Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Luxembourg 4-sterren

#26 van de 71 hotels in Luxemburg

• Betaald WiFi

Luxe
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Precharge op mijn creditcard voor eventuele consumpties uit minibar en andere zaken. Begrijpelijk maar straalt wantrouwen tov gasten uit en zou in zo’n gerenommeerd hotel niet moeten.

Luxe

Goed om te slapen rustig buiten de stad maar ontbijt is ondermaats
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is tegenvaller. Amper verse producten. Weinig keuze en variatie. Zeer goedkope, smaakloze etenswaren.

Groot onpersoonlijk hotel maar wel ruime nette kamers

super hotel alles viel goed mee zeker een aanrader
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

spijtig dat het zwembad zondag om 17u dicht is bij hitte golf en in de grote vakantie is dat veel te vroeg

grote mooie kamers mooie badkamer goed ontbijt

Fijn
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Dat het zwembad en de fitness vrij vroeg dicht gaan (17.00 uur) waardoor na een dagje in de stad het niet mogelijk is om deze faciliteiten te gebruiken.

De kamer was ruim met een mooie en schone badkamer

Lekker bed en vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Duurde heel lang om in te checken. Kamer stonk naar cigaretten met daarover een spuitbusgeur om te verdoezelen. Hebben andere, mooiere kamer gekregen. Was ook in gerookt maar was te doen. Op de tafel zat nog lipstick 😩 Ontbijt was niet te overzien van drukte. Dit dan maar overgeslagen. Kortom een tegenvaller

Lekker bed en vriendelijk personeel

Hilton hotel welke niet het kwaliteit van het Hilton waarborgt.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het diner in het restaurant was niet goed. Uiteindelijk ook verschillende gerechten teruggestuurd. Daarnaast was het ontbijt ook niet geweldig, te druk en te weinig keuze. Het personeel had er daarnaast overduidelijk geen zin in.

De kamer beviel ons het meeste. Deze was schoon, rook fris en ruim ingericht.

Tevreden Ik zou weer willen verblijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Viel mij beetje tegen dat er geen balkon of terrasje was. Hotel is vrij hoog en geen balkon dat je gebruik kan maken. Het geeft beetje gevoel van ; ik zit gewoon opgesloten hier. Als je s'nachts even luchten wil bijvoorbeeld.

Schoon comfortabel en onbijt was echt goed. Gewoon goed producten. En lekker. Koffie was ook lekker.

We hadden een klein hondje bij waarvoor 17 euro werd...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

We hadden een klein hondje bij waarvoor 17 euro werd aangerekend, wat wij normaal vinden. We kregen echter een kamer waarvan de vloerbekleding enorme vlekken had, waarschijnlijk van een vorig veel groter huisdier. Helemaal niet oké. Een hotel dat huisdieren toelaat moet kamers hebben waarvan de vloer degelijk schoongemaakt kan worden! Mijn man is bovendien allergisch tegen stofmijt.

Kamer was mooi groot , fijne bedden !
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ontbijt was wat "gewoontjes " , heb weleens uitgebreidere ontbijt gehad , bv gebakken ei , ommelet e.d.

Kamer was mooi groot , fijne bedden !

Heerlijk en uitgebreid ontbijt buffet!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens mijn verblijf rook is sigarettenlucht. Dus blijkbaar werd er ergens gerookt waarbij het rooklucht via de luchtkanalen ons badkamer binnen kwam. Kamer 816

Heerlijk en uitgebreid ontbijt buffet!

Luxe ruime kamer ,en zeer goed ontbijt
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ik sprak over de prijs van booking.com en mevrouw raakte direkt geirriteerd,terwijl ik zeer vriendelijk was en bleef.

De grote luxe hotelkamer met ligbad en het ontbijt zijn aan te bevelen.ook de gratis busverbinding vond ik zeer grappig en handig. Het personeel van de ontbijtruimte/restaurant vond ik vriendelijk.maar van de receptie kan ik dat helaas niet zeggen.

