1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Eden au Lac

Beoordelingen over Eden au Lac 4-sterren

Oam Nonnesees, 6474 Echternach, Luxemburg

#5 van de 10 hotels in Echternach

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Even tussen uit

Zwembad weinig zetels. De bar niet bemand. De lounge voor het restaurant is het behang los stekkers liggen los.

De kamer was propper en voldeed aan de eisen. Personeel receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Een lekker en vers ontbijt.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Lekker eten,vriendelijke bediening, mooie sauna accomodatie!

Bij het bekijken van de rekening hadden we toch graag een meer gedetailleerde rekening van ons verbruik in het restaurant gehad. 2 dagen het dagmenu gegeten en toch groot prijsverschil. Prijsverschil bij 1 fles wijn?

Lekker eten,vriendelijke bediening, mooie sauna accomodatie!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De ligging van het hotel is zeer mooi.
    • Klassieke Suite - 2 personen - Zonkant

Ik denk dat het hotel technologisch iets achter blijft. Wij hadden op onze kamer geen wifi, soms een klein beetje. Ik vind ook dat bij het televisie-aanbod zeker wat vlaamse en nederlandse zenders mogen aanwezig zijn ; op zijn minst de BVN - zender, maar in deze tijd van internet en computers mag het zelfs geen probleem zijn om alle zenders aan te bieden.

De ligging van het hotel is zeer mooi.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Een pareltje

Niets. Misschien enkel dat het centrum van Echternach niet echt wandelafstand is. Maar dat stoorde ons niet echt.

Het uitzicht vanop het terras en ook nog vanuit het restaurant is subliem. Je ziet in de diepte het meer en de stad. Dat is dan weer het voordeel van iets buiten het centrum te zijn. Heel mooi binnenzwembad en in de zomer ook buitenzwembad. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Ruime kamer, schoon en netjes, mooie rustige locatie,...

Slecht parkeren, douch in bad, dusdanig ingewikkelde douch-bediening dat ik er niet uit kwam. Geen handdoeken in het zwembad. Ik werd gevraagd of ik ook wilde dineren, maar toen ik dat wilde bleek er geen plek meer te zijn. Vreemde betaling; het bedrag werd bij de reservering direct afgeschreven. Annuleren was niet mogelijk. Allemaal niet erg, maar niet wat ik verwacht voor de prijs.

Ruime kamer, schoon en netjes, mooie rustige locatie, prachtig terras bij ontbijt. Douchen na afloop van fietstocht op dag van vertrek.

Fantastische vakantiebestemming
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Avondmaal was redelijk prijzig, frietjes deden mij denken aan Mac Donald. Wel zeer goede bediening, niets op aan te merken!

Zeer ruime kamer, zeer netjes! Perfect onthaal, personeel zéér vriendelijk en beter op de hoogte over toeristische attracties dan in toerismebureau! Zowel binnen als buiten zwembad zalig! Zeer rustig, géén nachtelijk kabaal, echt een aanrader! Ontbijt perfect en voor iedere smaak! Zeer gevarieerd. Zelfs confituur met stevia, héél belangrijk voor diabetische patiënten!

Heerlijk ontbijt, mooie grote kamers en vriendelijk...
    • Klassieke Suite - 2 personen - kant van Echternach

Sommige delen van het interieur zijn aan een update toe, binnenzwembad was niet verwarmd.

Heerlijk ontbijt, mooie grote kamers en vriendelijk personeel, heel mooie lounge om rustig iets te drinken, mooi uitzicht vanop het terras.

prima voor 1 nacht, jammer van de stank van de keuken

het hotel is verouderd en tegen de tijd dat de keuken 'savonds open was, stond het op onze kamer enorm naar de baklucht. Daarom zou ik dit hotel niet meer boeken

ligging is mooi, ontbijt is prima, bedden zijn goed, parkeren is prima. de wellness is heel fijn met mooie sauna's

Een heerlijk weekend gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

De kamer was gedateerd; hygiëne viel iets tegen. Op het balkon lagen de afgeknipte nagels, asbak met sigaretten en gebruikte tandenstokers van vorige gasten. De kamerdames kunnen bedden niet goed opmaken. Zag er niet uit; ik had het bed zelf beter kunnen opmaken.

