Beoordelingen over Hotel Carlton 3-sterren

#40 van de 98 hotels in Luxemburg

Gebaseerd op 2087 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prijs is ok .

Verouderd hotel. Veel straatlawaai. S nachts verschillende malen wakker geworden door lopend water. Precies drilboor naast ons bed. De man van de receptie die ook meehielp aan het ontbijt liep er nogal bezweterig bij... Op de kamer waterkoker met twee theezakjes...geen koffie.

Prijs is ok . Ook dat we er konden parkeren. Weliswaar aan 20€..

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Super fijn!

Parkeren is lastig!

Bij de receptie werkt Gianni, een allervriendelijkste oudere meneer die stiekem nooit weg lijkt te gaan. Hij is er s’avonds laat wanneer je incheckt, s'ochtends wanneer je gaat ontbijten en s’middags wanneer je uitcheckt! Hij denkt met je mee en houdt graag een praatje.

Net hotel, schoon, weinig last van naastgelegen kamers
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kamer aan de voorkant erg gehorig, ook omdat we de ramen openhielden vanwege de warmte. Veel geschreeuw op straat, nabijgelegen kruispunt nodigde veel bestuurders uit op lawaaierig weggedrag. Ontbijt viel tegen, geen warm ontbijt, weinig keus

Net hotel, schoon, weinig last van naastgelegen kamers

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het is zeker een 'dog friendly' hotel.

Het hotel ligt dicht bij het treinstation en daarom is er druk ook 's nachts- de vraag voor een rustige kamer is geen slecht idee.

Het is zeker een 'dog friendly' hotel. Lopen naar het centrum via viaduct of over de vallei (er is ook een lift) is makkelijk te doen.

Personeel prima. Er wordt niet gegeven wat ons wordt voorgespiegeld

We zouden een bad hebben, kregen alleen een douche. Geen koffie op de kamer. Dit grote hotel heeft maar 4 parkeerplaatsen. Het is absurd dat aangegeven wordt dat dit hotel parkeergelegenheid heeft. 4 parkeerplaatsen voor zo een groot hotel is hetzelfde als geen parkeergelegenheid hebben....

Ontbijt redelijk maar eenvoudig. De kamer is netjes.

Lawaaiig en warm

Geen airconditioning terwijl het erg warm was. Veel herrie van de straat en een constant luid gebrom. Gordijnen gingen niet goed dicht. Jammer dat er geen kloelkastje op de kamer aanwezig is.

Fijne sfeer en heel aardige receptionist.

Goed voor een kort verblijf.

Lawaai 's nachts op straat. Hotel ligt in de buurt van het station en de uitgangsbuurt. Veel nachtlawaai van feestende en roepende personen. Geen airco op de kamer, dus ons raam stond op een kier om wat koelte binnen te krijgen.

De bereidwilligheid van de persoon aan de receptie. Hij stelde ons een parking voor aan de overkant van de straat. Openbare parkings in de buurt zijn peperduur: laat je auto er geen 24 uur staan want het kost je €60. Het hotel vraagt €20 per nacht voor de ondergrondse garage. Op booking.com staat er niets over vermeld, dus vraag ernaar bij bestelling. Er zijn maar 4 parkeerplaatsen beschikbaar. Het centrum van Luxemburg bereik je te voet op een 20 tal minuten. Continentaal ontbijt : brood, kaas, ham, confituren, hardgekookte eieren.

Redelijk hotel in een extreem slechte buurt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

🤔 geen airco (onze eigen fout) 😡 i.v.m geen airco ramen open zetten met gevolg slapeloze nacht door EXTREME geluid overlast door prostitués en drugs dealers. 😡🤥 parkeerplaats vooraf gereserveerd. bij aankomst wordt steeds gezegd dat het hotel geen eigen parkeerplaatsen heeft en je in de straat kan parkeren of bij het station. Op vriendelijk aandringen toch een parkeerplaats gekregen in de ondergrondse parkeer garage van het hotel met ongeveer 8 parkeerplaatsen 🤬👮🏻‍♀️ het hotel ligt in een EXTREEM slecht buurt. In de straat achter het hotel zit een roze buurt. In de straat van het hotel staan de prostitués en drugs dealers van vroeg tor laat voor de deur. Zeker geen hotel voor kinderen of vrouwen alleen.