Goed genoeg
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Afstand tot het centrum. OV of taxi (€ 25!) is nodig. Bus vlakbij, niet duur. Op zaterdag gratis met de bus! Hotel heeft ook een shuttle, reserveren is nodig.

Kamers zijn prima, evenals ontbijt.

Prima hotel en voorzieningen.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

belachelijke prijs voor drinks in bar op kamer, 5 euro voor flesje spa blauw. Tijdens diner worden borden te snel verwijderd. Maakt gehaaste indruk, bij ontbijt zelfde gevoel.

Goed comfort kamer, incl rustige omgeving. Prima ontbijt en diner.

Bedden
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Er loopt te weinig personeel rond in het restaurant en is niet verzorgd. Koffie wordt uit een simpele automaat gehaald en wordt verkocht voor €4,50 zonder iets erbij. Personeel gaat tafels niet hygiënisch afruimen terwijl iedereen nog aan het eten is of 10 tafels met hetzelfde doekje schoonmaken. Ook worden er mensen geweigerd in het restaurant omdat er 2 uur later bussen vol bejaarden worden afgezet. Ongelooflijk! Werkdruk is te hoog waardoor je zelf je drinken maar moet bestellen bij de bar. Rekeningen kloppen voor geen meter etc etc..

Bedden

Druk en chaotisch
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Door een event die het hotel mee hielp promoten, was de sfeer heel chaotisch en het hotel heel druk. Wij hebben helaas niet kunnen genieten van ons verblijf en ons ontbijt.

Service tijdens check in en check out.

Geen aanrader voor vakantiegangers
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ontbijt is sober en er werd niet gevraagd of we koffie wilden, 2 van de 3 personeelsleden die we gezien hebben waren onvriendelijk. Luidruchtige airco.

Aangenaam
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

wachttijd bij inchecken en wachttijd bij het ontbijt

Ontbijt in het weekend was met korting en dat werd goed aangegeven. Wel apart dat er bij buffet concept ik alsnog moest wachten.

Alles was heel goed en schoon!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Alles was heel goed en schoon! Voor €84,00 overnachten in Pinksterweekend in een ruime kamer met bank, fauteuil, airconditioning, verduisteringsgordijnen, brandschone waterkoker met keuze voor koffie of thee. grote TV met heel veel zendersstrijkplank en strijkijzer. Zo’n kwaliteit is geweldig. Volgende nacht in een ander hotel overnacht voor € 193,00 in keiharde, te korte bedden en geen airco. Kleine tv en geen mogelijkheid om zelf thee of koffie te zetten. Was een enorme domper!

Wel oké, kan absoluut beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gehorig bij de lift, fitnessruimte echt klein. Info over lokale bus was niet juist/ actueel. Stuk lopen naar de vervangende halte. Lange wachttijd aan de balie, onduidelijk wie aan de beurt was en bij wie je terecht kon. Ontbijt was matig tov prijs. Niet voldoende zitplaatsen. Dan moet je naar boven achter een gammelige eettafel. Zelfs aangebrand bacon bij het ontbijt. Rest was wel oké. Jammer voor deze sterrenhotel.

Schoon

Prima hotel, zal er wel nog een keer naar toe gaan.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vreemd genoeg moesten we een half uur in de rij staan bij het inchecken. Ontbijt was matig, personeel gaf niet genoeg aandacht bij het ontbijt. Kamer was prima, hygiëne ook goed.

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Eenmaal aangekomen bij het hotel bleek dat er geen reservering was. Uiteindelijk een andere kamer gekregen omdat het hotel volgeboekt was. Waardeloos. Wel hebben ze het goed gemaakt door de volgende dag een Junior Suite te geven, maar ook dat was niet uitstekend.

Goed ontbijt.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Bed is niet comfortabel en klein. Kamer gedateerd. Persoonlijk had ik meer verwacht van het merk hilton

Goed ontbijt. Gratis parkeren. Vriendelijkheid van personeel

Relax mooi in de natuur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Diner...Kip filet te droog...aan de serverster gemeld maar zij heeft niet aan gedaan op mijn klacht. Later heb ik een ander gevraagd een Italiaans ober en die heeft ons voortreffelijk de situatie geholpen. Wij hadden een karaf kraan water besteld en op de rekening stond een fles water!!

