Beoordelingen over Cocoon Hotel La Rive 4-sterren

Buurschter-Plage, 9164 Bourscheid, Luxemburg

#3 van de 4 hotels in Bourscheid

4,0
    Booking.com moet mij niets meer aanbieden.
    • Tweepersoonskamer - Gastronomisch Arrangement

Ik ging om rust? Voor mijn zware hartoperatie voorzien oktober; niet roken/NIET meeroken, overal werd gerookt, op terras, zelf nederlandse buur rookte op zijn terras en rook sloeg in ons kamer. Bedankt!!! Kamer: minibar stak uit de kast, hij is te groot, en de de kastdeur blijft gedeeltelijk openstaan. Zwarte haren I lavabo.. Wat ik bijbesteld, was mijn keuze, goed, al de rest 376€ verloren geld en veel spijt van ik zal als journalist veel vertellen over mijn zeer slechte ervaring

Ontbijt: veel te harde pistolets, avondeten trok op niets, geen variatie,overal tomaat,stokje tijm en geel ananaskersje mensen links van ons ook zeer ontevreden, rechtover ons zijn vertrokken, ze waren het zat om die doorgezakte en versleten stoelen te zitten. Driegangenmun opgegeten. Vijfgangenmenu volledig teruggegeven uitgenomen sorbet en dessert. Geen unicum want men stelde geen vragen

Zeer aangenaam en ontspannend verblijf

Soms was het versneden brood bij het avondeten of bij de soep droog!

Behulpzaamheid van het personeel! Het lekkere eten. Zuivere en mooi gelegen kamer

Prachtige omgeving.

Het avondeten was kwalitatief ondermaats. Vele klachten van andere klanten ook gehoord.

Prachtige omgeving. Vriendelijk personeel. De meeste personeelsleden kunnen Nederlands

Schitterende locatie in diep dal aan de rivier, mooie schone...

Jammer dat het personeel niet buiten kwam, er waren mooie lounge sets aan het water waar iedereen zelf moest gaan oberen.

Schitterende locatie in diep dal aan de rivier, mooie schone kamers, prima restaurant en super ontbijt

Lekker genieten van de stilte en de natuur

Bij onze badkamer was er geen douche gordijn zodat je makkelijker kan douchen

Het personeel was heel vriendelijk we werden perfect in onze taal aangesproken.. Het ontbijt buffet was uitgebreid en lekker

Mooie locatie voor als je een paar dagen wilt fietsen,...
    • Cottage Suite

Restaurant viel tegen, forse prijzen en relatief kleine porties.

Mooie locatie voor als je een paar dagen wilt fietsen, prachtige omgeving. Na het sporten lekker de sauna in of een borrel drinken op het terras.

De rust en ligging.
    • Cottage Suite

Personeel werkt zich een slag in de ronde maar er e zijn met te weinige.

De rust en ligging. Geen last van horde toeristen. Bungalows heerlijk, rustig en ruim.

Het was super!

Bar was redelijk vroeg dicht; op de tafel zagen we de volgende dag het zelfde kleed met een vlek erop. Dat zou anders kunnen.

Geweldig hotel, sfeervol en ontbijt geweldig, omgeving super.

Heerlijk bijkomen in een oase van rust en comfort!

Kamers zijn voordelig geprijsd, daarentegen is het restaurant aan de dure kant. Vooral de wijnen. Bij het ontbijt 3 euro betalen voor een glas vers gesperst sinaasappelsap, vond ik ook een beetje vreemd.

Prachtige kamer met balkon met een fantastisch uitzicht. Je komt hier helemaal tot rust. Prachtige natuur en een oorverdovende stilte! Heerlijk terras buiten. Veel wandelmogelijkheden. Uitermate vriendelijke bediening. Goed restaurant. Ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Al bij al een fijne ervaring.
    • Cottage Suite

Het restaurant is te duur voor wat er wordt geserveerd. Als je als kok perzik uit blik op een bord durft te leggen ben je niet goed bezig!

