Beoordelingen over Hotel Restaurant Des Ardennes 3-sterren

33, Haaptstrooss, 9376 Hoscheid, Luxemburg

#1 van de 1 hotels in Hoscheid

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Erg fijn verblijf!

Super gastvrij ontvangen. Ideaal om gewoon Nederlands te kunnen spreken met hotelbaas en bazin. Goede service, voor de volgende dag werden onze koelelementen weer ingevroren! Erg lekker eten, zowel het ontbijt als het diner s'avonds! Heerlijke bedden! Kamer schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Komen zeker nog een keer terug.

Er viel ons eigenlijk niets tegen, goed eten en drinken goede kamer en vriendelijk personeel, dat het een stil dorpje was wisten we, maar in Luxemburg is zat te zien.

Het ontbijt was behoorlijk uitgebreid en voldoende, werd ook weer als er iets te kort was meteen bijgevuld. De kamers waren netjes en schoon.

het ontbijt was heerlijk en de mensen zeer vriendelijk.

Het enige minpuntje was de ruimte op het toilet. Daar was te weinig plaats.

het ontbijt was heerlijk en de mensen zeer vriendelijk. De kamer was heel netjes en schoon .

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Een goed en aangenaam verblijf gehad

Ontbijt was goed alles was aanwezig eten savonds in restaurant was lekker personeel en patron waren vriendelijk een aanrader prijs kwaliteit een aanrader

Als ik weer naar luxemburg zou gaan is het voor herhaling vatbaar

Het diner had iets beter gekund, eten was wel een 7 waard maar het vlees was iets te veel gegrild en doorgebakken, wel een goede portie en prijstechnisch niet te duur en goedkoop.

Een goed ontbijt en vrij nette kamers, wat mij opviel is heel hygienisch en schoon, goede bedden eigenlijk niks op aan te merken. Net hotel voor de prijs, zeer goed en vriendelijk personeel.

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar.

Persoonlijk zou ik als het hotel niet volgeboekt is altijd proberen een zo aantrekkelijk mogelijke kamer aan te bieden, maar dit is een opmerking en zeker geen klacht.

We hadden een prima kamer met een matig uitzicht. We keken uit over het platte dak van de eetzaal beneden ons, maar hadden daar geen problemen mee, omdat we overdag niet aanwezig waren. De kamer en badkamer waren brandschoon en keurig ingericht. Een heerlijk bed, een fantastisch ontbijt en een vriendelijke eigenaar en personeel. Wij vonden het top, zeker gezien de prijs. Wat ook erg leuk was is het feit dat er enorm veel foldermateriaal aanwezig was v.w.b. uitstapjes, wandelingen e.d. Hebben daar ook gebruik van gemaakt.

top !

gebrek aan airco , dus zet je het raam open met het warme weer en word je 's morgens wakker van de auto's die onder je raam doorscheuren.(tip: vraag een kamer aan de achterzijde) de vele vliegen in het restaurant.

het ontbijt was super. mogelijkheid tot bestellen van een lunchpakket. lekker eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Fantastisch!

Helaas wel weinig in het dorp zelf te doen.

De deluxe kamers waren erg fijn! Lekker bubbelbad en een stortdouche met rugmassage. Een fijne en rustige omgeving. Ontzettend mooie wandelroutes! Het personeel was zeer vriendelijk, ontbijt was goed!

Perfecte stopplaats op de Lee Trail, aanrader!

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Gezellig vertoeven in de bar. Heel lekker (en meer dan voldoende) gegeten in het restaurant. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Mogelijkheid tot zelf samenstellen van lunchpakket.

het was er erg warm maar dat was het overal, geen airco op de kamer, maar dat wisten we ook van te voren.

keurig hotel, voor ons was het een hotel op de doorreis. Aardige mensen

Gezien de warme periode was een plafondventilator wel een goede aanvulling geweest. Er is tijdens deze warmte wel een toreenventilator op de kamer geplaatst.

Vriendelijk personeel, schone kamers en vlotte bediening

Prima.

