Beoordelingen over Gourmet & Relax Hotel De La Sure 4-sterren

Rue du Pont 1, 9650 Esch-sur-Sûre, Luxemburg

#2 van de 3 hotels in Esch-sur-Sûre

Kamers erg gehorig, kon de buren bijna letterlijk verstaan.

Kamers erg gehorig, kon de buren bijna letterlijk verstaan. Hotel is een doolhof van gangetjes en trappen. Hooguit 3 sterren waard. Welness faciliteiten zorgen hier waarschijnlijk voor 4e ster.

• Tweepersoonskamer met Hamam

dat We kort zijn gebleven!

Prima hotel op prachtige locatie. Goede parkeerfaciliteiten voor de motoren. Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers, eten in restaurant was zeer goed.

De locatie was leuk
    • Tweepersoonskamer met Hamam

Het eigenaars echtpaar was ronduit onbeschoft naar haar personeel waar gasten bij waren en tevens onvriendelijk naar gasten!! Ga hier nooit meer naar toe !!

De locatie was leuk

Heerlijke Spa na mooie wandeling, mooi en rustig dorp. Heerlijk verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Whirlpool

Heerlijke Spa, prima ontbijt en restaurant, mooi dakterras uit de wind in de zon dus al snel aangenaam en aardige mensen. Mooie omgeving en dorp, ondanks de schijnbare hectiek heel erg rustig😊

we hebben ons super geamuseerd, zeer uitgebreide menu kaart en heel lekker

eventueel spek bij ontbijt ,en vermelding dat de kamer dat je neemt wel buiten het hotel ligt zeker naar rolstoelpatienten maar was in orde

heel goede ontvangst, alles oke

Het verblijf was goed,ook de bedden prima,niet geschikt voor mensen slecht ter been!

Gratis fles water op de kamer was aangenaam geweest! Steile trap naar boven,geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn! De 4,5€ die op de rekening stond voor het mini- wandelkaartje! Was ons vooraf niet medegedeeld dat dit te betalen viel,bij de vvv krijg je deze folders gratis!

Ontbijt was goed, kamervoorzieningen ok,restaurant...super lekker!

Helaas,in dependance geplaatst. Hellende weg en treedjes bij de voordeur. Hotel heeft een lift.

bij entree trappen, dat was te zien op de foto . In het hotel overal trapjes. Naar het restaurant, en dan weer naar 't ontbijt . Op de site stond lift vermeld, Weinig parkeergelegenheid

een aanrader zonder voorbehoud!

Door de ligging van het hotel is het vechten om een parkeerplaats, maar het management doet er alles aan om ook dit onder de knie te krijgen. Bovendien is het geen straf om een stukje door dit mooie dorpje te lopen.

Er is goed geïnvesteerd in het hotel en dat maakt het verblijf super! Je merkt dat het management de lat hoog heeft gelegd, zonder dat het personeel gefrustreerd rondloopt! We waren er (helaas) maar 3 dagen, maar voelden ons Gast met een hoofdletter!!

kamer netjes en met alles erop en eraan.

Het was een dependance met veel trappen, voor een hartpatiënt minder fijn. Hadden we graag van tevoren geweten. Geen vriendelijke begroeting bij aankomst, erg stug. Later werd dat gelukkig beter.

kamer netjes en met alles erop en eraan. Fijn ontbijtbuffet! Geweldige kok!

Heerlijk hotel prachtige natuur.

De kamer was geweldig het ontbijt was lekker. Kamers met lift bereikbaar. Heel goed restaurant en de zon scheen en dus kon ik genieten van het heerlijk terras. Nederlands gesproken was ook een pluspunt.

fantastisch
    • Tweepersoonskamer met Hamam

Afrekening, er werd 2x ontbijt aangetekend (+50€) terwijl we niet ontbeten hadden. Werd wel onmiddellijk rechtgezet! Er werd niet van tevoren gemeld dat de chocolade, de dranken en de wijn apart afgerekend worden. Vriendelijkheid kon beter, het gevoel was dat men alleen vriendelijk kon zijn indien ze iets extra konden verdienen.

Comfort en Hygiene, ook was een stoombad in de douche aanwezig, alles werkte. Ijskast gevuld met chocolade, dranken en er was wijn voorhanden met 2 glazen.