Ontbijt op het zonnige terras met geweldig uitzicht was een goed begin van de dag. Het ontbijt op zich was goed maar niet voortreffelijk. Het zwembad en de wellness faciliteiten zijn prima. Ook worden badjassen en badlakens ter beschikking gesteld. Heerlijk om hier te relaxen zeker in combinatie met de mooie omgeving. De gratis inhoud van de minibar kwam prima uit; heerlijk koel water op warme dagen.

Mooi uitzicht, mooie kamers, mooi zwembad met terras!
    • Klassieke Suite - 2 personen - Zonkant

Bed was een beetje hard, en wel wat gehorig.

Mooi uitzicht, mooie kamers, mooi zwembad met terras! Heerlijk; een balkon met fijne stoelen. Mooie ruime badkamer in suite.

Ruime kamers en badkamer, balkon ruim genoeg om op te zitten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

we vonden het raar dat we de code WIFI niet op de kamer konden terugvinden alsook de menu. een koffieapparaat op de zou het verblijf nog completer maken, is nu in vele hotels beschikbaar.

Ruime kamers en badkamer, balkon ruim genoeg om op te zitten

Mid augustus

- geen lunch aangeboden op nationale feestdag en we zijn niet vroegtijdig geïnformeerd - sluiting zwembad om 20:00 te vroeg

- prachtig uitzicht op terras tijdens ontbijt

Kamer met balkon.

Wifi deed het niet. Hotel is wat gedateerd. Ontbijt prima, niet bijzonder. Badkamer was minder geschikt voor minder validen. Douchen in bad. Geen handgreep. Geen airco.

Kamer met balkon.

Mooi hotel, mooie omgeving, maar uitbating moet gemodernizeerd worden.
    • Klassieke Suite - 2 personen - kant van Echternach

Restaurant in het hotel is heel erg matig en veel te duur. Weinig keuze en oubollig. Aan renovatie toe! Dit geldt ook voor het ontbijt. Het ontbijtbuffet is echt basic, en de koffie is niet te drinken. Geen personeel bij wellness (terwijl het hotel vrij vol was). Dus voor een drankje aan het zwembad moet je bellen en ze komen later met je cola. Te weinig personeel overdag op het terras (kleine hapjes), eigenljk maar één kelner die alles moet doen, inclusief naar zwembad lopen met die cola. Het kleine menu van 14u tot 18u mag ook herbekeken worden.

Mooie omgeving, mooi hotel, ruime kamers en fijn zwembad/sauna. Vriendelijk personeel (maar wel onderbemand). Prachtige promenade aan het meer. Een minuutje met de wagen en je bent in het dorpje om te gaan eten. De bar met pooltafel is fijn en het personeel komt je vriendelijk bedienen maar je moet ze gaan halen bij de receptie. Vandaar weinig animo aan de bar. Zet daar een coole barman en het wordt er gezellig.

Aangenaam, lekker gegeten en ontspannend!!

Ontbijt was super, heel goede bediening, vriendelijk personeel, zeer proper, zwembad groot ook binnenzwembad (verwarmd). Kort samengevat we hebben een super leuk en aangenaam verblijf gehad.

Ontbijt en avondmaaltijd in het restaurant was perfect in...
    • Klassieke Suite - 2 personen - kant van Echternach

Geen airco - slechts één zetel buiten op terras en dat in een suite - lelijk uitzicht vanuit de suite op plat dak - weinig ligstoelen aan zwembad - nergens mogelijkheid om iets te drinken in de schaduw! - kamers zijn een beetje vergane glorie! - douche ofwel ijskoud ofwel vuurheet!

Ontbijt en avondmaaltijd in het restaurant was perfect in orde! Vriendelijk personeel! Goede bediening! Vriendelijk aan de balie! Uitzicht op het meer was echt wel beperkt!

Prachtige ligging,vriendelijk personeel,maar 4 sterren zonder airco op kamer????

Kamer zonder airco in 4 sterren hotel kan NIET. Idem geen afzonderlijke wc maar enkel in badkamer (in 4 sterren hotel). Kamer was ook klein. Restaurant dicht 2 dagen per week in volle topseizoen??

