Beoordelingen over Domaine du Moulin d'Asselborn 3-sterren

Maison 158, 9940 Asselborn, Luxemburg

#1 van de 2 hotels in Asselborn

Het eten in het restaurant is buitengewoon goed.

Eigenlijk beviel alles.

Het eten in het restaurant is buitengewoon goed. De omgeving en natuur zijn prachtig. Het is de tweede keer dat we hier nu komen omdat het ons zo goed bevalt.

De rustige omgeving

Wij waren er op de fiets naar toe gegaan . Vanuit Aachen naar Troisvierges (Vennbahnpad ) , richting het hotel . Heerlijk gegeten en geslapen en toen smorgens weer op de fiets terug naar Aachen . Het minpunt hier aan was dat we gelijk 10% omhoog mochten klimmen met koude beentjes 😂😂

De rustige omgeving

Wat wij vooral prettig vinden is de zalige rust die er...

Een tweepersoonsbed i.p.v. 2 tegen mekaar geschoven 1-persoonsbedden zou toch welkom zijn

Wat wij vooral prettig vinden is de zalige rust die er heerst. Ook de hond was welkom..dat is niet overal zomaar het geval. 's Avonds dineren langs het stromende riviertje bij een ondergaande zon....héérlijk !

Geen luxe maar prima in orde
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Badkamer was modern gerenoveerd maar slechte afwerking deed de uitstraling helemaal teniet. Alles werkte wel dus geen probleem in het gebruik.

Zeer mooie locatie, prachtig terras en tuin, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Alles prima in orde.

Perfect en zeker een aanrader

Echt helemaal niets

Alles was even goed. Erg vriendelijk personeel, kamers goed schoon. Eten in het restaurant is zeker een aanrader. Echt helemaal top.

aangenaam verblijf in een prachtige omgeving

de bedden ; kraakten verschrikkelijk

ontbijt was eenvoudig maar goed, avondeten was uitstekend en royaal, personeel was zeer behulpzaam ! we kregen de TV niet in werking en ze sprongen dadelijk in

Een aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

we zijn eigenlijk over alles tevreden, personeel was vriendelijk en de kamer was netjes. Het was een aangenaam verblijf. Prachtige omgeving om te wandelen en heel rustgevend.

het ontbijt was niet zeer uitgebreid maar alles was aanwezig.

Bijzonder rustgevend verblijf. Mooie omgeving om te wandelen, fietsen, motortour ritten maken

Douche: goede watertemperatuur, maar de kracht van de straal viel tegen. Wellicht omdat ik thuis meer waterdruk heb. WIFI : op hotelkamer slechte verbinding, of uitval tijdens internet. Typisch voor hotel is, dat voornamelijk Frans gesproken wordt. Slechts 2 personeelsleden (tijdens mijn verblijf) spraken Engels. Diner : 1 keer langer moeten wachten i.v.m. hectiek, en dan is het moeilijk converseren. Gelukkig ben ik geduldig. Hotelkamer-etage : erg gehorig. Evaluatie formulier : niet ingevuld, omdat ik de eigenlijke mening niet kon aankruisen omdat de vraagstelling 'vreemd' vond.

Midweek: buiten het seizoen. Relaxte rustgevendheid. Erg veel gelegenheid om buiten plaats te nemen op terras / ligweide. Diverse menu's in restaurant besteld. Netjes verzorgd ontbijt. Goed bed. Ruime badkamer. Veel bergruimte in grote kast. WIFI , vooral begane grond en zelfs buiten op het terras / weide , prima verbinding. Bediening door één persoon tijdens diner is hard werken, zag ik. Achtergrond muziek: 80's genre, mijn favoriet. Veel historie info: flyers/boeken. Hotelkamers : 15 stuks, ook eventueel om als groep enige tijd te verblijven, lijkt me. Over het geheel genomen ben ik bijzonder tevreden over mijn verblijf !

Ik vond de omgeving wel mooi maar wel wat afgelegen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De badkamer kon beter, er was niets om de klederen op te hangen

Het ontbijt was zeer goed, en het personeel was vriendelijk. het avondeten was zeer lekker

Absolute aanrader met een goede prijs kwaliteit verhouding

Het hoofdkussen was het enige minpunt. Verder niets aan te merken.

