Beoordelingen over Hotel de l'Ecluse Superior 3-sterren

29, Waistroos, 5450 Stadtbredimus, Luxemburg

#1 van de 2 hotels in Stadtbredimus

Mooie omgeving, lekker eten, prijs verhouding dure kamer met weinig faciliteiten.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Bedden, super harde matrassen. Geen koffie/ thee faciliteiten op de kamer en/of minibar/ koelkast. Geen airco, alleen een bureau ventilator en het is bij warm weer benauwd op de kamer. Verlichting kun je uitdoen. Er blijft op het toilet een lampje branden die zeer fel is en je niet kunt uitzetten. Dan denk je doe de deur dicht, maar alles is van glas. Wel afgeschermd.

Het avondeten, de ruime kamer en mogelijkheden voor het ontbijten/ dineren op het terras.

Wat een geweldig hotel.

Ik kan niets bedenken

Wat een geweldig hotel. We waren op doorreis en checkten al vroeg in. Er was al een kamer beschikbaar. Geweldig! Heerlijk aan het zwembad gelegen, daarna een zeer aangename lunch, weer naar het zwembad, massage, naar de kamer en vervolgens weer een geweldig diner gehad. Je hoeft het hotel niet uit.

Kan beter
    • Tweepersoonskamer met Terras

Geen airco aanwezig. Kleine ventilator (haardroger ) voor een snikhete kamer koel te krijgen. Voorzijde van het hotel ligt aan een drukke weg zodat slapen met een open raam onmogelijk is

Achterzijde van het hotel is rustig. Buiten dineren en ontbijten was heerlijk Leuk een terras te hebben aan de kamer.

mooie kamer met mooi uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht en terras

Er was geen airco en geen koelkastje om spullen in koud te houden. Dat was in dit warme weer wel een gemis.

mooie kamer met mooi uitzicht. De meerprijs die dit uitzicht kostte is echter wel behoorlijk hoog.

In de winter is de kamer ok. In de zomer is het zwembad ok.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt: de cornflakes en de boterkoeken waren niet vers maar heel droog. Er was geen chocolademelk. Kamer: er was geen airco, wij sliepen bij 35 graden 's nachts Zwembad: de eigenaar haalde de filters vrij laat uit het zwembad. Activiteiten: fietsen moet je meer dan 24h op voorhand boeken want we kregen deze pas om 16h in de namiddag.

Het zwembad en het lekkere eten 's avonds in het hotel.

Perfect verblijf voor een weekendje in de natuur
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamers zijn ruim opgezet en mooi ingericht. Het hotel is rustig gelegen, de omgeving is prachtig, net als het uitzicht. De gratis parkeerplaats is een groot pluspunt en ook het ontbijt is luxe en zeer goed verzorgt. Het 3-sterren hotel voelt eerder aan als een 4-sterren hotel, een prima keuze dus als je er even heerlijk tussenuit wilt.

Slechts 1 nacht . Op doorreis naar Oostenrijk . Zie hierboven voor minpunt
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kamer 229 was een sauna . Geen airco wat in een modern hotel toch mag verwacht worden aan €139 per nacht. Enkel een kleine ventilator en die was bij deze temperatuur onvoldoende .

Avondeten en ontbijt

Ideaal hotel als je in Luxemburg prive of voor zaken.
    • Suite met Terras

Niet echt iets dat tegenviel.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Officieel maar 3 sterren, maar ik vind het eerder een 4 sterren hotel. Mooie ligging aan de Moesel. Goed restaurant met mooi terrras. Op 20 min rijden van Luxemburg centrum.

Gran Fondo Schleck
    • Tweepersoonskamer met Terras

Slechte bedden ( matras en dekbed), veel lawaai ( straatzijde).

Mooi buitenterras, ruime parkeergelegenheid bij hotel, redelijk restaurant, speciaal voor ons werd ontbijt ivm Gran Fondo Schleck eerder geserveerd.

Aangenaam verblijf!
    • Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht en terras

Veel lawaai in resto bij full bezetting! Eten lekker doch alles aan de zoute kant! Mocht iets fijner zijn.

