Beoordelingen over Hotel Belle Vue 3-sterren

3, Rue de la Gare, 9420 Vianden, Luxemburg

#3 van de 12 hotels in Vianden

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De kamers waren netjes en prima in orde,het ontbijt...
    • Vierpersoonskamer met Balkon

De kamers waren netjes en prima in orde,het ontbijt uitgebreid en lekker Het eten in het restaurant verzorgt en lekker,ook de pizza’s in het andere hotel waren lekker en vers. Mede met het mooie weer een prachtig verblijf.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Uitstekend hotel met welness.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden de luxe kamer. Het enige wat een beetje lastig was is dat de ventilatie van de badkamer heel lang aan blijft en best veel lawaai maakt als je gaat slapen. Deze werkt namelijk automatisch. Duurt bijna een half uur voordat die uit gaat.

De ligging is ideaal. Vlak bij het centrum. We hadden een mooie kamer en een prachtig uitzicht op het kasteel van Vianden. Heerlijke bedden en alle voorzieningen. De garage is ideaal voor als je met de motor komt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Voor 1 nacht te doen maar niet langer

Vergeleken met de prijs vond ik de kamer beetje minderwaardig. Douchekop was een beetje primitief Er lag nog een kussen in de kast die kapot was. Er lag ook stof bovenop de spiegels en kasten. De prijs voor het ontbijt en het ontbijt zelf vond ik niet matchen. Je kreeg koude opbak broodjes en de koffie was niet lekker. Ook de beleg keuze was niet te doen voor de prijs. Het was ook zeer luidruchtig van boven, alsof de vloeren niet dik genoeg zijn.

Het uitzicht en de bedden waren wel fijn. De parkeer gelegenheid was ook voldoende voor mij

Super hotel,alles dik in orde,ontvangst;

Super hotel,alles dik in orde,ontvangst;super,locatie;perfect ,restaurant;heel goed,ontbijt;ongelooflijk veel en lekker. Perfecte prijs/kwaliteit.We komen zeker terug!!!

Fijn hotel op loopafstand van het centrum van Vianden
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Kwalitatief en qua gastvrijheid was er niets op aan te merken. Wij vonden de prijs wel wat aan de hoge kant aangezien het ontbijt niet inbegrepen was.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime familiekamer met balkon, heerlijk uitgebreid ontbijt. Verder een prima restaurant, waar we goed hebben gegeten en met een gezellig terras. We hebben geen tijd gehad voor het zwembad, maar dat zag er ook mooi uit.

Prima, ontspannen, niets mis mee
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Het interieur van het hotel zelf was wat oubollig maar dat is in alle hotel/restaurants in Vianden.

Het ontbijt was meer dan uitstekend en de faciliteiten waren goed. We hadden een familienamen met uitzicht op het kasteel. Deze was mooi ruim en van alles voorzien, behalve airco. Het hotel is wel gericht op de wat oudere mensen waardoor ik me opgelaten voelde dat mijn kinderen zo,n lawaai maakte op de hotel kamer. Ik zie mijzelf hier zeker nog een keer terug komen.

Goed ontvangen, lekker gegeten, een super hotel.

Eigenlijk niets.

Uitstekend hotel ! Vriendelijk personeel, lekker eten. Binnenzwembad extra troef. Wij waren daar met ons zoontje van 12 en hij heeft ervan genoten. Wij komen zeker terug !

Top hotel!

Geen minpunten. Het verblijf was top!

Hotel was in alles top. Locatie, schoon, zwembad/sauna, kamers ruim en een heel goed ontbijt! Brede keuze aan broodjes etc.

Geweldig hotel voor een weekend en langer verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matrassen waren aan de zachte kant.

Goed gevarieerd ontbijt en diner Zeer vriendelijke bediening Binnenzwembad met aansluitend buiten terras is geweldig.

Topdekmatras zou geen overbodige luxe zijn om te verhinderen dat ik tussen beide bedden in val als ik korter bij mijn vrouw wil liggen.

Alles was tip top. Heerlijk keuze ontbijt. Zeer goede maaltijden. Alles van de kaart wat we aten was echt lekker.Prachtig zwembad.