Een grote teleurstelling

1. Comfortkamer was een donkere, sombere en oubollig ingerichte zolderkamer (geen 4 sterren) 2. De lunch was matig (oud stokbrood) en het ontbijt schraal 3. We gingen teleurgesteld al na 1 dag weg en de eigenaar kon of wilde dat niet begrijpen, deed niets om onze ontevredenheid op te lossen en bazelde alleen maar over booking.com annuleringsregel (sloeg werkelijk nergens op )

Er is niets te noemen

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Om nog eens te doen.

Geen opmerkingen.

De diners waren buitengewoon! Voor het overige zijn wij zeer tevreden. Mooie omgeving. Iedereen was kennelijk in topvorm toe wij er 3 dagen verbleven.

Zeer goede wandelomgeving met mooie uitzichten.

Het hotel heeft verschillende kamers maar niet in hetzelfde gebouw !!!!!! Wij lagen op 100m afstand van het hotel in een gerenoveerde ruimte weliswaar maar te klein voor een 4-sterrenhotel !! Ook de priveparking was op 100m afstand aan de andere kant. In- en uitladen in een eenrichtingsstraat was niet gemakkelijk. Het omgebouwde huis/gebouw was zeer klein van ingang en de trap was steil en oncomfortabel. De kamer was klein maar proper. Het uitzicht was niet naar de sûre maar naar achterliggende huizen. Prijzen vielen ook tegen. Je kan beter naar restaurant Bissen gaan op 3km afstand waar je meer en lekker eten krijgt. Het ontbijt in het hotel was matig. Versheid van de kaaspotjes was 1 dag over tijd !!

De omgeving die we gezien hadden. De prive garage waar we de fietsen konden in wegbergen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Gewoon
    • Deluxe Suite

Ontbijt gewoon. Twee matrassen naast elkaar voor kingsize bed niet confortable. In suite geen koffie zet aanwezig.. Ontbijt ondermaats alles in bulk, slecht koffie. Moeilijk bereikbaar met auto..

Plezierig en aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met Whirlpool

De kamer was prima. Schoon en netjes. Personeel is erg vriendelijk en spreekt NL of doet in ieder geval voldoende hun best hiertoe. De kwaliteit-prijsverhouding, van de kamer met ontbijt staan niet geheel in verhouding met elkaar. Daarvoor is de prijs best behoorlijk hoog. Het eten is van prima kwaliteit in het hotel-restaurant maar ook behoorlijk aan de prijs. Omgeving is sprookjesachtig. Er is een sauna bij het hotel maar dat staat niet in vergelijking met de sauna zoals wij die in NL kennen. Klein en weinig keuze uit faciliteiten.

Teleurstellend

Het geheel was ontzettend rommelig. Overal, overal, het voelde verstikkend.Het ontbijt was goed maar je moest het zoeken op verschillende plaatsen en overal rommel. Er was dan nog valentijn versiering ,oud en tommelig.

Het bar personeel was heel attent en vriendelijk.

Verrassend en leuk verblijf

Ondanks het gratis parkeren in Esch-sur-Sure, zijn de parkeerplaatsen een eindje lopen van het hotel. Daarnaast was de kamer die ik had geboekt vrij gehorig.

Het hotel ligt midden in het dorp Esch-sur-Sure en kent uitgebreide faciliteiten. Zo is er een restaurant, welke lokale en internationale gerechten serveert. Hotelgasten kunnen gratis gebruik maken van de uitgebreide en goede sauna faciliteiten. Het hotel heeft de kamers door diverse huizen in het dorp verspreid en de faciliteiten zijn op loopafstand te bereiken. Daarnaast liggen alle toeristische attracties ook op loopafstand.

was blij dat ik na twee dagen weg was

parkeerplaats veel te ver van hotel verblijf lag 100 m van hotel zodat je in de regen naar het hotel moest voor het ontbijt sleutel dient om stroom te hebben op de kamer opstap naar de voordeur is zeer kort en hoog één deur van de kleerkast ging verkeer open 1x gegeten in hotel, niet te eten van het zout

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Super prijs kwaliteit

's ochtends iets te veel lawaai van de andere kamers, maar dat is normaal in een oud gebouw (isolatie)

