Beoordelingen over Hotel des Nations 3-sterren

29, rue de la Gare, 9707 Clervaux, Luxemburg

#6 van de 8 hotels in Clervaux

Eigenaar erg vriendelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Beetje oudbollig maar voor ons geen probleem gezien de gunstige prijs. Kies indien mogelijk voor een kamer aan de achterzijde, voorkant erg gehorig ivm verkeer en trein. Achterzijde ook veel koeler met warm weer.

Eigenaar erg vriendelijk! Locatie prima! Voldoende parkeergelegenheid aan de weg.

Ons hotel in Clervaux was voor zijn prijs heel goed, basic met wat extra's. Kortom goed !

Géén opmerkingen.

Vriendelijk onthaal in ons eigen landstaal (nederlands), proper onderhouden kamers met lekker ontbijt (meer dan voldoende). Personeel was behulpzaam. Hotel is rustig gelegen en voldoet aan alle basisvereisten. Goed voor herhaling.

Zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Zullen in de toekomst een confortkamer boeken, standard nogal beperkt

Zeer lekker ontbijt in mooi kader, restaurant uitgebreide keuze van uitstekende kwaliteit

Prima verblijf en wellicht voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met toegang tot het wellness-centrum

- Gastvrijheid. De gastheer zou een stuk gastvriendelijker mogen zijn, daar hij de indruk wekt zijn werk niet echt leuk te vinden. Indien hij dat wél doet, weet hij dit erg goed te verbergen. - Uitchecken Als je 's morgens uitcheckt om 08.30 uur (zoals wij), dan is de receptie (nog) niet bezet en dien je de telefoon op te nemen die je doorverbindt met een in ons geval Frans sprekende werkster. Zij komt vervolgens naar beneden, maar hoewel erg vriendelijk kon zij ons evenwel niet helpen uitchecken en moet er een andere mevrouw worden gebeld die je wél kan helpen uitchecken. Niet echt professioneel.

De mogelijkheid om direct op de trein te kunnen stappen, daar het station van Clervaux zich recht tegenover het hotel bevindt. NB Houdt daarentegen dus wel rekening met het geluid van héél veel treinverkeer, want dat zal u niet ontgaan!

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Het water van de douche was lauw in plaats van warm, de badkamer was verouderd en er was een gevaarlijk opstapje in de kamer. Op zondag kan je tot 11h ontbijten, maar om 10h waren de broodjes en het beleg zo goed als op. Het mooie restaurant was gesloten op zaterdagavond. De dag daarvoor zaten we in Domaine du Moulin d'Asselborn in Luxemburg waar het heerlijk vertoeven was.

Het diner in de bijhorende taverne.

grote kamer met sauna aan de overkant van de gang.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

ik heb graag een waterkoker op de kamer en had dit gezien de prijs van de kamer wel verwacht. Hotel ligt 1 kilometer buiten het stadje.

grote kamer met sauna aan de overkant van de gang.

Prima beginpunt voor uitje in Luxemburg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Eerste weekenden van januari weinig te doen in Clervaux

Lrkker dicht bij het trein station waardoor je voor 4 euro binnen 1 uur in luxemburg stad bent. En met hetzelfde ticket weer terug kunt. Zeer netjes en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Heerlijk gegeten in Bistro 1865, wat bij het hotel hoort.

Erg ongezellige ontbijtzaal.

Heerlijk gegeten in Bistro 1865, wat bij het hotel hoort. Kamers zijn prima, door de open badkamer heb je een ruime kamer.

Heerlijke accomodatie, een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met toegang tot het wellness-centrum

De straatkant is lawaaierig.

Geweldig ontbijt, heerlijke spa en vriendelijke uitbaters. Schitterende bistro met mooie keuze voor vlees-, vis- ,vegetarische en veganistische gerechten.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Het restaurant was uitstekend!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

De bediening van de lift was anders dan gebruikelijk. Als de lift in gebruik was moest je meerdere malen de etage invoeren. De lift had dus geen geheugen.