Retro

Wel een wat verouderd middenklasse hotel, dat met de nasi goreng op het menu erg jaren '60 aandeed. Douche boven bad met gordijn: dat is blijkbaar typisch voor standaard kamer. Hollandse gasten en Hollandse (tafel-) manieren.

Vriendelijkheid bij ontvangst

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De schoonmakers spraken alleen maar Frans geen Engels. Werd de laaste dag letterlijk de lift uitgeduwd omdat hun tijdens de spits van het uitchecken een karretje moesten meenemen naar boven. Zeer klant onvriendelijk.

Het ontbijt was top. Zwembad heerlijk na een warme dag

Goed voor een keer.
    • Suite

Uitzicht zijn de gemeentelijke werkplaatsen, die vanaf s’morgens voor 6 uur actief zijn, dat is spijtig voor een toch dure kamer, en vakantiesfeer.

Zwembad en terras

Pension ligt overal ver vandaan, je hebt een auto nodig om ergens te komen. Kamers zijn erg klein, zeker met warm weer zijn ze erg warm. Geen airo

Zwembad en terras

Heerlijk gastvrij hotel.

Het mag een wat modernere uitstraling krijgen. Komt nu een beetje oubollig over. Oh maar dat is pietlutten, de lift duurt erg lang. Kleine lift dus lange wachttijd. Lastig als je slecht ter been bent.

Het hotel is perfect verzorgd. Schoon en opgeruimd. En heel vriendelijk personeel. Een hotel om naar terug te gaan. Wat ik dus al eens heb gedaan.

Super verblijf met aangename verrassingen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bepaalde van de medewerkers zouden vriendelijker mogen zijn. Bij vraag voor een tafeltje, redelijk grof doorverwezen naar een collega... Dit steekt een beetje. Een douche gordijn vind ik persoonlijk niet zo hygiënisch maar daarvoor hoeft de kamer zeker niet onder te doen! Is persoonlijke voorkeur.

De check in in het Nederlands is een super verrassing bij aankomst! Ook het personeel spreekt (gebroken) Nederlands wat zeker aangenaam is en niet te verwachten in een land als Luxemburg. Zeer multicultureel . Het zwembad was super. Net groot genoeg en omkleed mogelijkheden erbij. Het is dus niet nodig om half naakt door het hotel te lopen. Ontbijt genoeg keuze. Misschien kleine tip om kaartjes bij al de soorten (verse)confituur te plaatsen. Ook spek en eitjes aanwezig. De kamer ruim en proper. Voldoende ramen aanwezig om goed te verluchten. Perfect.

Enkele dagen mooie ritten met de motor gemaakt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche staal had wat beter gekund, en een arco wordt wel gemist. Het was erg warm op de kamer.

Goede prijs kwaliteit verhouding, prima ontbijt en restaurant. Mooie locatie en fijne garage onder het hotel voor de motoren. Mooie overdekt zwembad, erg aan te bevelen.

Verblijf was goed en het personeel is zeer vriendelijk.
    • Suite

Het balkon van de kamer lag recht tegenover een bedrijf waar ze de hele dag bezig zijn vuilniswagens schoon te maken. Bij een luxe kamer met uitzicht op het kasteel verwacht je dit niet.

Het ontbijt was uitstekend. Het restaurant heeft een goede keuken.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

geen suite-gevoel
    • Suite

* Kamer: we hadden een 'suite' geboekt, dit viel wel tegen. Voor ons was de kamer de naam 'suite' niet waard. het was een ruime kamer met klein balkon, ruime badkamer met 1 persoonsbubbelbad. Dit bubbelbad liet het meermaals afweten, het scherm liet het water toch door waardoor de grond helemaal nat werd. Privacy was er totaal niet, er was zeer grote inkijk op ons balkonnetje en in de kamer door een bedrijf en huizen die voor onze kamer lagen. We waren genoodzaakt om de gordijnen dicht te doen om ons om te kleden en werden aangestaard als we plaats namen op het balkonnetje * Onthaal: kleine, donkere ruimte. Wat 'oude' geur in de gangen. Eetzaal, bar en terras daarentegen waren mooi ruim en open en gaven een totaal andere indruk. * Zo goed als geen aanbod voor fietsers in de streek.