Wij zijn zeer laat toegekomen en de eigenares wachte ons beneden aan de straat op, gewoon super vriendelijk van haar. Zeer propere kamer spijtig dat het bubbelbad niet werkte, zeker om terug te gaan

Het eten in het restaurant was heel lekker.

het personeel was niet echt vriendlijk

Het eten in het restaurant was heel lekker. Nog thans wisten wij niet wat wij aten. Op vraag van de ober krijgen wij ook geen antwoord. Spijtig! De kamer was piepklein. De tweede persoon geraakt niet in het bed, alleen kruipend. De gangen waren niet goed verlicht, dat was ook in het restaurant. Alles bij elkaar was het een duur verblijf. Nooit niet meer.

Prachtige lokatie, zeer proper en lekkere keuken.
    • Tweepersoonskamer met Hamam

Kamer was niet in het hotel en was beneden de verwachtingen (kamer leek als bunker, weinig licht, weinig comfort). Hotelmanagement was niet heel vriendelijk, we voelden er ons helemaal niet heel welkom... Alles moest snel gaan, dit gaf ons geen tijd om te genieten. We kwamen er om te ontspannen maar dit is helaas daar niet gelukt... Jammer...

Prachtige lokatie, zeer proper en lekkere keuken. Onthaal was ook goed.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

genoeg vermeldt, en ook de omgeving geweldig voor herhaling vatbaar.

zie hier boven, een eigen controle had dit kunnen voorkomen.

tot onze verrassing bleek de kamer een heel huisje te zijn, zou prima kunnen zij maar voor twee personen wel erg groot, in de geheel vernieuwde badkamer was iets niet goed met de water toevoer, geen water uit de kraan, en ook de lampen brandde niet allemaal even als de tv en de radio hadden een mankement, echter na de check is een andere kamer ons aan bevolen deze was fantastisch geheel in orde met geweldige bedden echt niets op aan te merken en wel gemeende verontschuldiging van de eigenaars.dus hebben wij genoten en komen vast nog eens terug!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

We mochten twee nachten verblijven in de “Fly me to the...

We mochten twee nachten verblijven in de “Fly me to the Moon” kamer. Een vorstelijke kamer, dubbel en dwars het geld waard. Een romantische kamer met zwevend bed, stoom douche, Jacuzzi, maar ook voorzien van een kleine keuken en dus van alle gemakken voorzien. We hebben bovendien tweemaal heerlijk gegeten in het aangelegen restaurant. Volledig relaxed moesten we helaas weer naar huis. Verder is het gelegen in een erg mooi gebied. “In Other Words...” een erg fijn hotel. Een aanrader.

knap ingerichte kamer in dependance, maar zeer gehorig tov...

afstandelijke norse ontvangst, geen bevoegd persoon beschikbaar of bereikbaar bij uitchecken om 08.00, slordige afhandeling van de rekening

knap ingerichte kamer in dependance, maar zeer gehorig tov buren

Prijs/kwaliteit scoort dit hotel slecht

De gastvrijheid kon beter, niet zo'n vriendelijke ontvangst gekregen. Kamer was redelijk hoog gelegen (tegen de zolder) te bereiken door een wirwar van gangen en slecht verlichte trappen. Lampje was stuk in de badkamer en te kleine kamer.

Het avondeten was niet slecht, mooi restaurant, gezellig om te tafelen. Klein gezellig dorpje.

Leuke plek om het weekend door te brengen.
    • Tweepersoonskamer met Hamam

Kosten massage in Spa erg prijzig.

Leuke locatie, klein plaatsje. Grappig hotel en bijzondere hotelkamer (kamer 2, dans&muziek). Alle benodigdheden in het hotel: bar, spa/sauna, boeken, spelletjes, ontbijt, diner. Gemoedelijk.

Het eten in het restaurant van het hotel was boven...

De kamer was gedateerd en enigszins gehorig, maar wel met een goed bed en het was goed schoon.

Het eten in het restaurant van het hotel was boven verwachting goed.

Mooie locactie ,ideal voor fiets-en of wandeltochten.