Helemaal verregent op de motor en druipend binnen gelopen. Ze zijn daar op voorbereid en er werd zelfs aangeboden om de natte spullen bij de kachel te hangen. 'S avonds in het restaurant lekker gegeten. De kamer was ruim met een ruime badkamer en douche. Groot bed en netjes onderhouden.

Voor kort verblijf prima.

Wij waren op doorreis. Voor 2 nachtjes prima. Erg vriendelijke eigenaars en personeel. Omgeving ook prachtig, maar buiten zitten was ivm het verkeer wat minder.

helemaal TOP

Geen idee eigenlijk

Met een woord "Geweldig hotel" super goed en gemotiveerd personeel. Ze doen er van alles aan om het naar je zin maken. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe. Personeel spreekt meerdere talen waaronder Nederlands!

Kamer 14 was erg goed bevallen: het bleek de meest luxe...

De kwaliteit van het avondeten was wat minder.

Kamer 14 was erg goed bevallen: het bleek de meest luxe kamer met een grote badkamer. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt prima!

Fijne overnachting en in de avond gezellig in de bar van het hotel vertoefd.

Niets. Geen lift, dat vinden wij prima

Mooie goed verzorgde kamers. Heel aardig en Nederlands sprekend personeel. Ons sprak de sfeer in het hotel erg aan. Heerlijk ontbijtbuffet.

Een aanrader

Iets waar zij niets aan kunnen doen, maar de verder gelegen kerk had zeker geen last van ochtendhumeur, de klokken waren vroeg van de partij

Vooral de vriendelijkheid en de service van de medewerkers. En de kennis van de vele talen

Top, zeker voor herhaling vatbaar, hoe eerder hoe liever, we hebben daar echt genoten.

Eerlijk gezegd, niks is tegengevallen, we hadden daar een prachtig verblijf

Gewoon goed. Prachtig familiehotel, zeer proper beter kon niet, zeer vriendelijke eigenaar, zijn personeel ook heel vriendelijk en bekwaam. Zeer goed ontbijt, je kon niks bedenken dat er niet was, gewoon top. Heel goed bed en mooie propere badkamer met alles erop en eraan. Ook kluisje op de kamer, enz....geen minpunten. We hebben daar meerdere dagen a la carte gegeten en nooit aardig gevaren, alles was steeds verzorgd en heel lekker en eerlijke porties. En een echt scherpe prijs, wij gaan zeker terug, een aanrader.

Fijn hotel met leuke bediening en goede keuken

Alles was naar wens. De standaardkamer is niet groot maar de indeling is zo dat alle ruimte goed benut is.

Goed ontbijt lekker en uitgebreid. Het diner is zeker aan te bevelen, grote porties en erg lekker + een fijne bediening !

Prijs was erg goed voor wat je krijgt.

De omgeving bied weinig mogelijkheden voor inkoop. Je moet met de auto weg voor een supermarkt of goedkope hap.

Prijs was erg goed voor wat je krijgt. Het ontbijt is netjes. Indien er iets niet is maken ze het voor je. Personeel is erg vriendelijk en kunnen meerdere talen spreken

super leuk dankzij het fijne hotel

niets. Echt genoten.

Goede kamers, super personeel dat zowel Nederlands, engels, duits als frans spreekt. Schone ruime badkamer, fijne douche. Perfecte ligging, goed uitgebreid ontbijt. Zeer tevreden! Twee zakjes haribo op bed als welkom, heel schattig. Meerdere malen gevraagd of alles in orde was.

Top hotel met top restaurant in mooie wandelomgeving voor goede prijs. Wat wenst een mens nog meer.

Wij hebben een comfort kamer gekregen en dit voor maar amper 70 euro, Er waren 4 slaapplaatsen maar hadden er maar 2 nodig, gezellig dubbelbed in supermooie kamers, aangenaam verrast, achter een iets mindere buitengevel, maar het is het binnenste dat telt. Het ontbijt is af, alles er op en eraan, uitgebreide keuze van dranken spijzen, eitjes, spek, fruitcocktail, 3 soorten Yoghurt, noem het op en het was aanwezig. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, ik raad dit hotel iedereen aan, heb er geen belangen in, het was gewoon dik in orde. Nederlandstalige uitbating. (Vlaams-Nederlands). Ligt in mooie wandelstreek. Veel kamers (21stuks). Restaurant met een uitgebreid menu tegen schappelijke prijzen.

