Beoordelingen over Hotel Gruber 3-sterren

36, route d'Echternach, 6585 Steinheim, Luxemburg

#1 van de 1 hotels in Steinheim

Schoon hotel met ruime kamers op prima autoafstand van Echternach

Er kan alleen gedouched worden in het bad, waarbij de douchekop niet kan worden opgehangen. Niet handig. Het ontbijt is geen buffet maar iedere tafel krijgt hetzelfde. Geen keuze tussen meerdere vleeswaren of verschillende kazen. Ouderwetse benadering.

De kamer was ruim en schoon. De ingang aan de achterzijde van het hotel was praktisch.

Een drie sterren locatie.

Stevige prijs van wijn en diner en het bescheiden ontbijt waar vandaag de dag meer wordt geboden dan hier.

Ruime kamer met Wifi en een royale badkamer met douche en toilet. Alles schoon ook de handdoeken waren van goede kwaliteit. Eenvoudig ontbijt aan tafel geserveerd dus geen buffet keuze uit 1 soort kaas, vlees en jam. Koffie of thee en een glas jus. Diner is voortreffelijk maar net als de wijn ook stevig aan de prijs.

Voor herhaling vatbaar !!

WiFi op de kamer kon beter. Beneden overigens prima.

Goede bedden, schone kamers, elke dag gepoetst, een heerlijk ontbijt en uitermate vriendelijke ontvangst en bediening. Meer kun je niet wensen.

Ik ga hier niet meer heen zolang ik een viervoeter heb ondankt schone kamers en goed ontbijt .

Er mogen honden mee in het hotel maar ze mogen niet mee naar het ontbijt . De hond moest op de kamer blijven maar was geen optie dus heeft een van ons buiten gezeten en hebben wij het ontbijt daar gebracht zodat de hond niet blaffend alleen op de kamer hoefde te blijven. Als je honden toelaat in je hotel regel dan ook een ruimte waar hotelgasten met een hond kunnen ontbijten. Ik snap ook dat geen hondeneigenaren willen ontbijten met een hond maar regel dan een aparte ruimte voor honden bezitters met hun viervoeter.. Nu zat de een buiten te ontbijten en wij binnen. We vroegen nog of we alles mee naar buiten mochten nemen zodat we met zijn 4ren konden eten maar helaas dat mocht niet.

kamers ontbijt goed

Rustige locatie en prima hotel.

Ontbijt is pas van 08.15u wat wij toch laat vonden. Geen frigo op de kamer.

Vriendelijk personeel,rustige locatie maar toch dicht bij Echternach. Ontbijt ok, diner was prijzig maar zijn prijs ook wel waard! complimenten aan de eigenaar/chef.

Het onbijt was niet zoals je op hotel verwacht, pistolets...

Het onbijt was niet zoals je op hotel verwacht, pistolets waren gewoon terug opgewarmd, we vroegen om een zacht gekookt eitje maar enkel hard gekookt was mogelijk, geen fruit,...

5,5
    Het ontbijt was beneden het verwachte niveau.

Ontbijt, hoge prijzen avondeten

Het ontbijt was beneden het verwachte niveau. Geen buffet, dus geen keuze. Lang wachten voor er thee, vleeswaar en kaas werd geserveerd.

Ideaal voor tussen uitstap en overnachting

Het buffet is er niet ;dus alle morgen hetzelfde , eitje, konfituur en de sandwichen , nooit geen variatie zoals cornflaxe enz... een buffet voor een 3 sterren hotel zou toch aangewezen zijn. De hond mocht niet mee in het restaurant , de dame des huizes komt regelmatig kijken maar helaas op de manier dat ze de mensen aan spreekt valt me tegen het heeft de indruk van ja ...en als ge haar iets vraagt antwoord ze met het idee hier is alles goed maar in Duitsland niks goed , in feite een egoistische mening. Het terras ligt aan de straat dus niet het ideaal om daar iets te eten en drinken want men riekt de gassen van de auto's enz..

Positief is dat de kamers achter het hotel liggen dus richting tuin en dat het rustig is om slapen ,men riekt het groen en hoort de vogels ,men slaapt er goed. Gratis parking en de hond mag gratis in de kamer , de kamers zijn net en alsook de badkamer is ook proper , het restaurant is ook proper , het personeel dat de kamers kuist is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een gezellig, bourgondisch hotel vlakbij Echternach

Helaas was de badkamer wat minder. Er is eigenlijk alleen een bad met een douchekop die veel te laag hangt om onder te staan en het water stroomt slecht (weinig en wat kouder water) rond etenstijd, waarschijnlijk omdat anderen dan ook gebruik maken van het water. Echter was dit allemaal niet extreem storend.

De kamers waren erg schoon. Daarnaast was het ontbijt erg goed

Hotel was erg goed verzorgd en alles was goed schoon.

