Beoordelingen over Hotel Dirbach Plage 3-sterren

#2 van de 3 hotels in Dirbach

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Douche warm/ koud niet constant. Zal niet in iedere kamer zijn.

De ligging en de uitstraling. Ideaal voor vissers, wandelaars en om dag tripjes te maken.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Aangename ervaring in prachtig wandelgebied.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Vriendelijk onthaal, personeel. Perfect ontbijt, hoewel het ietwat zoeken was waar de verschillende zaken opgesteld stonden. Wij hadden volledig gerenoveerde kamer met puik terrasje. Heerlijk diner voor correcte prijs !

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Waardeloos, niet aan te raden

Te kleine kamer. Geen uitzicht. Te kleine badkamer. Wastafel net groot genoeg voor een toilet! TV werkt niet. Kortom, de kamer was slecht! Ontbijt goed, maar inrichting restaurant droevig.

Niets. Afrader!

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De ramen van het restaurant (de rest mooi en proper) en het oudere ochtendpersoneel (zure dames, ik denk ochtendhumeur )

Kamer met ligbad(vernieuwd en proper) avondeten zeer lekker(zalm genomen), goede service De jonge dames die er serveerden en de baas heel vriendelijk. Heel gezellig aan het water, mooi om te wandelen, en geen lawaai !. Prijs ok, ontbijt ok. Binnen het gebouw al deels vernieuwd

geslaagd

leuke en rustige lokatie. Goede ontvangst bij aankomst. Lekker eten. Veel wandelmogelijkheden in bosrijk gebied.Zullen we zeker herhalen. Proper hotel met mooie kamers.

heerlijke dagen gehad. Prachtige omgeving.

Het uitzicht op de rotsen vanuit de kamer was voorspeld. Echter op anderhalve meter van het raam maakte het de kamer wel erg donker en somber.

Nette , schone kamers. Ook elke dag goed verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Het was rustig in het hotel en het personeel deed haar best de rust te bewaren.

Leuk , rustig , super
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De vuile ramen in het restaurant , niet leuk bij het ontbijten en avondmaal...

De locatie is super , via onze kamer hadden we zicht op de rivier , de rust . De kamer is proper en de badkamer /douche is nieuw . Het ontbijt was zeker in orde , ook het avondmaal in het restaurant.

Prachtig gelegen, leuk zwemwater, mooi terras.

Restaurant gesloten, in de buurt geen alternatief. Erg lastig als je op de fiets bent. Eigenares niet erg invoelend.

Prachtig gelegen, leuk zwemwater, mooi terras.

De locatie is werkelijk fantastisch en mede door het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De prijs van de kamers staat niet in verhouding tot de grootte van de kamers en het voorzieningenniveau (kleine tv bijvoorbeeld en douchen in bad).

De locatie is werkelijk fantastisch en mede door het fantastische personeel was ons verblijf van een week heel relaxed en zeer aangenaam.

Als je van rust houdt heeft dit hotel een prachtige ligging.

De badkamer in onze kamer was erg klein. Camperformaat zeg maar.

Als je van rust houdt heeft dit hotel een prachtige ligging. Tegen de rotswand, aan een riviertje. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was klein, maar prettig. Het ontbijt was prima, met uitzicht op de rivier.

Tegenvallende overnachting
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Ontbreken van vluchtplan; warme kamer op de tweede verdieping met plastic douche-wc-wastafelcabine van circa 1,5 vierkante meter. Ongezellige inrichting in het restaurant; "vergane glorie". Matig ongeïnspireerd dagmenu.

De hartelijke ontvangst door de receptioniste. De rustige, mooie ligging aan de Sûre met terras boven het water. De afgesloten garage voor onze fietsen.

De ligging en het vriendelijke personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De toch wel erg warme kamer. In de zomer zal het er helemaal bloedheet worden zo zonder airco.

De ligging en het vriendelijke personeel. Het eten was heerlijk en het ontbijt ook.

Het is een mooie plek om even helemaal tot rust te komen en volop te genieten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Jammer dat het restaurant 2 dagen gesloten was, maar wat echt vervelend was, was dat de bar ook 1 dag helemaal gesloten was - ze hadden een rustdag (op dinsdag), maar dat was van te voren niet bekend.

Het is een idyllisch plekje, ligt zo mooi gelegen! En we hebben genoten van het avondeten, complimenten aan de kok!

ontspannend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lief ontvangst van de eigenaren, eten is superlekker, maar misschien af en toe iets anders voor het ontbijt is beetje eentonig. (charcuterie) Geweldig mooie locatie om te wandelen. Gaan zeker nog eens terug.Een echte aanrader!!!