Fijn concept, mooie en gezellige boxen. Het ontbijt is zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Relaxed verlof in een rustige en mooie natuur omgeving.
    • Tweepersoonskamer - Gastronomisch Arrangement

Geen zwembad of brubbelbad bij de sauna. Het eten was niet altijd warm. Het personeel was afstandelijk, geen vriendelijke klant contact. Voor deze prijs had ik meer verwacht.

Het bed was zeer goed, en zeer rustige ligging, zeer goed geslapen. Mooie wandelingen gemaakt.

we hebben ons prima vermaakt. Mooie omgeving

De welness faciliteiten waren beperkt beschikbaar of extra tegen betaling. Was van te voren niet duidelijk. Daarnaast vonden we de kwaliteit ook niet super goed.

Ontbijt was prima, diner was kwalitatief niet echt geweldig. kamer was prima met een uitstekend bed, kamer zelf ok, niet geweldig.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Mijn verblijf was prima verzorgd!

We vonden het een tophotel. Ondanks dat het een zakentrip was, voelden we ons toch echt even op vakantie. Een jacuzzi in de wellness zou een meerwaarde zijn! Topontbijt met een schitterend uitzicht op het water!

zalig, ontspannend
    • Cottage Suite met Gastronomisch Arrangement

geen tegenvallen, alles was prima

ons bevielen de lodges het best, ontbijt met bubbels, buffet ruimschoots voldoende, meer dan genoeg keuze, alle dagen de lodge gepoetsten de gastronomie was het beste tot hiertoe in de 4 jaar dat wij er komen

Super! Voor herhaling vatbaar (over enkele jaren)

De wellness is mooi ingericht: het stukje zichtbare rotswand is geweldig; maar de cabines zijn te klein in verhouding tot het aantal gegadigden: je moest letterlijk aanschuiven tot er een plaatsje vrijkwam. De hammam en de aromacabine waren eigenlijk niet warm.

Heel vriendelijk en competent personeel. Aangenaam restaurant, mooie kaart. Ook vegetarische keuzes (onze dochters zijn vegetarier). Onze (volwassen) kinderen verbleven met hun partner in het hotel. Wijzelf, de ouders, hadden een unit op 50 meter ervandaan: prachtig gelegen, zicht op de rivier, en heel mooi ingericht. De badkamer is verbluffend!

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Nieuwjaarsarrangement

De ontvangst was zeer vriendelijk en we werden in perfect Nederlands te woord gestaan. Ontbijt is rijkelijk en de diners zeer goed. Prima keuken! Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

alles was dik in orde, heerlijk ontbijt, prachtige kamer,...
    • Cottage Suite met Kerstarrangement

hoofd maaltijden waren lekker (dagelijkse keuken) misschien kon dat iets beter voor kerstavond.

alles was dik in orde, heerlijk ontbijt, prachtige kamer, vriendelijk personeel en mooie streek voor te wandelen

Cottages zijn mooi en modern - zeer vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Kerstarrangement

-Cottages zijn buiten het hotel, dus je moet s'ochtends en s'avonds buiten om naar het restaurant te gaan eten. Geen probleem als je het weet maar het stond niet aangegeven - verlichting in badkamer was gebrekkig - weinig wandelmogelijkheden vanaf hotel zeker als het water hoog staat in de rivier, wel genoeg mogelijkheden als je de auto wil nemen - faciliteiten - speelkamer weinig onderhouden, aftands materiaal

-Wij boekten een cottage waardoor we een zeer ruime en moderne kamer hadden en zelfs een tweede slaapkamer (die niet vermeld stond op de site) -bad met bubbels -2 regenwaterdouches waardoor je gelijktijdig kan douchen -terras met zicht op de rivier - wij hebben een kerstarrangement geboekt en dit was zeker geslaagd, lekker eten en nog een leuke attentie van de kerstman gekregen

Fantastische kamers (wij verbleven in één van de cottage...
    • Cottage Suite

De kwaliteit van het eten in het restaurant is middelmatig. De bediening is daarentegen wel super. Voor de welnessfaciliteiten hoef je ook niet speciaal te gaan, deze zijn zeer beperkt.