👍🏻 lounge gedeelte 👍🏻 we mochten een ventilator lenen ivm de hitte op de kamer 🤔parkeren in beveiligde garage van hotel

Goed voor kort verblijf zonder veel eisen. Wel goedkoper dan al de rest. ( 230€/2 nachten ipv 350€ )
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Airco op kamer : geen! Dus raam open met een zeer drukke straat! Ballustrade van balkon doorgeroest en bijna naar beneden vallend : bovenkant was volledig los van steunpunten! Zeer gevaarlijk met kinderen!!! Foto van Hotel bedrieglijk : zicht op rivier was er zeker niet! Ontbijt zeer sober : gekrulde salami, uitgeslagen hesp en kaas voor croque-monsieurs. Fruitsap en yoghourts op kamertemperatuur. Zelfs geen eitje gezien...OK : koffie wel lekker...

Ontvangst en personeel super! Zeer vriendelijk ! Enkel 2 minuten stappen van station!

De ligging van het hotel is prima ten opzichte van...

De het gehele hotel is verouderd, de kamers zijn in een slechte staat; kapotte vloeren, sanitair die middelmatig is, etc. Daarnaast heeft het gehele hotel geen airco. Prijskwaliteit verhouding is dan ook niet goed.

De ligging van het hotel is prima ten opzichte van bezienswaardigheden en het centrum.

Super, jammer van de airco

Het was zeer warm weer, en er is geen airco, venster kun je niet openlatend wegens de ligging, te veel lawaai van auto’s en mensen

Simpel maar lekker ontbijt en genoeg van alles Het interieur van het hotel autentiek. Heel vriendelijk personeel, en proper

Authentiek, fijn stadshotel

Mijn kamer was wat klein dit keer. Er is vrij veel geluidsoverlast van laag overkomende vliegtuigen.

Alweer mijn derde bezoek aan dit hotel. Fijne, authentieke plek met alle trein- en busverbindingen op heel korte loopafstand. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Het was heel erg schoon en het personeel super vriendelijk.

Ik had iets meer verwacht van het ontbijt. Het was eigenlijk alleen maar verschillende soorten brood, 2 soorten cereal en yoghurtjes. En je kon een gekookt ei nemen. Geen andere opties zoals roerei of andere warme dingen. Je kon een kannetje koffie of thee erbij krijgen. Maar er is dus bijvoorbeeld geen cappuccino.

Het was heel erg schoon en het personeel super vriendelijk.

Kort maar krachtig

We zijn wat kort geweest om te zeggen dat er iets tegen viel 😁 Kamer aan de kleine kant voor + 100€

Dit hotel is heel authentiek, zowel de sfeer, het gebouw als de heerlijke incheckbediende

I had better
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er staat op de site parking maar er was geen parking. Heel veel lawaaihinder buiten dus zeker niet goed geslapen. Slechte buurt.

Het ontbijt was verzorgd

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

De ontvangst aan de receptie en de vriendelijkheid van het...

De kamer was eerder klein, maar voor twee nachten vonden we dat ok.

De ontvangst aan de receptie en de vriendelijkheid van het personeel waren uitstekend. Binnenkomen in het hotel is zeer aangenaam. Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Overal was alles zeer proper. De ligging van het hotel is gunstig: vlakbij het station en op een kwartier wandelen van het stadscentrum.

Vriendelijk onthaal.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Straat lawaai. Ook wel wat ongure personen op straat. Prijs-kwaliteit niet optimaal.

Vriendelijk onthaal. Vlakbij station. Overdekt parkeren mogelijk (en nodig).

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Nette kamers, goed bed, loopafstand van het station, simpel...

Booking com had nog niet de juiste informatie doorgegeven aan het hotel (boeking een dag voor vertrek aangepast)

Nette kamers, goed bed, loopafstand van het station, simpel maar goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goed voor 1 nachtje voor bezoek kerstmarkt. Aan straatkant veel lawaai snachts

Geen bar. Indien je nog iets wil drinken kan je alleen een hele fles wijn bestellen.