Zeer goede bedden!

De tijd is een beetje stil blijven staan in dit hotel.

Zeer goede bedden! De omgeving is prachtig. Veel weidse uitzichten over het heuvel- c.q. bergachtige landschap.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Het was zeer schoon.

Het was zeer schoon. Het ontbijt was ook uitstekend. Personeel zeer vriendelijk. Als wij weer naar Luxemburg gaan komen wij zeker terug we bevelen het echt aan.

Eens maar nooit meer

Bij aankomst was de sleutel van onze kamer niet aanwezig, tevens was de schoonmaak nog niet klaar, terwijl we ruim na de vroegste incheck tijd aankwamen. Na 2 uur wachten was de sleutel nog niet gevonden. De volgende dag wilden we om 16u00 naar onze kamer, echter de schoonmaakster was nog niet klaar. Weer wachten. De volgende morgen stond de schoonmaakster om 8u30 naast ons bed. Ze was binnengekomen met de loper zonder te kloppen.

Goed diner

Moderne inrichting, verassend goede keuken, vriendelijke bediening.

Niets eigenlijk. De ligging is rustig al heb je natuurlijk van op het zonnige terras wel wat gratis animatie van de lokale activiteiten

Van buiten af zou je niet verwachten dat heel comfortabele moderne kamers zijn. De renovatie is gedaan met heel veel respect en behoud van de oorspronkelijke traditie. De kamers zijn maar enkele jaren oud en zeer goed onderhouden. Daniel onze aanwezige host, vertelde ons in zeer goed Nederlands alles wat we wilden weten en is super vriendelijk. Zeer goede keuken, goed ontbijt aan zeer gunstige prijzen. Ook de wijnen en de drankjes zijn zeer gunstig met een verassende variatie.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

We hebben een mooie vier daagse gehad in dit hotel en komen er zeker terug.

Geen opmerkingen

Wij vonden alles perfect; De vriendelijkheid van het personeel, alles was heel proper onderhouden. Op het ontbijt was niets aan te merken en producten voor het avondeten waren allemaal heel vers.

We verbleven in dit hotel terwijl we de Lee trektocht deden.

We verbleven in dit hotel terwijl we de Lee trektocht deden. Fijn dat we een bad kregen, zoals aangevraagd. Heerlijke antipasti-schotel en een lekker ontbijt! Vriendelijke personeel, verzorgde kamers. Goede prijs-kwaliteit!

Super ontspannend, lekker verblijf.

TV aanbod is beperkt

Centrale ligging in het zuiden van het huivelachtige deel van Luxemburg. Zeer lekker eten aan een democratische prijs. Reeds voor de 3de keer verbleven we hier en we voelen ons er helemaal thuis.

Fantastische locatie met start/eind punt van de Lee trail.

Viel niet tegen, maar slechts een opmerking, keuken ging pas om 18;00 open, dus 's middag geen mogelijkheid om iets te nuttigen, behalve iets te drinken.

Prima kamers, netjes en goede bedden. Ontbijt was veelzijdig en lekker. Personeel helemaal top. Aanrader is wanneer je de Lee trail gaat rennen/lopen (of gaat mountainbiken) een lunchpakket meeneemt voor een zacht prijsje, want je komt niets tegen wat open is, in iedergeval niet in de wintermaanden.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Zeer goed

Geen

Bij aankomst zag een van de medewerkers dat we op zoek waren naar de parking, hij kwam gelijk naar buiten om de weg te wijzen. Het personeel is deze eer vriendelijk en ontbijt is voortreffelijk vooral de omelet met spek deze werd vers gemaakt. De kamers waren zeer schoon en elke dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Omgeving is mooi en rustig, maar voor een bakkerij of restaurantje moet je wel even rijden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk ontbijt en een kamer met luxe, vernieuwde badkamer. Ook het restaurant was top, heerlijk gegeten.

eens maar nooit weer

kamer/badkamer gedateerd en klein, diner bood uitsluitend sla, groenten bestellen was onmogelijk, ontbijt zeer beperkt en werd slecht bijgevuld.

de omgeving

Eenvoudig hotel met eenvoudige kamers.