Vriendelijk personeel, prachtige ligging, lekker eten, ruime kamer, splinternieuwe badkamer. We mochten onze motoren zonder probleem op de binnenplaats parkeren.

Leuke accommodatie in schitterende omgeving in 1000 jaar oude molen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De accommodatie is iets verouderd de kamers netjes met nieuwe badkamers.

Ontbijt was lekker met diverse soorten stokbrood en croissants. Een gekookt eitje kaas en 2 soorten ham, jam Yoghurt etc

Heerlijk voor een lang weekend of midweek.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Vloerbedekking slaapkamer was versleten. Dit vormde een schril contrast met moderne badkamer. Kamers worden waarschijnlijk in fases gemoderniseerd. Bed was goed.

Schitterende ligging aan stromend beekje en start van diverse wandelroutes. Nieuwe badkamer met modern sanitair. Heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Relaxen in het groen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

In de privé kamer die tegen de onze grensde waren ze precies wat aan het verbouwen/verhuizen ? Dat zorgde voor wat irritatie omdat dit toch vrij goed te horen was. Om exact 22u was dit wel ten einde.

Vriendelijkheid, netheid

Het ontbijt was Prima, de kamers waren ok echter de...

De luide ketel dus

Het ontbijt was Prima, de kamers waren ok echter de verwarmings ketel was zo luid en sloeg om de paar minuten aan leek wel in onze slaapkamer te staan. Tevens was op onze aankomst dag het restaurant en bar gesloten ?? raar voor een hotel,

Fantastische herberg voor een middeleeuwse ervaring!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De wifi was op mijn kamer nihil (#108), maar 24 zonder internet kan geen kwaad, dis ik vind dat geen probleem. In de lobby is er wel goed werkend internet.

Dit hotel is niet beter te omschrijven dan een middeleeuwse herberg. De binnenplaats ziet er ook zo uit. De gezellige huiskamerachtige bar / ontbijtzaal / lounge maakt meteen dat je je thuis voelt. Honden zijn toegestaan, wat ik een pre vind. Ook staat er een ijskar van een top-merk ijs, met schepijs! Het personeel is betrokken en dat voel je. De koks zingen in de keuken (nooit meegemaakt). De kamers zijn simpel, maar schoon en gezellig en de badkamer is modern en volledig. Bedden zijn heerlijk en uitzicht op de binnenplaats maakt het af! Het restaurant is knus en de gerechten bourgondisch. Het ontbijt is wat duurder, maar dat proef je ook! Goede producten en verse koffie. Heerlijk! Ik vind dit bij uitstek een goede lokatie voor romantiek of gezinnen.

Een plek om tot rust te komen!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Altijd een vriendelijk ontvangst. We komen hier al jaren, zowel prive als zakelijk. Het is een prachtige omgeving om tot rust te komen en te wandelen. Gezellig en heerlijk restaurant met een sfeervolle openhaard!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

hotel goed omgeving geweldig restau kwaliteit goed maar onvoldoende openingsuren

openingsuren restaurant zijn onvoldoende, zeker omdat er in de directe omgeving niks te vinden is om te eten. restau zou alle dagen smiddags en savonds open moeten zijn

hotel + omgeving, vriendelijk voor dieren

Ontspannend en gastronomisch
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Lekker gewoon ontbijt, allemaal verse producten. Het restaurant is gastronomisch. We hebben heel lekker gegeten en kunnen genieten van zeer uitstekende wijnen. Kamers zijn een beetje verouderd maar zeer proper en zeer goede bedden. Badkamer is wel heel nieuw en alles is kraakproper.

Een Aanrader, voor herhaling vatbaar!

De kamer was wat klein maar verder gerieflijk.

De vriendelijkheid van de medewerkers. De ligging van het domein. Zeer lekker gegeten in het restaurant!

Voor herhaling vatbaar!!!!

Het avondeten was van mij lauw en rap koud. Van mijn partner warm. 2 aparte bedden ipv 1 tweepersoons

Warme vriendelijke ontvangst gedurende het ganse verblijf

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Mooie locatie waar ik best nog wel eens wil terug komen.

Openingstijd die restaurant / cafe maar tot 21.30 uur die avond. Dit was eigenlijk net een uurtje te vroeg. Dan hadden we nog een paar speciaalbiertjes kunnen doen.

Ontbijt was goed. Slaapkamers + douche zeer goed. (redelijk nieuw)

De kamer zelf was nogal donker doordat zowel de muren als het plafond van hout zijn.