Ontbijt: prima, uitgebreide keuze Terras en ontbijtzaal: mooi ruim, netjes. Zeer vlotte en vriendelijke bediening! Zwembad: mooi! Goeie wifi-verbinding

Prijs/kwaliteit niet in verhouding, helaas.
    • Suite

Bedden waren echt niet goed. Koffiefaciliteiten voorzien op de kamer maar tassen werden niet afgewassen ! Bad was ook niet gekuist na gebruik. Restaurant is zeer 'druk', te lawaaierig.

Locatie, zwembad en sauna. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Alles werd goed aangevuld.

Eigenlijk alles super echt genoten schone kamer aardig...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk alles super echt genoten schone kamer aardig personeel ontbijt super eten geweldig ,en heel fijn zwembad ,komen zeker nog keertje terug gr Wanda /Sil

We hebben ontzettend genoten, van de kamer en van het dorpje Vianden.
    • Suite

Het eten in het restaurant was erg duur.

We hadden een suite geboekt met bubbelbad en hadden uitzicht op het kasteel. De kamer was ruim en schoon. Een echte aanrader!

Lekker en uitgebreid ontbijt en prima faciliteiten (zwembad,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer boven het zwembad zijn warm, waardoor je de airco noodzakelijk aan moet zetten. Dat wisten we de eerste nacht niet en werden zwetend wakker

Lekker en uitgebreid ontbijt en prima faciliteiten (zwembad, sauna, terras, restaurant)

Mooi hotel, vriendelijke personeel, geweldige locatie!
    • Suite

Parkeerplaats; staat vaak vol en andere (publieke) parkeerplaatsen zijn behoorlijk stuk lopen.

Mooie locatie, uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel! Kamer zag er netjes en goed onderhouden uit (ook de badkamer). Mooi binnenzwembad, wat er ook ontzettend goed onderhouden uitziet. Uitgebreid en goed verzorgd ontbijt, al met al een dikke aanrader! Informeer wel op voorhand even over de parkeergelegenheid van dit hotel... parkeerplaats staat vaak vol

Geweldig!!!!

Helemaal niets

Het ontbijt was FANTASTISCH, de kamer supergroot, met balkon en grote inloopbadkamer/douche. Genoeg opbergruimte en mini bar. Heerlijk zwembad. Zelfs een flesje likeur als cadeautje mee naar huis, na het uitchekken

Ontbijt was goed, goed aangevuld, lekkere variatie.

Ontbijt was goed, goed aangevuld, lekkere variatie. De kamers was mooi schoon goed onderhouden. Ook het zwembad netjes en schoon. Vriendelijk personeel.

Tot de volgende keer

Vriendelijke en informerende ontvangst. Mooie grote kamer met alles wat je nodig hebt. Restaurant, voedsel en bediening in één woord zeer goed en plezierig.

Niets kwa hotel. Echter met Kerstmis is niets open in de omgeving(echt helemaal niets)

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Lekker warm zuiver zwembad. Ruime schone kamer. Nederlandstalig personeel.

Prima prijs/kwaliteit verhouding , absolute aanrader voor een paar dagen Luxemburg.

Beetje jammer dat de roldeur van de badkamer lawaai maakt wat 's nachts vervelend kan zijn, licht gaat automatisch uit maar duurt wat lang.

Grote kamers, prima ontbijt en ontzettend aardig personeel. Bovendien was ook het diner uitstekend.

Heerlijk ontbijt en avond eten.
    • Suite

Ambiance restaurant. En lekkere zitplaats om te borrelen

Heerlijk ontbijt en avond eten. We vonden het ook jammer dat je wel een fijne relax bank had, maar dat deze bij de in en uitgang staat vh hotel. Dat je niet gezellig kan zitten in de avond om een borreltje te drinken omdat je een beetje achteraf zit. Ook erg jammer dat we de info over de omgeving eruit moesten trekken. Dat de meneer aangaf dat er een kerstmarkt was 10 km verder maar daar aangekomen bleek er niets te zijn. De meneer gaf bij vragen antwoord en bleef gelijk zijn appeltaart op eten. Dus met volle mond. Beetje klant onvriendelijk vonden wij. We hebben wel een gezellig gesprek gehad met een dame die daar ook al jaren werkte. Top, klantvriendelijk. Ondanks deze meneer zouden wij zeker terug komen. De kamers waren super groot en schoon. Mooi uitzicht en heerlijk ontbijt en avond eten. Mooie uitgangspunt voor de stad.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

lekker ontbijt, receptionist spreekt Nederlands, centrale...