Ontbijt was prima. De bad mogelijkheid in de kamer deed zeer modern aan maar was in de praktijk niet zo comfortabel als het er uitzag.

Een fijne locatie om te overnachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Zeer vriendelijk personeel. Ook heerlijk gegeten in de bistro. De gerookte eend is echt een aanrader. De kamer was prima en ook het ontbijt was goed. We waren met de motor en we vonden het erg fijn dat deze 's nachts in de garage konden staan.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

weinig privacy om douche te nemen: er was geen douchegordijn en rechtover de douche was ook nog een spiegel waardoor een onbehaaglijk gevoel ontstond zowel voor degene die zich moest douchen als voor de partner (een vrouw wilt niet altijd stiekem bekeken worden)

ontbijt was goed, vriendelijke dame nette kamer

Ontbijt was prima.

Jammer dat er geen airco was, hebben nu gebruik gemaakt van de ventilator. Ik vind vloerbedekking voor een hotelkamer nooit zo hygiënisch. En ik mistte een afvalbakje in de douche.

Ontbijt was prima. Vriendelijkheid personeel ook.

Uitstekend hotel in het mooie Luxemburgse stadje Clervaux!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Zeer vriendelijke ontvangst. Mooie kamer. Het eten in de bistro was uitstekend. We namen er een menu en de prijs-kwaliteit verhouding was prima. Lekker en uitgebreid ontbijt in een aangename ontbijtruimte.

Heel vriendelijk personeel: ze vonden het jammer dat we maar voor 1 nacht hadden geboekt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

De kamer was niet al te groot en lag aan de achterkant van het hotel, dus uitzicht op bos. Sanitair was prima. Geen mogelijkheid om koffie\thee te zetten. Het diner was prima, evenals het ontbijt.

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

De kamer lag aan de voorkant en daarom veel geluidsoverlast vanwege verkeer en trein.

De auto kon voor de deur geparkeerd worden. Het ontbijt was goed.

heb er van genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

minpuntje, kamers kunnen beter verduisterd worden achteraan. Is er nogal klaar om te slapen met de spots die de ganse nacht blijven branden in de tuin.

vriendelijk, nette kamers, zeer goed avondeten in de bistro, ontbijd meer dan genoeg, wellness proper, kortom, het was allemaal ok.

niet al te gastvrij
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

s ,morgens bij ontbijt niemand gezien van personeel. Ook niemand bij de balie bij ons vertrek ,dus geen dank u of goede reis

goed ontbijt met veel keuze

Leuk en ontspannen weekend gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Beetje raar dat we 's avonds moesten reserveren om te eten. Niet gereserveerd was geen plaats.

Kamers proper, ontbijt uitgebreid en lekker. Vriendelijke service.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Een super verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Het ontbijt was super !!! Je kan niet bedenken wat er niet was. De kamer was zeer netjes en WIFI was in het ganse hotel UITSTEKEND !!! Het avondeten was echt super,wij hebben er driemaal gedineerd en telkens TOP.Bovendien bestaat de mogelijkheid om buiten iets te drinken en zelfs te dineren,wel langs de straatkant.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Heerlijk en volledig ontbijt. Zeer vriendelijke dame bij ontbijtservice. Immer opgewekt en bereid tot hulp. Onthaal ook zeer goed, je kan er met al je vragen terecht. Perfecte hygiene. Een aanrader!

tof hotel, maar voor ons niet meer !!
    • Basic Eenpersoonskamer met Toegang tot de Spa

de receptioniste was heel bot en zeer onvriendelijk , zeker geen toffe incheck. we hadden de garage gevraagd en gekregen via mail, na aankomst was de garage terug voorzien voor andere personen. is al twee jaar na elkaar gebeurd !!!!! eerst bevestiging en nadien ontkennen maar had de bewijzen nu wel mee !!!!

normaal ontbijt alles was voorhanden, kamers zijn proper

Gewoon super en gebruisvriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Alles was perfect ok. Géén opmerkingen en vriendelijk personeel. Graag terug boeken voor volgend jaar. Al gekeken op jullie site maar blijkbaar reeds volgeboekt, jammer

Bistro 1865.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

De vloer en bedplanken kraakten wel een beetje en de afzuiger in de badkamer maakt bij aansteken van het licht wel toch wat geluid.