De bedden in het hotel waren erg hard, wij hadden hier alledrie last van. Ook had het bad geen douchegordijn, als er iemand had gedoucht was het een groot waterballet in de badkamer. Ook vonden wij het eten in het restaurant (te) duur.

Hotel was erg goed verzorgd en alles was goed schoon. Er sprong niet echt iets uit wat wij erg goed vonden.

Geen aanrader om te verblijven

Slaapkamer zeer verouderd en klein. Ontbijt matig, weinig keuze op tafel geserveerd door gastvrouw die zogenaamd aardig probeerde te zijn, maar het ontbrak aan de echte passie voor het vak.

De gerenoveerde badkamer die heel schoon was

Uitstekend hotel in een rustig dorp.

Wifi wisselvallig. Bij receptie overigens wel goed ontvangst. 4G ook niet bestaand in het dorp. Overigens wel een pluspunt als je niet verbonden wilt zijn... In de kamer alleen een badkuip, geen douche. Gebrek aan airco kan problemen opleveren bij buitentemperatuur van meer dan 30 graden. (hoewel de badkuip dan wel een stuk verleidelijker wordt...)

Hotel is gelegen in een rustig dorp, buiten de drukte om. Parking direct naast het hotel. Zeer gastvrij ontvangst, ook prima rekening gehouden dat we met een kleine waren van 1 jaar oud. Superior kamers lekker ruim, en schoon. Verder heerlijk gegeten in het inpandige restaurant. Prima hotel om lekker een rustig weekendje weg te gaan.

Te duur restaurant geen andere keuze voor lekker eten ...

Te duur restaurant geen andere keuze voor lekker eten spijtig 1 avond in rest gegeten de wijn was ook duur op wandelafstand geen rest derde bed was zetel slecht

Zakelijk

Niet erg vriendelijk , wel correct echter daar is alles wel mee gezegd

Net hotel voor 1 nacht, niet meer of minder. Menu cq gerechten en drank prijzig voor deze locatie en bediening (koud en zakelijk) Zoals aangegeven prima hotel voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

superfijn!!

viel niet tegen, maar vond de vrouw van het hotel een beetje te voornaam. Is nochtans een familiehotel, de familiale sfeer mag dan zeker wel doorschijnen... een beetje relaxer...

Locatie is supergoed, rustig gelegen, doch niet ver van Echternach. Kamers zeer proper en goed voorzien. Je hebt een stukje tuin bij de accomodatie, alsook tennisterrein, prachtig uitzicht,...

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Matig.

Kamerbreed tapijt in de kleine, nochtans 'superior' kamer zorgde voor claustrofobisch gevoel. Moeilijk om een goede nachtrust te hebben daardoor.

Ontbijt was super

Het was een gezellig verblijf in een mooie streek.

Hotel is wat ouderwets. Het zou wat moderner mogen zijn. De matras was aan de harde kant.

Het personeel was bijzonder vriendelijk. Het avondeten was altijd lekker en ook de desserts waren niet te versmaden.

Krenterig !

Ontbijt was veel te beperkt en niet lekker!! Harde broodjes en alles zeer beperkt! Wij kregen geen gedroogde hesp en de andere tafels wel....? Geen lekkere koffie....ronduit ondermaats in het geheel....

Verzorgd hotel in het algemeen!

Nooit meer naar toe

De bejegening door het personeel . We voelden ons niet welkom. De eigenaresse (?) was ofwel bijzonder gestresst of had geen zin in de baan die ze heeft. Alles leek haar teveel moeite te kosten. Niet vriendelijk. Niets spontaans aan te ontdekken. Vreselijk formeel en ook niet oprecht geïnteresseerd in hoe bijv het eten smaakte. Ze liep meteen weg nadat ze de vraag had gesteld. De serveerster was zo mogelijk nog erger. Een voorbeeld van hoe men zich als horecapersoneel niet kan gedragen

De kamer.

'

's avonds nogal afgezonderd. Als het niet al te goed weer is moet je daar binnen blijven. Geen avond activiteit in de omtrek, tenzij met de wagen naar Echternach rijden.

Zeer hoffelijke ontvangst en bediening.

Zeer hoffelijke ontvangst en bediening. Handig gelegen met aanpalend parkeerterrein, aan de doorgaande weg maar geen hinder. In tegenstelling tot informatie vooraf, hadden we toch WIFI op de kamer. Altijd prettig.

relax, uitzicht vanuit Hotel erg mooi...was toevallig een marktje in de buurt, erg gezellig...

we sliepen aan de voorkant en die weg is best wat verkeer, ook s nachts... parkeerplaats is eigenlijk te klein, maar parkeren in de straat kan ook...

mooi hotel, super schoon, fijne bedden, ontbijt oke..

