Beoordelingen over Cottage Logis Hôtel - Restaurant 3-sterren

Rue Auguste Liesch 10, 3474 Dudelange, Luxemburg

#1 van de 2 hotels in Dudelange

Prima voor nacht op tussenreis

Het was zo enorm warm

Wij kregen een upgrade naar een suite, wat prachtig was. Alleen zo enorm warm! Ze hadden wel een ventilator neergezet en de ramen konden open, dat scheelde wel. Ontbijt was heerlijk, lekker buiten op terras

Prettig verblijf zeer zeker voor op doorreis.

Jammer genoeg geen lift.

De kamer was prima in orde. Schoon. Goed bed. Heerlijk gegeten in het restaurant. Het ontbijt was ook erg lekker en uitgebreid. Vriendelijk personeel. En wie op doorreis is: binnen 7 minuten weer op de autoroute richting Metz of Brussel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De kamer erg klein.

De kamer erg klein. En zeker de doucheruimte erg krap. De voorkant van het hotel was rustig. Centraal gelegen, vlakbij een shopping mall. Voor boodschappen lekkere broodjes

WiFi was uitstekend.

Geen lift. Douche was zeer krap ( ik ben 8 maanden zwanger) en ik moest mij er in wringen 😅geen airco. Het werd daar superheet in de kamers, gangen, traphal.

WiFi was uitstekend. Het hotel was netjes. Ontbijt was voldoende. Hotel is goed voor een kort en snel verblijf.

Nooit meer deze kamer aan achterzijde hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kon niet slapen van verkeer herrie achterzijde kamer met raam open. Met raam dicht geen frisse lucht onvoldoende ventilatie.

Ligging tov Centrum en autoroute

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Blijft goed hotel correcte kwaliteit/prijsverhouding.

Het ontbreken van een lift kamer was op tweede verdieping) het feit dat de kamerdienst slechts zeer laat in de namiddag wordt gedaan.

Ligging, parkeermogelijkheid bij hotel.

Wegens druk verkeer onderweg na 23u aangekomen maar hotel...

Kleine kamers en mini badkamer maar alles wat je nodig hebt op doorreis voor 1 nacht

Wegens druk verkeer onderweg na 23u aangekomen maar hotel had me netjes gebeld en alles was klaargelegd zodat ik toch snel op de kamer kon bij aankomst.

Perfect en dicht om mijn job in Dudelange uit te voeren
    • Studio

De suite voldoet, jammer dat de prijzen nogal marktgevoelig zijn, week na week worden andere tarieven aangerekend. Personeel zeer vriendelijk, ontbijt voldoet voldoende, restaurant o.k., mooie whisky keuze

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Hotel is redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel niet altijd vriendelijk, soms was de kamer in de middag nog niet schoon. Kamer erg klein, zonder comfort (bijv. maar 1 stoel). Badkamer piepklein. Hotel duidelijk niet ingericht voor een langer verblijf.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima hotel voor een korte stop.

Oververhitte kamer, afwezigheid van ventilatie dus amper geslapen. Met open raam werden we vanaf de straat aangesproken - geen goede ervaring die door het personeel niet serieus werd genomen.

Prima hotel voor een korte stop. Schoon, goedkoop. Genoeg te eten en drinken op loopafstand.

Ideaal voor een tussenstop.

De badkamer is te klein. De deur van de douche sluit een deel van de douche af. Als ik op de WC zat klemde mijn knie tegen het verwarmingselement (en ik ben geen 2m groot).

Het personeel was zeer hulpvaardig en klaar om op elke vraag te antwoorden.

Goede bedden.

kleine badkamer

Goede bedden. Wel warm op de kamer. Zoals al eerder genoemd: de badkamer is heel erg klein. De klapdeur voor de douche houdt niet al het water tegen zodat het over de douchebak heen stroomt de badkamer in. Personeel vriendelijk. Naast hotel grote supermarkt, ideaal om wat te eten/drinken te kopen voor op de kamer. Prima voor doorreis/kort verblijf.

geen ontbijt genomen.

geen ontbijt genomen. ontbijt kan voordeliger in de nabije buurt. voor de rest uitstekend hotel prijs/kwaliteit en heel goed gelegen, in het centrum en toch heel rustig.

Ondanks het douche ongemak, een zeer pleizierig verblijf.

Douche viel tegen. Water loopt uit de douchebak de doucheruimte in. Hierdoor sta je in het douchewater.