jammer dat je bijkomend moet betalen voor extra handdoek of kamerjas (voor saunabezoek). Er zijn ook geen slippers aanwezig, ontbijt is ook niet inbegrepen (10 euro/pp/dag)

lekker ontbijt, receptionist spreekt Nederlands, centrale ligging

gezellig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Miste koffie en thee op kamer ontbijt was meer dan voldoende jammer dat er geen verse fruitsalade was kwam uit een bokaal of blik en vers fruitsap

Upgrade van kamer zonder dat dit werd gevraagd personeel is vriendelijk mooi binnenzwembad

• Beoordeeld op: 17 november 2017

goed en wellness is een pluspunt

weinig parking maar is geen groot probleem

lekker en uitgebreid ontbijt werd altijd bijgevuld de zwemdok is mooi en goed van temperatuur een aangename verassing! het hotel is proper en personeel is vriendelijk

Zeer goed. Ik kom terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat restaurant in tweede week beperkt open was, vanwege lagere bezetting, maar verder geen probleem. In de eerste week waren er een paar luidruchtige gasten.

Kamer was prima. Mooi balkon. Ontbijt super. Eten in restaurant ook.

Mooi ECO hotel, midden in centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie ruime kamer met balkon. Eerste nacht iets te warm. Mooi zwembad en goed ontbijt. In cafe gedeelte voldoende bordspellen om te spelen. Vriendelijk nederlands sprekend personeel, zeer behulpzaam.

Door gedoe met kamer en oude sanitaire voorziening geen ruime voldoende dit jaar 6-
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer, welke we in 2e instantie kregen, was oud en niet conform 4 eerdere keren dat we hier geweest zijn. Nadat we over 1e kamer vragen gesteld hadden kregen we een iets grotere echter nog oudere kamer, hier ook reeds direct voor moeten betalen bij aankomst (door wanbetalers nieuwe regel) en daar we 4x helemaal vol lof waren ook geen probleem betalen moet je toch. Hier kregen we toch nare smaak van nadat kamers anders zijn dan verwacht. Badkamer ook uit jaar kruik en mede door zacht water levensgevaarlijke douche in het bad zelfs met gebruik van een badmatje waarbij een van on de vloer van dichtbij bekeken heeft. Tevens werden de handdoeken niet vervangen op de kamer en in de sauna ook geen extra handdoeken meer hiervoor handdoeken uit de kamer moeten gebruiken.

Locatie en hotel op zichzelf is een mooie en vriendelijk personeel. Onbijt is goed en het eten wat je in restaurant kan eten is ook zeer lekker.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Wat we zochten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De super vriedelijkheid van het personeel ! We kregen een betere kamer dan voorzien omwille van mijn moeder, ik vond dit een heel mooi gebaar, zonder extra kosten ! Als ik terug kom kies ik sowieso opnieuw voor Belle-Vue !

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prachtig hotel en prima uitvalsbasis voor een dagje uit.

Geen negatieve ervaringen.

Prima ontbijt, beleg, diverse broodsoorten en drinken in ruim voldoende mate aanwezig. Klantvriendelijk personeel dat niet moeilijk doet als gasten om 21.10 binnenkomen en nog wat willen eten. (keuken gaat om 21.15 dicht) Diner (vooral de biefstuk van runderen uit de regio) was fantastisch bereid. Bushalte dichtbij het hotel waar je voor 4 euro een dagkaartje koopt, waarmee je met de bus naar het treinstation Ettelbruck reist en vandaar met de trein naar de stad Luxemburg. Mooie ruime kamer.

De parkeergelegenheid hield niet over, we konden parkeren aan de rivier op 5 min lopen. Wel gratis.

De ontvangst, de ligging, de erg ruime kamer die uit keken op een berg. Het restaurant was super!

leuke vakantie , een aanrader

automatische verlichting badkamer is storend als je s'nacht naar toilet gaat (blijft te lang branden en met een glazen deur is dit niet leuk)

heerlijk ontbijt, mooie stad in overvloeden vriendelijke mensen, wandelroutes

Mooie locatie.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Een grondige opfrisbeurt is welkom. Echte espresso en lekker brood en andere soorten van een warme bakker zouden niet misstaan bij het ontbijt.

