Beoordelingen over Le Chatelet 3-sterren

Bd De La Petrusse 2, Gare, 2320 Luxemburg, Luxemburg

#72 van de 98 hotels in Luxemburg

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Fijne locatie, in het weekend gratis parkeren op straat.

Onze oorspronkelijke kamer (in het bijgebouw) was erg gehorig. Geen koffie-thee faciliteit op de kamer.

Fijne locatie, in het weekend gratis parkeren op straat. Nadat we zeiden dat we ‘s nachts last hadden van andere hotelgasten die het hotel binnen kwamen kregen we direct een andere kamer die wel rustig was, super opgelost!

Verbleven in november 2018

Matig prijs kwaliteit verhouding
    • Superior Driepersoonskamer

parking apart te betalen - ontbijt 12€ was excl. kleine kamer voor drie personen - te weinig warm water - veel lawaai van vliegtuigen

Mooi hotel - goede ligging - vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Wat ouder maar prima hotel

Gedateerd hotel, hier en daar een nieuw likje verf zou makkelijk kunnen.

Locatie is prima. Het centrum is genakkelijk aan te lopen. De wifi was uitstekend, hoge snelheid en stabiel.

Het ontbijt was sober.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schonere kamer en wat uitgebreider ontbijt.

Het ontbijt was sober. De kamer stoffig en zeer warm en veel lawaai aan de straatzijde. De ligging t.o.v het centrum is goed.

matig tot goed.

Zit gelegenheid klein en donker. Kamer alleen goed om te slapen maar niet om er overdag te verblijven. Personeel maar matig op de hoogte van uitstapjes.

ontbijt goed verzorgd.

Centrale ligging maar zeer gehorig!

De kamers zijn zeer gehorig. De bar is op vrijdag en zaterdag tot 01 uur geopend en goed hoorbaar. Feestje ging zelfs door tot 02.30 ondanks onze melding. Het kleine terras aan de achterzijde is direct gesitueerd bij de kamerramen. Receptie reageerde schouderophalend op onze overlastmelding. We kregen ontbijt ter compensatie, maar daar krijg je geen nachtrust voor terug. Geen aanrader.

Prima ontbijt, mooie en sfeervolle kamers. Slechts klein half uurtje wandelen naar hartje centrum.

Prima locatie met een hele schone kamer en uitstekend bed

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund

Mooie en schone kamer met een perfect bed! Parkeren bij de accomodatie, wel tegen betaling. Op een half uur rijden kun je prachtig wandelen in Müllertal!

Duur tegenover wat we kregen

Parking :was niet genoeg plaats,stond vast tussen 2 wagens,jammer voor deze prijs onvangst : niet vriendelijk prijs kwaliteit viel tegen.zowel voor hotel ,Als parking

Ontbijt was redelijk

Romantisch, leuk verblijf!

De bar was dicht op zondagavond wat jammer was want ze hadden daar lekkere gins! :)

Het ontbijt was lekker, niet super uitgebreid maar alles was zeker aanwezig! De kamer was ruim en proper! Super leuk groot bed was ook een pluspunt :) Er was tevens vloerverwarming in de badkamer

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

gezellig restaurant en een leuke bar.

de kamers aan de kleine kant, wel een mooie grote badkamer. mijn kamer lag langs de weg, hier kwam de eerste leverancier met draaiende koelmotor al om 0.600 lossen. dit ging door tot 08.30

gezellig restaurant en een leuke bar.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Warm verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer in afzonderlijk gebouw gelegen, echter wel rustig.

Voor Luxemburg een goede prijs in verhouding tot een warm verblijf. Gezellige eet- c.q. verblijfruimte .

goed.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Kosten voor het parkeren zijn enorm en apart berekend. De prijs is in verhouding met de prijs van het hotel te duur. Er word een som van 15 euro per dag gevraagd. Weekendje weg en kosten voor auto zijn 45 euro. Bovendien als jij niet een ontbijt bij het kamer via booking.com hebt geregeld dan zijn de kosten ook hoog, namelijk 12, 50 per persoon. Het is te veel voor een standaard ontbijt.

Ligging van het hotel alles was makkelijk te bezichtigen te voet.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Oke, maar niet wauw. Goed voor wie amper op de kamer wil verblijven.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was verouderd met een oud (krakend bed). De badkamer vertoonde schimmelvlekken op het plafond, wat onhygiënisch toont. De gang rook naar eten van andere kamers, wat een ongezellige geur gaf in combinatie met het oud traptapijt. De lobby was mooi vernieuwd en afgewerkt, wat een eerste knappe indruk geeft, maar het gebouw waar je uiteindelijk in slaapt valt daarna dan enorm tegen.