Bistro 1865. Superlekker om er te eten en heel klantvriendelijk.

Eentje die zijn geld waard is .
    • Comfort Tweepersoonskamer met toegang tot het wellness-centrum

Geen mini bar ( ik ben wel 4* en 5* gewoon ) .

Het hotel is gelegen op een zeer goede locatie . Het personeel is uitermate vriendelijk en voor properheid geef ik een 10/10 .

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Plezierig gevoel overgehouden aan deze korte vakantie.
    • Basic Eenpersoonskamer met Toegang tot de Spa

Rumoerig; aan drukke straat gelegen en tegenover het hotel was het spoorwegstation.

Vriendelijk personeel, meertalig. Kamers waren netjes en schoon. Ontbijt was goed maar immer hetzelfde. Goede uitvalsbasis voor dagtrips. Bijbehorend restaurant was heel goed, prijs-kwaliteit dik in orde.

Het ontbijt was heel goed en suzanna Ferreira zorgde dat het...

bedden en slaapkamer: waarschijnlijk veel mijten, waarvoor ik allergisch ben, op vloerbedekking en in de lakens. Hele nacht NIET geslapen

Het ontbijt was heel goed en suzanna Ferreira zorgde dat het ons aan niets kon ontbreken. Het diner , drie gangen was goed, iets teveel eend.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Goed hotel voor een korte vakantie in het noorden van Luxemburg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Het hotel is gelegen aan een doorgaande weg, tegenover het station, maar wij hadden een kamer aan de achterzijde en totaal geen overlast van verkeer. Zelfs rustig. Moderne kamers met een half open doucheruimte. Goede bistro met streekgerechten en erg populair, daarom tijdig reserveren. Goed buffet ontbijt met ruime keuze.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ontbijt is goed verzorgd en een aanrader is zeker het diner...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Ontbijt is goed verzorgd en een aanrader is zeker het diner in de Bistro te gebruiken van het hotel. In de Bistro maar ook bij het ontbijt wordt gebruik gemaakt van biologische streekproducten!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

deugddoend
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Propere kamer. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Heerlijk gegeten in het restaurant. Vriendelijk personeel bij ontbijt en in restaurant. Wellness was zalig na een dagje wandelen. Voor het hotel stopt de trein, dus je kan de trein nemen naar een volgend station en te voet terug wandelen door de bossen en weides.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Rust en ontspanning in de buurt van een kleine city en een natuurpark
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

doorlopende beschikbaarheid van alle ingredienten van het ontbijtbuffet.

Persoonlijke ontvangst, Bistro is een echte aanrader en de bediening is er super.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Fijn hotel, goed gelegen in Clervaux, prima verhouding prijs-kwaliteit!
    • Comfort Tweepersoonskamer met toegang tot het wellness-centrum

Het eten in twee shiften is het enige nadeel dat we ervaren hebben.

Het ontbijt was uitgebreid en fijn verzorgd. Het eten in de bistro was heel lekker. Ruime rustige en nette kamer.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Aanrader!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met toegang tot het wellness-centrum

Nederlandstalig, proper familiehotel, supervriendelijk personeel, superlekkere keuken, aanrader!!! Samen met 't vrouwke een vierdaags verblijf geboekt om te ontspannen, wandelen, wellness, lekker eten,..was een top weekend!!! We gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

te duur voor het geboden comfort.
    • Basic Eenpersoonskamer met Toegang tot de Spa

de kamer was erg krap en gehorig door langdurig verschuiving van meubels in de kamer boven mij. Voor gebruik van de spa moest verplicht 5 euro worden bijbetaald voor badjashuur, alsmede verplicht 5 euro worden bijbetaald voor gebruik van bubbelbad. Dat strookt niet met de opmerking op de site dat het gebruik van de spa inbegrepen was in de boeking. Al met al waren de faciliteiten beslist niet 90 euro per nacht voor 1 persoon waard! Op Booking.com stonden 4 sterren vermeld, terwijl het hotel zelf aangeeft een 3*-hotel te zijn,

ontbijtbuffet was goed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Hotel in mooie omgeving met uitvalsmogelijkheden
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Parkeermogelijkheden. We hadden geluk een plaats voor de ingang. Anders hadden we flink moeten sjouwen met onze koffers.

