Beoordelingen over Hotel-Restaurant Dimmer 4-sterren

Grenzwee 4, 9392 Wallendorf pont, Luxemburg

#1 van de 2 hotels in Wallendorf pont

Genoten van ons verblijf in deze accommodatie : heel goede service en behulpzaam personeel.

Misschien vliegenramen voorzien in de ramen : wij slapen steeds met geopende ramen thuis en met vakantie als het even kan; gelukkig hadden wij geen last van muggen doch het zou eventueel kunnen gebeuren.

Kamers waren geheel nieuw of mooi gerenoveerd. Ontbijt uitstekend. Heel goede ligging om andere uitstappen te maken. Meer dan genoeg parkeergelegenheid. Dichtbij openbaar vervoer indien gewenst.

ik keer zeker weer een favorit

keuze genoeg,heel netjes super onthaal in nederlands .bediening was uitstekend mooi terras. kamer uitstekend; zal zeker nog terug keren .een aanrader voor vrienden. s avonds was het er rustig.mooi uitzicht;

Superfantastisch.

Eigenlijk niets

De kamer was zoals al de rest trouwens kraaknet. Wij vonden het ook zeer leuk dat men ons in onze eigen moedertaal aansprak. Het eten was trouwens ook zeer lekker.

Goed hotel in mooie omgeving

Benauwd op de kamer. Bij open raam veel verkeerslawaai. Geen airco aanwezig. Erg duur ontbijt.

Zeer hygiënisch. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving.

Heerlijke accomodatie in bosrijke omgeving.

Het ontbijtbuffet mag voor mij uitgebreider. Het maken van een afspraak voor een massage was erg omslachtig en heeft ervoor gezorgd dat deze niet heeft plaatsgevonden.

Heerlijke accomodatie in bosrijke omgeving. Het personeel en in het bijzonder de broers Dimmer zelf proberen zijn zeer vriendelijk en zorgen ervoor dat aan alle wensen en verwachtingen wordt voldaan

Goede keuken, receptie spreekt vier talen, eigen bier, goede...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Kamers zijn ongezellig. Het pand is verouderd.

Goede keuken, receptie spreekt vier talen, eigen bier, goede wandel- en fietsmogelijkheden, rustige omgeving

Fantastische wandelingen in de omgeving, doen !

Het weer, maar dat heb je zelf niet in de hand en zij ook niet, en vinden we minder belangrijk.

Het authentieke karakter van dit hotel, de vriendelijkheid van het personeel, zeker de broers-eigenaars die uitstekend Nederlands kunnen spreken.

De comfort kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Restaurant viel tegen... personeel was ‘ongeschoold’... voor de drie schouwen die ze hebben was het zeer ondermaats! Vooral de bediening en timing van opdienen. Eten op zich was gewoon goed.

De comfort kamer

Uitstekende

Geen opmerkingen.

Top hotel alles was uitstekend Vriendelijk ,goed ontbijt,eten restaurant zeer lekker. Gratis sauna. We gaan zeker nog terug om de mooie wandelingen te maken.

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

dinner viel erg tegen ,vorig jaar was het dinner super lekker en cullinair,ik denk nu nieuwe kok en was benedenmaats!! en heel lange wachttijd als je om 19u komt en pas na half9 uw eten krijgt! heel spijtig want hebben al een paar keer in hotel gelogeerd en was uitstekend toen! dit is wel een vinger naar de kok!!! want voor de rest schitterend hotel voor volgend jaar gaan we er wel over nadenken of we terug komen want eten is ook belangrijk!

vriendelijk personeel mooie kamers

Uitstekend en voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt en diner waren erg goed. Verse producten en goed bereid. Verder waren de kamers schoon en netjes ingericht en waren de medewerkers en vooral de eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar spreekt zeer goed Nederlands.

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Geboekt via booking.com maar hier geen mogelijkheid tot halfpension. Jammer want dat is wel mogelijk in het hotel.