Het hotel ligt op wandelafstand van de stad, ookal beweerde google maps anders.

Kamer oppervlakte voldoendw voor 3 personen.
    • Superior Driepersoonskamer

Erg platte kussens en op 1 bed rare geur (antimug spray?) Met ramen open lawaai van verkeer

Kamer oppervlakte voldoendw voor 3 personen. Niet in een 2 persoons gepropt. Goede badkamer.

Voor alleen als slaapplaats goed te doen

Kamers (de onze dan) heel basic, geen nachtlampjes, kast ombouw met een gordijntje ervoor, badkamer heel klein, douche klein, weinig waterdruk, temperatuur kwam pas laat op gang. Geen zeep bij de wasbak

Goede service van het personeel, ligging/locatie hotel

zeer goed
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles ok restaurant ontbijt kamers en zeer vertrouwelijk mijn echtgenote had haar gouden ringen laten liggen badkamer ze werden toegestuurd via post

Was in dit hotel , lang voor de renovatie, die zeker...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was in dit hotel , lang voor de renovatie, die zeker bijzonder goed geslaagd is. Kleinschalig, zeer verzorgd, gemoedelijk en vriendelijk personeel en een fijne keuken. Kom hier nog terug.

Prima locatie op een goede plek. Op loopafstand van alles wat je nodig hebt.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien een schuifdeur voor de kast ipv een gordijn.

Het ontbijt was prima, yoghurt, ei, croissantjes, prima ontbijt. Het was een ruime, leuke kamer op de hoek van het pand. Leuk uitzicht aan beide kanten.

Ontbijt was prima en divers.

Alleen badkamer was enigszins gebrekkig; wasbak liep niet goed door en ook het toilet moest lang doorgetrokken worden. Zat ook een klein gaatje in het reservoir.

Ontbijt was prima en divers. Locatie was gunstig. 10 minuten lopen naar alle (toeristische) delen van de stad.

Prettig

Het bed was vrij hard, deze had wel wat zachter gemogen!

Het ontbijt was echt heerlijk en de kamer was erg schoon! Qua locatie zit het hotel perfect, je bent zo in het centrum maar ook er zo weer uit. Parkeren kost € 15 per dag, maar dan staat je auto wel veilig en vanuit je kamer te zien.

Zeer schone en nette kamer met badkamer.

De stoelen en tafels waaraan het ontbijt kon worden genuttigd waren vrij laag. Dit is minder comfortabel voor lange mensen

Zeer schone en nette kamer met badkamer. Heel vriendelijk onthaal bij het inchecken

heerlijk ontbijt!

Kamer langs de straatkant. Redelijk wat lawaai van voorbijrijdend verkeer.

heerlijk ontbijt! dicht bij het centrum. Vriendelijk personeel en aangenaam hotel.

Geen aanrader

Als ik mijn motor op de parkeerplaats van het hotel wilde parkeren moest ik 15 euro betalen (auto's trouwens ook). De kamers zijn erg gehorig. Veel vliegtuig lawaai maar 's morgens vroeg ook van het personeel. Het ontbijt was prima alleen de koffie was lauw.

Ligging t.o.v. het centrum was goed (10 min. lopen).

Redelijke gezinskamer met uitstekend restaurant
    • Standaard Vierpersoonskamer

De gezinskamer is los van het hotel, bij de parkeerplaats. Dat is niet heel sfeervol. Kamer is groot genoeg, maar je moet als je met meer dan drie bent wel genoegen nemen met een slaapbank. Kamer en hotel hebben verder weinig extra's. De stoelen en tafels in de restaurant- en ontbijtruimte zijn onhandig laag. Ontbijt is wel erg duur voor wat je krijgt.

Hartelijk personeel, persoonlijke behandeling. In de stad, beschermd parkeren is voor ons echt een pre. Goed geregeld: ruime plek op eigen terrein achter de slagboom. Het restaurant was niet heel goedkoop, maar leverde werkelijk uitzonderlijk goed eten. Kwartiertje lopen en dan sta je in de binnenstad. Buurt is rustig en makkelijk bereikbaar.