Rustige locatie, zalig terras, goed zwembad met ligstoelen

Heerlijk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

- Kamers geen airco; werd erg warm (hittegolf) - Kamermeisjes vergaten een paar keer de handdoeken en badjassen aan te vullen - Restaurant van het hotel is erg (te) duur. Restaurants in Echternach zijn niet top (5 verschillende geprobeerd)

- Charmant hotel; beetje gedateerd van buiten, maar erg gerieflijk van binnen - Ruime kamers met goede bedden - Heel schoon - Prima zwembaden - Vriendelijke service, met name de dame aan de balie - Goed ontbijt

Prachtige locatie met schitterend terras, ruime kamers en lekker ontbijt.

We hebben zeer lekker gegeten, maar prijzig. Graag iets meer keuze in verschillende prijsklasses.

Het ontbijt was zeker in orde. Bij goed weer kon je buiten op het terras ontbijten met zeer mooi uitzicht over Echternach. Zeer ruime kamers.

Zeker aan te bevelen (als je niet écht in een modern hotel wilt)

- het ontbijt was ok maar jammer voor zo'n hotel: géén "vers"geperst sap ook het bijvullen vh ontbijtbuffet verliep aan de trage kant en 3 ochtenden steeds hetzelfde - de kamer was bloedheet! het was natuurlijk buiten ook wel zo'n 30graden én niet de duurste kamer maar airco in een 4sterren hotel mag toch niet ontbreken, zelfs een ventilator was niet voorhanden! - het interieur was zéér netjes maar nogal klassiek, niet echt gezellig

- leuke ligging - zeer proper - prachtig terras met zicht op de vallei - fantastische sportaccommodatie

Mooie locatie, mooi zwembad en mooi terras.

Geen mogelijk om s' avonds te eten. Je moet op tijd reserveren en dat weet je te niet als je in de namiddag aankomt. Hotel is zuiver maar je ziet dat het een oudere stijl is

Mooie locatie, mooi zwembad en mooi terras. terrasje aan de kamer

Als u Franse taal beheerst is het een paradijsje.

Communicatie vrijwel alleen in het Frans. En omdat onze Franse behendigheid niet goed is voelde het beetje als barrière.

Groot compleet hotel met veel faciliteiten. Mooie ligging en uitzicht.

Je moet er gaan voor het buitenzwembad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Het was net heel warm buiten toen wij er verbleven en hierdoor misten we airco. Jammer ook dat het heel erg prijzig was om te dineren in het hotel. Gelukkig wel veel goede adresjes in Echternach als alternatief.

Super mooi buitenzwembad, leuk terras om te ontbijten met geweldig uitzicht, grote kamer, grote fitness, mooie wellness, vriendelijk personeel, gratis drankjes in de minibar. Ontbijt was goed maar had het wat uitgebreider verwacht.

Het was zeer rustig en wij hebben er van genoten
    • Klassieke Suite - 2 personen - kant van Echternach

De toegang tot het zwembad voor mensen die moeilijk kunnen stappen Een andere trap zou gemakkelijk zijn

Alles heel netjes personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig Restaurant heel lekker eten

Centraal hotel in een mooie regio
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

Lastig om hier wat in te vullen! Minpuntje: geen waterkoker op de kamer. Maar heet water is gratis te krijgen aan de recepitie/restaurant. Het zwembad is maar tot 20.00 uur open. Paar keer rond deze tijd in het zwembad geweest en er is niemand gekomen om te zeggen dat het dicht ging.

Wat was dit een mooi hotel! Ruime kamers, rustig gelegen toch centraal in de regio, voldoende parkeergelegenheid. Niet echt op loopafstand van het centrum maar met de auto prima te bereiken. Vriendelijk personeel en personeel dat de moeite doet om in een andere taal dan het frans je te woord te staan. Ontbijt is prima, genoeg keus en bij mooi weer kun je op het terras met uitzicht op het dal ontbijten. De wellness ziet er ook goed uit, een mooi zwembad overdekt en vanaf 1 juli ook nog een buitenbad. Sauna's etc zijn er ook kortom prima voorziening!