Goed ontbijt. Vriendelijke bediening en alles werd vlot bijgevuld.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prettig, maar tegenvallende buurt en prijs-kwaliteit.

Hotel is een typisch drie-sterren hotel. Geen idee waarom het vier sterren heeft. Ligt in het centrum van Luxemburg-stad middenin de hoeren- en junken-buurt. Daar wil je jouw auto niet op straat zetten en we hebben dan ook gebruik gemaakt van een ondergrondse betaalde parkeergarage.

Kamer was goed en de stilte aan de achterkant was ook prettig. Personeel was vriendelijk en behulpzaam

Prima voor een nachtje als je de stad in wil, verder niet voor herhaling vatbaar.

De kamers zijn echt heel erg klein, absoluut niet vergelijkbaar met de afbeelding! Het parket kraakt enorm en er hing geen kaartje aan de deur met gevolg dat de kamermeisjes binnen kwamen terwijl we nog aan het aankleden waren. Je ziet overal muren op de kamer en bij het ontbijt, ik kreeg een opgesloten gevoel.

Ontbijt en ligging waren prima, we kregen wel per ongeluk vies water in onze theekan. Vriendelijke eigenaar.

vriendelijk personeel.

vond de kamers nogal klein. geen minibar (slechts 1 flesje water op nachtkastje). fel krakende vloer. slechte matrassen. ontbijt voldeed niet aan de verwachtingen, (geen spek, enkel hard gekookt eitje. geen roerei, spiegelei of omelet). er lag nog 1 chocoladekoek en die was dan nog uitgedroogd. beleg en broodjes waren goed en voldoende. spijtig dat er geen bar aan het hotel is. receptionist had ons parking aanbevolen aan station voor 13 euro/dag. onze auto heeft daar ongeveer 22u gestaan en moesten 34 euro betalen. sorry, maar dit hotel is zeker geen 4sterren waardig

vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer, prima ontbijt,...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zoals in de meeste hotels zijn de douches moeilijk in te stellen: of heel heet of koud.

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer, prima ontbijt, goede locatie, parkeergelegenheid in de buurt.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Zeer comfortabel hotel met erg vriendelijk personeel zeer groot assortiment onbijt in centrum

Wifi ontvangst was slecht , e-mailen was niet mogelijk wel internet ontvangst mogelijk.

Bijzonder vriendelijk personeel , een heerlijk ontbijt zeer uitgebreid, ligging hotel in centrum bij openbaar vervoer, zeer schone kamer snel schoongemaakt nog tijdens het ontbijt, fijne kamer met luxe.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Korte vakantie in Luxemburg
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het viel mij op dat er geen bar aanwezig was, terwijl er genoeg zitruimte in de lobby was, zelfs nog een aparte ruimte met banken en tafels, een bar was misschien hier mogelijk geweest.

de sfeer van het hotel was goed, de enthousiaste eigenaar die zelfs wat Nederlands probeerde te spreken

Heel aangenaam, relax.

Ik zou het niet weten. Bij ons is alles meegevallen.

De ontvangst was super. Een heel enthusiaste manager die graag mee de handen uit de mouwen steekt bij het ontbijt. Personeel heel vriendelijk en beleefd. Het ontbijt had alles wat nodig was. Producten heel vers. Heel zeker een aanrader voor anderen. Hotel ligt op 15 mins te voet van het centrum waar het heerlijk vertoeven is.

Erg prettig.

Niets viel tegen. Iedereen was erg vriendelijk.In de straat van het hotel konden we gratis parkeren.Wat wel opviel het was een buurt met hoertjes en drugsgebruikers.Maar de auto stond de volgende dag onaangeroerd voor de deur.

De receptie zei bij binnenkomst: we hebben geen wifi. Als dat voor U een probleem is mag U gratis annuleren. De kamer was goed, schoon en het ontbrak ons aan niets.Het ontbijt was keurig verzorgd, behoorlijk uitgebreid.De bediening was erg goed.

Was leuk maar i.v.m bovenstaande zou ik dit niet meer kiezen.