Het gebouw is heel oud en heeft een hele mooie uitstraling. Het ligt in een hele rustige omgeving met goede wandelmogelijkheden. Een terras aan een kabelende beek. Heel aardig personeel met persoonlijke aandacht. Het diner was heerlijk en het ontbijt simpel maar met heerlijke vleeswaren. De badkamer was nog nieuw en heel comfortabel.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Zalig

Dat er volledig verkeerd was geboekt maar dat lag niet aan hen maar aan booking. Com

Alles was perfect en de hulpvaardigheid van het personeel helemaal top

Voor herhaling vatbaar!

Het avondeten was zeer goed en het ontbijt serieus gevarieerd. Verder een rustige omgeving, in het midden van het groen. Zelfs het minder goede weer kon mijn stemming niet temperen.

Geen warm onthaal maar een prachtige plek aan een ruisende beek en goed eten.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Verder gedoe over de kamer dat uiteindelijk wel werd opgelost maar je voelt je zo niet welkom. De kamer die ik had gereserveerd had een lekkage en nu wilde ze mij naar een andere lokatie 200 meter bergopwaarts sturen. Ik heb dat geweigerd omdat ik na een lange dag fietsen wel klaar was. En toen kreeg ik ineens toch een kamer.

Het is vooral een schitterende lokatie.

Kamer was ok, badkamer erbij was super, vermoedelijk vrij...

Kamer was ok, badkamer erbij was super, vermoedelijk vrij recent verbouwd. Vriendelijke mensen, mooie ligging met wandelpaden die starten bij het hotel. Uitstekend restaurant.

Zeer rustige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

In het restaurant zat het vol.met vliegen. Het ontbijt was zeer basic en het diner kregen we in 4 dagen twee maal hetzelfde voorgeschoteld .op de kamer was een televisie maar er kon niet naar gekeken worden omdat de schotelantennes.niet werkten

Zeer rustige omgeving.kamer klein .mooi vernieuwde badkamer

We keren niet meer terug
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Grote honden van de gasten lopen vrij en alleen rond in het hotel zelfs in de gangen. Het ontbijt was basic . Personeel niet echt vriendelijk.

De ligging van het hotel

Relaxen in het groen

We waren vrij laat aangekomen en hadden nog een klein hongertje wat jammer genoeg niet kon gestild worden. Men heeft ons dan wat extra nootjes aangeboden bij ons drankje wat dan weer zeer vriendelijk was.

De omgeving is prachtig en heel rustgevend. Het avondmenunwas heerlijk klaargemaakt en door het goede weer te nuttigen op het buitenterras. Ontbijt is niet uitgebreid maar voor ons voldoende en lekker. Een kleine vraag om havermout voor bij het ontbijt werd onmiddellijk geregeld. De badkamer was vernieuwd.

matig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

onvriendelijk onthaal en ongemanierde bediening door één mannelijk personeelslid. Geen signaal op TV, geen enkele stoel of zetel op kamer 102 en deur kon enkel met sleutel gesloten worden.

Goed ontbijt, nette badkamer en sanitair

Graag nog eens
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Heel weinig personeel, waardoor 1 persoon verantwoordelijk was voor inchecken en bediening op terras. 15 euro supplement voor de hond is een hoog bedrag, zeker als er niet eens een bak water voor gasthonden klaar staat.

Prachtige, bijna idyllische locatie. Heerlijk terras . Grote mooie badkamer met heerlijke douche. Goede bedden. Goed ontbijt, geen buffet vol, maar met voldoende keus. Prima gegeten in het restaurant; forel uit de beek, gegrild op de barbecue.

De ligging zeer mooi; rustig kalm een oase van rust. Zeer mooie wandelingen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kleinigheden, zoals geen zeep in douchevuller, geen stoeltje in badkamer haardroger niet aangesloten

De ligging zeer mooi; rustig kalm een oase van rust. Zeer mooie wandelingen

De kamer was mooi en goed onderhouden.

Op een avond was er een trouwfeest aan de gang waardoor we niet hebben kunnen slapen. Er is maar één iemand van het personeel (baas/ verantwoordelijke?) dat wat verstaanbaar nederlands kon terwijl dit op de website vermeld staat. Dit was één van de redenen waarom we juist dit hotel hadden genomen en dan ook een heuse tegenvaller.