Toplocatie, friendly people

Het buitenzwembad was nog niet open ondanks de 31 graden, dit vond ik spijtig

toplocatie, supervriendelijk personeel, zeler Maria, de kuisvrouw! Goed ontbijt, all you need Fitness ook alles dat je nodig hebt Personeel zeer behulpzaam, receptie geeft uitleg en doet zoveel mogelijk om je te helpen

prima plek om tot rust te komen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

ik, lichte slaper, had soms last, 's morgens heel vroeg, van vrachtverkeer op doorgaande weg; ergens in de nacht raam dicht om probleem te verhelpen.

zeer verzorgde accommodatie, van uitstekend niveau. professioneel personeel. Grote kamer. fantastische spa faciliteiten. Mooi restaurant en heerlijke gerechten. Zowel binnen als buiten ontbijten/dineren behoort tot de mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Alles was uitstekend, niets op aan te merken
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Helaas hadden de kamers geen airconditioning en was het ondraaglijk warm op de kamer, dus niet aan te raden in de periode juni tem augustus

Alles was uitstekend, niets op aan te merken

Zwembad met badjas en handoek

Bij aankomst kregen we een brief over de faciliteiten met uitleg in het Frans. Wij spreken dit niet. Jammer dat ze daar meteen vanuit gaan. Later kregen we op eigen verzoek een Engelse versie. We hadden een kamer boven de entree die erg gehorig was en er was genoeg ruimte elders in het hotel.

Zwembad met badjas en handoek Ontbijt met veel keuze Schoon en goed bij gehouden.

Ons verblijf in hotel Eden au Lac was uitstekend, zowel comfort als ligging zijn uitstekend.

Zowel het ontbijt en de kamers waren goed tot uitstekend. De ligging van het hotel is prima. Rustig, omgeven van groen en ook de faciliteiten zoals parking, sportaccommodatie (fitness) en binnenzwembad uitstekend. Het buitenzwembad kon nog niet worden gebruikt gezien de tijd van het jaar. Verder is dit hotel gelegen op een boogscheut van het centrum van Echternach.

Vergane glorie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

Prijs-kwaliteit verhouding. Het ontbijt viel heel erg tegen. Het was niet vers en op eieren moesten we wachten. Bediening was onvriendelijk. Voor een vier sterren hotel zwaar onder de maat. Verder was het buitenzwembad dicht (opent pas op 01 juli), zonder dat dat duidelijk stond aangegeven bij de informatie over het hotel. Nu dit juist een belangrijke reden was om te komen was het een tegenvaller. Verder zou er een tennisbaan zijn, maar dit bleek niet het geval. Al met al was het hotel veel te duur voor wat je ervoor terug kreeg.

Locatie, zwembad, grote kamer, balkon/terras, ontbijtzaal en terras zijn prachtig.

Een team dat ons warm welkom heet, oprecht vriendelijk is en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Een team dat ons warm welkom heet, oprecht vriendelijk is en boven al professioneel. Een kamer die zo comfortabel is dat we geen minpuntjes weten te verzinnen. Een ontbijt zo heerlijk als het zicht op Echternach. Het diner zowel als de wijnen, delicieus

Mooie locatie, gedateerde inrichting en aankleding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Het buitenzwembad was tot grote teleurstelling van onze zoon gesloten, hetgeen naar onze mening niet duidelijk op de website vermeld staat ('seizoensgebonden'). Vanuit het binnenzwembad heb je uitzicht op het buitenbad, dat nu gevuld was met groene drab en andere viezigheid. Verder stond al het zwembadmeubilair en andere zaken opgeslagen achter de glazen wand tussen binnen- en buitenzwembad, wat een armetierige indruk gaf. Het hotel is schoon en netjes, maar wel erg gedateerd.

De uitgebreide saunafaciliteiten zijn prima. Vanwege het mooie weer konden we ontbijten op het terras met een prachtig uitzicht over het dorp en de bergen.

• Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

Het diner was ondermaats. Weinig smaak in het eten en de producten niet van topkwaliteit. Geen airco in het restaurant wat het absoluut niet aangenaam maakt. Ook geen airco op de kamers. Er was een grote bar in het hotel, maar telkens wij iets wilden drinken was die niet open.

Ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Het uitzicht vanuit het restaurant was een bonus. De ligging van dit hotel is dan ook super. De kamers waren heel proper. Mooie wandeltochten in de buurt.

Leuk ,aangenaam ,vriendelijke ontvangst én vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

Zwembad : Bovenste trede van trapje terug vastzetten. geen oefenfiets in het zwembad zonder activiteit ( gevaarlijk om tegenaan te zwemmen). Douche zwembad deed het niet.

De finse buitensauna.

Het restaurant is naar verhouding te duur. Kan je beter in het centrum gaan eten.

Het hotel is langs de buitenzijde vrij oud, meer als vergane glorie, zo geeft het de indruk. Maar binnen, de kamers zijn gerenoveerd, welness is top, squach, grote fitness voor een hotel, gratis mountenbikes ter beschikking en heel vriendelijk personeel!

De vriendelijkheid van het personeel was perfect!

De bedden en kussens konden voor ons beter. De matras was heel hard en het kussen miste een beetje extra vulling!

De vriendelijkheid van het personeel was perfect!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ondanks alles zeer goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

De opsluiting van de toegangsdeur van chalet naar hotel in de wellness. Stonden in de regen buiten in kamerjas en konden niet meer naar de ingang van het hotel. De deur was afgesloten met de sleutel.

Heerlijk relaxt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

De rolluiken maken veel geluid bij het openen (ipv gordijnen). Dus 's morgens vanaf 7 uur hoor je links en rechts de luiken open gaan.

Zeer uitgebreide sauna's

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima hotel, maar geen 5 sterren waard

Badkamer is ouderwets en dringend aan vernieuwing toe. Prijs van eten in restaurant is veel te duur. Voor 5-sterren hotel mag je professioneel personeel in restauarant verwachten.

Hotel is prachtig gelegen aan het meer van Echternach. Personeel bij inchecken is vrienddeijk en hulpvaardig. Ruime kamer. Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 10 november 2017

een zalig verblijf, we gaan zeker nog eens terug

de zachtheid van de bedden viel wat tegen, voor ons iets te hard.

de ligging is fantastisch, het personeel was zeer behulpzaam en zeer vriendelijk, hier was inderdaad in de kamerprijs alles inbegrepen ( sauna-hamman-binnen zwembad) zelfs in de mini-bar een paar( gratis ) drankjes voorzien super!! badjas ,slippers en handdoeken voor het zwembad waren aanwezig op de kamer.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Heel leuk verblijf gehad, voor herhaling vatbaar.

De roomservice viel tegen, aangezien de persoon die ons bediende tegen de zin aan het werken was en al wat er door ons gevraagd werd, was er teveel aan. Foute drank op de kamer gebracht en dan tegen de zin (en na lang wachten) uiteindelijk de juiste drank gebracht.

De locatie was top! Rustig en toch op wandelafstand van het centrum. De kamers waren heel ruim en verzorgd, niet hyper modern maar heel proper. Het personeel was heel vriendelijk en deed zelfs de moeite om Nederlands te spreken!

Prima, maar eet en drink elders.

Diner te zout en te duur. Alle food en beverage in dit hotel is veel te duur. Dit verklaart ook het geringe aantal dinerende gasten en waarom de bar verlaten is. Het beleid van dit hotel is wat dat betreft niet slim, want het moet wel een zeer negatieve invloed hebben op de inkomsten.Prima

Ontbijt goed, kamer OK, maar bed kon zachter.

Prima verblijf. Een beetje vergane glorie, maar daardoor wel heel charmant .

Één keer 's avonds in hotel gedineerd. Was veel te duur voor hetgeen geserveerd werd. Was bijna lachwekkend. Ontbijt was overigens prima.

We kregen een veel grotere kamer met meer faciliteiten dan geboekt. Zonder meerkosten.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Zeer geslaagde, rustige mini-vakantie, ondanks minder goed weer, mede door alle hotelfaciliteiten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

's Avonds a la carte eten, verhouding prijs-kwaliteit was niet oké. Je neemt beter het menu.