Fantastische kamers (wij verbleven in één van de cottage suites) met zich op de rivier en het kasteel (vergeet 's avonds niet naar boven te kijken!). Fijn ontbijt met bubbeltjes.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Perfecte uitvalsbasis voor een wandelweekend

Gezien de sterke afdaling naar het hotel, denk ik dat het hotel moeilijker bereikbaar is als er sneeuw ligt. Ideaal hotel, voor mij, voor lente, zomer en herfst dus. Avondmaal: het ene gerecht top (de kip), in het andere gerecht (groentenstoofpotje) wel weinig groenten. Badkamer: een glazen wand aan het bad is er jammer genoeg niet

Kamer: netjes, goed bed, rustige kamer Personeel: uiterst behulpzaam en vriendelijk Ontbijt: ruime keuze en lekker (gezondere keuzes mogelijk: yoghurt, fruit, noten,...) Wandelkaarten beschikbaar, wandelpaden vertrekkende vanaf het hotel (met veel mogelijkheden qua afstand) Wellness: 16-18u met badkledij, 18-20u zonder badkledij (sauna, stoombad,..) Leuke lounge met boekjes, ideaal na een wandeling om even op krachten te komen met een drankje en/of hapje

Een deugddoende vakantie
    • Cottage Suite

De WIFI-verbinding was niet voor 100% in orde. Geen contact in de cottages hoewel er in de omschrijving stond dat er overal gratis WIFI voorhanden was. Dit bleek dus niet te kloppen. De lichtknoppen waren onduidelijk qua bediening.

De ligging - het uitzicht - het feit dat dit een hondvriendelijke locatie was

Een aangenaam verblijf in een stukje natuur, met mogelijkheden te over wandelen autotrips enz

De zetels in het salon zijn wel aan vernieuwing toe, maar dat moet de directie maar beslissen.

Schitterende ligging, personeel vriendelijk en aangenaam in de omgang. Ingeval je niet uitgebreid wenst te dineren bied het hotel een alternatief, mogelijkheid voor wandelaars een lunchpakket te bekomen. Een aanrader.

Zalige ligging om tot rust te komen.
    • Cottage Suite

sommige auto's die voorbij de cottages rijden , rijden veel te snel !! De restaurantkaart is nogal beperkt als je meerdere dagen zou verblijven.

Zalige ligging om tot rust te komen. En een goede ligging om uitstapjes te maken in Luxemburg. De cottage heeft een ruime kamer/badkamer/terras. je kan de auto vlakbij parkeren. Onze hond was er welkom. Zeer vriendelijk personeel.

De ligging tussen het groen en de rust, uitstekend om te...
    • Cottage Suite

Hotel waar honden zijn toegestaan maar de hond mag niet in het restaurant, ook niet voor ontbijt. Het eten was niet volledig naar onze verwachting.

De ligging tussen het groen en de rust, uitstekend om te gaan wandelen

Hotel op een mooie locatie, rustig en goed onderhouden

hotelbar erg vroeg dicht, enkele obers zeer onvriendelijk. Diner in het naastgelegen zusterrestaurant bepaald slecht van kwaliteit.

Hotel op een mooie locatie, rustig en goed onderhouden

Een paar heerlijke relaxte dagen.
    • Cottage Suite

Het is jammer dat de auto's tussen de huisjes en de rivier geparkeerd mogen worden. Dat belemmert het uitzicht.

Wij hadden een huisje geboekt bij Cocoon en dat was werkelijk geweldig! Gezellige inrichting, een enorm bed, een bubbelbad, twee regendouches, twee wastafels, een intieme veranda met uitzicht op de rivier en een beboste berg aan de overkant. Ook het ontbijt in het hotel was prima.

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving
    • Cottage Suite

Bediening in het restaurant. De ober keek chagereinig en vertelde bij geen enkel gerecht wat we op ons bord hadden liggen. Her eten was goed maar niet bijzonder goed. Ook de overige bedieding was niet heel vriendelijk. De mensen aan de receptie waren wel erg aardig en goed

Geweldige ligging en de comfortabele het luxe chalet

fantastisch ontbijt, supervriendelijk personeel, kapotte...