Top hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Je zitplaats in het ontbijt restaurant wordt aangewezen. Eigen plek uitkiezen was prettiger geweest. Geen issue maar toch..

Top hotel. Schoon, comfortabel, relaxed, 5 minuten van het centrum vandaan. Heerlijk ontbijt.

Hotel was overboekt, maar uiteindelijk toch een kamer...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Hotel was overboekt, maar uiteindelijk toch een kamer gekregen. Kamer was prima maar beetje gedateerd. Absoluut niet de prijs waard die we hebben betaald. En dan zijn er nog kleine dingetjes zoals moeten douchen in het bad, wat ook niet goed afloopt zodat je in een laagje water staat. WIFI niet aan de praat gekregen.

Wellicht de slechtste prijs/kwaliteit verhouding ooit.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het begon al bij check-in. Volgens de receptie was het hotel vol. Ze hadden blijkbaar te veel boekingen aangenomen. Er kwam geen antwoord waarom. 15 minuten later waren we ineens wel kamers. De kamer is groot maar erg gedateerd. Je doucht in een bad er is geen stekker naast je bed voor een telefoon. De prijs van de minibar is belachelijk en dat terwijl de koelkast het niet deed. Het ontbijt is ok, maar niet meer dan dat. Het is een beschamend excuus om geld uit mensen te kloppen. Dit hotel kan echt niet meer en de prijs is totaal belachelijk. (450 euro voor twee nachten)

Ruime kamers.

Verder een uitstekend accommodatie.

We zaten vast in de lift en duurde erg lang voordat we er uit konden. Minimaal 30 minuten. En tijdens ons verblijf was er een conventie waardoor er niet voldoende parkeerplekken aanwezig waren.

De kamer was netjes en schoon. Er was een zwembad aanwezig en je kan er heerlijk wandelen

Kizlux
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het was druk dus geen handdoeken. Zijn daar van donderdag tot dinsdag geweest. En t verschonen van ons bed moest gewoon aangegeven worden. Zwembad was dicht. Ik had bepaalde dingen aangegeven omdat ik een Hilton member ben, nooit iets van gemerkt. Het ontbijt was ook niet zo speciaal! Verder was het wel ok

De bedden heb wel heerlijk geslapen gelukkig.

Prima hotel maar wel overlast van jongeren
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Kleine parkeerplaatst, hangjongeren in het hotel, de bar en warm/benauwd op de kamer

De luxe kamer was erg fijn. Ook het eten in het restaurant is een aanrader

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Teleurstellend
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het hotel en de kamers hebben geen charme. De airco staat overal zeer hard ook in het restaurant wat mijn bezoek daar bijzonder onaangenaam maakte. Het ontbijt was standaard voor zo'n hotel. Het hotel is gelegen buiten het centrum wat zo zijn voordelen heeft, maar de omgeving voldeed verder niet aan mijn verwachtingen. Prijs kwaliteit zeer duur, realiteit is stukken minder dan de omschrijvingen op de site.

Het personeel was vriendelijk!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het verwarmingssysteem op de kamers functioneert niet goed waardoor het op onze kamer op een gegeven moment nog maar 16 graden was... Wel netjes opgelost met een kacheltje en een gratis drankje naar keuze!

Het ontbijt was fantastisch!

Enorm vriendelijk personeel, nette verzorgde en propere...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Enorm vriendelijk personeel, nette verzorgde en propere kamers, enorm lekker eten (buffet voor nog geen 30€/man. Leuk grasveld voor de hondjes en leuk extraatje: mogelijkheid tot sporten EN wellness! Een echte aanrader!