Geweldig hotel. Alles voorzien. Goed ontbijt en zeer lekker avondeten. ideaal voor ontzettend mooie wandelingen en nadien de zalige welness.

ondanks koude winterweer zeer ontspannen in een sfeervolle gebied, komen vast nog een keer terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

verkeer dat 's morgens vroeg onnodig hard reed.

ontbijt prima, diner met fles wijn ook prima bediening correct. kamer compleet en netjes evenals de badkamer. personeel behulpzaam zeker door het spreken van de Nederlandse taal.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Goed hotel met lekker eten.

Door ook het ontbijt te nemen in het hotel kregen we een upgrade van de kamer. Jammer genoeg lag deze boven de eetzaal waardoor we elke morgen wakker werden van de kuisploeg die met tafels aan het schuiven was. De lift heeft ook een onderhoudsbeurt nodig want de deur piept verschrikkelijk!

Eten is kwalitatief zeer lekker maar porties zijn enorm groot! Hotel ligt in de omgeving van diverse bezienswaardigheden.

hotel Dimmer , een plaats waar je welkom bent en verwent wordt,
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

het inpakken en naar huis gaan (grapje)

een aanrader, heel aangenaam verblijf, zeer vriendelijk onthaal, geweldig personeel een geweldige keuken, leuk pluspunt, een gezellig bruin cafeetje. kortom: zeker voor herhaling vatbaar.

Aangenaam winters tripje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Een ligbad had wel van pas gekomen om te relaxen na een stevige fietstocht maar we hadden wel een goede douche. Eén kleinigheid : we hadden 's nachts last van een mug en durfden daarom het raam niet openzetten want er is geen muggenhor voorzien.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, één van ons twee is vegetariër en daar werd alle moeite voor gedaan, wij drinken enkel decaffeine koffie en dat werd onmiddellijk geregeld . Kamer was ruim evenals de badkamer. Eten was lekker en verzorgd, alhoewel wij een buffet voor 's avonds praktischer vinden.

Het is zeer rustig gelegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Hoe sommige mensen gebruikmaken van de sauna en de regels aan hun laars lappen. Verder was alles prima.

Het is zeer rustig gelegen. De eigenaar spreekt Nederlands. Prachtige streek om te wandelen. Veel parkings bij de wandelpaden.

Prijs kwaliteit uitstekende keuze!

Spijtig dat we voor de sauna via de straat naar een ander gebouw moesten.

Mooie kamers, zeer netjes. Vriendelijke eigenaar die er alles aan doet om het je naar je zin te maken. Restaurant met zeer lekker eten.

Goed hotel in een mooie streek.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het ontbijt was goed. Het diner was heerlijk.en wil je iets aangepast dan doen ze dat zonder probleem. Er is ook een grote keus aan lekkere wijnen!

Prima hotel in een prachtige locatie met vriendelijke...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Prima hotel in een prachtige locatie met vriendelijke uitbaters die ook Nederlands spreken. Het avondeten (wij hadden vooraf het 7-gangen-menu besteld) was heerlijk.

prima! Aardig personeel, heerlijk eten

parkeergelegenheid + toiletspullen opbergmogelijkheden

Het ontbijt en diner was erg goed! Wij hebben in een appartement gezeten en deze was zo goed als nieuw. Netjes, alles aanwezig. De bank en stoel zagen er mooi strak, modern uit. Alleen het zitcomfort iets minder. In kamer 801 was er weinig opbergmogelijkheid voor de badkamerspullen. Geen planchet of la of anderszins om toiletspullen op te zetten. Wel eigentijds verder en netjes. De slaapkamers wat aan de kleine kant. Matrassen en kussens waren goed. Parkeergelegenheid is niet voldoende!

Aangenaam, proper en vriendelijk: we komen nog eens terug...
    • Comfort Driepersoonskamer

Ligging van de kamer aan de hoofdweg: raam steeds gesloten voor lawaai van de auto's en vrachtwagens die voorbijreden.

Vriendelijke uitbater en staff Lekker ontbijt Mooie kamers

prima verblijf, m.u.v. koelkast/minibar
    • Comfort Driepersoonskamer

minibar was niet koud te krijgen en jammer dat flesjes water die op kamer stonden (niet in minibar) toch op de rekening stonden.

ontbijt was super. Kamers goed.

Voldeed aan al onze verwachtingen.