Leuk hotel, matige kamer

De kamer (comfort) was in een bij- gebouw en was geheel niet in stijl van de rest van het hotel en de foto's. Duur in verhouding gin tonic in de bar 18 eur per stuk (maar wel lekker)

Was mooie locatie aan het park om zo 15 min mooi naar de stad te wandelen. Leuk savonds nog een gin tonic in de bar kunnen drinken. Lekker hard en groot bed.

uitstekend

lawaai vliegtuigen s'morgens

de kamers waren geweldig alleen stoorde smorgens de vliegtuigen maar daar kunnen julie niks aan veranderen het ontbijt had ik wel wat meer variatie verwacht met brood verder was alles ok

functioneel

ik kwam 's avonds laat aan. Het personeel was niet bereid om me naar mijn kamer op drie hoog te begeleiden.

het was er rustig, geen lawaai van de straat.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

matig verblijf, parkeerplaats vooraf aanvragen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de site stond dat we niet hoefden te reserveren voor een parkeerplaats. Bij aankomst bleek er amper plek te zijn en konden we maar met moeite de auto kwijt. De kamers waren erg sober ingericht en klein van stuk. Badkamer met douche was niet heel aantrekkelijk. het terras van het restaurant zat direct tegen het slaapkamerraam, waardoor je nog lang wakker lag van borrelende gasten.

De locatie was bij een mooi park

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Matig tot redelijk hotel voor relatief veel geld.

De kamer was te warm en niet te koelen/ventileren. Slecht aangevuld ontbijtbuffet; personeel had daarvoor niet de kwaliteiten.

Ligging gunstig t.o.v centrum én bereikbaarheid. Kamer was op bovenste verdieping en snikheet. Ontbijtbuffet was op zich goed, maar slecht geregeld en slecht en te laat aangevuld.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Als men met het raam open slaapt en langs de straatkant...
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Als men met het raam open slaapt en langs de straatkant gelogeerd is, is er de ganse nacht wel auto- en ander lawaai maar dan ook weer niet overdreven. De tweede nacht waren we het al iets meer gewoon...

Perfecte locatie langs mooi park, kamer in prijs/kwaliteit te duur

Comfort kamer was naar verhouding klein. Badkamer kon onderhoud gebruiken, loszittende tegels en lekkende douche. Ontbijtbuffet karig voor de gevraagde (extra!) prijs.

Fijne bedden, goede WiFi, schone kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Locatie prima om met de auto de stad Luxemburg te bezoeken,...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gedateerde kamers, weliswaar boxspring in een kamer maar erg laag en houten bedden in andere kamer. Alles funcioneerde wel maar ik werd er niet vrolijk van.

Locatie prima om met de auto de stad Luxemburg te bezoeken, parkeergelegenheid achter het hotel. Een uitstekende keuken, we hebben daar echt heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Leuk hotel in een oude romantische stijl

Ik vond het ontbijt een beetje tegenvallen. Geen boterhammen om te roosteren, terwijl er wel een rooster stond. En op de kamer kun je erg moeilijk werken omdat het tafeltje te klein is en er geen tafel belichting aanwezig is.

Het was prettig dat het hotel erg centraal gelegen is. Dat maakt het zeer interessant.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Een 5.5 als je met de auto gaat.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Parkeren is gewoon slecht. Er zijn maar 10 parkeerplaatsen vrij tbv hotelgasten en dat is totaal niet te doen. Ook de inchecktijd van 1500 uur moet echt vroeger kunnen.

De ligging ten opzichte van het centrum.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Nooit meer! Verschrikkelijk.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles; 2 kamers geweigerd omdat ze vies waren en totaal anders in vergelijking tot de foto's op Booking.com. tijdens ontbijt was er geen brood, geen eieren en geen sinaasappelsap. Parkeerplaats was vol terwijl de website aangaf dat reserveren niet nodig was. Auto daarom half voor de deur gezet, -s'nachts wakker gebeld door receptie dat auto verplaatst moest worden. Wel moeten betalen voor parkeerplaats bij uitchecken! Bar was dicht (ik arriveerde rond 20.00 uur). Nooit meer naar dit hotel!

Uiteindelijk kosteloos een upgrade gekregen naar luxere kamer.

Wij vonden de locatie goed bereikbaar en uitstekend met de afgesloten parking.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-luidruchtige kamer, ventilator zeer storend tijdens de nacht (kamer '4), veel straatlawaai, onze nachtrust was echt niet goed kamer eerder sober van inrichting en koele uitstraling-kamer 4 en 5 zullen we zeker volgende keer niet meer nemen! Voor 99 euro vinden wij dit teveel

Goeie ontvangst, afgesloten parking, fijn ontbijt,dinner menu ok. super bediening en vriendelijke gastvrouw!

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Ok voor zaken.

Vriendelijkheid.

Kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Heel fijne bedden, goede ligging, erg leuke inrichting van lounge met erg interessante boeken, goed

De bedden en de inrichting van het hotel

Verbleven in november 2018

lekker ontbijt

lekker ontbijt 1 km van centrum gezellige srad

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Wij hebben een heerlijk weekend gehad samen met onze Franse Bull !