Personeel was ook niet erg vriendelijk. Parkeren was erg moeilijk omdat het hotel midden in het centrum lag. Was in de nacht enorm veel herrie op straat waardoor we zeer slecht geslapen hebben.

Kamers waren prima evenals 't ontbijt.

We hebben een fijne tijd gehad in Luxemburg.

Op de site van Booking.com staat dat je openbaar bij het hotel kunt parkeren. Dan moet je wel heel veel geluk hebben. Daar betaal je dan via een parkeermeter ongeveer €2,00 per uur. Je kunt wel bij het station parkeren ( 10 minuten lopen) dat kost €24 uur per dag. Andere alternatieven zijn veel duurder.

Een luxe, maar wat ouderwets uitziend, hotel. Kamers zeer schoon. Er loopt een oudere man die alles voor je wil regelen. Ontbijt is prima, behoorlijke keuze. Centrum prima aan te lopen in ongeveer 10 minuten. Dichterbij een leuk plein met leuke restaurantjes

een fijne citytrip
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ligt in de aanvliegroute van het vliegveld. Er is beperkte mogelijkheid tot parkeren op een parkeerplaats, kost 20 euro per dag. aan de straat zijn ook parkeermogelijkheden, maar dat kan alleen per 2 uur.

Vlak bij het station. mogelijkheid om koffie te maken in de lounge. Vlakbij openbaar vervoer. Grote kamers met theeservice op de kamer.

Er was wel een lounge maar geen verkoop van drankjes, ook...

Er was wel een lounge maar geen verkoop van drankjes, ook niet in de nabijliggende Chinese supermarkt (in de avonduren). De vloeren zijn van aniek parket, passend bij het gebouw maar die kraakt bij elke stap die je zet. Andere kamers hoorde we gelukkig niet

Fijn hotel, alles op loopafstand

Hotel ligt niet echt in een fijne wijk. Vanaf de avond tot in de vroege ochtend veel geschreeuw en luid gepraat gehoord van (denk ik) junks/daklozen die verder op bivakkeerden. Tip: vraag een kamer die niet aan straatkant zit!

Hele aardige meneer achter receptie. Er was iets mis gegaan met onze boeking, maar meneer loste het keurig op.

Wij zijn globaal gezien tevreden. Zeker prijs/kwaliteit.

Dat wij geen garage hadden niettegenstaande er op de info folder stond dat er kon geparkeerd worden voor 20 euro per dag.

geen uitzonderlijke dingen vastgesteld. Er ontbrak wel een garage en parkeergelegenheid bij het hotel. Het overige voldeed aan onze verwachtingen. Hondje was welkom zonder kosten. Er was gratis koffie en gekoeld water.

Parkeren en hotel ligt in een onprettige buurt, veel...

Parkeren en hotel ligt in een onprettige buurt, veel geluidsoverlast 's avonds en 's nachts van mensen op straat en 's morgens van vrachtauto's die artikelen lossen voor winkels.

Mijn verblijf was geweldig !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt eas heel lekker ! Kamer was genoeg groot en geweldig. Alles was schoon ..Het ligt vlakbij station en 10 min loopt afstand van het centrum !

Slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Vergane glorie, kleine kamer, klein 2 persoonsbed, warm ( niet te regelen) veel geluidsoverlast van vliegveld. Echt geen 4 sterren hotel.

Goede locatie in het centrum van Luxemburg-stad.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Charmante accomodatie

Prijs aan de hogere kant. Vrij kleine kamer, maar stoorde ons niet. We kregen bovendien de keuze tussen kleinere kamer met dubbel bed of grote kamer met twee enkele bedden.

Persoonlijke service, rustig verblijf, charmante klassieke inrichting, gezellige uitbater. Algemeen zeer leuk verblijf.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De oudere manier achter de receptie is top, zeer gastvrij!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor deze prijs moet je eigenlijk wel airco verwachten, dat was er niet. Raam open doen ook echt geen optie. Hotel ligt in een ghetto vlakbij het station. Hele nacht in de herrie gezeten en gekeken of al die zwervers mijn auto heel lieten.