Verouderd en 4-sterren absoluut niet waard
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Hotel is verouderd en verdien absoluut geen 4-sterren! Inkomdeur vies en vuil, overal stinkende honden , de stank van de honden kwam zelfs van de ventilatie systeem ! 19 graden in de kamer, was veel te koud, de temp. 2°meer te krijgen heeft heel de nacht geduurd! Restaurant veel te klein! Moesten wachten op vrije plaats om ontbijt te kunnen eten! En ook veel te duur!!!

Redelijk goede ligging, gratis parking

Aanrader!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

We kregen een upgrade van onze kamer, super! Badkamer prima in orde, gerenoveerd. Ontbijt lekker, uitgebreid en warm. Personeel vriendelijk en hulpvaardig.

redelijk
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

ontbijt qua aanbod prima echter. Ik heb een half uur moeten wachten tot het betreden van de ontbijt ruimte er stond een rij van minimaal 50 mensen . Capaciteit ruimte te gering!!

Mooie kamer, lekker ruim en schoon

Veel gehoorde opmerking van gasten: hier ga ik nooit meer naar toe!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren met twee personen, doch slechts een handdoek. Lauw douchewater. Moest voor half negen ontbijten anders kwam je in een rij van 45 minuten wachten op ruimte. Nog nooit meegemaakt. Ontbijt ook niet al te best. Veel engelsachtig ontbijt.

De bedden waren top. De kamer was schoon en in orde

Teveel mensen bij elkaar in 1 hotel waardoor ze niet aan de wensen van de klant kunnen voldoen.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Enorme wachtrijen om eindelijk eens te kunnen ontbijten. Het zwembad en sauna vielen erg tegen: we hadden een ontspannen avondje verwacht met een gezellig en rustig zwembad en een paar saunas. Het was juist helemaal niet relaxed, veel kinderen en drukte en ongezellig ingericht.

Het ontbijt was lekker

Prima bed, gratis parkeren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige kamers. Buren woord voor woord verstaanbaar. Honden zijn toegestaan in het hotel, en helaas last gehad van een blaffende hond een aantal kamers verder op de gang. Gedateerde kamers.

Prima bed, gratis parkeren

Ze hebben ook het borg bedrag bij het uitchecken...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ze hebben ook het borg bedrag bij het uitchecken ge"incasserd en ik ben nu al een week bezig om een reactie terug te krijgen. dubbele betaling is geen goede prijs kwaliteitsverhouding!! Fout maken is menselijk, maar corrigeer het snel!!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Bij het receptie vriendelijke personeels
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Schoonmaken, eten in het restaurant. Jij word naar elkaar gepropt en zijn veel tafel vrij . Je mag zelf niet kiezen waar je kan zetten en eten.😓

Bij het receptie vriendelijke personeels

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ik kom niet meer terug...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dubbel bed gevraagd, aparte bedden gekregen. Sober avondbuffet (hoofdgerecht)/ontbijtbuffet Kamers of de website waren een stuk mooier

Hygiëne Warme koek bij inchecken

Geweldig hotel, prijs was voordelig, ons verblijf was plezierig. Sauna en zwembad is een leuke bonus
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Koud water in het zwembad, geen stekker voor de haardroger in de badkamer. Geen loopafstand van het centrum Maar je kan makkelijk naar het centrum met de auto gaan(s'weekends gratis, doordeweeks- 1€ per uur!!Top!!)

Super schoon hotel, heel vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie, ruime kamer, ontbijt was prima

OK hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Restaurant ongezellig en erg duur voor wat het is.

Hotel heeft oostblok uitstraling en is erg massaal. Kamers zijn modern en schoon met mooi uitzicht. Ontbijt was wel ok.

Mooi hotel, supervriendelijk personeel, fijn zwembad, makkelijk parkeren, goede busverbinding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De opties bij het ontbijt waren meer dan voldoende, maar we waren niet onder de indruk van de kwaliteit van het diner.

