Beoordelingen over Hotel Brasserie Nagel 3-sterren

2, route de Bettel, 9415 Vianden, Luxemburg

#9 van de 12 hotels in Vianden

Fijn ruim appartement op goede loopafstand van centrum Vianden

Was erg warm in het appartement. Maar het was buiten ook erg warm. Misschien ventilator of iets dergelijks in app zetten met dit weer

Een fijn ruim appartement

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

het was geen sfeervol hotel en er was enig achterstallig onderhoud. maar de basisvoorzieningen waren goed en schoon

het balkon was fijn, evenals het feit dat er een keukentje in de kamer was. M.N de koelkast was erg nuttig.

Prijs/kwaliteit een aanrader.

De kamer en netheid. Een pluim voor het keukenpersoneel die wegens omstandigheden ons toch na sluitingsuur van de keuken een warme maaltijd bezorgd heeft.

Prima uitvalsbasis voor motorrijders. ook als je wilt kamperen.

Restaurant bar voldoende, beperkte kaart maar prijs kwaliteitsverhouding ook hier prima. Ontbijt was weer uitstekend. Nadeel is dat je als groep bent en mensen hebben de behoefte hun avondmaaltijd en drank afzonderlijk af te rekenen, dat dit niet kan.

Prijs kwaliteitsverhouding voor de kamers was zondermeer goed. Ruime kamers, goede bedden, keukenblokje, zithoek en bank, tv, badkamer, prima onderhouden en dagelijks schoongemaakt. Op loopafstand cenrum van Vianden, mooi omgeving.

Prima uitvalsbasis voor een weekendje motorrijden.

Het restaurant biedt een beperkte keuze en de prijs/kwaliteitverhouding is minder goed dan in Vianden. Je kunt daarom beter een stukje het plaatsje in lopen.

De kamers zijn ruim en zelfs voorzien van een kleine keuken. Prima bed, basic badkamer. Ontbijt is goed, met ruime keuze. Vanuit het hotel ben je snel in Vianden; restaurants en uitgaansgebied zijn op loopafstand.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Bed vrij zacht. Voor mij niet bevorderlijk.

Prima ontbijt. Rustige ligging iets buiten het dorpje. Wel te voet bereikbaar. Mooie omgeving en uitzicht. Ruime kamer netjes en schoon.

Prima verblijf!

Het interieur was wat gedateerd, kan een opfrisbeurt gebruiken. Verder wel allemaal heel en goed. de beschikbare zenders op de tv minimaal voor Engels/Nederlands sprekenden.

Goede ligging, makkelijk te bereiken! Half uurtje lopen van het centrum, goed bereikbaar met de auto! Direct naast het hotel een fijn tankstation. De kamet was ruim, meer dan genoeg ruimte.

Het hotel heeft een goede ligging, ongeveer 15 minuten...

Het hotel heeft een goede ligging, ongeveer 15 minuten wandelen naar het dorp. Voldoende parkeerplaatsen. Kamer aan de achterkant (uitzicht op camping) waar het erg rustig was. Ruime kamer en prima bed. Ontbijt was goed. Wij zouden hier zeker weer terug gaan.

kamers waren prima en schoon.

in de kamer hing een rooklucht van wellicht vorige bewoners. Dat was wel een tegenvaller. Roken mag blijkbaar op het aangrezende balkon maar als het raam of deur open staat komt er wellicht toch rooklucht naar binnen of er is eenvoudigweg wel gerookt in de kamer!

kamers waren prima en schoon.

Zeer teleurstellend

Bedden zijn niet meer van deze tijd, Een bed met een hoogte van 15 a 20 centimeter met een luid krakende bodem bij iedere beweging kan niet. Zeer on-comfortabel. Wifi op de uiterste kamers van de gang is er niet. Ontbijt is zeer karig, de 2e dag keuze uit een broodje of croissant, 1 soort kaas en 2 soorten vlees. Geen ei. Eten in het restaurant in de avond is zeer af te raden. Wienerschnitzel met gebakken aardappels en salade van het buffet. Schnitzel komt rechtstreeks van de fabriek en heeft niets met een schnitzel te maken. Veel te dik, slecht gepaneerd en dan ook nog slecht klaargemaakt. Gebakken aardappels met spekjes en uitjes komen uit de diepvrieszak van de super en omdat er weinig gasten waren was er geen saladebuffet en kwam er een glazen bakje met 3 blaadjes sla, een stukje tomaat en stukje komkommer. Afknapper. Dit hotel met eens ernstig bij zichzelf te rade.