Mooie locatie. Ruime kamer.

Fijn hotel...was tijdens onze vakantie het beste
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet op badkamer zit er wat onhandig... en het raam van de kamer zou wat mij betreft iets groter kunnen ( meer lichtinval )

Prima ontbijt. Mooie ruime kamer

schitterend - het ontvangst en personeel buitengewoon .PRACHTIGE STAD EN STREEK !
    • Suite

ontbijt : prima - onze kamer 204 prima , zeer groot met groot balkon Badkamer -hoeklavabo te klein geen plaats nog voor toiletgerief noch voor handdoek . vanaf vroeg in de morgen veel lawaai van de Carwash voor camions

Heel fijn verblijf in een prachtige omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedienend personeel was niet altijd even vriendelijk.

prettig hotel, heel dicht bij het centrum. Vriendelijk personeel aan de balie. Fijne bedden, heerlijk zwembad met prachtig uitzicht op het kasteel.

Genoten om een mooie plek in Vianden met alles op loopafstand.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Eieren waren bijzonder gekookt: eiwit was zacht en eigeel was hard. Niet zo smakelijk voor ons. Iets meer fruit was welkom geweest. Maar dat is ook wel de cultuur, denk ik zo.

De familiekamer is echt heerlijk ruim voor een gezin. Zwembad is echt een aanrader, alleen jammer dat deze om 19.00 dichtgaat (ws voor lokale activiteiten).

ondanks dat alles gaan we volgende keer weer naar dit hotel.

De deur in de badkamer , die was van ondoorzichtig glas maar bleef wel 20 min. branden nadat je er al uit was , en wij kunnen niet goed slapen in een verlichte kamer. En als je boven het zwembad een kamer hebt dan ben je vroeg wakker.

Het ontbijt was goed ! de kamer goed maar een beetje klein voor een luxe kamer

Super hotel met leuke bediening en prima faciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb geen minpunten. Een verstoorde nachtrust door een hotelgast die aan de verkeerde kamerdeur bleef te kloppen kan ik het hotel niet aanrekenen.

Het ontbijt is royaal en altijd voldoende. Zwembad en sauna altijd erg fijne toevoeging van het geheel. De comfortkamer is groot en keurig netjes ingericht, evenzo de badkamers die compleet, schoon en ruim zijn. Het restaurant biedt volop mogelijkheden om te eten en op het terras is het ook goed toeven! Kortom, een toplocatie om te blijven logeren!

kon beter

Kamer, klein geen uitzicht (zie foto) Om gezondheidsredenen moesten we eerder naar huis. Het hotel liet ons het volledige bedrag betalen, terwijl wij slechts één i.p.v. twee nachten hebben verbleven. Ze konden de prijs niet aanpassen omdat dat niet mocht van Booking.com (dixit hotelmanager). Dit werd ons vriendelijk, maar duidelijk verteld. Men verschool zich achter Booking.com. Graag uw reactie hierop.

Uitstekend restaurant, prima ontbijt. vriendelijk personeel

Heerlijk.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

de familiekamers op de hoogste etage hebben geen airco. Bovendien kan bovenin de vide waar twee bedden staan geen raam open of is geen ventilatie. Gevolg is een heel erg warme vide waar kinderen daardoor slecht slapen. (echt heel erg warm!). Douchegordijn zou ook fijn zijn omdat anders de hele (mooie) badkamer nat wordt. (meer een probleem voor het hotel denk ik.)

Fijn zwembad, heerlijk eten (wel een kleine kaart). Grote en luxe familiekamer. Prachtige omgeving. Fijn hotel!

Fijne verblijf

Ruime keuze ontbijt en altijd genoeg! Bijv zonde wat er tot het einde bleef liggen Vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad en sauna. Schone kamer.

Verblijf was uitstekend en een aanrader voor iedereen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

's morgens iets sneller een bemenste balie, maar het was ook weer niet zo dat het hinderlijk was om even te wachten

Het was prettig dat de eigenaar Nederlands sprak. De hygiene was echt heel goed. Het zwembad was super en werd iedere morgen schoongemaakt. Aan het ontbijt ontbrak niets en we zullen dit hotel zeker aanraden

Ideale uitvalsbasis

De standaard kamer viel klein uit, alsook de badkamer, de geur uit de keuken kon je op kamer ruiken, uitzicht van de kamer was uitkijk op andere ramen, de matrassen lagen niet comfortabel, daar je in put ligt

Nette kamer , super ontbijt, mooie locatie

We hebben onze oom & tante een heel goed verblijf kunnen aanbieden, waarover ze achteraf vol

Niets eigenlijk.