De upgrade naar de junior suite beviel ons best! :-)

Comfortabele kamer op een fijne locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een Hilton vond ik het aanbod aan verscheidenheid tijdens het ontbijt tegenvallen. Het ontbijt was goed, maar ik had meer keuze verwacht. Mijn bed was een beetje doorgezakt. Ik kon vanaf mijn kamer de buren horen, maar gelukkig stopte dat rond 23:00 uur.

De kamer, op de 14e etage, was ruim met een goed uitzicht op het bos en parkeerterrein. Het was er schoon en netjes ingericht. De kamer was comfortabel. Parkeren is gratis.

Vriendelijke ontvangst
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Op zondagavond in het hotel gegeten. Dat leek nergens op. Schnitzel was smakeloos, en de hamburger was drooggebakken.

Vriendelijke ontvangst Fijne schone kamer Lekker en uitgebreid ontbijt Prima ligging dichtbij het centrum

Prima, het was helaas wel erg koud, maar daar kan het Hilton niks aan doen:-)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vreemd dat drankjes niet bijgeschreven konden worden op het kamer nummer. Deze moesten meteen ter plekke betaald worden Is NIET gebruikelijk in mijn beleving.

prima zwembad + faciliteiten

Aanrader als je naar luxemburg gaat.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamers waren erg goed, zoals verwacht. Ontbijt was ook erg lekker en genoeg keuze. Wellness ruimtes waren heerlijk om in te vertoeven. Al met al een goed verblijf gehad en zeker een aanrader als je naar luxemburg gaat.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooie ruime kamers.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Wij hadden een tweepersoonsbed, deze zijn vrij klein (denk 1.60) dus als je de keuze hebt kies voor 2 aparte bedden. Tenzij je graag tegen elkaar aan ligt snachts. Ontbijt is €20 pp, dat is wat aan de prijs maar goed je zit in een Double Tree Hilton .......

Mooie ruime kamers. Vriendelijk personeel. Bij inchecken krijg je warme koekjes. Ontbijt is niet heeeeel uitgebreid maar meer dan genoeg en ziet er netjes uit. Diner is ook erg goed, ruime keuze.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Teleurgesteld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deze hotel gekozen om een weekendje weg te zijn in alle rust. Een zeer mooie hotel. Gebouw lijkt wel wat ouder te zijn maar heel goed onderhouden en vriendelijk personeel. Ik moet wel zeggen dat Igor the eye catcher was. Zeer spontaan en vriebdelijke persoon waarvoor onze dank voor het service. Kamers waren zeer goed en ruim, en de ontbijt was ook perfect. Alles was aanwezig. Wat we minder vonden is dat vanaf het moment 1 dat we de kamers instappen de lawaai van de werken die aan de gang waren. Boren en drillen heel de namiddag. En de volgende ochtend terug om 8u20 deden ze verder non stop. We hebben meerdere keren dit gemeld maar er werd geen acties ondernomen. Ik werk zelf in een hotel en wij handelen zeker en vast anders wat jammer was. Ze hebben wel 1 nacht terug gestort maar het ging hem om de rust die we zochten doe we niet gekregen hebben. Verder wouden we een duikje nemen in het zwembad maar helaas was het water ijskoud. Dus onmiddellijk terug naar de kamer gegaan. Wij waren wel tevreden maar teleurgesteld.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Dit was de laatste keer hier ......
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Sluiting badkamer groot defect dus deur moest altijd op een kier open blijven staan.... Ook waterafvoerslot van het bad was defect dus bad kon niet vol lopen....

---

Zeer ruime kamer op de 17de verdieping.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Gehorigheid van lawaai in de gang en de aangrenzende kamers. 1x wel kamer gepoetst, maar alle handdoeken verdwenen en geen nieuwe. Het kostte 2 telefoontjes en meet dan een uur voor we nieuwe kregen. Badkamer gedateerd, amper een 5-tal tv kanalen. Nieuwjaarsnacht: geen shuttle terug van de stad naat het hotel, en de beloofde nachtbus kwam niet opdagen.

Zeer ruime kamer op de 17de verdieping. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aangename douche. Schuttle overdag tussen hotel en stad.