Alles heel proper! Mooie kamer vooraan, goed bed, groot terras, prachtige badkamer. Mooi uitzicht ! Parking voorzien. Heerlijk ontbijt! Hotel met goed concept. Zeer groot zonnig terras achteraan.

Ik ben hier al meermaals geweest en telkens ben ik zeer...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het restaurant was die avond druk bezet en we moesten dan ook veel langer wachten. Sommige gerechten waren niet meer warm genoeg en de amuse-bouche bij het aperitief werden wel beloofd maar uiteindelijk toch vergeten.

Ik ben hier al meermaals geweest en telkens ben ik zeer tevreden. Ruime kamers met uitzicht, zeer goed restaurant en fantastische wijnkaart met veel lokale referenties. Erg vriendelijke bediening. De sfeer is zeer ontspannen. En alles wordt zeer goed onderhouden.

Gezellige rust
    • Tweepersoonskamer met Terras

Geen mogelijkheid om thee of koffie te zetten op de kamer. Ook een koelkastje ontbrak. Doorzichtige wanden tussen fitnessruimte en welness.

Heerlijk ontbijt. Mooie comfortabele kamer. Ideale uitvalsbasis om te wandelen.

Eigenliik alles, locatie, kamers, faciliteiten enz.
    • Tweepersoonskamer met Terras

ook een hard gekookt eitje zou perfect geweest zijn ( voor mij persoonlijk) maar het ontbijt was nu al zeer uitgebreid

Eigenliik alles, locatie, kamers, faciliteiten enz...

Hier kom je tot rust...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Men wist ons niet te zeggen waar we konden wandelen, geen wandelroutes beschikbaar. Nochtans is het een prachtige streek om te wandelen.

Ruime, nette kamers. Onze kamer was aan de achterkant gelegen, en dus heel rustig. Het ontbijt was erg verzorgd. Het restaurant is ook een aanrader. De wellnessruimte is het bezoeken waard. Mooie wandelstreek.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Raint verblijf en zeer goede faciliteiten voor een uiterst representatieve prijs
    • Familiekamer met Terras

Hou rekening met een resitijd van +1uur naar Luxemburg-stad. Het verkeer is dramatisch. Daar kan het hotel niets aan doen, maar het zou wel mijn keuze voor een volgend verblijf kunnen beïnvloeden.

Zeer luxe suite voor een uiterst representatieve prijs

In het algemeen een goede indruk.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De temperatuur was te hoog 's nachts in de kamer. Goede verlichting in de badkamer, wel één lampje stuk., maar in totaal was de verlichting een beetje minimaal.

Wij hebben geen ontbijt genomen in het hotel. Het was zeer rustig 's nachts in het hotel.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Na een tweede verblijf zijn we absolute fans geworden van dit heerlijke hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het was al de tweede keer dat we verbleven in het hotel. We zijn absolute liefhebbers van de strakke architectuur, de uitstekende accomodatie, de stilte, de omgeving, het heerlijk ontbijt en het behoorlijk/goed restaurant. Ik heb het hotel aangeprezen op mijn werk voor het organiseren van conferenties en meetings.

Leuk hotel waar ik beslist nog vele malen ga terugkomen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Goedontbijt / locatie / kamer. Ruim balkon met zitjes. Er is genoeg ruimte in de kamer en zeer groot bureau wat van pas komt als je 's avonds nog moet werken met de laptop.

Mooie omgeving en hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kan niks bedenken wat er beter had gekund in dit korte verblijf (2 dagen).

Geweldige mooie kamers met een industriële look. Hotel is redelijk luxe met een mooie badkamer. Wat ook erg fijn was, was het nachtlampje wat je kan aandrukken als je naar het toilet wil zonder dat je de hele kamer moet verlichten. Kamers zijn een klein beetje gehorig, maar niet storend. Op een paar minuten rijden vind je het plaatsje Remich waar je lekker kan eten. Luxemburg stad ligt ook maar op ongeveer 20 minuten rijden. Toen wij er waren was het erg slecht weer, dus over het zwembad en de andere zaken heb ik geen oordeel. Ik zou dit hotel en de omgeving vooral aanraden als je lekker een paar dagen rust wil in een mooie omgeving zonder al te veel poespas.