Al het personeel was supervriendelijk. Verder beviel ons in het bijzonder de ligging van het hotel en de wellnes.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Een aanrader

Ontbijt buffet was in orde, maar een glaasje cava voor zo'n gerenommeerd hotel zou niet misstaan. Een water drinkfontein zou ook niet misstaan in het sauna gedeelte, en in de fitness ruimte, in plaats van een drankenautomaat waar enkel frisdrank in is te verkrijgen. De diners zijn ook aan de prijzige kant..., alsook de wijn, hmmhmmm.

Alles was tip top in orde, zowel de kamer, de bedden, wellness gedeelte, douche....noem maar op.

Teleurstellend

1. Ontbijt ver onder de maat voor 5 sterren! Maximaal 3 sterren waard. Bijv. Geen vers sap, alleen koude gekookte eieren en vette lauwe spiegeleitjes met bacon eronder in de warmhoudbak, geen mogelijkheid om iets te bestellen. Qua kaas helemaal treurig, alleen plakjes gewone kaas... Niet eens kuipjes smeerkaas O.I.D., laat staan Franse kaasjes. 2. Bed was HEEL oncomfortabel, net een plank! Ik werd beide nachten wakker met rugpijn en dat heb ik nog nooit gehad. Leek ook een ouderwets, goedkoop matrasje.

Personeel was vriendelijk en kamer had mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Efkens niet ver van huis chillen met stijl en confort
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

One of Benelux best hidden secrets. uitstekende plaats,rustig,stijlvol,mooi zicht,top accomodatie spa,kamers naar keuze en portemonee van ok naar top luxe,en lekkere keuken.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Mooi hotel en lekker ontbijt.

We hebben er een keer gedineerd, maar dat viel tegen. We zijn gewoon in Echternach gaan eten. De laatste avond van ons verblijf hadden we koud water en dat was 's morgens nog niet opgelost. Dat er een storing is, kunnen ze niets aan doen, maar dat het zo lang duurde voor het opgelost was wel.

Goed ontbijt en een heerlijke welness. Ruime en schone kamer. En een lekker bed. Het personeel is vriendelijk. Mooi uitzicht over Echternach vanuit de ontbijtzaal.

Een aanrader, gaan we vast weer naat toe.

Niet alle fitnessapparaten waren bruikbaar.

Vriendelijk, behulpzaam, Laat op de avond van aankomst konden we nog een maaltijd gebruiken. Super hotel, mooie sauna's.

Uitstekend verblijf

Het ontbijt weinig keuze, broodjes niet altijd vers. Geen spek met de eitjes. De Jacuzzi aan het zwembad was betalend, je moet daarvoor een jeton van 7,50€ aankopen voor 15minuten bobbels. Laatste dag hadden wij geen warm water op de kamer, niet fijn als je bij het opstaan wilt douchen, kregen wel een fles wijn ter compensatie.

De ontvangst was zeer goed. De bediening was uitstekend. Het menu was lekker maar iets aan de dure kant. Het zwembad, de sauna, haman super maar wat klein als het hotel vol is.

Heel grote kamer met goed bed, mooie badkamer met apart...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Een waterkoker met wat thee heb ik eerlijk gezegd gemist op de kamer. Voor een 5 sterren hotel zou dit wel mogen vind ik. Ook het lunchpakket voor als je gaat wandelen viel tegen, heel prijzig en niet handig.

Heel grote kamer met goed bed, mooie badkamer met apart toilet en een leuk terras. Alles was super proper. Het zwembad, de hamams en de sauna's zijn vrij toegankelijk met de kamer die we geboekt hadden. Personeel was over het algemeen heel vriendelijk.

Wellness weekendje
    • Klassieke Suite - 2 personen - Zonkant

De omgeving was niet echt ons ding, maar daarvoor kwamen we dan ook niet.

De wellness beviel ons het meest. Het personeel was ook zeer vriendelijk. En we kregen een gratis upgrade van klassieke suite naar whirlpool suite.

Zalig!

Hartelijke ontvangst door het personeel. Upgrade van een standaard kamer naar een nieuwe kamer gekregen, wat een prachtige kamer was! Hotel is heel mooi gelegen, heel rustig, met een adembenemend zicht op het meer. Ook de wellness (die in de kamerprijs inbegrepen is!) is super.