Het was een kort maar goed verblijf. Prijs, kwaliteit is goed te noemen.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het restaurantgedeelte was erg klein, ten opzichte van het aantal gasten. Bij het ontbijt stond toch echt een rij mensen te wachten, als je na 9 uur wilde ontbijten. Dus toch vroeg op vanwege rust bij het ontbijten.

Heerlijke bedden, en een schone kamer. Ontbijt was ook goed te noemen.

Gezellig en simpel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bedden waren hard en ik sliep op een slaapbank en dat was niet comfortabel je voelde de veren onder het bed/matras. Het restaurant was ook zeer simpel, je had niet veel keuze op de menu.

het ontbijt was zeer lekker en je had veel keuze, ook het personeel was altijd zeer vriendelijk. Als je hulp nodig had van het personeel waren ze er direct om te helpen. Onze kamer was goed gelegen je had uitzicht op de stad en klein dorpjes erond. Tijdens de jaarwisseling zag je uit verschillende plekken vuurwerk (vanuit een andere standpunt van vuurwerk genieten).

DoubleTree by Hilton leuk, mooi, gezellig hotel.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

temperatuur van het zwembad, had wat warmer gemogen.

DoubleTree by Hilton Luxemburg is goed te bereiken, er zijn genoeg parkeerplaatsen voor de gasten. het personeel is erg aardig en behulpzaam, de talen die ze spreken zijn: Frans (voornamelijk) Duits en een beetje Engels. de sauna en zwembad zijn gratis te gebruiken net als de handdoeken die daar voor je klaar liggen. het enige nadeel vind ik, dat het water van het zwembad naar mijn idee een paar graden warmer had gemogen, je bent dapper als je het daar meer dan 30 minuten vrolijk uithoudt. Een tip: het is ongeveer 10 a 11 minuten rijden naar het centrum van de stad Luxemburg je kunt hier in een parkeergarage staan voor slecht € 1,- per uur ! :-) dan loop je hooguit 5 a 7 minuten naar de winkelstraat (centrum). Parking R. P. Schuman (Indigo) adres: rond-point Schuman, 2525 Luxembourg, Luxemburg

Prijs kwaliteit zeer goed mits 2 werkpunten:hygiène en meubels kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meubels kamer ouderwets en sloten niet meer goed. Hygiène in restaurant en kamer moet beter! Onder bedden nog spullen van andere reizigers gevonden! Bij het ontbijt frieten op de grond van de avond de voordien.

Personeel was super vriendelijk, begripvol, behulpzaam. Eten kon beter maar lekker in verhouding met prijs, mijn jongste dochter (9jaar) at gratis! 's avonds en oudste (11jaar)aan 13 euro per buffet.

Leuk tussendoortje
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ik vond het hotel niet altijd even proper, gangen lagen er vuil bij... Spiegels van de badkamer ook niet....

Rustige omgeving net buiten de stad. Grote jamers

Toffe propere kamers met TV, frigo, bureau, haardroger, waterkoker... niks om aan te merken
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Parking was altijd vol met afval van de klanten - volle zakken, lege flessen... de parkeerplaatsen voor de taxi’s waren bezet door gewone wagens

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Kamer is prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was zo ongelooflijk warm op de kamer. Ramen zijn vergrendeld en airco werkte niet. Met stevige hoofdpijn wakker geworden. Erg zonde want het is verder een top hotel en een prachtige kamer.

Kamer is prima. Bed is goed

Niet leuk, beneden verwachting voor een bak met geld
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het valt me tegen van Booking.com dat je iets boekt en iets anders krijgt. We hadden queensize bed ipv kingsize (queensize wordt niet eens aangeboden op de site) en bedden zijn keihard. 300 voor 2 nachten is belachelijk.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het Hotel is qua kamers niet te duur, maar het hotel-restaurant mag nog wel wat leren. Een flesje water op de rekening zetten voor € 6.- slaat echt helemaal nergens op.