Wifi liet het soms afweten en zwak signaal, kamers zijn zeker aan opfrissing nodig, Super kleine badkamer (ligbad gevraagd maar douche gekregen)

fantastisch ontbijt, supervriendelijk personeel, kapotte douchekraan werd direct vervangen

Een aanrader!
    • Cottage Suite

Een glimlach of goedemorgen kost geen geld. Dat ontbrak wel bij de dames die het ontbijt verzorgden.

Vriendelijk onthaal, mooie omgeving en accommodatie. Zeer gevarieerd ontbijtbuffet. Ideaal om volledig te ontstressen. Ook een technisch defect werd snel verholpen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

voor herhalling vatbaar
    • Cottage Suite

De snelheid van de wagens binnen het domein waarmee ze passeerden aan het hotel was wel geen personeel maar bezoekers kan mss aangepakt worden door er de nadruk op te leggen bij aankomst maar ja bij velen is het respect ver te zoeken

ontbijt super , diner zeer goed , kamer zeer netjes alles nieuw, aanrader voor een weekend tot rust te komen

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed.

WiFi is dramatisch slecht.

Kamers zijn ruim, ontbijt is voortreffelijk. Locatie is afgelegen langs een riviertje. Heerlijk rustig. Restaurant is van top klasse.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed hotel, maar voor ons geen viersterren hotel waardig.

Ten opzichte van ca. 10 jaar geleden weinig veranderd aan de inrichting. Kamers zijn sober.

Goed uitgebreid ontbijt, het avondeten in het restaurant was prima.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Niet echt bijzonder

De badkamer. Douche in een mini bad zonder scherm of gordijn. De wc staat er direct naast dus alles wordt nat. Vergeet het toilet papier niet! Bloedheet in de kamer. Geen airco. Alles erg gedateerd. Pak het naast gelegen hotel is in ieder geval beter.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prachtige locatie en vriendelijk personeel.
    • Cottage Suite met Gastronomisch Arrangement

Er hing de eerste dag een beetje een putlucht in de accomodatie en een hele grote hangkast met maar twee kleerhangers er in is niet functioneel.

De locatie is schitterend, het personeel erg vriendelijk en de bedden zijn goed.

Verblijf is verder geslaagd !Maar controleer zeer duidelijk je totale eindafrekening bij vertrek.

Eindafrekening was zeer onduidelijk, ondanks het feit dat er telkens bij een tussentijdse bestelling van een drankje en/of gerechtje steeds een kamernummer werd meegedeeld waarop de vereffening van de eindafrekening voor desbetreffende bestelling moest gebeuren ! Volgens de zaakvoerder ligt dit een beetje aan de laksheid van bepaalde kelners in dienst. Het gevolg is dat enkele personen van mijn vriendengroepje orders moesten betalen van dranken en/of hapjes die ze niet hebben geconsumeerd (en omgekeerd). Om dit beter onder controle te houden is het belangrijk dat je steeds een ondertekend duplicaat vraagt op papier van al je tussentijdse drank- en/of eetorders gedurende je verblijf in dit hotel !!

Zeer mooie ligging van de accommodatie !

Het ontbijt was uitstekend en werd regelmatig aangevuld.

Het ontbijt was uitstekend en werd regelmatig aangevuld. Personeel super vriendelijk en we mochten ons in het nederlands uitdrukken. Personeel steeds ter beschikking bij eventuele vragen.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Goed genoeg voor de berekende prijs (na 10-tallen procenten korting) maar geen super aanbeveling.

De kamer kwam absoluut niet overeen met de foto's op de site van booking. Ook de beschrijving van het uitzicht klopt niet, in deze beschrijving had moeten staan: " uitzicht op de lichtstraat van ons keukendak" ipv van uitzicht op de rivier of het bos. (Zie foto's) De kamer en badkamer zijn toe aan een upgrade om te voldoen aan de huidige normen. Met name de badkamer, een douchebak met een schuifwandje eromheen is niet meer van deze tijd in een 4-sterren accommodatie.