Het gekraak van de kasten snachts was soms vervelend maar...
    • Familiekamer met Terras

Het gekraak van de kasten snachts was soms vervelend maar zal ons zeker niet tegenhouden om terug te keren. We plannen zeker nog een volgende verblijf.

Prima verblijf in veel opzichten behalve klimaatbeheersing
    • Tweepersoonskamer met Terras

geen airco en dat voor dit design hotel vreemd?

ontbijt was voldoende/goed. fitness en zwembad/sauna bonus. en diner in restaurant Michelin waardig.

Oké, maar te duur in verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Bij aankomst in de kamer moest ik eerst 2 spinnen en 2 zwarte torren 'verwijderen'. Ook heb ik gedoucht met slippers aan. De douche was absoluut niet schoon. De badkamer en wc bestonden uit glazen wanden. Heel erg hip en modern maar verder niet over na gedacht. Niet erg charmant tijdens een toiletbezoek!!! In de omschrijving staat een buitenzwembad en dat klopt maar met 2 mensen er in is het zwembad ook gelijk vol. Met de auto kan je vanaf deze locatie prima alle kanten op. Lopend is alles net te ver.

Hoewel 'goed' schoonmaken erg lastig voor ze was, werd de rest zoals schone handdoeken/toiletpapier wel geregeld. Ontbijt prijs/kwaliteit prima. Lekkere koffie. Het eten in het restaurant was aan de dure kant maar alles wat we hadden besteld smaakte goed. Vrij nieuw hotel. Modern ingericht.

De inrichting van het hotel en de kamer.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt mag uitgebreider. Ook te weinig personeel 's morgens bij het ontbijt... Geen vers fruitsap en geen verse fruitsalade. Voor die prijs verwacht ik meer.

De inrichting van het hotel en de kamer.

Het is continue erg warm in het hotel, wij waren genoodzaakt...
    • Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht en terras

Het is continue erg warm in het hotel, wij waren genoodzaakt met de schuifpui open te slapen. Het hotel is erg strak ingericht; zo is bijvoorbeeld een thee-koker niet aanwezig. Voor de gezelligheid kom je hier niet (met uitzondering van het restaurant).

Zeer goede accomodatie met zeer attent en vriendelijk personeel!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Persoonlijk had ik geen matte glaswand gekozen voor de afscheiding met de badkamer maar een volle wand.

Zeer moderne accommodatie met bijzonder attent personeel. Een zeer positieve ervaring! Restaurant van zeer goede kwaliteit! Alles zeer goed verzorgd en getimed!

Mooi en verzorgd hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras

15€ voor ontbijt is wel wat veel vind ik Het avondeten was wel lekker maar wel aan de dure kant alsook het drinken

Mooie ruime kamers Vriendelijk personeel Uitgebreid ontbijt

Mooi en goed hotel!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Door het grote glasoppervlak is het zomers erg warm in de kamers. Airco zou een aanrader zijn. Er stond een ventilator op de kamer maar dat hielp niet veel bij 30 graden Celsius.

We waren hier voor de tweede keer en weer beviel het ons prima! Prachtig modern designhotel met verrassende indeling van de kamers. Veel ruimte en prima bedden. Ruime parkeergelegenheid. Het restaurant is beslist een aanrader! Ook het ontbijt is uitgebreid en goed. We hadden een kamer met prachtig uitzicht op de Moezel.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Mooie schone kamers, leuk uitzicht op de Moezel en heel erg...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Mooie schone kamers, leuk uitzicht op de Moezel en heel erg vriendelijk personeel. Het eten was ook lekker, wij hebben hier 's avond 2x gedineerd! Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Mooi hotel, in mooie omgeving. Personeel negeert vragen per mail over te hoge rekening
    • Tweepersoonskamer met Terras

Personeel die teveel vroeg voor ontbijt, dit zagen wij achteraf op de bon. Echter wordt er na meermaals mailen niet gereageerd op de vraag of we restitutie konden krijgen

Uitzicht, lokatie, inrichting kamer

ik denk dat dit een van de beste keuzes in de regio is
    • Tweepersoonskamer met Terras

mooie locatie;uitzicht op wijngaarden vanop priveterras;aangename fitness,sauna en welness; grote kamers in smaakvolle moderne stijl;glas deuren;houten vloeren,uitgebreid lekker ontbijt met zicht op Moezel en wijngaarden;lekker restaurant

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Super.