Leuk hotel hoor. Als aanleiding de kerstmarkten in Luxemburg genomen. Beetje uit de drukte ligt het Hilton. Op zaterdag is openbaar vervoer gratis, bus vervoert je van het hotel regelrecht de stad in. Geen gezeur met de auto in de stad, het autoverkeer staat (voor je gevoel) altijd vast. Mooi geregeld. Wat een relaxte stad is het toch. Steeds weer verbaasd. Leuke ontspannen mensen, zelfs in de uppermarket stores. (Zoals Dior, Chanel, Gucci, .... en ga zo maar door) Alles zit er. Leuk om nog eens heen te gaan. Verder is Grund (het oude lage deel van de stad) altijd leuk om door heen te wandelen.

Zwembad en de sauna zijn top!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ontbijt was matig, ondanks dat er een buffet is - staat het nergens aangegeven dat het ook mogelijk is om nog wat anders te bestellen (bijv een omelet ipv hard gekookte eieren), moet je dus maar net weten. Oftewel hotel maakt zich er makelijk van af, je betaalt er immers wel voor. Wij hadden een driepersoonskamer, waarbij de bank was omgetoverd tot slaapbank - beetje karig voor een hilton.

Zwembad en de sauna zijn top!

personeel bij de receptie waren vriendelijk.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het bed was niet goed, we hadden beide rugklachten 's morgens. De ontbijtruimte was druk en te klein voor een groot hotel, de bar was minimaal, geen goede bediening en helemaal niet gezellig!

personeel bij de receptie waren vriendelijk.

superverbijf!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

zwembadomgeving mocht iets warmer zijn

het personeel is zeer vriendelijk, geweldig ontbijt en zeer rustige ligging Ook gratis lijnbus naar stadscentrum op zaterdag is geweldig Zwembad is extra troef

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Zwembad, shuttle naar de stad, mooie kamer, vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen mogelijkheid om de kamer wat te verluchten. Airco werkte niet goed. Restaurant was vrij ongezellig op zondagavond en de menu kaart was niet echt aanlokkelijk. De bar, zithoek gaat op in het restaurant en is niet uitnodigend om enkele uurtjes door te brengen in geval van slecht weer e.d.

Zwembad, shuttle naar de stad, mooie kamer, vriendelijk personeel, ontbijt.

Een prima, zeer vriendelijk hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

- de plaats van ontbijt. We krijgen een tafel met te lage stoelen, want jammer was. - het was echt druk in het ontbijt maar dan kan het hotel niet aandoen natuurlijk. - langs 1 kant was het uitzicht iets minder maar deed niets af

+ het vriendelijk personeel, van de balie tot aan het ontbijt. Waar ze u een plaats toewezen me de glimlach + het welkomstcadeau, het koekje en het flesje water + topkamer, een ruime kamer met groot bed want ook gevraagd werd + alles was proper, alles was ook voorzien + het ontbijt was heel erg lekker en uitgebreid + bad/douche combinatie in een ruime badkamer

Het was goed behalve het diner. Was de €25,00 niet waard!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het diner was niet goed. Niet warm en smaakloos! Bij het ontbijt was ook alles niet warm. Goed opgelost, bij het ontbijt, door het personeel! Prima service

Ligging was prima als ook de kamers!

Uitstekend en helemaal uitgerust weer naar huis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Eventueel looproute naar restaurant in de buurt.

De kamer was perfect. Goed uitzicht. Stil. Mooie natuur achter het hotel. Goede verbinding met centrum Luxemburg.

Hotel heeft alles wat je nodig hebt
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Op zondag is het heel druk in het ontbijt restaurant waardoor je in de rij moet staan voor een tafel als je na 9.30uur komt. Een gastheer/vrouw wijst een tafel voor je aan. De ontbijt tafel is uitgebreid maar met de standaard ontbijt dingen. Er zijn heel verrassende dingen. We hadden gevraagd om kamers naast elkaar maar kregen een kamer op de 4e en een op de 7e verdieping. Bij de kamer op de 4e verdieping kon het raam niet open en de verwarming/airco kan alleen aan als het buiten warmer is dan 15 graden. Bij ons was het warm op de kamer maar buiten 14 graden dus konden het niet kouder maken op de kamer.