Ontbijtbuffet was goed verzorgd en werd op tijd aangevuld. Het hotel staat op een bijzondere locatie.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Teleurstelling bijna uitgesloten

In en uitchecken kan problematisch verlopen.

Een locatie voor jong en oud. Uitermate geschikt voor een weekendje weg of voor een doe-vakantie. Weer maakt niet uit

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed voor 1 keer. Omgeving is wel bijzonder te noemen.
    • Cottage Suite

De hygiëne in de kamer. Was niet netjes bij aankomst en tijdens ons verblijf werd niet gestofzuigd. Het personeel aan de balie was niet vriendelijk, zelfs bijzonder nors.

De kamer was geweldig, 2 aparte slaapkamers en een zeer ruime douche. Fantastisch als men met een collega logeert.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

De ligging van het hotel is schitterend!

Er was veel lawaai in het hotel. De deuren van zowel de kleerkast als de badkamer deur hadden zeker een drup olie nodig...

De ligging van het hotel is schitterend! Het ontbijt is ook lekker. Maar voor een 4 sterren hotel zouden er toch een aantal dingen mogen verbeteren!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Schitterend
    • Tweepersoonskamer - Gastronomisch Arrangement

Alles is tip top in orde Schitterende accommodatie en locatie. Het enige waar e iets kunnen opmerken is het feit dat er geen wandelkaarten aanwezig waren. We zijn op onze wandeling dan ook verloren gelopen.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Locatie is op zich mooi gaan alleen evt. volgende keer naar andere acccomodatie.

Sauna was nauwelijks beschikbaar (dagelijks van 16:00-18:00 met badkleding, van 18:00-20:00 zonder badkleding). Sportgelegenheid pas vanaf 10:00 beschikbaar. Hygiene in het restaurant/de bar (zichtbaar stof). Diner was matig (zijn 2e avond elders gaan eten). Kamer was klein. Hadden ons verheugd op een echt comfortabel hotel (indruk vanaf de site), wat het niet bleek te zijn. Enigszins verouderd, beperkt ruimte op kamer.

Personeel was vriendelijk, ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Toch blijft het een echte aanrader
    • Tweepersoonskamer - Gastronomisch Arrangement

Er waren verbouwingen daardoor een mindere kamer bekomen Maar het ergste was het lawaai en dit op St -Valentijn dat viel wel even tegen 😏

Het eten was ongelooflijk lekker

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

we hadden de avond ervoor geboekt, daar aangekomen bleek er...
    • Tweepersoonskamer - Gastronomisch Arrangement

we hadden de avond ervoor geboekt, daar aangekomen bleek er geen kamer vrij, we werden doorgestuurd naar hotel Belair ernaast, ook van cocoon groep en kregen voor het ongemak een grotere kamer, met uitzicht op rivier en jaccuzi. het is een geweldig hotel met een mooi uitzicht en het eten is er ongelooflijk lekker.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Er even tussenuit voor wat rust.

Wifi was op de kamer niet te gebruiken.

Ondanks dat wij buiten het seizoen waren en het hotel op minimaal personeel draaide, was men vriendelijk en behulpzaam. Het diner en het ontbijt waren zeer goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Perfecte cocoon plek, heerlijk bijgekomen en genoten van even niets in een fantastische omgeving
    • Cottage Suite

Helaas was in de ochtend er geen warm water door strenge vorst. Werd door personeel erg laconiek op gereageerd en niet op geanticipeerd.

Kamer uitstekend met goed bed en goede voorzieningen. Mooie uitstraling

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima hotel.
    • Cottage Suite

Prachtige locatie. Honden waren welkom. Konden eten in de bar terwijl ze bij ons konden blijven. De cottage was heel erg mooi. Goed bed en fijne badkamer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

De ligging aan de rivier.