Afrekening ! Menu van 4 personen was op onze kamer gezet,samen met de drank ! Zonder te controleren hadden wij 150 euro teveel betaald. Voor de rest was alles prima in orde !

ontbyt prima ! garage !

Goed voor een doorreis hotel.

Jammer van de te kleine kamer.Alles was wel netjes, maar het was hun kleinste kamer dat we kregen. Het waren betere kamers aanwezig. Tip: best melden dat er gereserveerd moet worden als je er een avondmaal daar wil nemen.

Het personeel was vriendelijk. Het eten was lekker.

Oud maar leuk, net en zeker gezellig hotel.

Geen roerei en spek bij ontbijt, voor de rest wel alles aanwezig. Bijna geen parking vlak bij hotel.

Kamers (in hoofdgebouw) geweldig. Ontbijt was uitgebreid met lekkere broodjes en koffiekeuze. Speciale inrichting en zeer mooi wellness !

Prima voor een motorvakantie.

Er zijn kerkklokken die vaak af gaan. Oordoppen 's nachts zijn niet verkeerd. Een paraplu om van de hotel kamer naar de eetgelegenheden te komen is ook handig. Niet alles bevindt zich in het hetzelfde complex.

Spa faciliteiten zijn enorm! 3 etages met allerlei zaken die de mens verzorgen. Het eten was geweldig! Er is een aparte afgesloten garage voor motoren. Half pension betekent 4 gangen per maaltijd. Het ontbijt is prima en uitgebreid. Bedden waren min of meer te scheiden van elkaar. Douche was prima. Kamer was niet zeer groot, maar voldoende. TV aanwezig, internet ook, maar niet echt stabiel.

Keuken restaurant is formidabel.

Eerste nacht moest ik onverhoopt in kamer tegenover hotel overnachten ivm overmacht van hotelgast. Dit kreeg ik tijdens inchecken te horen, en was meer een mededeling dan een voorstel. Deze kamer was echt dik onder de maat, bijna deprimerend. De 3 opvolgende nachten kwam ik wel in juiste en afgesproken kamer in hotel terecht, deze was uitmuntend en extra voorzien van stoomcabine als bonus voor de 1e nacht! In begin vond ik personeel wat 'stug' overkomen, wat gelaten, niet echt warm en hartelijk. Kreeg niet de indruk dat ze blij waren een nieuwe gast te ontvangen, althans zo kwamen ze niet over. Maar misschien zijn Luxemburgers meer zo ingesteld, was mijn 1e bezoek in L.burg nl. Gedurende mijn verblijf raakte men wat 'opener', wat 'losser'.. Ze mochten wel wat meer hartelijkheid uitstralen, ook al zou dat alleen maar om de rol zijn die je als Horeca medewerker dient te vervullen..

Keuken restaurant is formidabel. Het getapte biertje uitmuntend, zo lekker op terras. Kamers zijn leuk, origineel en schoon ingericht. Ontbijt is uitgebreid en van erg goede kwaliteit. Gratis Wellness is adembenemend mooi, nieuw en superschoon; heerlijk ontspannen bij bijv. regenachtig weer!

Een actieve vakantie met een hoog gehalte aan zen!

Heerlijke sauna, in de kamerprijs inbegrepen. Verzorgd met gedroogde vruchten, vers fruit en lekkere thee. Na het wandelen, elke dag van genoten. Een hotel dat kiest voor ecologie.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Locatie is mooi en rustig.

Kamers oudbollig, overall vast tapijt, wifi slecht (althans voor zakenreis) personeel Luxemburgs, zoals de Zwitsers maar erger. Geen passie. Nochthans toplocatie en streek. Bedden versleten. Geen aanrader. Doen geen moeite, geen 4 sterren, die hebben ze enkel omwille van de Spa welke ik niet kan beoordelen. Personeel niet vriendelijk.

Locatie is mooi en rustig. Hotel is geen aanrader.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Mwah....

