking is dat het hotel, zelfs met een vrij nieuwe Tomtom, lastig te vinden is. Dit komt door zijn fantastische ligging aan het water en het ligt achteraf.

Het hotel serveerde een fantastisch ontbijt, incl. bubbels! Voldoende brood , beleg enz. Wat opviel was dat, als gasten vertrokken waren uit de ontbijtzaal, de ober het tafeltje onmiddellijk opruimde, schoonmaakte en weer dekte voor de volgende gasten. Verder kon je kiezen uit een gastronomische keuken in het restaurant (nouvelle cuisine ,fantastisch!) of een eenvoudige keuken op het terras of binnen in het ontbijtrestaurant.

Heerlijk hotel in prachtige omgeving.
    • Gastronomisch Arrangement

Grote, ruime kamers. Hondvriendelijk. Ondanks het feit dat het hotel volzet was, was er nauwelijks lawaai te horen op de kamers. Heerlijk ontbijt. Mooie omgeving.

Zeer mooi hotel in prachtige natuur omgeving

Wij slapen graag fris, doch geen airco.

Een fantastische natuur omgeving met prachtig uitzicht. Is een prachtige locatie voor wandelaars en natuurliefhebbers algemeen. Zeer vriendelijk en aangenaam personeel. Het eten in het restaurant was zeer lekker en verzorgd. Zeer ruim ontbijtbuffet. Superior kamers zijn mooi ruim met een leuk terrasje aan waar je kan genieten van de omgeving.

score bijstellen naar 3 sterren lijkt ons. voor deze prijs kunnen we elders enorm verwend worden.

geen airco. stoffige en minder goede hygiëne op de kamer waar producten ontbreken, zelfs de zeepdispenser was leeg. de oorspronkelijke kamer die ons was toegewezen, boven de wasserij zonder faciliteiten en zeer klein was prijs/kwaliteit echt onvoldoende. dit was maar net 2 sterren waard voor ons, maar als je sec gaat kijken naar wat er was, bv minibar en kluis snap ik de score wel. maar het was allemaal maar aan minimale kant. bijstellen naar 3 sterren lijkt me nodig. het ontbijt was lekker, voldoende en er was keuze, maar het was elke dag hetzelfde. de enige variatie die er was zat in de fruitkeuze. onderhouden van de plage, lang 'gras' of wat er moest voor doorgaan. versleten weg naar het hotel.

comfortabele stoelen op de plage waar je ongestoord van gebruik kon maken zonder verplichting om iets te nuttigen. bediening in eigen landstaal. nadat we geklaagd hadden omdat het personeel van de wasserij tot 23u nog muziek luid hadden staan, kregen we een andere kamer. rustige klanten! goede bedden.

Aangenaam verblijf in de prachtige natuur.

De afgelegen ligging geeft geen mogelijkheid om 's avonds nog ergens naartoe te gaan of eens ergens anders te gaan eten.

Bij mooi weer prachtige locatie in het groen. Zeer rustig, wel wat afgelegen. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie ruime kamer en badkamer met zowel bad als douche. Ook aangenaam terras om iets te eten of te drinken.

Een prettig verblijf en vriendelijk personeel.

Zie boven

Kamer was comfortabel, groot en heel schoon. Ontbijt redelijk uitgebreid. De omelet was echter niet smakelijk om te zien en te proeven. Het was elke dag weer een vochtige drab. De maaltijden in het restaurant waren smakelijk voor oog en papillen. Alleen had er wat meer variatie aan groenten kunnen zijn. Heerlijk terras, waar ook ontbeten kon worden.

Weekendje Bourscheid

niets!!!!!

Uitstekend ontbijt,heel verzorgd en zeer uitgebreid,hele mooie kamer ,heel netjes,ruim en alles was aanwezig.Heel vriendelijk personeel die nederlands sprak,het eten was voortreffelijk,mooie locatie,gaan zeker nog terug!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Aanrader! Dit hotel staat in m'n persoonlijke top 3!