Het personeel erg kil en er is totaal geen aandacht voor de gasten, lijkt wel een straf dat ze er moeten werken. In de lounge lang moeten wachten totdat er iemand kwam om iets te kunnen bestellen of je moet ze zelf gaan zoeken, ook bij het avondeten heel lang moeten wachten voordat we konden bestellen, daarna geen extra drankje meer kunnen bestellen omdat er geen personeel liep. De kamer op de 2e verdieping, kozijnen onder de schimmel, gordijnen heel erg vies, plinten laten overal los. Deze kamer moet echt opgeknapt worden, dit kan echt niet.

De ligging aan de rivier.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Fijn hotel, kleine zaken die een verblijf echt aangenaam maken missen
    • Cottage Suite

Weinig handdoeken op de kamers, koffie en theefaciliteiten betekent 2 kartonnen bekertjes en oploskoffie. Wifi is erg slecht.

Bubbelbad en regendouche in de huisjes zijn erg fijn.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

3-sterren familie hotel

de beschrijving van het hotel was een vier sterren hotel met net gerenoveerde kamers. Met een cijfer 8 op booking.com. Mijn inziens was dit een typisch 3-sterren familie hotel, waarbij de tijd stil heeft gestaan. De gewekte verwachting was dus duidelijk hoger dan de realiteit. Een kleine check (helaas achteraf) op andere beoordelingssites, als trip advisor, gaf een aanzienlijker beter beeld van de accommodatie. Ik denk dat booking.com hier veel te positief beeld neerzet, waardoor we op het verkeerde been zijn gezet.

locatie was en goed en het eten goed verzorgd. sauna/welness was goed

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Rustig ontspannend verblijf
    • Cottage Suite

- Water voor in het bad wordt niet snel warm. - Infrarood-straling zit op een vreemde onhandige locatie (weinig gebruiksvriendelijk op die manier)

- Voortreffelijk restaurant (& weinig alternatieven in de buurt) - Rustig gelegen - Combinatie badkamer-slaapkamer mooi uitgewerkt

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Het diner en ontbijt waren zeer goed.

Aanvankelijk kregen we een kamer aangeboden met zicht op een lelijk achterliggend dak, maar gelukkig werd ons dan toch een andere kamer aan de voorkant aangeboden met zicht op de rivier omdat de vorige pas geverfd was. Onze verwondering was waarom we niet meteen de mooiere kamer kregen, gezien die toch vrij was? De kamers zijn netjes,maar de badkamer is toch wel aan vernieuwing toe.

Het diner en ontbijt waren zeer goed. Wellness was ook aangenaam.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

mooie ruime losstaande suites
    • Cottage Suite

De suites zijn heel ruim en praktisch! Ideaal voor wie reist met kleine kinderen. Uitgebreid ontbijt, iedereen heel erg behulpzaam.mooie locatie temidden de natuur.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Wij zouden hier zeker terug komen.
    • Cottage Suite

Geen zwembad-Minder gezellig dan het Hotel wat verderop. Wellness te klein in drukke perioden. Zonnebank in de fitnessruimte !!

Het ontbijt is zeer goed en wordt aangevuld. De locatie is uitstekend. We verbleven in december en hadden toch wat meer kerstsfeer verwacht. Wij huurden een cottage en deze was zeer ruim. In drukke perioden is de wellness wellicht iets te klein. Ook jammer dat er geen zwembad aanwezig is. Vriendelijk personeel. We bezochten ook 600m verder een hotel uit dezelfde keten namelijk Hotel Cocoon Belle Epoque. We aten er ook 1 maal. Wij vinden het daar net allemaal ietsje gezelligger. Gezellige kerstsfeer en een gezellige wijnbar en open haard. Goede uitvalsbasis voor wandelingen in het prachtige Mullerthall, ook wel klein Zwitserland genoemd.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Fantastische locatie en cottage. Heel behulpzame receptiemedewerkers.

Diner gebruikt in hotel. Combinatie van gerechten op bord soms wat vreemd: springroll met zalmfilet en iets groens waarvan men niet wist wat het was en ook niet de moeite deed om het in de keuken na te vragen. Kwaliteit eten verder wel goed, alleen erg veel.