Een goed hotel dat volgens mij in een overgangsfase zit. Het hotel bestaat al 150 jaar. Nadeel is de drukke weg en geen eigen parkeergelegenheid. Voordeel is tegenover treinstation, dus een goede uitvalsbasis. De bistro in het hotel is okay. Ook zijn er wellness mogelijkheden. Kamer was prima met opvallend douche in de kamer.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Goed hotel om te ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Parkeren kan echt niet altijd voor het hotel, wel bij het station, maar dan moet je een flinke trap af en op. Geen bezwaar als je goed ter been bent, zo niet, dan een nadeel

Prima ontbijt en heerlijk eten in de bistro

• Beoordeeld op: 21 september 2016

topverblijf voor korte vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

de grootte van de kamer; had iets ruimer gekund

het ontbijt was super; uitgebreid aanbod. Diner in de bijbehorende bistro is een aanrader, mooie menukaart met verschillende (streek)gerechten

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Gezellig verblijf in Hotel des Nations in Clervaux.
    • Comfort Tweepersoonskamer met toegang tot het wellness-centrum

De kamer zelf was proper,maar misschien toch eens de dode insecten op de vensterbank verwijderen. Geeft een mindere indruk als je aankomt en gordijn wegtrekt.

Vriendelijkheid van iedereen. Leuke,gezellige sauna. Ongedwongen,familiale sfeer. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Nog niet lang geleden gerenoveerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Muren zij flinterdun, daardoor kun je gemakkelijk meeluisteren naar de TV van de buur. Storend als je wil slapen. Bistrokeuken met grote porties , ten nadele van de kwaliteit;

Nog niet lang geleden gerenoveerd. Kamers zijn klein maar comfortabel. Ontbijt is prima, groot aanbod en variatie en er is opvolging.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Chapeau!

Eigenlijk niets!

Het ontbijt was prima verzorgd. Wij hebben heerlijk gegeten in de bistro 1865. 1865 is het oprichtingsjaar van het hotel dat van generatie op generatie overgaat! De ligging van het hotel tegenover het station is uitermate fijn. Ieder half uur gaat er een trein naar Luxemburg stad en vanuit de trein krijg je een goede indruk van het prachtige land!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Goede uitvalsbasis
    • Comfort Tweepersoonskamer met toegang tot het wellness-centrum

Welness faciliteiten zouden langer open mogen zijn (tot 20.00) Bediening op terras mag vlotter.

Vriendelijk ontvangst, ontbijt goed verzorgd. Wifi prima op comfortkamer! Prima uitvalsbasis voor Luxemburg.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima locatie,kom er zeker terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Wij zijn zeer tevreden over de ligging en accomodatie van het Hotel.De ontbijtservice en de klantvriendelijkheid is perfect.

Geen negatieve ervaringen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Ideaal adres
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

De rust van de kamer (gelegen aan de achterzijde) alsmede het overheerlijke ontbijt. Verder de prettige ontvangst en de vriendelijke benadering van zowel personeel als eigenaren.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar 🙁
    • Comfort Tweepersoonskamer met toegang tot het wellness-centrum

Er was geen lounch of gezellige ruimte waar je lekker kon gaan zitten om wat te drinken !😣Onze vrienden en ik met mijn partner moesten maar bij de receptie ons drankje nuttigen voelden wij ons eigelijk een beetje afgescheept Alles draait om hun bistro en verders niks Eigenaar voor ons te overdreven zakelijk 😜

Slaapkamer netjes Badkamer verouderd maar wel netjes Geen badkapje / schampoo / of body lotion op badkamer ( een grote zeep pomp bij bad ) Onbijt was goed

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Hotelkamer was ruim, ontbijt veel variatie en heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

2x een eenpersoonsbed tegen elkaar aangeschoven wat lijdde tot een erg harde houten rand in het midden.