Qua ontbijt ben ik persoonlijk een groot liefhebber van het "English breakfast", op dat vlak zat het echter wat beperkt. Maar dat is eigen smaak. Voor de rest een ruim assortiment aan brood, marmelades, charcuterie, fruit, yoghurt, enz. In het restaurant heb je een onderscheid tussen de kleine kaart en de grote kaart. De grote kaart is echt goed en gevarieerd. De kleine kaart was enigzins beperkt en ze hadden de neiging om van de klassiekers een eigen versie te maken. Dat ging hen niet zo goed af. Maar dit zijn persoonlijke smaken, niet iets wat je algemeen kan stellen

We hadden een upgrade gekregen van een kamer naar een chalet, voor dezelfde prijs. Deze chalet was supurb! Groot bed, goede kussens, perfecte badkamer, grandioos uitzicht op de rivier, spectaculair zicht op het kasteel van Bourscheid. Het restaurant van het hotel was top! Op de eerste avond een uitgebreid menu gegeten, perfecte service, vriendelijke personeel, zeer aanvaardbare prijzen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Gezellig en confortabel

Gastronomisch gebeuren minder dan bij vorige bezoeken. Lange wachttijden tussen de gangen en we eten graag malse eendenborst. Dit viel erg tegen

Het uitzicht en de rust

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Goed hotel maar slechte prijs/kwaliteit-verhouding (geen vier sterren waard)

- Tijdens mijn bezoek (van 29/5/2017 tot 31/5/2017) was het overdag 30° en was het op de kamers veel te warm omdat er geen airco is. 's Nachts de vensters openen is geen optie want door de nabijheid van de rivier zitten er veel muggen. - Bij het uitchecken stonden er een vijftal dranken en maaltijden op mijn afrekening die ik niet besteld had - Het hotel verhuurt mountainbikes maar het personeel is niet op de hoogte van MTB-routes in de omgeving.

Rustige ligging aan de oever van de Sure tussen de heuvels. Het personeel spreekt meerdere talen (ook Nederlands). Het eten in het restaurant was lekker

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Verblijf in een prachtige omgeving.

De Medewerkers waren niet erg alert, liepen gewoon weg terwijl je hem benaderde of namen de telefoon aan. De kamer was royaal maar wel gedateerd.

Prachtige omgeving om te wandelen

Zoals iedere keer was dit hotel voor ons de max !

We zaten er in een zeer hete periode en airco op de kamer was welkom geweest

ontbijt was geweldig en zeer uitgebreid. Kamers ruim en proper. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Super rustig gelegen .

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

rust, natuur

Een steile kronkelige weg er naar toe (300 meter) die in de winter heel eng zal zijn. Het lange wachten op het eten 's avonds terwijl het helemaal niet druk was..

De rust en de ligging aan de rivier. Het kasteel vlakbij.

Als het weer goed is , een prima locatie om te wandelen. (mooiweerwandelaars)

Eigenlijk niet zo veel, wat opvalt is dat de hond wel mee mag maar dat er buiten op het terras geen enkele drinkbak voor de trouwe viervoeter staat. De meeste personeelsleden waren uiterst vriendelijk. (niet allemaal dus)

Ontbijt was prima, locatie prima, kamer prima, één klein minpuntje, de douche zit in het bad, dus je zult over de badrand moeten klauteren om te kunnen douchen, nu heb ik daar zelf geen problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat kan.

Derust en de mooie natuur is een pluspunt.
    • Gastronomisch Arrangement

Het weder viel wat tegen.

Goed ontvangst, goede accommodatie,weer kon beter maar we hebben er toch toch heelerg van genoten. Het ontbijt was uitstekend met veel keuze, de gastronomische menu's waren uitstekend. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen bij onze vrienden en kennissen.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

de groene omgeving en de rust

we hadden begrepen dat er ook wellnes in dit hotel was, maar dat bleek in het verder gelegen zusterhotel te zijn. Dit maakte het gebruik van de wellnes haast ondoenlijk.

de groene omgeving en de rust

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

we keren zeker nog een keer terug
    • Gastronomisch Arrangement

De gordijnen in de kamer waren wel zeer dringend aan een wasbeurt toe :)vooral in de badkamer- voor de rest was alles netjes. Voor een 4* hotel verwacht ik wel meer badproducten aanwezig.

Zeer verzorgd ontbijt. Menu's van arrangement - super lekker zowel de 3gangen als de 5 gangen menu.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Kamers waren royaal groot , pas gerenoveerd en gezellig...