Bijzonder goed ontbijt. Kamer netjes en schoon. Zeer goed te bereiken. Goede eigen parkeergelegenheid.

Goed hotel. Goede service
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeerterrein was vol. Met moeite aan de zijkant van het hotel heb ik kunnen parkeren.

Goed ontbijt. Kleine kamers, maar wel van alle gemakken voorzien. Goede douche.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Zeker een aanrader.

Kamers zijn vrij klein.

Zeer centraal gelegen vlakbij het cultureel centrum en toch zeer rustig !! Ideaal voor concerten, optredens, etc . Ook vlakbij grote supermarkt .

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

VRIENDELIJK PERSONEEL

KAMER IS AAN DE KLEINE KANT VOORAL DE BADKAMER IS HEEL ERG KLEIN ER IS GEEN ROOSTER WAT JE OPEN KAN ZETTEN VOOR VENTILATIE JE RAAM KAN OPEN EN IS DAN EEN SOORT VAN BEVEILIGD MET EEN KETTINKJE WAT WIJ NIET VEILIG VONDEN WE HADDEN EEN KAMER OP DE BG, DUS MET HET RAAM DICHT MOETEN SLAPEN JAMMERGENOEG

VRIENDELIJK PERSONEEL

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima stopover, niet duur

Restaurant was gesloten. Vervelend als je 's avonds aankomt, niet heel veel keuze in Dudelange

Kamer was comfortabel, prima. Ontbijt in orde. Lokatie prima als stop onderweg naar het zuiden.

Vernieuwde kamers, goed bed (beetje smal), grote TV, ontbijt...

Nog steeds zeer kleine kamer en badkamer, water loopt uit de douche in de badkamer, wifi werkte niet voor mijn PC, in vele gevallen is dit hotel vrij duur voor wat je krijgt

Vernieuwde kamers, goed bed (beetje smal), grote TV, ontbijt OK maar vrij duur

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Erg leuk weekend gehad

Parkeren was even lastig in eerste instantie. Bij het hotel was geen plek meer en de parkeerplaatsen waren erg druk. Het is gelukt en de volgende dag kon ik hem wel bij het hotel terecht.

De kamer was prima, het ontbijt was prima. Je kunt het ontbijt meenemen naar het terras, wat heerlijk is. Als je de weg naar beneden volgt ben je in een paar minuten in een straat met heel veel restaurants en ijssalons, erg leuk en praktisch! Ook loop je vandaar ook zo naar het meer, kortom prima locatie.

De luxe van een hotel, met extra gemak (koelkast) van een b&b.

De man van het inchecken vond ik onvriendelijk, en vond ik uit de hoogte doen.

Ze noemen zichzelf een b&b, maar eigenlijk was het gewoon een fijne hotelkamer, met koelkast.

Zeer nette kamer met keurige badkamer. Het hotel ziet er netjes uit. Vriendelijk personeel. Helaas was restaurant wegens verbouwing gesloten. Als we weer op doorreis zijn komen we zeker nog een keer terug.

Al bij al goede keuze voor één nacht, dicht bij het centrum.

Restaurant die gesloten was en ik dat pas daags voor ons vertrek bemerkte onderaan de boeking en de open douche in de badkamer waardoor men toch een beetje met handdoek werk had om toch nog iets droog te hebben in badkamer.

Vriendelijke man bij het onthaal, stelde voor ons een andere kamer te geven op de gelijkvloers toen hij zag dat mijn niet te best te been was en er geen lift is. Er was ook een aangenaam terras waar we 's avonds voor slapen gaan toch nog gebruik van konden maken met een gevraagd drankje ondanks dat restaurant wegens werken gesloten was.

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Harde bedden, weg die langs de kamers liep en overlast veroorzaakte. Super kleine badkamer, water op de grond uit de douche.

De kamergrootte. Ontbijt was oké.

Goede uitvalsbasis voor een enkele overnachting op doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en de badkamer zijn heel erg krap bemeten; het bed past er nauwelijks in. Er is nauwelijks ruimte voor koffers. De foto's bij Booking.com geven een verkeerde voorstelling van de werkelijkheid. Tijdens het douchen (vanzelfsprekend met het douchescherm dicht), wordt de vloer van de badkamer erg nat. Voor alleen een enkele overnachting is het prima te doen; maar dan is ook alles gezegd.