De oudere manier achter de receptie is top, zeer gastvrij!

Aangenaam hotel met behulpzaam personeel

Geen parkeermogelijkheid in de buurt. Personeel heeft wel uitgelegd waar je relatief goedkoop kon parkeren, maar dat was nog steeds vrij duur. € 30 voor 28 uur

Uitgebreid ontbijt en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Geen privé parkeerplaats

Geen privé parkeerplaats, op de pagina van het hotel stond dat privé parkeren mogelijk was maar bij aankomst kreeg ik te horen dat ik in de straat parkeren of in een parkeergarage kon parkeren. Uiteindelijk hebben we besloten om de auto in de parkeergarage van het station te zetten, dit was een prima parkeergarage. Geen babybed beschikbaar, Ik had aangegeven dat ik ook graag een babybed in de kamer wilde maar deze was niet beschikbaar, dit hoorde ik pas bij aankomst. In plaats daarvan kregen we een 3 persoonskamer en kon mijn zoon in een apart bed of bij de moeder in bed, wat dus echt geen mogelijkheid was. Gelukkig hadden we een eigen bedje nog in de auto liggen maar het was wel fijn geweest als ze dit van te voren even hadden laten weten. Veel lawaai op straat. Het was s'nachts behoorlijk warm dus hadden we het raam open gezet, maar omdat we een kamer aan de voorkant van het hotel hadden en op straat was veel lawaai was, hebben we slecht kunnen slapen.

Goed ontbijt, Vriendelijk personeel, Goed bed

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

personeel was heel vriendelijk en hulpzaam

kleine kamer - geen airco (en ramen oen terwijl buiten zeer warm) - niet het gevoel dat kamer verlucht was - onder landing van vliegtuigen

personeel was heel vriendelijk en hulpzaam

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Fijn hotel, centraal gelegen en goede service.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Auto moesten we op straat of in parkeergarage parkeren, iets lastiger dan verwacht.

Vriendelijk personeel en de melk voor ons kind in de nacht, dus super service!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Our honeymoon!

De kamer was sober voor 4 sterren, had wel wat luxer gekund, de vloer kraakte behoorlijk en bij aankomst liet de receptionist lang op zich wachten. Het parkeren was niet heel duidelijk.

Het ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Mooi en schoon hotel

De straat is wat rumoerig en halfverwege de avond voel je je daar wat minder fijn door het volk dat zich dan op straat begeeft. Jammer dat het hotel geen bar heeft maar dat is ook het enige.

Gastvrij, op mooie loopafstand, schoon, prima bedden en badkamer. Heel aardig personeel waardoor je je welkom voelt.

Het verblijf was aangenaam, maar iets meer luxe verwacht van een viersterren hotel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen koelkastje in de kamer en geen mogelijkheid om iets te drinken in het hotel.

Gunstig gelegen in de stad, hygiene was op orde en een huiselijke sfeer.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

voor bezoek aan de stad, beter hotel nemen in centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

slapen in kamer aan de voorzijde (straat) is enorm lawaaierig - roepen, krijsen enz.. van de diverse nationaliteiten die deze buurt rijk is.

Ontbijt, goed, was zelfs inbegrepen in de prijs - géén parkingmogelijkheid, wel betalende parking verderop de straat - duur € 60,00 van di-middag tot do-morgen ! Kamer - & badkamer in orde - géén luxe maar zéér proper. MAAR s'avonds, s'nachts overdag m.a.w steeds enorm véél straatlawaai aan de voorzijde.

GEEN 4 STER

DE ONTVANGST, DE KAMER EEEN BED VOOR 2 van 140 BIJ 200 SORRY ,EN ZEKER HET ONTBIJT VOORAL DE KOFFIE VRIESDROOG UIT EEN douwe egberts MACHINE VAN 30 JAAR OUD GEEN 3 STER WAARD

Uitgebreid ontbijt, nette en ruime kamers, perfecte ligging...

's Nachts sluit de toegang tot het hotel met een veiligheidshek en dient de nachtwaker de deur te openen. Een overdreven maatregel in het erg veilige Luxemburg.