Een spa-ruimte die her en der aan vernieuwing toe is en wat professioneler kan uitgebaat worden. Goedkope relaxzetels in ongezellige relaxruimte. Twee van de 4 spa-fasiliteiten (Infra-rood en geurtherapie) waren stuk. Misschien een ruimte om je te verkleden voorzien buiten het sauna-gedeelte ipv 1 verkleedhokje binnenin waar men op sokken op natte vloer moet binnenkomen? Ik mis een klein (buiten?)zwembadje en of dompelbadje, plaatsje met jaccuzie ? Voor de rest erg hyghienisch! Doe zo voort doch bouw ook verder hieraan uit!

Kamers waren royaal groot , pas gerenoveerd en gezellig ingericht. Perfecte supersize bedden. Badkamer met douche én bubbelbad is een meerwaarde, waarvoor dank. Overal is de nodige ruimte geschept om erg comfortabel te verblijven. Het ontbijt wat inbegrepen is, was royaal en van alles wat men kan denken voorzien.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

De twee cocoon-hotels bieden een kwaliteitsvol verblijf, mits redelijke prijs en schone locatie.

Er was niet zo veel keuze meer tijdens het ontbijt rond 09u30.

Het avondmaal was zeer goed kwaliteit/prijs. Onverwacht, maar het merendeel van het personeel spreekt ook nederlands.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Es war super
    • Gastronomisch Arrangement

We waren met een groep van twaalf familieleden en moesten tijdens het avondeten - tweede dag - iets te lang wachten op het hoofdgerecht. Eigenlijk niet echt een probleem.

Het was schitterend, lekker eten, heel aangenaam personeel, prima verzorgd hotel, prachtig gelegen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

zeer goed weekenduitstapje.

Hotel lag hele dag in de schaduw in de winterperiode. Eten iets te prijzig wel lekker en zeker genoeg.

Mooie wandelingen in de omgeving. Verzorgd hotel. Vriendelijkheid en nederlandssprekend personeel.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Er even tussenuit
    • Gastronomisch Superior Arrangement

Eten dag 2 was niet goed terwijl dag 1 wel super was.

Dat we een upgrade kregen naar een cottage en ze de mensen van het seminarie zoveel mogelijk van ons gescheiden hielden.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Uitstekende plek om enkele dagen tot rust te komen

Onderhoudspersoneel en bediening bij ontbijt was zowel Frans, als Nederlands als Duits als Engels onkundig. Vriendelijke mensen edoch moeilijk om ermee te communiceren.

Zeer goed en omvangrijk ontbijt. Rustig hotel ondanks hoge bezettingsgraad. Verzorgde kamers, mooi badkamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Niet de eerste keer in dit hotel!

Ontbijt was redelijk maar kan beter.

Hadden de luxe kamer, lekker groot, goede badkamer met ligbad, vriendelijk personeel, een paar speken Nederlands. Kamer met leuk uitzicht op de rivier. Waren in de winter, wordt goed gepekeld op de weg naar het hotel, zeker een pluspunt gezien de steile weg ernaartoe!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

aan te raden voor een kort verblijf met culinaire invals en dicht bij de natuur

uitzicht kamer op achterzijde gaf nogal rommelige indruk (gestapelde zomermeubelen, asbak personeel,..)

gezellig restaurant : lekker gegeten prima ontbijt omgeving: direct de bossen in kamer zelf prima

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Een aangename plek om te vertoeven.
    • Gastronomisch Superior Arrangement

Spijtig dat één personeelslid soms vergat om vriendelijk te zijn. Ze liep ook rond als een kip zonder kop en bezorgde ons allemaal tamelijk veel stress... blazen, zuchten, snauwen, met de ogen draaien en ze liet ons tot twee keer toe, ruim een half uur wachten op ons drinken... De rest van het personeel was wel zeer vriendelijk en behulpzaam. Misschien had deze dame gewoon een slechte week? We namen het gastronomisch arrangement maar de maaltijden op beide avonden hadden veel dezelfde ingrediënten: veenbessen, passievrucht, hert... De porties zijn ook tamelijk klein en als we kroketjes bijbestelden, kregen we drie minikroketjes voor vier personen... best lastig! Maar misschien zijn wij gewoon grote eters.

Geweldige plaats om even te genieten en tot rust te komen. Zeer comfortabel en aangenaam hotel met prachtige en propere kamers, pure luxe en lekker ontbijt. Bovendien doen ze echt hun best om zoveel mogelijk rekening te houden met speciale wensen zoals aangepaste voeding bij allergieën. Een aangename wijnbar met een goed uitgebreide wijnkaart. Hondvriendelijk hotel, dat vind ik heel belangrijk! Mooi uitzicht en echt een heel stille en rustgevende locatie!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Rustige locatie

Er waren communicatiefoutjes onder het personeel waardoor bv reservaties vergeten werden. Wel heel vriendelijk en professioneel opgelost.