Echternach ligt in een prachtige omgeving waar we heerlijk gewandeld hebben.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

De kussens op het bed waren te dun waardoor ik met pijn in mijn nek wakker werd.

De kamer was ruim met een prachtig uitzicht! Bij het ontbijt konden we buiten zitten op het terras en dat vonden we erg fijn.

Goed uitgangspunt voor tochten door het prachtige Müllertal

Ontbijt was goed, maar niet erg uitgebreid. Prijs-kwaliteitverhouding

Schoon, comfortabel, goed bereikbaar, goede faciliteiten. Het prachtige Müllertal is dichtbij, met recht 'Klein Zwitserland' genoemd. Echternach is een gezellige plaats. Restaurant met stip op 1 (voor ons): restaurant GriMouGi (reserveren noodzakelijk). Op 2. Pizzeria du Passage

Een luxe verwenmoment!

De gastvrijheid (professioneel en vriendelijke) is één van de vele topkwaliteiten van Eden au Lac. Het binnen- en buitenzwembad zeker ook. Het ontbijt is nog lekker klassiek en overvloedig.

luxe, relaxed verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Wij hadden meer verwacht van het diner in een 5-sterren hotel. Veel mogelijkheden in Echternach centrum om lekker uit eten te gaan.

Mooie omgeving en op loopafstand van centrum Echternach (wel steil deel naar hotel). Grote deluxe-kamer en goede fitness en zwembad. Mooie wandelingen in de buurt.

Dit hotel is duidelijk overroepen en heeft zijn beste tijd al lang achter de rug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

Het eten was in het algemeen totaal ondermaats. De kwaliteit van de keuken was niet goed. De hoofdmaaltijd werd koud opgediend na bijna een uur wachten!

De ligging van het hotel en de grote van de kamers.

Perfect Hotel voor paar rustige dagen en bezoek aan de omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

Inrichting van de kamer is beetje oubollig, ontbijt mag iets uitgebreider. Minibar is slechts gevuld met gratis flesje fris en water maar heeft verder geen vulling

Vriendelijk personeel, hele ruime kamer met uitzicht op Echternach en ruim balkon. Heerlijk zwembad met binnen en buitenbad. Rustige sfeer

Uitstekend hotel met veel faciliteiten

22 EUR voor 0.5 liter wijn bij menu.

Mooie moderne grote wellness met veel faciliteiten en ruime openingstijden. Buitenzwembad met uitzicht op de heuvels. Goed ontbijtbuffet op terras met uitzicht op vallei. Balkon met zitje en mooi uitzicht. Gratis 4 drankjes uit de minibar en fles wijn bij vertrek. Gratis gebruik van mountainbikes.

Rustgevende locatie met beperkte gastronomische kwaliteiten.

Ontbijten doe je best voor 9 uur want daarna is alles op en wordt er niet meer aangevuld. Prijs restaurant zijn belachelijk hoog, 40 euro per man is er over. Voor 50 euro heb je met 2 lekker gegeten in het centrum van Echternach.

Mooi zwembad en fitness mogelijkheden. Ruime en nette kamer. Steeds gratis 4 drankjes in de minibar.

Ligging is erg mooi, prachtig panorama-terras.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Jammer genoeg geen koffie of thee op de kamer. Daarentegen wel gratis water en fris in de minibar.

Ligging is erg mooi, prachtig panorama-terras. Een tikje gedateerd luxe hotel, wat dan ook juist wel weer zijn charme heeft.

Fantastisch hotel

Alle extra (welness)faciliteiten en het zeer vriendelijke personeel die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De ligging is adembenemend. De kamer was onberispelijk schoon en het bed sliep heerlijk. Ontbijt was goed verzorgd en lekker. Wij komen hier zeker terug.....

Wil ik zeker nog eens terugkomen
    • Klassieke Suite - 2 personen - Zonkant

Er was geen airco op de kamer en dat was spijtig voor een 5 sterren hotel . De sauna's waren niet allen in gebruik .