Gewoon zalig en genieten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Als ik toch iets moet zeggen, misschien een nieuwe versie van tv. Afstandsbediening was maar zo . En de tv kwam zeker nog uit de jaren dat de dieren konden spreken.

Het Onthaal van een vriendelijke juffrouw, de uitleg waar we ons naartoe moesten begeven. Kamer heel mooi ingericht en zeeeeeer groot. In vergelijking met de toch al vele hotels die we deden in verschillende landen was dit zeker de beste ooit. Prima lunch met alles die nodig was om er tegenaan te vliegen in een bosrijke omgeving. Hadden trouwens ontzettend mooi weer.

Zalig en rustig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Kan echt niets verzinnen. Of toch als ik over iets moet klagen, terug zoals in Duitsland van die kussens waar uw hoofd gans in wegzakt, maar de ervaren mensen weten dat ze altijd hun eigen kussen moeten meebrengen indien nodig.

Ontvangst prima, Kamer groot en mooi, ontbijt prima. Personeel op en top vriendelijk en hulpvaardig, Keuken voor Luxemburg prima, dichtbij Vianden, op wandelafstand. Mooi terras. Kortom de beste plaats in luxemburg die wij tot nu toe hadden. Ook is er op de kamer een waterkoker, Frigo en alles voorhanden om zelf te koken, inclusief borden en bestek.

Best goed maar dat kwam voornamelijk door de reisgenoten

Kamer was simpel/gedateerd. Heel klein TVscherm maar geen afstandbediening om hem aan te zetten. Geen extra stopcontacten in de kamer om gsm enz. op te laden.

Kamer was schoon en rustig.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

een aanraden maar wel met mooi weer vind ik

het mooie weer hahaha

vriendelijke personeel mooi groot balkon mooi uitzicht aan de achterzijde. het ontbijt was goed. we zijn wel eerder naar huis gegaan vanwege het slechte weer helaas.

Prijs / kwaliteit dik in orde!

Hotel ligt direct aan een matig drukke B-weg zodat een open raam zomers veel geluid geeft. Wel kan je aan de achterzijde het raam open zetten (met zicht op de mini camping die erbij hoort).

Mooie locatie, goed overnachtingsadres (ook met hond) Redelijke keuken met simpele gerechten en netjes ontbijt. Vriendelijk personeel. Kamer was schoon met goede bedden en kitchenette. Bij vertrek kan je goedkoop tanken bij het station dat ernaast ligt en een NL-krantje halen!

Voor 1 nachtje op doorreis wel oke.

Bed en kussens slecht. Kamers extreem gehorig, hoort buurman neus snuiten en praten. Ver van de stad zelf.Wifi slecht. En de douche werd koud.

Kamer op de hoek, groot en met keuken (wist ik helaas niet en er is geen supermarkt in Vianden) Ontbijt oke

Goed bevallen.

Te weinig parkeerplaatsen voor en naast het hotel. Veel verkeer (geluid) voor het hotel.

De klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel De ruime kamer.

Hotel-brasserie goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Douche is echt ouderwets met twee kranen koud-warm en badkamer gedateerd. Achterkant uitzicht terras op natuur en de kamping top, voorkant pal tegen drukke baan!