Rustige locatie

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Paar dagen ontspannen
    • Superior Kamer met Kerstarrangement

Kamer had nu een laminaatvloer i.p.v. tapijt. Wij vinden dit prettiger, ook omdat onze hond er welkom was. Verder hebben wij genoten van het kerstarrangement met o.a. een heerlijk kerstdiner op kerstavond en een brunch op 1e kerstdag. Vriendelijk personeel. Een prima hotel in een rustige omgeving met een goed bed.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Ontbijt was erg goed, personeel vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met Kerstarrangement

Personeel leek 1 avond erg afgeleid en waren er duidelijk niet bij met hun hoofd. WiFi was erg slecht.

Ontbijt was erg goed, personeel vriendelijk. Bedden waren erg goed.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Van harte aanbevolen!
    • Superior Kamer met Kerstarrangement

Wifi sputterde soms, maar van eerder bezoek weten we dat het prima werkte.

Drie dagen met kerst met gehele gezin plus aanhang 4 prachtige ruime kamers 3 uitstekende diners, een kerstbrunch en een kerstman. Perfect!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Heel aangenaam goeie service en ga er zeker ook nog in me vrijetijd heen

Parkeer gelegenheid zou iets beter kunnen maar dat is dan ook alles

Personeel is vriendelijke en aardig kamer zien er netjes uit ontbijt was uitstekend en de omgeving geweldig echt heel mooi

• Beoordeeld op: 8 november 2016

zeer mooi gelegen, vernieuwd, vriendelijk personeel, perfect...

meer uitleg over de wandelingen in de buurt nu konden we een kaart kopen en dat was het. idem voor de natuurparken

zeer mooi gelegen, vernieuwd, vriendelijk personeel, perfect te woord gestaan in het Nederlands, mooie ruime kamers, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2016

mooie locatie

de kamers zijn absoluut niet geluidsdicht en dat is wel een behoorlijk probleem alles in de gang en de kamer ernaast hoor je

de locatie was heel goed ontbijt uitstekend vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Was goed, zonder meer.

De kwaliteit van de menu 's avonds kon stukken beter : bv frieten, die niet te eten waren, mayonaise uit een spuitbus. Lange tijden tussen elke pla.

Ontbijt heerlijk. Kamers in orde.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Een heerlijk rustig lang weekend (in de herfst) in een mooie omgeving en prima kamer!

De kamers waren super in de chalets, wij hadden een grote kamer in het hotel gereserveerd voor 4 nachten maar kregen voor dezelfde prijs een prachtige ruime en comfortabele kamer in een van de chalets tussen de twee hotels, heerlijk rustig!!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

De rust, de locatie.
    • Gastronomisch Superior Arrangement

De service bij het ontbijt was echt ondermaats. Buffet werd slechts mondjesmaat aangevuld. Er was niemand die er enig toezicht op hield.

De rust, de locatie.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Teleurstelling wat betreft de verwachtingen: cocoon versus kil in een schitterende omgeving.

de douchebak dreigde het te begeven. Onderlaken bed zodanig geplastificeerd dat je het koud kreeg en toch brak het zweet je uit. We zijn een donsdekbed gewend en ook dat was kunststof. Naam cocoonhotel bleek precies het omgekeerde te betekenen, niet omsloten maar kaal, kil en op efficientie gericht.`Niets cocoon.

het eten was uitstekend De omgeving. Het was ontzettend druk maar desalniettemin was men bereid het diner in de ontbijtzaal te serveren.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

heel uitgebreid ontbijt en heel nette kamers.

wij hebben 's avonds 'à la carte' gegeten. Weinig keuze en geen wild te verkrijgen (buiten een ragout van hinde). Iemand van ons gezelschap had een steak bien quit gevraagd en wat er werd opgediend was een steak 'bleu' gebakken. Ze hebben het vlees terug op de pan gelegd om uit te bakken, maar die frietjes waren ondertussen koud en keihard geworden. Ge kunt niet blijven reklameren hé.

heel uitgebreid ontbijt en heel nette kamers. vriendelijk personeel waarvan de meesten nederlands kenden