Hotelkamer was ruim, ontbijt veel variatie en heerlijk

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

De kamer mocht van airco voorzien zijn , maar das dan echt het minste wat we kunnen aanmerken

Super lekker gegeten, vooral in de bistro het menuutje voor €36, echt klasse en voldaan, uitstekend personeel, vriendelijke uitbaaters

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Prima hotel. Ze spreken Nederlands. Goed ontbijtbuffet. Als je er langer verblijft wordt dat wat eentonig ivm geen afwisseling maar is op zich genoeg keus. Kamer netjes.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Het was een gezellig verblijf, met heel vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Misschien airco of ventilator op de kamer.

Het eten in de brasserie was lekker. Ook het ontbijt was voor een 3-sterren hotel dik in orde, wat ook zo was voor de hotelinrichting.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Ontbijt was goed .
    • Basic Eenpersoonskamer met Toegang tot de Spa

Ik sliep aan de voorzijde straat, ivm warmte raam open, veel lawaai van het station en weg verkeer. Ik miste een waterkoker of koffiezet app.

Ontbijt was goed .

De ligging rechtover station.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

De ligging rechtover station. Het uitgebreid en gevarieerd ontbijt.

Bistro was zeer ok om te eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Vele treinen die stopte en het vele geluid niet rustig kunnen slapen. Ontbijt was zeer matig.

Bistro was zeer ok om te eten.

• Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Dat het restaurant gesloten was

Plezierig, heerlijk weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Druk weekend in hotel en restaurant,, toch veel persoonlijke aandacht. Fijne sfeer. Zeer goede keuken (Bib- gourmand!)

doen we zeker nog eens
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Een fijn en volledig ontbijt, ook hun keuken voor het avondeten was gevarieerd, speciaal en lekker

Voldoende tot goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Geen airco op de hotelkamer.

Prima ontbijt! Ruime keuze aan (verse) produkten.

De kamer was prima en ontbijt goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Alles was prima naar onze zin.

De kamer was prima en ontbijt goed

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Omgeving!

Omgeving!

Ligging vlak bij station
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was een beetje gewoontjes

Ligging vlak bij station

• Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

het feit dat de buren tot 2.00 uur 's nachts in de tuin zaten te praten was erg vervelend

het ontbijt was voortreffelijk

Goede locatie. Verzorgd hotel

Verzorgd ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Alles was naar wens
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

ontbijt was meer dan voldoende in een gezellige ruimte

• Beoordeeld op: 26 april 2018

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Voldeed aan verwachtingen.

Bistro gesloten om 21u30 bij aankomst. Ober heeft nog koud bord gemaakt

Vlotheid personeel

zijn maar voor een nachtje gebleven

Kamer wat .meer verlucht

Eten in restaurant was super en bediening

Rustig gelegen, prima service, lekker eten

Rustig gelegen, prima service, lekker eten

Goede locatie.Verzorgde diensten

onvangst tv kon beter

Heerlijk ontbijt,verzorgde bediening zeer vriendelijkontvangst

Ontspannen en genoten

Wellnes en restaurant bistro

Rustig weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Vriendelijk personeel en perfect uitgebreid ontbijt buffet.

Een ontspannend nachtje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Geen waterkoker op de kamer, maar dit werd heel netjes opgelost.

Heel gastvriendelijk. Nette kamer, fijn bed.

Heerlijke sauna ervaring :-)
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Betalen voor de jacuzzi in de sauna?

Heerlijke sauna ervaring :-)

heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

ontbijt en kamer was uitstekend. rest was ook goed

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijk ontbijt .

Heerlijk ontbijt . Prijs-kwaliteitsverhouding . Eten bistro zeer lekker

Ik kan het iedereen aanraden
    • Basic Eenpersoonskamer met Toegang tot de Spa

Genoten van uitstekend ontbijt en diner. Gastheer nam alle tijd voor vragen en info over wandelingen. Echt een klasse hotel. Volgend jaar weer.