Het was een uitstekend verblijf mooie nette kamers er ontbrak niets aan de ontbijttafel op onze wenken en vriendelijk bedienden en goed vertrekpunt voor verschillende mooie wandelingen.Best tevreden was de tweede maal dat we er kwamen.

Lekker ontbijt, service kon beter.
    • Comfort Driepersoonskamer

Toen we aankwamen rond 16 uur was de kamer nog niet veranderd van 2 naar 3 personen. We hebben dat direct gemeld en men ging dat oplossen. Om 19.10 uur toen we terugkwamen van ons diner was dit nog steeds niet gebeurd. We hadden een kind van 4 bij en dat kon pas tegen 20.00 uur gaan slapen omdat dan pas het bed omgevormd was. Verder was er de eerste avond ook enkel badgerei voor 2, ook slechts 2 handdoeken.

De kamer was vernieuwd en zeer proper. Een ontbijt om U tegen te zeggen, personeel in restaurant heel vriendelijk.

Goed.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Aangegeven beter waar de sauna is, dat vond ik wat minder. En dat de weg bij het hotel op drukke dag wat verkeer over gaat. Daar kan hij niets aan doet. Maar had daar geel last van

Ontbijt en de warme maaltijd tegen de avond. En het was geen punt om na 21.00 uur nog te komen eten al was en zat alles vol. er werd plek voor mij gemaakt. Al de maaltijd is vers gemaakt en met liefde. Dat zeg ik als koks zelf de de chefkok weet het.

Geweldige uitbaters die perfect nederlands, duits, frans en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Niets eigenlijk, het was een geslaagd weekend.

Geweldige uitbaters die perfect nederlands, duits, frans en engels spreken. Je voelt je er direct thuis. De keuken is heel goed. Zeer ruime en propere badkamer.

Prima hotel, zeer netjes en erg vriendelijk personeel.
    • Comfort Driepersoonskamer

Slechts 1 nacht verbleven maar het was uitstekend. Zeer net hotel met erg vriendelijk personeel. We hadden een familiekamer met 2 slaapkamers en hele nette badkamer. Kamer is geschikt voor 4 personen (1 slaapkamer met 2-pers. bed, 1 kamer met 1-pers. bed en slaapbank). Tevens TV, minibar en mogelijkheid om koffie of thee te zetten. Ontbijtbuffet was uitgebreid en erg goed. Geen diner gebruikt daar maar van andere gasten begrepen dat dit ook erg goed is.

Heerlijk hotel in een schiterende omgeving

Tip is toch wel om drinkwater in de sauna te verstrekken. Graag meer duidelijkheid over het gebruik van de saladebar, en anders veel meer groente serveren bij het hoofdgerecht.

De omgeving is prachtig, mooi verzorg hotel, goede sauna, vriendelijk personeel

Mooie kamer, evenwel zonder airco.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Een bepaalde ochtend was er blijkbaar een defect aan de koffiemachine. Sommige klanten kregen gewoon geen koffie zonder enige communicatie waarom. Wij kregen wel 2 tassen koffie en later verontschuldigingen en enige uitleg.

Mooie kamer, evenwel zonder airco. Het was ook wel een heel warme periode. De kennis van het nederlands van de eigenaars is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Voortreffelijk!

Kan niets vinden wat is tegengevallen.

I.p.v. een (bestelde) standaardkamer, kregen we een kamer met balkon. Vriendelijk personeel, vlotte bediening, relaxte sfeer.

Mooi, vernieuwde kamers in bijgebouw.

We hadden een kamer aan de voorzijde (straatkant) van het bijgebouw. 's Morgens erg veel lawaai van het passerende verkeer! Voor mijn zoontje van 6 jaar werd er voor een ontbijt evenveel aangerekend als voor een volwassene namelijk 14 euro. Wat ik er toch wel wat over vind voor een ventje van 6 dat amper iets eet 's morgens!

Mooi, vernieuwde kamers in bijgebouw. Lekker ontbijt.

Korte vakantie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Dit was voor ons de vierde keer dat wij hier verbleven. Dat zegt denk ik genoeg. Ontbijt prima en de kamer en douche/wc waren schoon en netjes. Ook de bedden zijn prima! Vriendelijk personeel.