Goed ontbijt, voldoende keuze in beleg en ook Franse kaas, voldoende broodjes en brood en stokbrood, echt vriendelijk personeel, tweepersoons kamer met ruim terras met keukentje en ijskast en heel ruime kamer! Vlak naast benzinestation met winkeltje! Prachtig dorpje, geen winkels (2 souvenir winkels) en zeker hogerop het magnifieke kasteel en de wandel routes bezoeken

Leuk voor 1 nacht

Vriendelijkheid had beter gekund en er zijn 2 1persoons bedden met een houten rand erom heen dus romantisch naast elkaar is niet te doen

Bereikbaarheid. Goed eten.

we hebben genoten en komen als we gezond blijven volgend jaar terug

Eigenlijk waren we over het algemeen tevreden, al hadden we niet bijzonder goed weer. Maar als de gezondheid goed blijft, komen we volgend jaar rond dezelfde periode terug. Dan zal dat voor de 4 de maal zijn, dus geen minpunten.

Het ontbijt was goed, met de nodige variatie. Het personeel was vriendelijk en er werd genoeg bijgevuld. Voor ons was het hotel prima gelegen, onze kinderen en buren waren dichtbij aanwezig op de camping.

Heel goed voor een nacht met de moto op doorreis naar Oostenrijk.

Kamers met kitchenette,die ik niet gebruikt heb. Er is een grote camping aan en die mensen kunnen ook komen eten. Eerlijke goede kost. Eigenlijk is het een motel annex camping of omgekeerd.

het was goed.

avond eten viel wat tegen.maar ochtend eten was echt goed.langs drukke weg.

de kamers waren perfect alleen badkamer tegels waren kapot en de vloer was niet schoon.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Geslaagd.

Eenvoudig hotelletje. Zeer netjes. Vriendelijk personeel. Op wandelafstand van het dorpje. Rustig gelegen . Lekker ontbijt . Pluspunt : parkeergelegenheid bij het hotel .

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het ontbijt mag iets meer uitgebreider,meer variatie. BV: Meer soorten fruit en als vakantieganger is spek met eieren ook een pluspunt

De kamer met balkon

Prima hotel.

Prima hotel. Gedateerd maar schoon. Ontbijt pas vanaf 08.00 uur. Ontbijt is goed! Avondeten matig. Schnitzel niet bijzonder, bief medium gevraagd, was bijna rauw. Biertjes lekker!

Een locatie om naar terug te keren met misschien oordopjes mee voor iemand die licht slaapt.

Ligt pal aan een drukke weg met soms wat lawaai van verkeer ook in de nacht. Naast een tankstation. Maar dat wisten wij van tevoren. Is verder goed te doen. Ook het buitenterras ligt aan die drukke weg.

Zeer schone en ruime kamer. Erg vriendelijk personeel. Aparte slaapkamer voor kinderen. Extra dekens aanwezig. Zelfs een keukentje met koelkast en kooktoestel met pannen en borden. In restaurant onder hotel kun je onder andere pizza's bestellen. Bezoek de stoeltjeslift in Vianden, het prachtige chateau in Lachorette en de prachtige watervallen in Mullerthal.

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ligt langs doorgaande weg. Naast benzinepomp. Gedateerd interieur. Beperkte menukeuze, maar wel lekker.

Ontbijtbuffet ruim voldoende, alleen beetje vreemd "aanvulbeleid" soms even wachten op nieuwe broodjes/beleg, maar het kwam wel altijd. Zeer vriendelijk personeel. Zeer ruime kamers met volledige keuken en koelkast. Lekkere bedden. balkon met uitzicht op de camping aan de Our. Als je tenminste geen hoger kamernummer hebt dan 9. Schoon .Dagelijkse schoonmaak. Goede kok

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

het verblijf en de omgeving zijn goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het restaurant was gesloten en gaat op 1april pas open. We zijn vorig jaar ook om deze tijd geweest en toen was het wel open

Ontbijt was meer dan voldoende en ook uitgebreid

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Geen hotel voor zakenlui !