(Dek-)bedden waren voor ons iets aan de korte kant.

Eenvoudig hotel met eenvoudige kamers. Erg vriendelijk personeel. Men spreekt zelfs Nederlands. Restaurant erg ruim en gezellig ingericht met een mooie open haard.

een Gezellig hotel om even naartoe te ontsnappen van het dagelijks leven

Eigenlijk niks op aan te merken.

Een zeer gezellige kamer, en badkamer met een groot bad met jacuzzi functie! En een regendouche 😊 lekker en uitgebreid ontbijt en vriendelijke mensen.

Geweldig! Echt een aanrader qua prijs,comfort,netheid.

Indien we een minpunt zouden geven is het de toegang voor mindervaliden, hiervoor is het hotel niet geschikt.

Ontbijt was prima, alles wat je kunt verwachten was aanwezig, rekening houdend met periode van het jaar en bezetting hotel. Diner is overheerlijk, niet te veel gangen nemen want de porties zijn groot.

Fijn klein charmant hotel, leuk als je komt om rustig te zitten en om te wandelen.

De locatie is wat afgelegen (als je niet komt voor het wandelen). De eerste steden rondom zijn toch even rijden. We kregen voor het diner ook enkel de bistro-kaart en moesten specifiek vragen of er ook iets vegetarisch of met vis was... Later zagen we dat andere mensen wel de grote kaart kregen. De non-alcoholische cocktail was echt niet lekker en veel te veel siroop in. Het avondeten eveneens was niet zo lekker. Ik had de vegetarische pasta met groentjes genomen en mijn man de rösti pizza. Beiden veel te gezouten en niet lekker. Jammer.

Het ontbijt was heel lekker en voldoende keuze. Er is voldoende parkeergelegenheid rondom de locatie en deze is gratis. De locatie is gemakkelijk te bereiken. Het personeel was vriendelijk. De kamers waren in orde.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Hadden twee honden mee en er werd er maar één aangerekend.

Geboekt via Booking.com. Daar aankomen en dan te horen krijgen dat er geen boeking is gemaakt. Al een geluk waren er kamers vrij. Goed opgelost.

Hadden twee honden mee en er werd er maar één aangerekend.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

GENIETEN !!

???????geen idee alles oke !!

Uitstekend hotel met restaurant en bistro en bar alles onder 1 dak .alles was zeer proper .lekker ontbijt .heeeel goed restaurant en bistro ook goed van prijs !!!Goede ligging om andere dorpen te bezoeken binnen een straal van 20 km .zoals clervaux,vianden,ech-sur-sure,bourscheit,enz.................! Een aanrader om eens de omtrek te verkennen !!! Wij gaan zeker nog terug.Grtjes uit ardooie.:)

• Beoordeeld op: 29 november 2017

prima plek voor een paar dagen om er in Luxemburg op uit te gaan.

Het enige min puntje vonden wij het bed (stevig), maar dat is denk ik meer persoonlijke smaak.

Aardige personeelsleden, en morgens relaxed ontbijten dat goed verzorgt was.

SUPER!!!! Een aanrader.

Helemaal niets.

Wij komen hier al jaren, het is een erg gezellig goed hotel met heel fijne kamers, vooral de luxe kamers met bubbel bad en dito douche plus badjas, ook een prima ontbijt. Je kunt hier ook heerlijk dineren. het is voor ons iedere keer een beetje thuiskomen. Echt de moeite waard.

Een kamer niet aan de straatkant, en dan is dit een TOP hotel.

De kamer was aan de straatkant, VEEL doorgaand verkeer zeker vrachtwagens en tractoren. En de kerk was aan de andere kant van ons kamer, dus vanaf 06:00 uur nog eens extra lawaai door de klokken.

Het eten

Uitstekende kamer, luxe badkamer , alles erg schoon.