Eigenaar te Popi Jopie in plaats van correct. We konden niet buiten eten maar de charmes van 4 dames kon hij niet tegenop, die mochten dat wel.... De mini-bar is ook een verhaal apart. Het hotel wil zich onderscheiden door "groen" te zijn, vinden we een prima streven echter, een koelkast over de sleutel schakelaar zetten die alle verlichting​ in de kamer uitschakelt als je de kamer verlaat is niet handig, dan staat de koelkast alleen aan als je in de kamer bent... De rekening betalen ging ook wat apart: mijn creditcard werd uit mijn hand getrokken, ondertussen ging hij even praten met iemand van het personeel en de rekening kreeg ik niet te zien... Uiteraard wel toen ik de pincode niet intoetste. Wat ook niet geweldig is, dat ie de ligging. Parkeren is daar een crime en het ligt bovenop een heuvel waar misschien 5 parkeerplaatsen zijn. Als ik de ruim €70 pppn had moeten betalen had ik me zeker bekocht gevoeld want de kwaliteit en afwerking van de kamers zijn niet echt modern. Het eten was overigens van prima kwaliteit, mag ook gezegd worden maar niet afdoende om er een geweldig verblijf van te maken.

Goed restaurant en dito ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Voor deze prijs verwacht je beter

Niet rechtop kunnen staan bij het toilet, je kont niet kunnen keren in de douche, kamer is niet donker te krijgen omdat er flinterdunne gordijntjes hangen en er 's avonds om 22:00u een schijnwerper recht het raam in schijnt (ligging naast de kasteelruïne). Handdoek met vlekken (1 was wel schoon) en lakens met gaten erin. Personeel is aan de norse kant. Voor mensen die slechter ter been zijn, geen aanrader ivm het doolhof aan smalle gangetjes en trappen om bij de kamer te komen. Auto kan je overigens alleen aan de rand van het dorp parkeren, dus pittig klimmetje naar de ingang van het hotel.

Ontbijt is prima met voldoende keuze, lekker brood en zelf te persen sinaasappels.

• Tweepersoonskamer met Whirlpool

Jammer dat er naast de Jacuzzi geen vaste douche was

Schitterende locatie, veeltalig personeel met humor, goed eten = een uitstekende plek om te kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

OP de kamer na een plezierig verblijf. Kamer in dependance (wel op loopafstand van het hotel zelf.

Kamer erg basic. Geen goede prijs/kwaliteitsverhouding

Gastvrij. Behulpzaam personeel. Mogelijkheid om buiten op het terras te eten. Prima kwaliteit eten.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Relaxen

De wellness die inbegrepen is in de prijs is er fantastisch! De reden waarom ik er terugkom... Heerlijk om na een dag werken even te kunnen ontspannen en dan lekker te kunnen eten want dat kunnen ze er ook goed, koken! :-)

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Vakantie-uitje

€10,00 euro toertistenbelasting en de dure kamers indien je over extra faciliteiten wilt beschikken. Geen resteaurant in de omgeving.

Uitzicht op de berg

Zonder het restaurant, zelfs geen 3-sterren waard

Voor een 4-sterren hotel vielen ons tegen: Kamer onder het dak, verschillende keren het hoofd gestoten, behalve 2 zeepdispenders, GEEN douchekap, balpen om verbruik minibar te noteren, papieren zakdoekjes. Ontbijt zonder personeel om wegwijs te maken of vuile tafels af te ruimen, GEEN gebakken ei en/of bacon, GEEN gerookte zalm of tarbot, koffie uit een automaat.

Het restaurant

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Eén nacht
    • Tweepersoonskamer met Whirlpool

De kamer bevond zich in een bijgebouw in een andere straat. De kamer was redelijk donker. Je kon licht binnenlaten maar niet zonder volledige inkijk te verschaffen in de kamer (glazen deur). De kamer keek uit op een lelijke binnenkoer. Het bed had een harde rand, zodat je er niet op kon zitten. Om naar de sauna te gaan, moest je je jas aandoen en naar het hoofdgebouw gaan. Er was helemaal geen wifi en ook mobiel internet was niet beschikbaar. Aangezien ik alleen was, vond ik dit niet leuk. Hoewel ik maar één nacht gebleven ben, moest ik voor de voorziene twee nachten betalen (geen restitutiemogelijkheid). De fruitsla bij het ontbijt was niet vers. Er was geen personeel bij het ontbijt en de ruimte waar het ontbijtbuffet stond, was slecht verlicht. De receptie was nogal rommelig en slecht verlicht.