Uiteindelijk is dit verblijf niet kunnen doorgaan. Ik was behoorlijk vertraagd, en er is aldaar geen nachtreceptie. Met als gevolg ik kon er niet meer terecht. Dan maar elders geboekt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

de goede verhalen wat we gelezen hadden , konden we niet terug vinden

het ontbijt , dat we naar de 2e verdieping moesten terwijl de eerste helemaal vrij was. erg gehorige kamers. men kon de buurman horen snurken.

het was schoon zowel in als rondom het hotel

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Vianden Brasserie Nagel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De muren mogen dikker, het is erg gehorig hoorde het stel naast ons de hele avond en deel van de nacht praten. De ligging! Achter keek ik op het sanitairblok van de camping. Het hotel ligt aan de weg naast een bezinepomp. Veel verkeerslawaai.

De kamer was comfortabel en groot. Leuk keukentje met koelkast zeker voor langer verblijf handig.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima locatie, vriendelijk personeel, oke kamers

Bij het ontbijt is er een en ander beperkt voorradig (bijvoorbeeld eieren) en als je te laat komt, dan is er gewoon niet meer... Bij vragen heb ik uiteindelijk (met wat moeilijk kijken) nog wel een eitje gekregen, speciaal voor mij gekookt.

Prima locatie als uitvalsbasis voor (motor)dagtochtjes in de omgeving! Kamers wat verouderd maar oké, prima schoon en goed te verblijven. Ontbijt is helemaal prima!

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Vianden is een heel mooi stadje, en ook heel rustig met overal die mooie natuur ............
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

er viel niets tegen, maar voor ons persoonlijk hadden wij graag 1 bed gehad in plaats van 2 bedden ( dat is gewoon onze mening )

het ontbijt was heel lekker, en het personeel heel vriendelijk.......

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Redelijk simpel hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Hygiene in het restaurant Ontbijt was matig ik vond de hygiene niet goed. Tevens hing er, ik durf het eigenlijk niet uit te spreken, maar er hing een kotslucht, bij het buffet. tevens vele vliegen in het restaurant.

De kamer was gedateerd, maar wel veel ruimte, was meer een appartement. Twee losse een persoons bedden ver uit elkaar en niet naast elkaar te zetten.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Keurig net hotel!!!!!!!

Toen wij kwamen werden wij door de receptie vriendelijk geholpen. Omdat wij om 6.15 uur moesten vertrekken kwam er speciaal iemand om voor het ontbijt te zorgen. En wat zag het er super netjes uit! Echt een aanrader.prima !!!!!!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Road trip 😊

Niets viel echt tegen.... het restaurant waar we vriendelijk bediend werden serveert een degelijke hap... geen culinaire hoogstandjes. Het ontbijt simpel maar ok..... met de deuren open zitten er idd wel wat meer vliegen... Maar die zitten er ook als je ergens anders zit.....

Onze kamer was gelegen boven het restaurant..... nummer 14.... 2 slaapkamers, douche en toilet, woonkamer en klein keukentje.... verouderd maar voor die prijs ruim voldoende.... wifi gratis.... en snel....

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Het verblijf is prima bevallen. Lekker een stukje lopen naar het cenrum van Vianden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De kamers waren ruim en gezellig. De televisies zijn wel aan vervanging toe. Deze zijn te klein.

Het ontbijt was uitstekend. Het was lekker en meer dan we op konden.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Mooie ruime kamer met balkon.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Niets, je kijkt wel op een camping vanaf je balkon, maar dat weet je van te voren als je boekt, vond dat geen probleem.

De kamer was erg ruim zelfs met een keukenblokje en koelkast, groot balkon met parasol. het hotel ligt vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Geen waar voor je geld

Zeer kleine oude douche met afwisselend koud en warm water, kleine kamer wat toch wel aan renovatie toe is voor die prijs!! Zeer veel vervelende vliegen tijdens het eten

Goed ontbijt en zacht bed

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

we hebben genoten en komen als we gezond blijven volgend jaar terug

als we iets willen melden we sliepen op de 2de verdieping en wat lawaai en geur barbeques op de camping

ontbyt de bediening 's morgens met heel vriendelijk personeel en voldoende variatie, de kamer was verzorgd en hygienisch

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Goed, vooral hondvriendelijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het ontbijt viel ons tegen. Weinig keus maar vooral heel veel vliegen ,je kon niet eten zonder constant vliegen te moeten weg slagen .