Kamer in gebouw om de hoek was heel smaakvol gerenoveerd.
    • Comfort Driepersoonskamer

Kamer in gebouw om de hoek was heel smaakvol gerenoveerd. Zeer proper. Mooie, moderne badkamer met handdouche en regendouche. Zeer vriendelijke man aan de receptie die vlot Nederlands kan. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en lekker diner.

Ruime kamer met zithoek en 3 belgische zenders op tv.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Toch wat hinder van de rokers op het terras van restaurant tot op onze locatie

Ruime kamer met zithoek en 3 belgische zenders op tv.Frisse kamer door de ligging t.o.v.de zon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

In de directe omgeving van Wallendorf Pont niet veel te beleven als je buiten het hotel iets wilt gaan eten of drinken. Maar van het hotel verder geen negatieve punten

Prima ontbijt, alles was voorhanden. Heel vriendelijk personeel, nederlandstalig. Gezellig terras om 's avonds te eten. Uitgebreide menukaart aan redelijke prijzen. De kamer (comfortkamer met balkon) was exact zoals op de foto's op de booking.com site, ruim en met moderne badkamer met goede douche. Ook alles heel proper.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Voor herhaling vabaar.
    • Comfort Driepersoonskamer

De matrassen waren iets minder.

Het ontbijt ,maar ook het diner was prima . Personeel ,vooral de oudere man was heel attent en zorgzaam ,daar kan de jeugd nog veel van leren.We hadden een 3-persoonkamer omdat er geen andere meer was ,dat vonden wij heerlijk ook omdat het behoorlijk warm was. een ruime kamer is wat wij graag hebben om ook een beetje te genieten als je terug bent van het wandelen .fietsen of uitstapje.Wij hebben deze 2 dagen genoten van dit alles.

We hebben een prima verblijf gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was prima en alles was vers, maar wat mij betreft mag het wel wat uitgebreider voor een zondag.

De kamers zijn verrassend ruim en netjes. Hetzelfde geldt voor de sauna.

Zeer aangename verblijf in confortable hotel met vriendelijk staff
    • Comfort Driepersoonskamer

We hadden 2 kamers op de eerste (triple) en tweede verdieping (dubbel). De tripel was een beetje donker en juist boven de bar. De dubbel was perfect!

Zeer vriendelijk multi-taal personeel. Lekker en gevarieerde ontbijt. Zeer grote kamers. Mooi wellness en fantastisch masseuse! We hebben ook zeer lekker in het restaurant gegeten.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Een zeer leuk hotel met vele mogelijkheden en zeer vriendelijk personeel.

De laatste kamers worden volledig vernieuwd binnen twee weken, dus dat verdiend nog een extra waardering.

Heerlijk ontbijt, lekkere maaltijden en zeer vriendelijk personeel. Het personeel spreekt ook Nederlands.

Goed gemoderniseerde kamers, goed restaurant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De bar is wat gedateerd. Een ontmoetingsplek voor dorpelingen. Goed om snel een drankje te nemen, niet om lang te verblijven. Een wat oudere ober was wat knorrig. Past misschien wel in de couleur locale

Goed gemoderniseerde kamers, goed restaurant. Aardige, behulpzame eigenaar. Goede parkeergelegenheid. Hotel is gelegen in een mooi deel van Luxemburg.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Uitstekend hotel ! Een aanrader !
    • Comfort Eenpersoonskamer

Niets aan het hotel - restaurant op te merken. Kamers, ontbijt, het eten a la carte ... het was allemaal tip top in orde. Vriendelijke, behulpzame eigenaars, personeel. Door rechtstreeks te boeken doet u heelwat profijt ! ! ! Wij keren allesinds in 2017 terug voor een mooie prijs op basis van half pension. Voorons was de omgeving een ongekend fietsparadijs! Idem voor wandelaars, zeker weten.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goed verzorgd hotel in deze regio.
    • Comfort Driepersoonskamer

''s Middags was er een grote groep in het restaurant die wat luidruchtig was. Verder hadden de overburen 2 kleine hondjes op de kamer die in de middag nogal nerveus blaften, in de avond geen last vamngehad

Keurig hotel met zeer vriendelijke receptie. Ontbijt is goed. Restaurant wordt zeer druk bezocht door lokale bevolking.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Rustige en aktieve vakantie omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Nogal wat lawaai van autoverkeer voor kamers aan de straatkant gelegen.