Fijn tussendoortje in de Eifel.

Zeer mooie ligging. Kamer was zeer netjes. Heel tof dat de hond ook op de kamer kon slapen. Ontbijt werd geserveerd en was basic. Mooie tuin en handige achterdeur die uit gaf op de Sûre. Echternach op 5 minuutjes met de auto.

Goed ontbijt, steeds met voldoende broodjes, kaas, salami,...

Redelijk ouderwets ogend interieur.

Goed ontbijt, steeds met voldoende broodjes, kaas, salami, en een eitje. Tennisveld en pingpongtafel in de tuin. Hotel heeft alle materiaal te leen om te spelen.

Gehorig hotel met onpersoonlijke service

Gevoelige kamer door harde muziek van gelagkamer en houten vloeren Ligging aan de straatkant Oordoppen meenemen en Kameroen achtergevel vragen Onpersoonlijke zakelijke bediening aan tafel Wij verwachten een persoonlijke hartelijke service van een familiehotel Het derde ontbijt was met oudbakken broodjes voor een hotel met gastronomische keuken onwaardig

Netheid van de kamers Verzorgd hotel

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Hotel Gruber

De eigenaresse was erg formeel en afstandelijk. Het hotel ligt in een plaatsje waar helemaal niets is. Gelukkig ligt Echternach op 5 km afstand.

Het ontbijt was goed, de kamer ook; ik mocht kiezen uit een kamer met bad of douche.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goed vertoeven, als de kamers gemoderniseerd zouden worden

Kamer vrij klein en douchecabine erg klein waardoor mijn partner steeds tegen de wanden aan sloeg of tegen de kraan.

Ontbijt goed, gastvrij ontvangst! En verrassend goed gedineerd met lokale producten.

Het verblijf was uitstekend.

Er viel ons niets tegen. Misschien is het beter dat er parking wordt gereserveerd.

Het restaurant is super (luidruchtige babbelaars niet meegerekend). Het ontbijt was super.

ontbijt goed ,maar geen ontbijtbuffet.

een kleine koelkast op de kamer was wel erg handig geweest. geen ontbijtbuffet

ontbijt goed ,maar geen ontbijtbuffet. kamer etc. erg schoon genoeg schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

ons verblijf was fantastisch , wij hebben er van genoten .

Het ontbijt mocht iets meer uitgebreid zijn , zoals van de twee stukjes smeerkaas was er maar een portie voorzien voor twee personen. Brood en ander beleg was er genoeg . dus buiten dit klein mankementje was alles perfect in orde . dus proficiat .

het hotel is zeer goed gelegen , rustige ligging , een aanrader voor gezinnen . Het avondeten was perfect en zeker enkele sterren waard.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

zeer goede accommodatie met geweldig lekker diner

Het ontbijt start pas om 8.15 het diner vanaf 19.15 vindt ik persoonlijk beetje laat

Het diner was uitstekend 😊 en de kamer was zeer proper,eigen parking

Te duur voor wat je krijgt

Ontbijt is redelijk , maar broodjes waren oud luidruchtige kamer aan de hoofdweg weinig water in de douche zeer warm op de kamer, geen airco

Oud hotel, maar zeer goed onderhouden

Goed, uitgebreid genoeg ontbijt!

voor een 3persoonskamer is het €120,00. Dat vinden wij persoonlijk een beetje te veel. Dan zou er op de kamer vb een waterkoker met zakjes oploskoffie of theebuiltjes mogen staan. Juist dat beetje meer

Goed, uitgebreid genoeg ontbijt! Mooie, propere en ruime kamer. Heel vriendelijk personeel! Het hotel is gelegen in een naburig dorp van Echternach, dus heel kalm en ontspannend daar. Ook heeft het hotel een mooie tuin. Parkeren is heel makkelijk, dankzij de parkeerplaatsen vlak naast het hotel. :-)

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Een bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding!

De restaurantkaart was vrij beperkt, maar wat er opstond was lekker.

Onze hond (welopgevoede Newfoundlander) was er bijzonder welkom om na de maaltijd mee in de bar te komen.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Prima plek om van de omgeving te genieten.

Het bed had geen dekbed, maar dekens. Er was geen zitje op de kamer. Het restaurant vonden wij vrij prijzig. Ontbijt goed maar geen buffet, waardoor de keuze wat beperkt was.

Mooie locatie, goed uitgangspunt voor tripjes naar bijvoorbeeld het Müllerthal of Trier. Prettige sfeer en met zorg ingerichte kamers, zij het wat ouderwets en klassiek.

Gehorig Slechte wifi

Vriendelijk Goed restaurant

Rust een comfortabele kamer en alles heel schoon

Kleine kaart met weinig tot geen gerechten zonder vlees.