Uitstekende kamer, luxe badkamer , alles erg schoon. Ontbijtbuffet was erg goed, heerlijk verse broodjes en diverse soorten bruin brood. Verder een gezellig hotel .

geweldig,! zeker voor herhaling vatbaar.

Het enige wat tegen viel was, dat er geen lift aanwezig is, maar bij mensen die moeilijk trappen kunnen lopen, is er hulp om de bagage naar boven te brengen.

Het ontbijt was heerlijk, het diner ook, perfect! gezellige eetzaal, met open haard. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Alles was brandschoon, de badkamer was super luxe. De bedden waren prima, en het hotel staat op een heel rustig punt, geen verkeer vroeg in de ochtend. Heerlijk rustig wakker worden. Het is een heerlijk hotel,waar we volgende keer zeker weer heen gaan. Als ik voor het hotel een cijfer moet geven is dat een 9,5.

Aangename lokatie en tof hotel

Koelkastje in de kamer altijd een pluspunt

Mooie nette en vernieuwde kamers op de 2e verdieping ( wel geen lift) KOffie en thee op kamer Heel vriendelijke personeel , gezellig restaurant en lekker gegeten . Originele wijnkaart , alle flessen uitgestald in restaurant Uitgebreid ontbijt . Ideale lokatie als startplaats voor wandelingen en uitstapjes

Zeker voor herhaling vatbaar.

We hadden een klein ongeval met de auto op de heenreis. We lieten het hotel weten dat we later zouden inchecken. Dat was geen probleem en bij aankomst werden wij dan ook zeer hartelijk ontvangen. De eigenaar is zelfs meegegaan om onze fietsen die bij het ongeval beschadigd waren los te maken en veilig binnen te plaatsen. Bij vertrek kregen we hulp en materiaal in bruikleen om de schade zo goed mogelijk te herstellen voor een veilige terugreis. Ons verblijf zelf was uitstekend. Een deluxe kamer met alle comfort, lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Was wel een promo aanbod maar wat voor één! Hele mooie natuur met vele leuke bezienswaardigheden op een klein half uurtje rijden met de wagen. Ideaal voor sportievelingen en wandelaars.

Goed ontbijt en lekker eten in het restaurant.

Wanneer je iets zat te drinken en je drankje was nog niet leeg kwamen de Garçons al vragen of je nog iets wou drinken.

Goed ontbijt en lekker eten in het restaurant. Kamer ruim genoeg en goed bed. We gaan zeker terug naar dit hotel.

Heel goed.

De andere gasten waren niet vriendelijk en heel op zich zelf. De Gastheer en Mevrouw leverden hier ook geen positieve bijdrage aan, maar verder waren zij heel correct en zeker niet onvriendelijk.

Ontbijt zeer goed .

Goede plek voor tussenstop echter geen lift aanwezig.

Voor en partner met lichamelijke beperkingen is twee hoog een trap oplopen minder gunstig,omdat er geen lift is !!!

De bedden waren van goede kwaliteit en het eten was goed !!!!

We werden vriendelijk ontvangen en konden onze motos in de...

Er hing een rare geur in de gang

We werden vriendelijk ontvangen en konden onze motos in de garage zetten van eigenaar. Kamers proper met alles wat men nodig heeft. Prima ontbijt met warme en koude gerechten en lekkere verse fruitsla. Prima gelegen in midden van dorp, vandaar kan men wandelen, fietsen, motorijden.

Hotel is zeker een tweede bezoek waard.

Geen airco. Ik ben van mening dat dit een must is voor een hotel van dit niveau. Wij vonden de kamer bij aankomst te warm. Door ook 's nachts de ramen open te houden werd de temperatuur aangenamer. Gelukkig dat het hotel niet aan een drukke straat is gelegen.

Vriendelijke sfeer, bereidwillige medewerkers. Het diner en ontbijt waren uitstekend. Personeel adviseerde qua diner om niet te veel te bestellen, daar de porties ruim waren. Dit bleek te kloppen. De bedden en douche waren voortreffelijk.

Voor ons was het de prijs niet waardig.