Het hotel was gemakkelijk te bereiken en er is voldoende parkeerplek achter het hotel. Op zaterdag zijn de bussen gratis omdat het dan winkeldag is in Luxemburg. De bus stopt dicht bij het hotel en brengt je snel naar het centrum. Bij het zwembad was het altijd rustig. Er is een gescheiden dames en heren kleedkamer met daarbij de sauna.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Personeel was aardig.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamer was bijzonder klein en douchen in een te klein bad is niet meer van deze tijd zeker niet voor de prijs van de kamer. Ook een kleine sauna in de kleedkamer van een klein zwembad is niet echt een wellness.

Personeel was aardig.

Het avondbuffet en het ontbijtnuffet waren zeer rijkelijk en...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Spijtig dat het zwembad bij aankomst, zondag, al om 17u gesloten was. De hygiene in het restaurant dwz wijze van afkuisen van de tafels en neerzetten van de glazen (aan de bovenrand nemen) liet te wensen over.

Het avondbuffet en het ontbijtnuffet waren zeer rijkelijk en smakelijk.

Prima hotel als je geen verwachtingen hebt, maar anders: niet naartoe gaan

Kamer niet naar verwachting, booking.com geeft foto's van een suite bij boeken van een comfort kamer. Zwembad op zondag om 17uur dicht (en NIET eenmalig maar nieuwe openingstijden), terwijl in de hotelkamer (info boekje) nog wordt aangegeven dat het zwembad dagelijks van 6.30 tot 22.30 open is. Kamers verouderd. Ramen kunnen niet open, balkon kan niet worden betreden. Kamer niet goed schoongemaakt, rommel van eerdere gast aanwezig en guest satisfaction kaart al deels ingevuld door voorganger. Bij check-in moeten bewijzen dat je wel degelijk ontbijt hebt bijgeboekt (mag ook hopen dat dat erin zit bij 150 euro per nacht). Checkout verliep ook rommelig. NB geboekt met creditcard 3 maanden voor verblijf, geld werd direct afgeschreven. Echter een maaltijd kon niet op de kamer worden geboekt, omdat wij geen credircardgarantie zouden hebben gegevens (waarover niets is verteld bij checkin). NB kamer 701 heeft geen WiFi signaal. Kamer 1613 (deluxe) wel, maar hier lig je s nachts wakker van de geluiden die de lift maakt.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel (muv de dame bij de eerste (Hilton Honors) balie die ons met een handgebaar wegjoeg bij aankomst). Alle lof voor de nieuwe front office manager Catherine die probeerde te roeien met de riemen die ze had en ons een upgrade heeft gegeven om iets meer in de buurt te komen van hetgeen wij verwachtten te hebben geboekt. Gratis parkeren en een goede locatie, gratis shuttle naar het centrum.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

leuke ligging vlakbij het centrum
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

de kamers,badkamer, prijs kwaliteit de bedden zijn slecht en te klein voor quenzize bedden. En een opknap beurt van de kamers kan ook geen kwaad. En bij het ontbijt is het een te kleine ruimte voor zoveel gasten.

leuke ligging vlakbij het centrum faciliteit zoals zwembad en fitness ruimtes zijn goed

absolute aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om 9.30 werden we verzocht de kamer te verlaten vanwege de schoonmaak hiervan. In ons geval betekende dit dus uitchecken. Als dit specifieker vermeld was, kan men daar rekening mee houden.

ruime comfortabele kamer, zeer gunstige ligging van hotel. Alles zeer ruim opgezet.

Goede prijs / kwaliteitsverhouding.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Slechts 1 badjas aanwezig alhoewel we met 2 personen waren. Bij boeking was vermeld dat slippers voorzien waren in de kamer maar die waren er niet.

Uitgebreid ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Goede ligging in rustige groene omgeving. Voldoende parking.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van DoubleTree by Hilton Luxembourg