Kamers waren heel ruim. Wijzelf hadden ook op het terras uitzicht op het kasteel van Vianden. Uitgebreid ontbijtbuffet. Heel lekker avondeten à la carte (ruime porties !) waarbij ook rekening werd gehouden met het feit dat één persoon beperkt was in zijn keuze wegens een komende operatie.

Prima hotel in centrum Vianden.

Onze kamer lag op een hoek van de straat. Vlakbij is een bedrijf gevestigd waar vrachtwagens heel vroeg in de ochtend met hogedruk werden schoongespoten. Dit is een enorme herrie. De raam/ balkondeur moet dicht en dan nog is het een erg vervelend geluid.

Goed ontbijt, deluxe kamer was ook luxe. Fijne grote bedden. Heerlijke inloopdouche. Prachtig zicht op het kasteel. Mooi groot terras waar je lekker buiten kunt eten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Een prettig verblijf gehad.

Onze luxe kamer keek uit op het parkeerterrein van een bedrijf dat afval ophaalde en waar ook bedrijfswagens schoon werden gemaakt. In de kamer hing daardoor een beetje muf luchtje. De afzuiging in de badkamer sprong bij elke beweging in de badkamer langdurig en goed hoorbaar aan en dit was vaak helemaal niet nodig (bijv. als je even iets ging pakken), alleen maar hinderlijk. Door deze minpuntjes vond ik de kamerprijs aan de hoge kant.

Een huiselijk hotel

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Uitstekend hotel op een goede locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is ons niets tegengevallen.

Wij hadden een mooie ruime kamer, met een prima badkamer. Onze kamer was voorzien van een balkon met een zitje. Alles was keurig schoon. In het restaurant van het hotel heerlijk gegeten en voor een zeer goede prijs. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Buiten ook prettig zitten op het terras. Er is een lift aanwezig, dus geen gesjouw de trap op met je bagage. Bovendien ligt het hotel vrijwel meteen bij het centrum van Vianden; het is hooguit 5 minuten lopen om pal in het centrum te staan.

Prima kamer , lekker buiten gegeten en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift deed soms raar, gaf soms een onveilig gevoel.

Vers fruit bij het ontbijt vind ik super, zeker in het kader van gezonde voeding. Ruime badkamer met vergrootspiegel en prima functionerende haardroger.

FANTASTISCH HOTEL
    • Suite

de matrassen waren voor mij persoonlijk iets te zacht, voor de rest was alles TOP

de ligging van het hotel, vriendelijk personeel,grote mooie kamer met terras,zicht op het kasteel,bubbelbad,ontbijt en diner zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

De badkamer, hygiëne prima maar douchen in bad met zo'n plakkend douchegordijn!! Dat valt tegen.

Mooie kamer, lekker bed, uitstekend ontbijt: alles wat je kan bedenken,was aanwezig. Prachtig terras, goede bediening Goed werkende wifi

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Ontbijt en hotel was goed en personeel was vriendelijk .

Parkeren kan beter maar was wel mogelijk

Ontbijt en hotel was goed en personeel was vriendelijk .Omdat wij ergens vroeg moesten zijn ivm een activiteit, werd het mogelijk gemaakt om vroeger te ontbijten

Geen bemerking op het verblijf. Absolute aanrader qua mogelijkheden aan een democratische prijs.

De parkeergelegenheid valt wat tegen. Je moet soms ver zoeken voor een parkeermogelijkheid.

Zeer uitgebreid en kwalitatief ontbijt voor een democratische prijs. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Niets dan lof.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Mooie ligging, mooie kamer, goed ontbijt en toppersoneel
    • Vierpersoonskamer met Balkon

ik vond de eigenaar niet erg sprankelend, niet vrolijk en een beetje moeilijk in de omgang

Prachtige ligging, mooie kamer, uitgebreid ontbijt, goed eten in het restaurant en goede bediening in het restaurant

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Geweldig hotel

Weinig parkeerplaatsen, geen airco

Komt gemoedelijk over. Wij hadden een 'de luxe kamer' super groot met een grote badkamer met inloopdoche. Het zwembad was voortreffelijk met een mooi uitzicht op het kasteel.