Lekker uitgebreid ontbijt.Mooie locatie met zicht op de vallei en het meer . Mooi terras .Prachtige wandelmogelijkheden in de buurt . Prachtige kamer . Het eten in het restaurant was zeer lekker . We werden verwend met een verontschuldiging en een extra koffie of thee omdat we wat lang hadden moeten wachten op ons eten (een grote groep voor ons ).Zeer vriendelijk personeel. Het zwembad was proper en het water lekker warm. Mooi terras ook om buiten te zonnen en zwemmen.

mooi uitzicht vanop terras
    • Deluxe Tweepersoonskamer - kant van Echternach

ontbijt eentonig en soms onvoldoende voor alle gasten. kamer enorm warm(geen airco), geen verluchting in badkamer, beenharde matrassen, slapen met open raam niet mogelijk wegens teveel lawaai van de stad en nabije drukke rijweg. avondeten ondermaats voor 5 sterren (max 3 sterren).

mooi uitzicht vanop terras

Zeer goede spa en heerlijk buitenzwembad met uitzicht op de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Eerste kamer had helaas 2 bedden tegen elkaar, tevens hoge kussens.

Zeer goede spa en heerlijk buitenzwembad met uitzicht op de bergen. Dagelijks complementair drankjes inde minibar.

De tweede kamer, namelijk kamer 211 daar was het raam defect...

De tweede kamer, namelijk kamer 211 daar was het raam defect, het raam kon niet op klikstand gezet worden. Een tweede probleem, de hendel voor het overschakelen naar de regendouche was verdwenen, er kon dus geen gebruik gemaakt worden van de regendouche

Het fantastische ontbijt dat bij mooi weder kan genoten...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Het fantastische ontbijt dat bij mooi weder kan genoten worden op het mooie terras met uitzicht op Echternach en omgeving. Na een flinke wandeling kun je heerlijk genieten van het zwembad, sauna , hamman.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

locatie is prachtig en de faciliteiten goed

dit hotel heeft niet meer de kwaliteit en de uitstraling van een 5 sterren locatie: achterstallig onderhoud, minimale bezetting en een zeer beperkte keuze in het restaurant geven het geheel een desolaat karakter.

locatie is prachtig en de faciliteiten goed

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Super relax hotel

WiFi zwak

Heel mooie hotel, lekker gegeten bij het ontbijt alleen de fruitsalade was niet vers en smaak niet lekker, de rest was heerlijk, de WiFi is te zwak

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

TOP!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

de hoofdkussens zijn niet goed. Maar met slechts een telefoontje naar de receptie wordt dit verholpen en krijg je extra kussens.

STEEDS EEN TOP ERVARING. WIJ KOMEN AL MEER DAN 15 JAAR , JAARLIJKS, ENKELE DAGEN NAAR EDEN AU LAC. STEEDS EEN WARM ONTHAAL VAN MR. BINSFELD EN ZIJN STAF, EEN OVERHEERLIJKE KEUKEN (zowel ontbijt als diner) EN EEN ZEE VAN RUST!

prachtig hotel, uitstekende keuken, tegenvallende welness

het binnenzwembad was heel goed - daarentegen het buitenzwembad was ledig, kon dus niet gebruikt worden, en lag er heel vuil bij - daar moest je wel op kijken van in het binnenzwembad, niet leuk ! de welness faciliteiten werkten maar af en toe, of helemaal niet

* standaard kamer was goed uitgerust en tot onze aangename verassing met een jacuzzi bad * het ontbijt was voortreffelijk en de bediening uitstekend * het menu half pension, vier gangen, is van superieure kwaliteit en aan te raden * bij mooi weer prachtig ruim buitenterras waar je het ontbijt en het menu 's avonds kunt nemen * alle personeel is uiterst vriendelijk

Het ontbijt was heel goed en uitgebreid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Zonkant

Enkel de hoofdkussens waren niet zo aangenaam.

Het ontbijt was heel goed en uitgebreid. De kamers waren ruim, maar misschien wat verouderd. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Een heerlijk rustig hotel in een prachtige omgeving voor een lekker lang weekend!

De inrichting van de hotelkamer: gedateerd en onvolledig toegerust (geen waterkoker, geen prullenbak in de kamer, kastdeuren met losse knoppen).

Het vriendelijke en behulpzame personeel.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Eden au Lac