Uitgebreid ontbijt, nette en ruime kamers, perfecte ligging voor wie met de trein reist.

Het ontbijt was goed geregeld en het personeel deed zijn...

Buiten een automaat met gekoelde drankjes was er geen bar waar je nog even iets kon drinken of een snack kon bestellen.

Het ontbijt was goed geregeld en het personeel deed zijn uiterste best om het je naar je zin te maken.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Leuk hotel in oude stijl!

Ik miste mijn roerei bij het ontbijt, máár daarvoor was er een heerlijk gekookt eitje! :-)

Het parkeren van mij auto kon in een speciale ondergronds garage aan de overkant van het pand. De receptionist loopt met je mee om de garage te openen. Goeie service!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Zeer praktisch, schoon en vriendelijk personeel

Kamers zijn precies groot genoeg (en dan ook geen centimeter meer), ontbijt was volledig, maar niet overvloedig.

Zeer vriendelijk personeel, kamers schoon en alles aanwezig, wandelt zo de bovenstad in.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Dagje luxemburg met de familie

Ontbijt was eenvoudig, eieren waren onsmakelijk, enorm krakende vloeren. Het hotel heeft zijn beste tijd gehad en is niet de vier sterren waard.

Het was een overall een matig hotel, maar de gastheer was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

De sfeer en ambiance en het prima ontbijt.

De sfeer en ambiance en het prima ontbijt. Niet te vergeten de al wat oudere sympathieke Italiaanse factotum aan de receptie.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Super goed bed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Is wat afgeleefd De buurt vond ik ook niet zo aangenaam

Super goed bed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Kamer is warm

Prima kamer en goed ontbijt buffet. Vriendelijk mensen bij de balie en helpen goed.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Sfeer

Sfeer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Erg goede bedden, goed ontbijt en op kwartier lopen van het...

Erg goede bedden, goed ontbijt en op kwartier lopen van het oude centrum en vlakbij station.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

zeer slechte bedden, ontbijt was beperkt en parkeren in de...

zeer slechte bedden, ontbijt was beperkt en parkeren in de omgeving is duur.

Zou het geen tweede keer meer doen.

Het barpersoneel sprak geen engels. Bij het ontbijtbuffet plakte je aan de grond bij het buffet. Het was ronduit te vies om er te gaan staan.

?

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Onveilig gevoel in de buurt van het hotel, kamer lag aan...

Onveilig gevoel in de buurt van het hotel, kamer lag aan straatkant, erg rumoerig!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Lokatie

Verblijf was redelijk

Hotel staat in een achterbuurt en ik moest de auto in een betaalde parkeerplaats zetten

De kamers waren gedateerd maar de stad is mooi

goede kamer met heerlijke bedden

douche wat krap bemeten

goede kamer met heerlijke bedden

Aardig personeel, goed ontbijt

Rue de Strasbourg vonden we geen leuke straat

Aardig personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Mooi,gezellig,klantvriendelijk verblijf

Gezelligheid

Dichtbij station.

Dichtbij station. Mooie kamers, vriendelijk personeel. Goed ontbijt

Voldoende

zeer goede prijs - kwaliteit verhouding.

Geen airco maar dat wisten we.

Vriendelijkheid en enthousiasme van de toch al wat oudere eigenaar of garant ?

Comfort kamer en personeel

Comfort kamer en personeel

Inzet personeel

Rommelige straat

Inzet personeel

Prima verblijf voor paar dagen Luxemburg!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Helaas geen airco bij temperaturen van ruim 30 graden.

Een aanrader !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Stationsbuurt maar geen enkel probleem. Op enkele minuten ben je inhet centrum.

Vriendelijke en behulpzame ontvangst aan de receptie. Lekker ontbijt.

Te kort, maar goed.

Badkamer aan kleine kant.

Ontvangst, mooie lobby, gewoon gezellig en pictoresk.

ontbijt heel goed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kamer was te warm en bij openen raam te veel geluid van de straat

ontbijt heel goed

Prima geholpen en aandacht personeel.

Kleine kamer. Geen koffie op de kamer. Kapotte lamp.

Prima geholpen en aandacht personeel.