Netjes, centrale ligging, goed verzorgd, vriendelijke mensen

Er waren diverse mensen voor ons die gingen uitchecken en die kregen een flesje likeur oid mee, maar wij niet. Ik was niet zo brutaal om te vragen hoe dit zat, maar eigenlijk ben ik achteraf wel benieuwd wat daaraan ten grondslag lag.

Het ontbijt was prima. De kamer was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Het ontbijt is uitgebreid en voldeed aan onze wensen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst van wifi op ons kamer was slecht,beneden in het hotel was er wel goede ontvangst.

Het ontbijt is uitgebreid en voldeed aan onze wensen.De kamer was ruim en met balkon,matrassen konden beter.Mooi zwembad en ook prachtig zicht ophet kasteel vanVianden.

Degelijk familiehotel op mooie locatie.

Echt een gemoedelijk familiehotel. Veel groepen met kinderen en huisdieren, maar ook wel stellen. Ruime kamer met balkon. Zwembad met uitzicht op het kasteel. Grote porties in het restaurant, met vrij gebruik groente- en saladebuffet. Mooi en groot terras voor de deur. Alles ziet er netjes en nieuw uit. Ook de locatie is prima.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

het stadje viel wat tegen.

Het stadje vianden is echt helemaal niets geen winkel te bekennen.wel een mooi kasteel.

het hotel is prima,een zeer mooi zwembad prima wifi en met het eten zit het ook goed.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Ga zeker nog terug!

Wat weinig parkeergelegenheid bovengronds en eigenlijk toegankelijk voor iedereen waardoor die bijna altijd volzet was

Vriendelijkheid personeel, heel uitgebreid en lekker ontbijt e avondeten

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Zeer goede keuze in Vianden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeer gelegenheid is wat beperkt (wij waren op een zaterdag/zondag/maandag). Kussens waren erg plat/zacht waardoor je vrijwel vlak ligt. Verder is het hotel zeker een aanrader.

De kamer was erg ruim, met balkon waarvan uitzicht op het mooie kasteel van Vianden. Badkamer zag er netjes uit. Ontbijt is zeer uitgebreid en wordt goed bijgevuld. Overal in hotel goede wifi verbinding. Wat leuk was, dat je bij het uitchecken nog een leuk presentje kreeg. Personeel was Nederlands, dus dat was een prettige bijkomstigheid.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Wij hebben genoten.

Geen idee.

Ontbijt was prima, keuze genoeg. Mooie kamer, met balkon met uitzicht op het kasteel. Heerlijk zwembad. Vrij wifi. Aardige mensen. Goed restaurant. Groot terras beneden.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Fijn hotel op een toplocatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen WiFi verbinding op de kamer alleen als je bij de gangster ging staan kreeg je een zwak signaal

Alles was goed,netjes en schoon , uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Super leuke tijd met de kinderen gehad
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Licht op de kamers erg fel als we 's avonds een lichtje wilde aanmaken voor de kinderen. Badkamer licht sprong uit dus kon je ook niet aanlaten

Rustig. Met zwembad dat lang open is

Leuk verblijf maar restaurant iets minder

Kwaliteit restaurant. Taai vlees, niet gekregen wat we besteld hadden. Carpaccio niet vers maar verkleurd van in diepvriezer te zitten. kwaliteit is daar niet in verhouding met de prijs.

Mooie kamer, zeer schoon sanitair.vriendelijke bediening in het restaurant.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Zeer mooi hotel, prijs-kwaliteit topper.

Zeer vriendelijk ontvangst - nederlandstalig. Zeer mooie ruime, nieuwe kamer met terras en mooie badkamer. Uitstekend ontbijt. Mooi groot zwembad. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Zeer goed verblijf om een paar dagen te relaxen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lucht afzuiging in de badkamer was erg rumoerig

Goed verzorgde lunch en diner, zwembad en sauna mooi en schoon evenals de kamer en sanitaire ruimte, leek wel als nieuw. Zeer vriendelijk Nederlands sprekend personeel.