Helemaal niets.

Super vriendelijk personeel, heel mooi hotel, heel uitgebreid ontbijtbuffet en een zeer uitgebreide menukaart in het restaurant, het eten was super lekker. Wij gaan zeker terug.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Mooi hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het hotel ligt aan een relatief grote doorgaande weg (hierdoor wel weer goed bereikbaar) Zodra je overigens in het hotel en de kamer bent merk je hier niets meer van

Verrassend mooie moderne kamers. Slimmigheid wat in de meeste hotels gek genoeg ontbreekt: een subtiel nachtlampje om in het donker de toilet te vinden zonder je partner te wekken. Goed eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

top
    • Tweepersoonskamer met Terras

Niet iedereen in het personeel verstaat Engels.

Mooi ingericht modern hotel. Het restaurant serveert kwalitatief eten. Kamers zijn netjes en verzorgt.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Zeer goed en modern hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt was zeer goed,ook warm spek en eieren Weinig zoet gebak Wel een glaasje bubbels Niet veel te bezoeken in de omgeving Het weer viel niet mee Gemakkelijk met trein naar Trier voor kerstmarkt enz en dat maakte ons verblijf zeer aangenaam

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prachtig
    • Suite met Terras

Het bed hoort niet thuis in een suite Ihet doet afbreuk aan mijn beoordeling 2 aparte niet vastgelegde matrassen en aparte veel te kleine dekens

Het hotel zelf

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Mooi gelegen modern hotel met beperkte wellness
    • Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht en terras

De panoramakamer (deluxe) op de eerste verdieping bleek een vierpersoonskamer te zijn voor tweepersoonsgebruik en was in twee gedeeld met een afgescheiden keukenwand. Bovendien keken we uit op lantaarnpalen. Ik vond het niet waard om hiervoor extra te betalen. De kamers aan de voorzijde zijn best rumoerig omdat het hotel gelegen is aan een vrij drukke weg. Het beddengoed was geen hotelkwaliteit (bv. een jersey hoeslaken, goedkoop donsdeken en veel te zacht kussen). Jammer dat er geen vers fruitsap beschikbaar was bij het ontbijt.

Modern en nieuw hotel met fijne (weliswaar beperkte) wellnessfaciliteiten. Mooie gelegen langs de Moezel. Erg vriendelijk personeel. 's Avonds lekker gegeten in het restaurant (bistrokwaliteit). Reserveren is aangeraden omdat veel mensen uit de omgeving komen eten. Het ontbijt was goed met lekker brood.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Fantastische kamers, super restaurant, zeer vriendelijk...
    • Tweepersoonskamer met Terras

weinig informatie aan de receptie ivm wandelingen en buiten het seizoen is het informatiekantoor gesloten

Fantastische kamers, super restaurant, zeer vriendelijk personeel. Zeer rustig en aangenaam

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

de kamers en het ontbijt en diner waren in orde, zeer netjes...
    • Tweepersoonskamer met Terras

de kamer was gelegen aan de straatkant, en er is nogal veel gerij op de straat en raam is niet voldoende geïsoleerd om geluid buiten te houden vooral storend tijdens de nacht en ochtend

de kamers en het ontbijt en diner waren in orde, zeer netjes en design inrichting

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Uitstekende locatie om weg van de drukte van Luxemburg stad...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Uitstekende locatie om weg van de drukte van Luxemburg stad 20 km verderop de rust langs de Moezel op te zoeken. Uitstekend hotel met mooie kamers en sfeervol restaurant.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Voor herhaling vatbaar!
    • Suite met Terras

De boeking was verwarrend. Men sprak van personen. Er stond gedrukt 1 pers maar indien men een suite besteld met 2 verschillende namen, dan is dit een koppel.Eigenlijk was dit maar een kleine missing.

Het ontbijt was heerlijk, de suite prachtig

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt was zeer ruime in keuze. De kamer was zeer mooi en speciaal ingericht.

Het was een fijn samenzijn met familie, in een ontspannen en comfortabele sfeer met lekker eten.
    • Familiekamer met Terras

De .service was uitstekend, het personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. De kamer was heel comfortabel

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Beter dan verwacht en ga er zeker terug. Prijs/kwalireit TOP.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ontbreken van een warm ontbijt. Spekjes, omelet, ... Maar alles zeer verzorgd.