Uitgebreid ontbijt , ruime keuze Goede lokatie voor uitstappen in de omgeving , zowel te voet met de auto als met de fiets Echternach en Vianden liggen vlakbij Prachtige wandelingen o.a; de E1

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Leuk hotel!
    • Comfort Eenpersoonskamer

Leuk hotel in mooie omgeving; kortbij Diekirch. Vriendelijk veeltalig personeel. Mooie saunaruimte. Café en restaurant aanwezig en correct van prijs en goede kwaliteit. Ontbijt voldoende. Zeer ruime parking.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

geweldig goed restaurant, copieuze maaltijden,
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

het hotel/resto is toe aan een opknapbeurt.

geweldig goed restaurant, copieuze maaltijden, vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 26 september 2016

kortom: ik geef Hotel Dimmer het cijfer 9,5 , een aanrader voor iedereen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

de koffie had ietsje sterker gemogen.

ontbijt zeer goed , de kamer was super en de bedden waren zeer goed , het personeel zeer vriendelijk en spreken goed nederlands.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Een zeer aangename eerste stop tijdens onze roadtrip-vakantie
    • Comfort Driepersoonskamer

Tijdens dit verblijf waren er geen tegenvallers

De persoonlijke ontvangst door de eigenaar en zijn "no worries" instelling waren erg aangenaam bij aankomst. Hoewel de kamer die we gereserveerd hadden inmiddels vergeven was werd er een meer dan uitstekend oplossing geboden!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

We kregen een upgrade van de kamer!

Het hotel is ietwat verouderd, maar eigenlijk had dat ook wel wat!

We kregen een upgrade van de kamer! We waren verlaat door verkeersproblemen, maar hebben gebeld en hebben toch nog heerlijk buiten kunnen eten! Super!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Een aanrader: Hotel/ restaurant Dimmer.

Wij hebben geen negatieve opmerkingen.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Ook het diner was goed. De obers spraken alle talen en waren erg aardig.Mooie nette kamer. Wij raden het aan. Prettig verblijf. Ad en Leny uit Steenbergen.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

prima, is niet modern maar voldoet prima, ruime kamers met extra bedden.

klein minpuntje was de vele vliegen tijdens eten en ontbijt. denk dat ze van de fruitbomen buiten afkomstig zijn?

meerdere talen, altijd goed antwoord op de vragen en behulpzaam. wat er niet is wordt voor gekeken. kinderbed was meteen al aanwezig, zonder 10x vragen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Een dikke aanrader!!! 9/10

Voorzieningen als een supermarkt zijn niet heel dichtbij

De locatie van het hotel is ideaal, Wallendorf-pont is een klein buurtschap aan de Luxemburgse zijde van Sauer. Het hotel is simpel maar zeer comfortabel, onze kamer was gelegen op de begane grond van het hotel. Hoewel er vroeg in de avond best veel jongeren van de naast gelegen camping de Wifi van het hotel gebruiken en rond de entree van het hotel rondhangen, zijn de kamer allemaal voorzien van rolluiken zodat je toch voldoende gevoel van privacy hebt. Het is een ideaal hotel om te verblijven in combinatie met de naast gelegen camping (Camping du Rivage), mijn dochter stond met haar man op de camping en wij verbleven in het naast gelegen hotel. Het restaurant bij het hotel is ook uitstekend, we hebben er dikwijls genoten van heerlijke streekgerechten. Het personeel in het hotel spreek ook Nederlands, iets wat een ware luxe is voor iemand die niet al te vaardig is in zijn Luxemburgs. Luxemburg heeft een fantastisch buitenlandse allure, maar is (gelukkig) dicht bij huis.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Fantastisch verblijf in mooie streek.
    • Comfort Driepersoonskamer

Erg vriendelijke ontvangst, nette kamers, lekker ontbijt. In restaurant kan je lekker eten tegen betaalbare prijs. De uitbater staat steeds klaar om je te helpen. Zeer mooie streek. In hotel kan je fietsen huren.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Prettige benadering door het personeel (zeer...