Goede uitvalsbasis voor een enkele overnachting op doorreis. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was precies goed. Er is een uitstekend Italiaans restaurant op loopafstand: "Antica Bari", 28, Rue de la Fontaine (zo mogelijk vooraf even reserveren; is populair restaurant en daardoor druk).

Overnachtingsadres

Hotel ligt aan een drukke weg. Kamer temperatuur was hoog

Prima bedden, ontbijt was goed en keuken restaurant is van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Goed, comfortabel en super schoon hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is voor twee mensen met een rolstoel niet erg groot, maar dat had men mij van tevoren ook verteld. Het is wel een prachtig luxe kamer en echt fantastisch rolstoeltoegankelijke badkamer. Echt een plaatje. Ik heb het hotel nadien geschreven met een vraag aangaande de voorzieningen in de badkamer waar ik de merknaam van wilde, en daar heeft men nog steeds niet op gereageerd. Dat vind ik een gemiste kans van het hotel.

De prachtig ingerichte kamer en vooral rolstoeltoegankelijke badkamer! Echt top

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Een geweldige locatie, ca 6km van de snelweg, als tussenstop voor de vakantiebestemming.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloer in het douchegedeelte was te glad, voor oudere mensen te gevaarlijk.

De bedden waren voortreffelijk, we hebben heerlijk geslapen. Het was een geluk dat de ramen open konden want het was erg warm die dag.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Leuk zwembadje, maar ik boek volgende keer iets anders

Ik had de laatste kamer. Kamer stonk erg naar rook en geen airco. En ik ben echt niet flauw maar dit was té. De spray van de receptie mocht niet baten. Wc spoelde niet meer door, geen water..

parkeren op terrein. En zwembadje

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima hotel.

Weinig personeel. Bij aankomst was niemand aanwezig bij receptie. Had het idee dat die persoon alles alleen moest doen.

Ontbijt is prima, kamer wat aan de kleine kant maar voor 1 nacht prima. Was netjes en schoon.

hotel in een wandelomgeving, in een leuke stad.

een hotel dicht bij centrum van een mooie stad. veel wandelgelegenheid. ontbijt viel wat tegen voor € 12.00. was lekker, maar niet zoveel keuze. prima voor een weekend.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Heerlijk uitgebreid ontbijt en een zeer mooie wijde omgeving.

Geen airco, in geen enkele kamer was een tegenvaller, ik had het niet gemerkt bij de boeking. Het hotel is gelegen vlak aan het treinspoor en aan die kant is het ook namiddagzon. Slapen met de ramen open was noodzakelijk en ik had last van de lawaai én en van de warmte. Mijn avondmaal was ook niet om aan te bevelen, te hard gekookte vis en rijs. Gelukkig zijn er lekkere resto's innde buurt.

Heerlijk uitgebreid ontbijt en een zeer mooie wijde omgeving. Heel dicht bij het centrum en bij een bos! Een goede keuze voor minder warme periodes van het jaar.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Gezien het slechts voor één nachtje hoefde was dit echt wat we zochten en nog zullen gebruiken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebruik van de douche met te vlakke bodem en het water dat gemakkelijk in de rest van de badkamer stroomt.

De parking, zonder is soms een ramp... Het ontbijt was meer dan goed en voldoende.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Uitstekend ontbijtbuffet en erg vriendelijk personeel.

Het comfort van het bed viel een beetje tegen, net als de grootte van de badkamer.

Uitstekend ontbijtbuffet en erg vriendelijk personeel. Alles was zeer proper en verzorgd. Vlotte afhandeling.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

prima voor één nacht
    • Studio

veel geluid van autos en treinen, zelfs met de ramen dicht. De verlichting in de kamer is niet fijn en in het restaurant is nog erger. Geen goed sfeer.

Voor een overnacht onderweg naar Frankrijk , prima hotel. We hebben al eerder hier gelogeerd en nu zijn de kamers en badkamers zijn opgeknapt.

Het ontbijt was goed verzorgd en erg vers en gevarieerd

De badkamer is iets aan de kleine kant en de enigszins "geïmproviseerde" vouwbare douchewand is niet erg praktisch aangezien deze het water uit de douche niet tegenhoudt. We hadden na elke douchebeurt de badkamervloer helemaal nat

Het ontbijt was goed verzorgd en erg vers en gevarieerd

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Goede locatie, op loopafstand van het centrum.