Hotel was vol, kregen een cottage. Geweldige kamer met superdeluxe badkamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Correct hotel met mooie sauna en goed ontbijt in schitterende omgeving
    • Tweepersoonskamer - Gastronomisch Arrangement

Personeel is correct maar koud. Een weinig warm onthaal. Hotel is schoon, echter 'standaard'. Geen leuke of bijzondere verrassingen. Diner (HP) is 'eten wat de pot schaft', prima van kwaliteit en ruim voldoende, echter niet bijzonder culinair. De laatste Michelin aantekening was van 2008. De kok is creatief in het meermaals gebruiken van dezelfde ingrediënten in verschillende variaties. Muziek in het mooie saunacomplex staat wat aan de harde kant en deur naar de buitenruimte blijft dicht.

De omgeving is werkelijk schitterend. We hadden een prachtige kamer op de 1e etage in het hotel met balkon en uitzicht op de rivier. De entree van het saunacomplex is op dezelfde etage gelegen. Ideaal. Hotel is prima uitgangspunt voor wandelingen en tripjes in de omgeving. Ontbijt is prima en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Goede accommodatie en lekker eten
    • Cottage Suite met Gastronomisch Arrangement

Terrein heeft her en der een opknapbeurt nodig.

Centraal in Luxemburg, goede uitvalsbasis om land te verkennen. Accommodatie is naast rivier met uitzicht op kasteel van Bourscheid. Cottage was zeer ruim, comfortabel en netjes. Ontbijt was prima en gastronomisch arrangement is zeer aan te raden. Personeel is erg vriendelijk en er is overal Wifi aanwezig.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

voor herhaling vatbaar zeer zker !!!
    • Cottage Suite met Gastronomisch Arrangement

op donderdag het gevoel dat het personeel onderbemand was maar de andere dagen viel het goed mee

super grote kamers konden wel een opfris beurt gebruiken maar niettemin proper en mooi.Ontbijt zeer lekker en het gastronomisch arrangement is ook heel goed meegevallen..

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Ruime kamer, prima keuken

We boekten volgend de site het cocoon Rive hotel maar werden ondergebracht in het Belair iets verderop. Prima hotel overigens

Ruime kamer, prima keuken

• Beoordeeld op: 22 september 2018

verblijf in alle rust en in een mooie omgeving

Ontbijt en kamer zijn prima

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Mooi en rustig

De rust

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Twee feine dagen gehad

..?

Vriendelijk ondanks weinig personeel toch goede service.

Tevreden

We hebben een tweed steol gevraagd en gekregen.

We waren tevreden over de ganse lijn !

het was super
    • Villa

in de cottage bestek en borden?

de wandeltoute het fietsen het roeien.

Subliem

Rustig, aangenaam ****hotel. Zeer vriendelijk personeel met de nodige talenkennis

Prachtige omgeving

Prachtige locatie in natuur bij rivier

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prachtige en rustige locatie in een mooie groene omgeving.

Het ontbijt is uitgebreid, doch ééntonig.

Prachtige en rustige locatie in een mooie groene omgeving. Vriendelijk ontvangst en uitstekende bedden.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Zalige gastronomische vakantie.

Niets....

Mooi gerenoveerd hotel super mooie ligging. Rustig......... Lekker restaurant.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fijne plek!

Fijne plek!

• Cottage Suite

Het hele plaatje was compleet. De ligging het personeel het eten de kamer. Echt top

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

fantastisch

de ligging

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goede maaltijden mooie locatie aan het water.

Goede maaltijden mooie locatie aan het water.

Super om tot rust te komen!

Alles was top!!!!!!!!!!!!!!!!

De rust en het uitzicht buiten.
    • Cottage Suite

Gasten van het nabij gelegen hotel Belair rijden soms wel erg had voorbij

De rust en het uitzicht buiten. Ruimte en netheid van de kamer.

Bediening

De douche kan beter