De kamer was ruim. De sauna was heel mooi en aangenaam.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Mooie badkamer;

Geen Vlaamstalige zenders op tv; interieur is verouderd (zeker de vloerbekleding); niet veel licht op de kamer,

Mooie badkamer; wellness omgeving; vriendelijke ontvangst en heel sympathieke mensen. lekker diner;

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Zal zeker nog terug gaan maar ik zal eerst prijs vragen rechtstreeks bij het hotel
    • Tweepersoonskamer met Hamam

De weg aanduiding en de parking waren niet goed, ik heb drie keer moeten rondrijden om de receptie van het hotel te vinden - er was te weinig parking misschien door de werken in uitvoering aan de brug over de Sûre Prijzen vermeld op de kamer waren goedkoper als het aanbod ( goedkoopste bij Booking.com ) Goede begeleiding van de directie en het personeel. Door het feit dat ik problemen heb met mijn knie is er mij onmiddellijk een andere kamer aangeboden zodat ik vanaf de straat met de lift kon gaan

Wellness - zeer goede keuken - receptie rommelig

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

De douche kraan had geen thermostaat functie. Dus soms wisseling van watertemperatuur

Het ontbijt en diner waren prima. De kamer was netjes en schoon. De douche en bad ruimte waren keurig schoon

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

De sauna was fijn.
    • Tweepersoonskamer met Hamam

De wifi was afchuwelijk slecht. Niet eens mogelijk om een paar mails af te handelen zonder (echt gebeurd") 17x opnieuw in te moeten loggen in enkele minuten!!! Niet te doen! De zgn flatscreentv heeft een miniformaat en de ondertiteling is vanaf het bed niet leesbaar. Het door anderen zo bejubelde restaurant viel ons heel erg tegen. Wellicht hadden de overige recensies onze verwachtingen te hoog laten rijzen. Culinair was het zeker niet. Salade met ongeveer alle extra ingredienten die je kunt bedenken (zalm, spek, garnalen, noten etc etc) is niet culinair, maar gewoon veel te veel en niet gebalanceerd. De overige gerechten waren dat ook zeker niet. Voor een eetcafe of even een hapje eten wel OK, maar overige avonden in twee van de andere restaurants van het dorp hebben we aanzienlijk beter gegeten! Het personeel is op een enkele uitzondering na op z'n zachtst gezegd stug te noemen. Vooral de eigenaresse is niet servicegericht of vriendelijk. Opvallend bij het zeer uitgebreide ontbijt is dat er werkelijk de hele week dezelfde stukjes kaas en pate staan, die er na een week niet heel fris meer uitzagen.

De sauna was fijn. Wel vreemd dat die s avond niet vrij toegankelijk was, je wilt toch juist ná het wandelen nog relaxen? De kamer was ruim. Fris ingericht en de stoomcabine was lekker.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Helemaal top. Zeker een keer terug.

Ontbijt was lekker. Maar vooral het eten in het restaurant is een echte aanrader. Helemaal top. Kamer was goed. Heerlijk geslapen. En de faciliteiten zijn ook goed. Veel gelachen met de pingpong tafel.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Een zalig, ontspannend, heerlijk en lekker weekendje weg.

Onze kamer lag wat verder op maar misschien hadden we wel minder last van lawaai uit het hotel zelf, als dat er zou geweest zijn. Auto toch wat verder moeten zetten dan gedacht.

Zowel avondeten als ontbijt waren heerlijk. Ook de locaties van beiden waren gezellig. Het chocolade-kuipje met drank in bij de koffie was subliem en origineel. Vriendelijk en meertalig personeel.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Zeker een plek om terug te komen voor een paar dagen met een hondje.

Blauwe lamp nodig boven de ontbijtspullen tegen de vliegen. Altijd prettiger als koffie en thee geserveerd worden. Geen bediening.

Hotel met zeker veel opties; mooie ligging, moderne studio in dependence; goede keuken; zakelijke staf; prima avondeten - snelle service.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Absolute aanrader voor motorreizen

Prima restaurant, maar wel aan de prijs. Wat mij betreft mogen er wat meer eenvoudige en daarmee goedkopere gerechten/wijnen op de kaart.