Het hotel was zowat het enigste in dit dorp. Menu kaart was klein, en vrij prijzig. Ook de bierkaart prijzen zouden wel eens aangepast mogen worden op een faire prijs.(5 euro voor een Weizen !) Kerktoren in het dorp sloeg zowat op hol en klinkt daarbij als een ketelpan ! Terras word vroeg in de ochtend droog gemaakt, prima zou je zeggen. Maar helaas wel gepaard met lawaai, op zondag zou je wel iets langer willen blijven liggen. Wij sliepen dus aan de straatkant, boven het terras. Zet je raam open voor frisse lucht, helaas....het terras wordt gebruikt voor en door rokers. Slaapkamer raam maar weer snel dicht. Niet leuk. Ontbijt was op de koffie na goed, koffie uit een apparaat en smaakte naar oude oploskoffie. De omelet was zeer goed, werd iedere keer vers gemaakt en het zwart brood was echt heerlijk.

De ligging, kortbij mooie routes welke wij met de motor hebben kunnen rijden.

super tussenstop!

De weersomstandigheden hadden beter gekund!

super gezellig hotel met vriendelijk personeel, lekker eten en in voor een praatje, maakt niet uit in welke taal.Wij raden het ten zeerste aan!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Sympathiek verblijf!

- Douche werkte niet meer voortreffelijk maar bad maakte alles goed:-)

- Heerlijk ontbijt! Verse fruitsalade, eieren met spek, diverse confituren en yoghurts, fruit, ontbijtkoeken en diverse broden, koffie, fruitsappen... - Restaurant was ook in orde. Schnitzel heerlijk... - Wifi werkt voortreffelijk - Ideale ligging en overnachtingsplaats (lee-trail) - Rustig

Heerlijke omgeving van rust, personeel in het hotel is perfect

De bel van de kerk ging op zondagochtend vrij vaak

Fantastisch (tevens Nederlands sprekend) personeel, eten in het restaurant was ook van zeer goede kwaliteit.

Ruim en proper hotel met heel vriendelijk personeel.

De badkamer was een beetje klein met nogal weinig plaats rond het toilet en een doucheraam dat een beetje fragiel leek, maar dit is eerder muggenzifterij.

Het personeel was spontaan en heel vriendelijk. Verscheidene personen spraken zelfs vlot Nederlands, hoewel het geen Belgen of Nederlanders waren. Iedereen deed zijn best om het verblijf aangenaam te maken. De kamer was mooi (vernieuwd) en alles zeer proper.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

bevoel prima

Miste de gezellige dorpjes, die ik meer in Duitsland enz. vind.

Om plaatsen, die voor bezienswaardigheden voor mij belangrijk waren, niet ver van het hotel lagen.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

We komen hier zeker terug.

Wat ons opvalt in Luxemburg is, dat er weinig wordt gedaan aan brandbeveiliging. B.v. op de deuren (brandwerend?)van de kamers naar de centrale hal zitten geen drangers, waardoor bij brand in een kamer waarvan de gebruiker vlucht de rook en vuur uit deze kamer een gevaar oplevert voor de overige gebruikers. In dit hotel staan de keuken, restaurant en het hotel gedeelte zonder branddeuren met elkaar in verbinding. Er lijkt geen brandmeld systeem aanwezig. Er zijn ook geen vluchtvoorzienigsmogelijkheden zichtbaar. Vanaf de 1e verdieping kun je nog uit het raam. Vanaf de 2e verdieping wordt dat wel erg riskant.

Het diner was uitstekend. De uitgebreide documentatie in vele talen op de kamer.

Zeer ontspannende vakantie!

De kwaliteit van de TV.

Het ontbijt was uitstekend alsook het avondmaal. De gastvrijheid en vriendelijkheid was zeer goed. Mooie en functionele sanitair.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

locatie, vriendelijk personeel, goed restaurant en ontbijt

Kamer net boven ingang restaurant en hotel, rokers stonden onder onze venster kamer 8, raam stond open, lawaai en geur van rook in kamer. Duurde wel niet lang maar kan mij voorstellen in zomer dat een kamer achteraan een betere keuze is.