De kamer was mooi en goed onderhouden. Het eten was lekker en je had genoeg.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Een aanrader!

eigenlijk niets

Voor ons was het heel goed het personeel was zeer vriendelijk het eten prima de kamers waren eenvoudig maar proper de badkamer super. De omgeving prachtig midden in de natuur.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Als het niet op de route van de Eisleck Trail had gelegen zou ik er niet naar toe zijn gegaan.

De menukaart was erg summier, kamer was klein, badkamer was minder. Kamer en het eten waren erg duur. Prijs / kwaliteit

De koffie, thee, de tv en de locatie. Het personeel was erg behulpzaam

Comfortabel en gezellig hotel op een unieke locatie aan wandelpaden.

Ontbij had ik graag wat scrambled eggs gehad en wat meer beleg soorten. Zelfgemaakte confitures waren heerlijk.

Service was uitstekend. Hotel erg leuk en sfeervol. Prachtige locatie met name met honden. Kamers netjes en sanitair tip top in orde. Restaurant was super goed. Betaling voor de honden 15 euro per nacht vind ik wel wat prijzig.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

We hadden een kamer geboekt in dit hotel. Helaas kregen we 3 dagen van te voren het bericht dat in het hotel zelf geen verblijf mogelijk was, vanwegen een verbouwing. Omdat er geen receptie of restaurant was in het nieuwe gebouw, was contact alleen mogelijk via bellen met je mobiel, of naar het andere hotel te rijden. Er was geen beloofde wifi of televisie. De 2e dag zou dat opgelost zijn, dat was dus niet zo. Ook was er geen mogelijkheid tot een kopje thee of koffie te zetten op de kamer. Dus ook daarvoor moest je eerst weer naar het andere hotel rijden. We dachten van 7 tot 10 ontbijt, dat bleek van 8 tot 10. We waren er al om 7 uur, alles zat nog dicht, dus we wachtte tot half 8 buiten in de sneeuw tot het licht aan ging. We werden zeer onvriendelijk ontvangen. Door 2 verschillende personen werden we er stellig op gewezen dat het ontbijt pas om 8:00 begon. Met moeite konden we wel een kopje koffie krijgen. Ze gingen staan kletsen. Om 8:00 zette ze het brood neer en toen mochten we pas beginnen met het ontbijt. Natuurlijk was het vervelend dat we te vroeg waren, vonden wij ook vervelend. Maar het had allemaal wel wat vriendelijker gekund. De kamer was verder schoon en netjes, maar we bleven 2 nachten en er werd de 2e dag alleen het vuilnisbakje geleegd. Handdoeken waren niet verschoond, niks. Ook de 2 kleine zakjes zeep lagen er nog en waren niet aangevuld. Ik had van te voren gevraagd hoeveel een kleine hond koste, daarop kreeg ik geen antwoord, alleen dat hij welkom was. Later zei ze dat een kleine hond normaal 15 euro per nacht kost, maar vanwege het ontbreken van wifi en tv liet ze dat zitten.... Wij gaan regelmatig naar Luxemburg, maar we zullen niet snel nog eens naar het hotel terug gaan.

De kamer was mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

heerlijk rustige locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Wifi in de achterste kamers valt regelmatig weg.

Rustige ligging, voldoende parkeergelenheid, zeer verzorgd en smakelijk diner met keuze uit 2 menus. Prijs beslist waar.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Beoordeling november 2016

De tafel op de hotelkame. Het zou fijn zijn als deze wat groter waren (vooral de tafel op de hotelkamer).

De rustige en mooie omgeving en het heerlijke ontbijt!

Het was de tweede keer dat we hier verbleven omdat het de...

Het was de tweede keer dat we hier verbleven omdat het de eerste keer zo goed bevallen was. We hebben bij het uitchecken direct geboekt voor het Sylvester arrangement om Oud op Nieuw in Asselborn te vieren! De kamers en badkamers zijn ruim en schoon, de bedden heerlijk en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het avondeten in het restaurant en het ontbijt zijn fantastisch!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima overnachting

Ontbijtbuffet had iets uitgebreider gemogen.