Op loopafstand van vele bezienswaardigheden, mooi goed verzorgt hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, fatsoenlijke bedden en goed onbijt !

Leuk
    • Standaard Vierpersoonskamer

De wenteltrap naar de kamer. Ik zou zeggen alleen aan jongere mensen verhuren.

Dicht bij het centrum.

De kamer was naar verwachting, schoon en comfortabel.

De douche.

De kamer was naar verwachting, schoon en comfortabel. De locatie is goed. Het ontbijt is uitstekend.

Locatie, vriendelijk personeel

Locatie, vriendelijk personeel

Betalen voor het parkeren bij het hotel.
    • Superior Familiekamer

Betalen voor het parkeren bij het hotel. Ombijt was te duur. En we hadden een douche die niet goed doorliep.

Ruim en schoon super
    • Standaard Vierpersoonskamer

In de nacht brommen van ventilator constant

Ruim en schoon super

Parkeerplaats

Parkeerplaats

Prima, lekker bed, ruime kamer, gebruik van eigen keuken!

Late check in

Prima, lekker bed, ruime kamer, gebruik van eigen keuken! Prima.

Prive parking, ontbijt, terras en de bar

Prive parking, ontbijt, terras en de bar

fijne uitvalsbasis voor een stadsbezoek
    • Superior Familiekamer

hotel ligt aan rand/start van het park gezellig zithoekjes in de bar

Ruimte

Gezellig

Groote kamer

zeer fijne locatie,goed voor een nachtje .

wellness

goede locatie, lekker ontbijt...lekker eten in het restaurant, enige minpunt is de ( extra te betalen ) wellness die aan vernieuwing toe is .

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goede locatie, je bent met 10 min lopen in de binnenstad.

Erg karig aanbod van brood bij het ontbijt.

Goede locatie, je bent met 10 min lopen in de binnenstad. Ruime kamer.

Ondanks dat we er door autopech toevallig gestrand zijn, konden we ons geen betere locatie wensen!

Het personeel was supervriendelijk en behulpzaam! Het diner is heerlijk!

zeer goed

Bar restaurant ontbijt

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Ontbijt was lekker, kamer netjes, diner heerlijk

Ontbijt was lekker, kamer netjes, diner heerlijk

Locatie tov het centrum.

De bar was erg vroeg dicht op zaterdagavond.

Locatie tov het centrum. Alles op loopafstand. Kamer eenvoudig, maar prima en erg schoon.

Prijs-kwaliteit

Goed gelegen ,vlak bij het centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer zonder comfort, en veel te duur in verhouding tot de grootte, de afwerking was minimaal.

Goed gelegen ,vlak bij het centrum. Mooie bar.

Aangenaam
    • Superior Driepersoonskamer

Weinig licht op de kamer.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeergelegenheid en klantvriendelijkheid in de avond

Prima prijs kwaliteit verhouding

Sommige personeelsleden en geluidsoverlast

Menu kaart en locatie

Oke

Gehorige kamers en hard bed

Dicht bij het centrum

afstand naar centrum

afstand naar centrum

Hotel goed gelegen wel aan weg waardoor verkeer te horen is. Ook vliegtuigen die overvliegen.

De douche deed het nauwelijks vanwege kalkaanslag douchekop

Bed was prima, alles was schoon.

Stads her-bezoek.

Zie boven

Ontbijt goed. Kamer in bijgebouw matig hoor. Qua comfort voor dat geld.

Vriendelijk en lekker eten

Vriendelijk en lekker eten

Weinig voor veel geld.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren 15 euro per dag. Geen douchekophouder. Kraan lekt. Bed kraakt. Slaapkamer naast restaurantgedeelte.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Viel tegen

De kamer, klein bed. Geen WiFi.. en zeer gedateerd

Uitstraling foyer, restaurant

Mooi hotel, bijzonder smaakvol ingericht
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel, midden in de stad. Bijzonder sfeervolle inrichting

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

gezien prijs een redelijk tot goede kwaliteit
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden konden beter - boxsprings ipv houten bedden Zeer goed diner in restaurant, zeer professionele bediening.

Prima prijs-kwaliteitverhouding, op loopafstand van restaurants en bars, rustige buurt

Vriendelijke ontvangst, ruime douche, schone kamer

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Voor een nachtje duur maar prima.
    • Superior Driepersoonskamer

Extra betalen voor ontbijt. Wei of tv zenders

Prima badkamer en goede bedden.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Parkeergelegenheid