Geluidsoverlast van verkeer en treinen aan de achterkant van hotel. Even kamernummers. Vraag om een kamer aan de voorkant van het hotel. Oneven kamernummers

Goede locatie, op loopafstand van het centrum. Ontbijt is mogelijk ook direct om de hoek in een prima broodjeszaak.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

goed voor een korte tussenstop

prima dat ze de keuken voor ons open wilden houden na onze late aankomst, de keuze en de kwaliteit hielden daardoor niet over.

de kamers zijn klein maar goed en dat was te verwachten, een sluitende douche deur zou welkom zijn. ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Voor ons doel was het goed.

Wij hadden een kamer aan de achterkant, waar een weg en spoorlijn langsloopt. Het was erg lawaaiig. Deze kamer willen we niet meer hebben. Het diner viel ons ook wat tegen. We hebben de 2 e avond er niet meer gegeten.

Goede bedden. Fijn douche. Het is een hotel geschikt voor rustzoekende mensen, zakenlieden enz. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

aangenaam verblijf

kleine kamer en badkamer

zeer verzorgd ontbijt, nabij centrum Dudelange en grootwarenhuis, gratis parking voor de deur, goed vertrekpunt voor aangeduide wandelingen

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima hotel voor onze tussenstop in Luxemburg op weg naar nederland na onze vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de kamer langs de drukke weg was. je moest het raam iets open laten om aan frisse lucht te komen. De kamer werd anders veel te warm. ( echt heet)

Het ontbijt en dineer waren prima.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Goed hotel en prima kamers, daar mankeert het niet aan.

Midden in Dudelange en veel verkeer langs het hotel. Hierdoor slecht geslapen. Ook treinverkeer. Bij boeken rekening mee houden en vragen naar rustige kamer.

Goed hotel en prima kamers, daar mankeert het niet aan.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Mooie, rustige locatie maar minder geschikt voor mindervaliden voor wie een lift noodzakelijk is.
    • Luxe Suite

Dat het restaurant in het weekend gesloten is en dat de minibar defect was en dat er geen lift aanwezig is.

We hadden een ruime suite met grote badkamer waar je alles kwijt kon

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Prima hotel, leuk centrum

Ontbijt rommelig, receptionist(e) ook verantwoordelijk voor aanvullen producten en afruimen, loopt niet helemaal goed. Douchen blijft waterballet ondanks plaatsing van douchedeur.

Hotel eerder bezocht, thans als tussenstop terug van vakantie. Zeer charmant, kamers piepklein maar schoon, rustig gelegen in woonwijk. Nederlandse tv zenders en Wifi dik in orde. Receptiepersoneel spreekt voldoende Engels. Parkeergelegenheid in orde. Centrum van Dudelange klein maar gezellig.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

zeer aan te bevelen

De ventilatie in de badkamer. Het was daar erg warm en benauwd.

Prima bedden, kamer en badkamer schoon. Vriendelijk personeel, uitgebreid en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Fijn hotel, ook voor een langer verblijf
    • Studio

Er is geen airco op de kamer, en geen lift (dat wisten we van tevoren).

Heel vriendelijk personeel, dat (in elk geval) Engels, Frans en Duits spreekt. Een uitgebreid ontbijtbuffet. Een ruime kamer met vier goede bedden/bedbank en een kitchenette. Grote supermarkt vrijwel tegenover het hotel. Veel informatie over activiteiten in de omgeving.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Het was goed. Ontbijt super maar ook pittige prijs!! 11,50.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is in dit 3 jaar oude hotel GEEN lift. Als je naar boven moet dan kun je alleen via trap. Voor ouderen niet te doen. Zeker niet met reuma e.d. Dit begrijp ik echt niet. 2 etages en geen lift!

Het was heel nieuw, schoon. alles aanwezig. maar badkamer piepklein. Je stoot je makkelijk. Ook de slaapkamer heel klein. Maar superschoon en mooi!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Een aanrader voor wie Luxemburgstad wil gaan verkennen maar er niet naartoe wil met de auto.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gang naar de kamers gaf een donkere indruk. Een verfje van een lichtere kleur zou al een hele verbetering zijn.

de kamers zijn heel net. De kamervloer is geen vasttapijt maar hout. ONTBIJT : voldoende keuze . Het personeel is heel behulpzaam. Voldoende parkeer gelegenheid bij het hotel. Goede ligging : op 5 min. lopen van de treinhalte en per trein slechts een halfuurtje van Luxemburgstad.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goed hotel voor overnachting op doorreis.
    • Studio

We hadden een kamer aan de achterkant aan een vrij drukke weg met spoorbaan. Hierdoor was er vrij veel lawaai. De kamer was nogal warm, maar raam open teveel geluid.