Erg prettig verblijf gehad, vriendelijk personeel en de badkamer in onze kamer was recentelijk fraai gemoderniseerd. Lekker gegeten en een klacht over een nagerecht werd keurig opgelost. Komen zeker nog eens terug hier.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

- Goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

- Personeel onvriendelijk - Verhouding prijs-kwaliteit avondeten. Steak was van slechte kwaliteit. Betaalde er € 24,00 voor.

- Goed ontbijt - Goed bed - Prachtig gelegen

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Een kort verblijf

Geen Wifi bereik op de kamer.Geen minibar op de kamer.De kamer was wel gedateerd maar wel een goed bed .Tv had 1 kanaal met een hoop storing.

Het personeel was zeer vriendelijk.Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant. De chateaubriand is een aanrader.De tuin en alles rondom het hotel was een prachtige omgeving om te wandelen.Prachtig uitzicht van uit kamer.Hond mocht overal mee naar binnen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Heerlijk restaurant en prima ontbijt.

Badkamer kan een opknapbeurt gebruiken.

Heerlijk restaurant en prima ontbijt. Het hotel is prachtig gelegen en een goede uitvalsbasis voor natuurwandelingen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

De ligging van het hotel midden in de natuur;

Een sterk verouderde televisie die slecht 1 kanaal weergaf, terwijl in de beschrijving dit er minstens 7 zouden moeten zijn.

De ligging van het hotel midden in de natuur; een prettig en rustig terras; een prachtig wandelgebied; een fijne keuken.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Rust, uitzicht, heerlijk eten, natuur en gezelligheid

Alles was goed, het uitzicht, de omgeving, de rust, het eten, het personeel. Wij zullen dit hotel zeker aanbevelen aan anderen, ook voor vakantie met honden. De eenden waren hilarisch!

gezellig

de ligging

Mooi locatie, historisch pand met heerlijke tuin.

Lawaai van de andere kamers

Mooi locatie, historisch pand met heerlijke tuin. Verzorgde kamers. Zeer lekker eten, prima prijs/kwaliteit

Blij verrast
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Omgeving. Prachtige tuin waar je heerlijk kon eten. Prachtige badkamer .

Prima voor kort verblijf

Prima ontbijt

ongedwongen en rustgevend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

diner wat eenzijdig in type

beide goed

Leuk !!

De sfeer! De hygiëne in de badruimte, en de locatie!

De ligging, de rust.

De bar sluit ten laatste om 22.00 uur.

De ligging, de rust.

prachtige locatie, vriendelijk personeel, eerlijke lekkere...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

prachtige locatie, vriendelijk personeel, eerlijke lekkere keuken

Fijn verblijf op bijzonder mooie locatie.

Prachtige locatie in vallei, dichtbij wandelpaden. Heerlijk terras. Goed gegeten in restaurant.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

We waren op doorreis.

We waren op doorreis. Prachtige locatie. Zeer goed restaurant.

Relaxen

Fantastische locatie met prachtige tuin

We hebben ons verblijf na één nacht moeten onderbreken wegens acute longontsteking
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

in feite niks , alleen dat ik de volle pot heb moeten betalen

algemeen een OK

Sfeer van het hotel en de locatie

Prachtige locatie , rustig , vriendelijk met een eenvoudige keuken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Goed eenvoudig ontbijt. Eenvoudige goede keuken.

zalig en filmisch

rien du tout

a perfect walking destination L'eau de vie.

Terras aan de rivier

Alles was in orde

Gastvrijheid.

Gastvrijheid. Omgeving. Arbeidslust van lersoneel

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De rustige ligging en het zeer lekkere avondmaal.

De rustige ligging en het zeer lekkere avondmaal.

Heerlijke get-away

Mooie omgeving, prachtige oude watermolen

Service betreffende betaking

Service betreffende betaking

Historische watermolen, begin van wandeltochten. Bezoek de hoge venen in Oost-België.

Geen internet/Wifi bereik op de kamer.

Rustige omgeving. Historische watermolen.

Mooie ligging

Bereikbaarheid was moeilijk door tijdelijke afsluiting N12 in Asselborn. Geen email met alternatieven hoe de accommodatie te bereiken.

Mooie ligging

Aangenaam, rustig, genietend.

Mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Ongedwongen, huiselijke sfeer. Kamers proper.

geslaagd

geen wifi op de kamer Nr 116 Op Tv maar 2 Duitse kanalen

ontbijt goed, kamers goed, personeel en patron vriendelijk en meertalig.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

hulpvaardigheid