Rust een comfortabele kamer en alles heel schoon

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Douchen in badkuip geen succes. Ontbijt matig, geen verse broodjes. Avondeten goed maar prijzig.

Het eten was lekker maar prijzig voor een 3-sterren hotel.

Het eten was lekker maar prijzig voor een 3-sterren hotel.

Ik heb niets gezien van de 50 % korting op uw site. 88 euro is de normale prijs

Badkamer kraan defect steun bij het bad zat los. De doorspeol van de wc was defect.

Ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goede locatie. Dichtbij Echternach en heerlijk ontbijt.

Ontbijt was geweldig

Onbijt was zeer goed.

Badkamer was zeer ruim, maar douche cabine aan de kleine kant.

Onbijt was zeer goed. kamer zeer zuiver en goed verzorgd.

In het geheel perfect

In het geheel perfect

Trappengoed voor oudere mensen

Trappengoed voor oudere mensen

Goede bedden, schoon, behulpzaam personeel

Terras van hotel aan drukke weg

Goede bedden, schoon, behulpzaam personeel

Het waren 3 mooie dagen!

Bed was voor mij persoonlijk er hard

Erg schoon en prima ontbijt. Centrale ligging in prachtige omgeving

Heel vriendelijke mensen en alles heel verzorgd.

Totaal niets. Alles was top!

Heel vriendelijke mensen en alles heel verzorgd. Ook een gezellig terras om in de avond nog buiten te zitten.

kamer en hygiene

het georganiseerde ontbijt. geen buffet en dus lang wachten. en pas vanaf 08.15 uur.

kamer en hygiene

Fijn verblijf, zonder storende elementen. Aan te raden voor wandelaars die houden van rust.

De ligging is langs een betrekkelijk drukke baan.

Het ontbijt is basic, maar voldoende. De accommodatie in het algemeen is behoorlijk.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Alles was fantastisch

Service was fantastisch.

De rust

Afgelegrn

De rust

Het matras was erg hard

Het matras was erg hard

Aanrader voor een aantal dagen Luxemburg .

Ons ligbad . Een douche geeft bescherming . Tegen opspattend water .

Het diner in H.P was uitstekend .

Kamers waren koud en moeilijk te verwarmen.

Kamers waren koud en moeilijk te verwarmen. Matrassen waren zeer hard en ongemakkelijk om op te slapen.

Kamer en bed en badkamer o.k. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Ontbijt had beter gekund

Ontbijt viel tegen. broodjes erg "luchtig" Vlees keuze erg beperkt. Al met al aan de matige kant

• Beoordeeld op: 23 november 2017

zowel kamer als ontbijt waren goed !

niets.

zowel kamer als ontbijt waren goed !

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Aangenaam, met een goede keuken, een volwaardig menu met veel groente voor een kind.

Het matras van het 3de bed was niet goed.

Mooie 3 persoons kamer

goed hotelleke

keuze menue in orde

in orde

In z'n totaliteit beviel ons alles ewn hadden wij geen...

In z'n totaliteit beviel ons alles ewn hadden wij geen klachten.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

De koffie bij het ontbijt, was voor ons te slap.

Het ontbijt was zeker genoeg.

Niet veel

Ontbijt goed. Bed te hard. Badkamer goed

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Ontbijt en diner zijn uitstekend

Ontbijt en diner zijn uitstekend mooie kamer en goede bedden

zeer rustige omgeving

geen wifi

kamers ok , ontbijt uitstekend

Goed voor 1 nacht

Geen ontbijtbuffet geen eieren of spek

De kamer was proper

niets op aan te merken

Prima rustige kamer. Goed ontbijt. Heerlijk diner.

algemeen goede accomodatie en service

ontbijt, moesten lang wachten voor koffie of thee, broodjes op

de kamer en goed bed

Kleinschalig, persoonlijke service, super schone kamer en...

Kleinschalig, persoonlijke service, super schone kamer en fijn ontbijt!

Het ontbijt was goed.

Het ontbijt was goed.Het hotel was proper en netjes.Het personeel vriendelijk.

Aangenaam verblijf

Prima hotel. Vriendelijk. Goed ontbijt.

aangenaam verblijf in een zeer mooie ongeving - wandelen, vissen, bezoeken aan stad....

kamers waar groot en heel netjes - het was er ook heel rustig

Vriendelijke ontvangst. Nette kamers. Goed ontbijrima uitvalbasis voor verkennen van de omgeving.

Gastvrijheid en ontbijt. Prima kamers.

Mooi hotel met prachtige tuin en goed restaurant

Mooi hotel met prachtige tuin en we hebben er heerlijk gegeten; prima ontbijt

Vriendelijk onthaal.

Vriendelijk onthaal. lekker eten. Zeer netjes.