De vriendelijkheid van het personeel, en hondvriendelijk

Prima kwaliteit prijsverhouding

Het was erg warm in hotel kamer

het ontbijt was prima vriendelijk personeel

Prima maar niet op maandag en dinsdag. alles gesloten. wij hadden graag van het menu genoten .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

we hadden pech, Maandag en Dinsdag gesloten. wel ontbijt maar geen andere mogelijkheden.

de kamers zijn prima en ruim.

geen verrassingen. zoals aangeboden.

Proper en goede kwaliteit / prijs. Plus voor personeel.

Het hotel doet zich voor als een hotel voor motorijders maar...

Het hotel doet zich voor als een hotel voor motorijders maar een goede stalling voor motoren is niet aanwezig.

De douche werd eerst niet warm.

De douche werd eerst niet warm. Later was er wel warm water, maar het ging tijdens het douchen steeds weer naar koud. Erg vervelend.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Kamers zouden een upgrade naar 2018 kunnen gebruiken.

FANTASTISCH!!!

Het was allemaal super goed!!

Fantastisch!

Niets, het was prima zo.

Vriendelijk personeel, royale kamer, mooie omgeving.

uitstekend

voor de prijs was er niets aan te merken

gratis wifi en een tankstation en winkel vlak naast de deur

Goede ligging

Goede ligging

ontbijt en de ruime kamers

ontbijt en de ruime kamers

Goed voor 1 nachtje maar wel veel te duur.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Slecht geïsoleerde deur, veel herrie van de weg. Slechte douche.

Het uitzicht aan de achterzijde

Aanrader

• Beoordeeld op: 6 april 2018

goed voor dat geld

bedden zouden wel vernieuwd kunnen worden.

goed geregeld voor niet te veel geld.

De ligging is in de buurt van centrum.

De ligging is in de buurt van centrum. De rust van de omgeving.

Was een prima hotel, helemaal voor deze prijs.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Was een prima hotel, helemaal voor deze prijs. Verwacht alleen niet teveel van de luxe.

Grote en heel proper

Bed kraakte

Grote en heel proper

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Zuivere kamer.

Trappen.

Zuivere kamer. Comfortabel bed. Keukentje. Uitgebreid ontbijt.

Prima voor 1 of 2 nachten

De badkamer

De ruime kamer plus balkon

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

aan een redelijke drukke weg en een beetje gehorig in de...

aan een redelijke drukke weg en een beetje gehorig in de kamers

prima hotel voor kort verblijf in mooie omgeving en vlakbij centrum

grote ruime kamer ,niet overdreven maar wel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

redelijk tot goed hotel op loopafstand an het centrum van Vianden.

geen

dat er bij de hostellerie een bar en restaurant aanwezig was.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

leuke wandel vacantie

Geen idee

Het ontbijt was redelijk, de kamers zijn aan renovatie toe

Tof hotel in mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Mooie kamer met alles erop en eraan

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Alles netjes keurig schoon en netjes.

Alles netjes keurig schoon en netjes. Aardig personeel. En mooie lokatie. Met de parkeerplaats naast de accomodatie.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Dicht bij het centrum.

Dicht bij het centrum.

Uitstekekend vermaakt.

Nvt.

Prima kamer, goed ontbijt en fantastisch personeel.

Prima bevallen voor een korte vakantie.

Prima ontbijt. En we kregen een kosteloze upgrade van het kamertype.

het avond eten

het avond eten

Douche, bedden, ongezellige kamer

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Mooi balkon. En op loopafstand van vianden

Het hotel moet gerenoveerd worden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De badkamer is sterk verouderd met lekkende kranen

De locatie bij de camping en het ontbijt

Ligging, ontbijt.

bed matrassen zijn echt beneden de maat.

Ligging, ontbijt.

Prima verblijf in goeie maar wel sobere accomodatie!

Heel schoon!! Erg aardige mensen. Prima tussenstop