Prettige benadering door het personeel (zeer klantvriendelijk); handig dat een aantal van hen Nederlands spreekt! Nette en schone kamers. Gezellig restaurant met goed eten. Mooie locatie.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Heerlijke vakantie

Wij zaten in het gebouw naast het hotel. Prachtige ruimte maar erg gehorig. De laatste drie dagen in de avond was dat storend. Isolatie kan beter dus.

Service goed en snel. Super vriendelijk personeel. Ontbijt goed, diner goed. Omgeving prachtig en goede locatie. Super schoon en heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Gewoon fantastisch.

Helemaal niks op aan te merken.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, nette kamer. Goede ontvangst, nederlandse taal. Het restaurant was zeer goed.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Geen vier sterren. 3 sterren is OK
    • Comfort Driepersoonskamer

Geen airco. Moeilijk slapen vanwege de warmte. Geen horren voor frisse lucht s'nachts, Vanwege muggen ramen niet ver genoeg kunnen open zetten. Veel vliegen overal, ook in en om het restaurant. Badkamer toe aan een remake over. Etc.

Mooie locatie. Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Leuk verblijf, ideaal voor korte vakantie
    • Comfort Driepersoonskamer

Ligging van het hotel aan een hoofdweg was spijtig. Wel wandelmogelijkheden in de buurt maar niet echt een gezellig stadje. ijskastje op de kamer werkte niet hoofdkussens waren echt niet ok

Lekker ontbijt, veel keuze

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed hotelletje voor 1 overnachting

De standaardkamers hebben dringend nood aan een make-over wil het hotel blijven scoren.

Zeer vriendelijke en bereidwillige hoteluitbaters. Lekker eten.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

veel vliegen tijdens het ontbijten, die dan ook nog op het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

veel vliegen tijdens het ontbijten, die dan ook nog op het voedsel zaten, een frigo'tje zou handig geweest zijn op de kamer, ook lagen er in de badkamer nog veel haren van vorige gasten (2 dagen na mekaar), tijdens hele warme dagen nou een airco niet misstaan, nu moest je met het raam open slapen =>veel lawaai doorgaand verkeer

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

super vriendelijk, mooie omgeving, restaurant en bar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Bij aankomst schrokken we wel even van de afzuiging van het restaurant direct naast ons balkon, maar dat was s.avonds gewoon rustig....

super vriendelijk, mooie omgeving, restaurant en bar gedeelte echt gezellig, en ontbijt prima

Heel proper en verzorgt op alle vlakken.

Heel proper en verzorgt op alle vlakken.

Uitstekend hotel in een mooie omgeving .

Uitgebreid ontbijt / uitstekend restaurant Zeer vriendelijk personeel .z

Perfect

Nette en mooie kamer

Ruime kamer met zitje en koelkast en balkon
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Uitsluitend losse bedden: geen king of queen size bedden beschikbaar

Ruime kamer met zitje en koelkast en balkon Prima ontbijtbuffet Lift

Het was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was voldoende en goed. De kamers waren ook goed.

Wandel vakantie

Prima houden zo

Zeer goed en vriendelijk hotel

Verkeerslawaai

Propere kamers

heel goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

ontbijt was goed kamer was heel proper sauna fitness

Eén van onze aangenaamste weekends.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Dat we terug naar huis moesten :)

De locatie, parking, het onthaal, zeer nette kamer (22) mét balkon en mooi uitzicht, het eten én de bediening.

Alles was zeer goed en vriendelijke ontvangst in het Nederlands
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Alles wel beschouwd was het ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hadden half pension en de wachttijden tijdens het eten waren veel te lang en de kwaliteit was ook niet naargelang de prijs

Ontbijt en kamer was ok

Wij hebben erg genoten

Niet echt

Gastvrijheid, hygiëne, locatie, eten, sauna, alles naar wens

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Aanrader

alles was voor ons dik ok geen opmerkingen

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt en goede kaart komen graag nog eens terug

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Mooi, proper hotel met ruime kamer en vriendelijk personeel.

Het uitzicht een beetje

Mooie kamer met balkon