Ruime verzorgde kamers.

Mooie kamers, mooie tuin, vlak aan de moesel

Mooie kamers, mooie tuin, vlak aan de moesel

De ligging aan de Moezel is super.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het eten was matig. Zeker in verhouding tot de prijs.

De ligging aan de Moezel is super. Heel mooie en ruime kamers.

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

Het restaurant van het hotel is ongelooflijk super.
    • Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht en terras

Het restaurant van het hotel is ongelooflijk super.

Aangenaam verpozen na een werkdag

Geen airco, wel ventilator

Lekker ontbijt, schitterende ligging, ruime kamers

Bijzonder geslaagd

Netheid - ordentelijkheid - mooi design

Mooie kamer en goede keuken
    • Suite met Terras

Ontbijt bij de prijs inbegrepen

Mooie kamer en goede keuken

Heel vriendelijk personeel .

Heel vriendelijk personeel . Superlocatie

Genieten !

Prachtige ligging .

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Correct en goed,voor kort verblijf
    • Familiekamer met Terras

Geen gesprek of contact met de uitbater Of eigenaar

Goed ontbijt, alles erop en eraan, goed Restaurant ondanks de drukte met pasen

Het was aangenaam verblijven in het hotel, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht en terras

De kamer was heel mooi en ruim. Het uitzicht was super. Het best van alles was het restaurant. Het eten en de service waren uitstekend.

Ligging, parking, restaurant, uitzicht

Alles perfect.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kamers waren erg warm. Verwarming lasting te regelen c.q. uit te zetten.

Comfortable en praktisch

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Voor de volgende hotelboeking in Luxemburgzal zal hotel l'Ecluse onze voorkeurskeuze zijn.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Modern hotel en mooie kamer ,lekker ontbijt. Wij komen zeker terug

Tweepersoon bed was met twee aparte matrassen 😕

Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Zeer vriendelijk personeel. Modern, up-to-date hotel.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

lekker ontbijt, mooie kamers
    • Tweepersoonskamer met Terras

veel stof onder het bed, ontbreken minibar

lekker ontbijt, mooie kamers

Fantastische accommodatie om uw zakenreis zo optimaal mogelijk te maken.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Zeer mooie en ruime kamers met zeer goede werkdesk ! Ook elke kamer heeft een terras zodat je altijd buiten kan.

Mooi modern hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras

De ligging, op de foto's lijkt het hotel in het groen te liggen, maar het ligt aan een grote baan

Mooi modern hotel

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Super vriendelijk personeel, interessante architectuur en inrichting, prima wellness, rustige ligging.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Heerlijk om na een dag vergaderen even tot rust te komen met...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Heerlijk om na een dag vergaderen even tot rust te komen met zicht op wijngaarden aan de ene kant, en op de moesel aan de andere kant.

ok hotel, modern
    • Tweepersoonskamer met Terras

Modern design kamer met beton en hout en glaswanden, naar de WC!

locatie en omgeving + kalm
    • Tweepersoonskamer met Terras

geen airco in de kamers !!

locatie en omgeving + kalm

Mooie locatie en goed bereikbaar.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Helaas geen airco. Was behoorlijk warm.

Mooie locatie en goed bereikbaar.

Heel aangenaam hotel met vriendelijk personeel en relaxerende omgeving
    • Tweepersoonskamer met Terras

Een minibar op de kamer zou fijn zijn geweest

De service van het personeel en de nette kamers.

Heerlijk ontbijt.

Straatlawaai door verkeer.

Heerlijk ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Moderne inrichting. Leuk buitenterras.

Super hotel op een super locatie!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Super hotel op een super locatie!!!

Prima hotel / tussen drie en vier sterren

Trendy kamers / uitstekende keuken

Perfecte locatie om tot rust te komen na dag werken

Niets, alles prima

Prachtige ligging, zeer gastvrije ontvangst, mooi terras voor diner, lekker diner gegeten

Ruime kamers.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ruime kamers. Mooi terras aan de kamer. Natuurlijk zwembad. Zeer uitgebreid ontbijt op terras.