Diner en ontbijt waren erg uitgebreid. De kamer was erg schoon. Badkamer ook keurig. Bedden erg goed.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Ontbijt en vriendelijk welwillend personeel, dat ook engels...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1. kamers blijven erg warm, ondanks open raam. 2. paar uur ervoor gereserveerd, 2 aparte bedden gevraagd, toch 2-persoons. Was gelukkig wel snel hersteld.

Ontbijt en vriendelijk welwillend personeel, dat ook engels spreekt.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

kort om te overnachten wel goed maar dan wel aan de voorkant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt veel geld voor weinig keuze, en veel last gehad van lang racende auto,s aan de achterkant, slapen met raam open bijna niet te doen, en dat met dat warme weer wij gaan derhalve niet meer gebruik van maken.

omgeveing

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Het was goed als ik weer in de buurt moet overnachten kom ik weer, ook zal ik het vrienden aanraden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was jammer dat de bar 's avonds gesloten was.

Heerlijk ontbijt. Erg aardige receptioniste, we mochten wel in het restaurant aan een tafeltje een spelletje doen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Goed genoeg voor 1 overnachting. Niet voor vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche. Het water liep in het lagere gedeelte, zodat het daar spiegelglad werd. Gevaarlijke situatie.

Ontbijt was goed. Moest wel om aanvulling vragen

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Kamer zag er goed uit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg warm. Je moest wel met het raam open slapen. Echter, een doorgaande weg naast het hotel die erg lawaaierig was.

Kamer zag er goed uit. Gelegen in het centrum, vlakbij snelweg.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Goede plaats om tijdens doorreis te overnachten.

Ontbijt vond ik veel te duur 11,50 p.p. Voor afbakbroodjes ,bakjes joghurt , cappuccino niet te drinken, We hadden twee kamers geboekt en 1 kamer rook erg muf.

Het diner was lekker en goede prijsverhouding . Was ivm met doorreis een hele goede overnachtingsplaats . Zo weer op snelweg . Goede verbinding WIFI en parkeerplaats voor deur hotel.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Prima, maar te duur
    • Luxe Suite

Alhoewel de kamer schoon, netjes en goed afgewerkt was, was het een teleurstellende ervaring omdat het in een naargeestig gebouw zonder lift of charme.was. De prijs was daardoor in verhouding te hoog.

Als tussenstop prima hotel

Beetje krap

De grote tafel onder het raam

in alle opzichten uitstekend hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

in alle opzichten uitstekend hotel. Jammer dat zaterdag en zondag restaurant gesloten is...

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Plezierig en gezellig.

Vriendelijk 3n behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt. Upgrade kamer!

Goed voor 1 nacht

Badkamer

Ontbijt goed

Prima locatie voor overnachting op doorreis.

Het is binnen (kamer) vrij warm zeker als het buiten ook warm is kan dit oncomfortabel worden.

Goed en uitgebreid ontbijt.

wij komen niet retour
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ruimte in kamer en zeer kleine badkamerwi

De rust
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het restaurant in het weekend niet open is!

De rust

Douche

Douche

uitgebreid ontbijt aanwezig

Ideaal voor op doorreis naar Frankrijk. Propere accomodatie tegen zeer correcte prijs.

Nieuwe inrichting, hygiënisch, prijs

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn niet groot, maar wel prima verder

Schoon, compleet, goed restaurant, aardige mensen

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prettig en confortabel verblijf, goed restaurant.

(Geen dingen die tegenvielen)

Uitstekende kamer met ruime badkamer.

Goed.

In de kamer hing deze keer een sterke sigarettengeur. Had beter gereinigd moeten zijn.

Ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Zeer uitgebreid ontbijt.

Badkamer is een beetje krap.

Zeer uitgebreid ontbijt. Het personeel is zeer vriendelijk. Lekker gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Haren in de douche

Ontbijt was uitstekend.

Kamer aan de kleine kant.

Ontbijt was uitstekend.Hotel een beetje afgelegen.

Zeer kleine kamers

Zeer kleine kamers

Wat kleine kamers en kleine badkamer met onhandig douche deurtje waardoor er water onderdoor lekte.

Goeie bedden, lekker en uitgebreid ontbijt.

Ok

Ja