Ontbijt en restaurant zeer goed, bedden goed, service restaurantmedewerkers zeer goed, locatie uitstekend.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima gastvrij verblijf.

Ben lang; bed 2 m was voor mij aan de korte kant, zeker in combinatie met hoofdkussen.

Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed. Prima ontbijt. Ook het restaurant was prima. Genoten van verblijf; een aanrader om van daaruit Luxemburg te bezoeken.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Verwarming op de kamer.

Verwarming op de kamer. Misschien kenden we de juiste werking niet Een klein beetje voorverwarmd is in deze periode wel aanbevolen Dit is het enige minpuntje

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Gewoon goed

Badkamer was erg klein; douchen in bad, uitklappen douchewand erg lastig (als je al in de badkuip staat). Het dorp stelt weinig voor.

Zeer vriendelijke ontvangst Heerlijke (stevige) bedden Alles is schoon Behoorlijk ontbijt, voldoende keus, er was zelfs champagne . Diner goed, de anti pasta schotel is uitstekend. Drankjes zijn zeer schappelijk geprijsd. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Goede parkeergelegenheid achter hotel.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Uitvalbasis voor mooie wandelingen

Naast mooi wandelen is er niets in het dorp en dien je voor een ander restaurant etc wel wat verder te rijden.

Ontbijt was in orde. Wij hadden een comfort kamer (vernieuwd) met bubbelbad en dat was heerlijk! De kamer was in orde. Rustige buurt waar je mooi kan wandelen. Restaurant is goed.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Alles zeer goed en zeer behulpzaam personeel

In een klein dorpje met één café, maar zelfs geen bakker. Maar daar kwamen wij niet voor. Het was om te mountainbike. Eigenlijk alles zeer goed meegevallen, super

Zeer lekker eten, zowel ontbijt als avondmaal. Super en zeer goed in prijs

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Een perfect hotel voor zowel de zakenreizigers maar ook zeer zeker voor de toerist

Eigenlijk niets

Eigenlijk alles wel en zeker de wifi-voorziening Stabiel en snel internet welke voor een zakelijke reiziger onmisbaar is voor het bijwerken van zijn dossiers op zijn hotelkamer. Daarnaast een prima restaurant en een zeer prettige bediening door de eigenaren zelf ! Zelden zo'n goede beoordeling afgegeven !

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Aangenmaan

De kamers zijn zeer gehorig . Je kunt iedere stap/ toiletbezoek van de omliggende kamers horen.

Vriendelijke Nederlandstalige mensen . Correct ontbijt en correcte prijzen . Kamer was net en correct .

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Nederlands sprekend

Bij boeking werd aangegeven dat er geen extra bed op een kamer kon. Dus voor gezin met 3 kids heb ik 3 kmrs geboekt. Bleken wij een 3pers. kamer te hebben. Niet duidelijk bij de boeking :(

Nederlands sprekend

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Prettig, huiselijk en goed verzorgd.

Niet echt een tegenvaller maar het hotel is niet te traceren door de TomTom wat enig zoeken tot gevolg heeft.

De gezellige sfeer in het algemeen en de zeer schone kamer met goede faciliteiten. Hele vriendelijke, behulpzame eigenaars.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Gezien de prijs tov het gebodene alles uitstekend , van...

In het dorpje viel niets te doen, overigens wel direct vanaf de hotelvoordeur een mooie (12km) lange wandeling gemaakt.

Gezien de prijs tov het gebodene alles uitstekend , van ontbijt tot menu.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De kamer was heel modern, en schoon.

Geen

De kamer was heel modern, en schoon. Het ontbijt was prima.

Is voor herhaling vatbaar

Frigo op de kamer

Kamers voldoende groot - goede bedden - veel opbergruimte - koffiefaciliteiten op de kamer -

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Heel vriendelijk onthaald mooie kamers goed ontbijt en...

Te harde matrassen

Heel vriendelijk onthaald mooie kamers goed ontbijt en avondmenu

ontbijt heerlijk, badkamer erg klein

badkamer was erg klein