Fijn personeel, prima ontbijt, flexibel en klantgericht.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Fijn verblijf in Luxemburg
    • Tweepersoonskamer met Hamam

Obers doen hun best maar kunnen eigenlijk geen andere taal dan frans

Kamers waren schoon en comfortabel. Hamam was heerlijk. Sauna complex bij het hotel een aanrader.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Wel een mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Hamam

Ontbijt, eten aan de dure kant

Mooie kamer niks daarover op te merken, ontbijt onder de maat en prijzen eten aan de hoge kant. Aangezien er verder niet veel is moet je bij een van de drie hotels eten en drinken. Wat ook zorgt voor hogere kosten.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Onze vakantie was perfeckt. en gaan zeker terug ,

Dat de bergen te hoog waren :>) Geen winkels en maar3 terasjes,

De sauna complex was grandioos. en omgeving heel rustgevend We waren er een week , en omdat het eten zo heerlijk was, zijn we ook nergens anders wezen eten, en ook niet te duur. KOK was erg goed dus komplimentjes

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

super rust,rust,zalig
    • Tweepersoonskamer met Hamam

het onthaal,en de begeleiding naar de kamer dit was een beetje te snel,de begleidster kan niet lachen.

alles was ok perfect ontbijt super goede bedden niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

4 prachtige dagen, mooie wandelingen in een heel mooie omgeving. Heel goede wellness.

De dikte van de muren van de slaapkamers (buurman die snurkte, arme vrouw!!!) en houten vloer (gekraak).

De vriendelijkheid, het ontbijt, de brasserie (restaurant) en natuurlijk de wellness.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Fijne afsluiting van onze vakantie!

Info WiFi is matig. Weinig/geen parkeerplek. Wij waren blij een plekje voor de deur te hebben gekregen!

Fijn hotel, aardig personeel. Blij dat we een kamer in het hoofdgebouw kregen!

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

De search was een hotel in esch sur alzette.

De search was een hotel in esch sur alzette. Nadat ik de boeking gedaan had zwag ik dat het. Hotel gelegen was in esch sur sure......... Ik heb het gevoel dat ik gerold ben door booking.com??????

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Prima hotel, 5-star wellness, prima keuken in prachtig klein middeleeuws stadje

Niet alle kamers zijn in het hotel zelf. Als je gebruik wilt maken van de wellness faciliteiten is het niet praktisch en handig om in de bijgebouwen een kamer te hebben. Check dit goed bij boeken om misverstanden te voorkomen.

Mooie kamer (met stoomcabine) 5-star wellness Prachtige ligging in klein middeleeuws dorpje Aparte garage voor fietsen

Het ontbijtbuffet was voldoende en lekker, maar niet overzichtelijk opgesteld.

Tof dakterras

Rustige Wellness met gratis versnaperingen

We verbleven niet in het hotel zelf

Rustige Wellness met gratis versnaperingen

Alkes was helemaal oke

Mooie locatie & prachtige kamers

Heel vriendelijk personeel!
    • Tweepersoonskamer met Hamam

Zaakvoerder is niet zo vriendelijk

Heel vriendelijk personeel! Verzorgd ontbijt, lekker avondmaal, uitgebreide keuze.

lekker ontbijt met verse producten

het onthaal (niet vriendelijk en niet behulpzaam), geen wifi op kamer

lekker ontbijt met verse producten

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Accommodatie meer dan voortreffelijk; jammer genoeg niet genoeg tijd om van alles te kunnen genieten.

prachtig

Het mailverkeer met het hotel

De nederlandse eigenaar en zijn equipe,op een schitterende locatie voor een all-in prachtig verblijf

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Uitgebreid, goed ontbijt

Ontvangst was koel, personeel gaf het gevoel je tegen hun zin verder te helpen

Uitgebreid, goed ontbijt

naar verwachting

zeer groot boekwerk als menu

goed ontbijtbuffet motor garage

Awesome
    • Deluxe Suite

Dat we niet altijd in de wellness konden zijn

Wellness

Locatie en faciliteiten

Locatie en faciliteiten

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Restaurant was erg goed, mooie locatie.

Ontbijt was matig.

Restaurant was erg goed, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

De sfeer en de ligging.

De sfeer en de ligging.

Ontbijt was perfect.

Ontbijt was perfect. Sauna is helemaal geweldig.