Mooie locatie

Zeer kleine badkamer/w.c. Een cabine met douche met douchegordijn, w,c, en wasbakje op nog geen 2 meter bij elkaar. Niet te doen!!

Vriendelijke ontvangst

Hotel in prachtige omgeving wie van rust houdt, op niet al te lange afstand van Luxemburg
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Jammer dat er geen lift in het hotel zit, als ik dat had geweten, had ik niet gauw geboekt, omdat ik last van mijn schouder heb vind ik het niet fijn om met de koffer de trappen op te lopen, maar daar wilden ze wel bij helpen

Het ontbijt was heerlijk en al kwamen we best laat, er was genoeg te eten en er werd regelmatig bijgevuld, goed gegeten, ook het avondeten 1x gegeten was heerlijk!

Heerlijk, een plek om naar terug te gaan en dan verblijven in een chalet of aan de rivierzijde.

Het hotel ligt prachtig aan de rivier de Sure. Alles is mooi opgeknapt. Jammer genoeg hadden wij voor een kamer aan de achterkant gekozen, dus konden niet van mooie uitzicht genieten.

nog altijd voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat het restaurant gesloten was (maar we waren tijdig gewaarschuwd en genoten van een kaas en wijn avond op ons terrasje). Het ijskastje op de kamer is wel niet van de beste kwaliteit.

Dit is de tweede maal dat we hier (kamer 1, is echt een-ig) verbleven (3 nachten). We kozen deze plek voor de rust en de wandelmogelijkheden in de omgeving. En de zeer vriendelijke uitbaters.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Lief hotel op een bijzondere locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt en restaurant waren niet echt om over naar huis te schrijven. Het was zeker niet slecht maar ik heb beter gehad.

De omgeving is erg mooi, vriendelijk personeel, en we hadden een erg mooi uitzicht. Het is een lief hotel wat je mee neemt naar de tijden van weleer.

Goed maar niet spectaculer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Kleine kamers. Hele kleine badkamer zonder afzuig mogelijkheden en redelijk veel vliegen in het restaurant. Prijzen voor het eten aan de hoge kant. Niets te doen in de omgeving

Een heel goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede bedden. Goed eten.

Een heerlijk verblijf voor de natuur liefhebber.

Het hotel is prachtig gelegen midden in de natuur. Zeer vriendelijk meertalig sprekend (ook Nederlands) personeel. Omdat we een langer verblijf geboekt hadden en het niet zo druk was kregen we een upgrade. Het ontbijt was uitgebreid en lekker vers. Warm eten smaakte erg lekker. Wandelroutes starten O.a vanaf het hotel. Dit is rustig gelegen. Houd je van vertier dan moet je hier niet wezen. Je moet een eindje rijden voor de dichtstbijzijnde voorzieningen. Alles is goed aan te rijden. Voor de wandelaar/natuurliefhebber top!!!

We dachten alles betaald te hebben, bij aankomst moet de extra persoon nog betaald worden...dat is echt een tegenvaller bij binnenkomst )-: Voor een bruisend gezin is de accomodatie wat saai, in de avond is het vroeg stil en niks meer te beleven. Voor een overnachting met ontbijt is het prima!

Ontbijt was simpel maar goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Plekje in de natuur is prachtig!!

Juweeltje aan de Sauer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wifi liet het tijdens mijn bezoek afweten. Er werd mij bij aankomst gevraagd om wat later aan te schuiven in het restaurant wegens de drukte. Bediening kan wat op zich laten wachten als het druk is, maar dat maakt eigenlijk uit op zo een locatie!

Wat een vonst! Locatie, het gebouw & zijn inplanting, personeel & kamer (suite met terras op de hoek aan het water) zijn uniek. Lekkere, zij het eenvoudige keuken. Fijne uitbaters.

goed voor een nacht of twee uit te rusten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

uitstekend voor wandelaars,vissers maar dat is het dan ook ligt ver van de bewoonde wereld en is niets te doen

een heerlijk ontbijt en nette kamers je kon er ook genieten van prima maaltijden s middags en s avonds. bij goed weer kon je ook buiten op het terras eten

Heel goed meegevallen.

Eigenlijk viel alles best mee.

Alles is zeer goed meegevallen, het eten was lekker vooral het ontbijt was uitstekend met alles erop en eraan. De kamers vielen mee, heel proper. De ligging was super. Hotel kon niet mooier gelegen zijn, heel prachtige ligging.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prachtige locatie, goed restaurant, heerlijk terras.

Personeel kan proactiever en service gerichter zijn. Soms moesten we het personeel opzoeken om drinken te bestellen en na 23 uur werd er door het personeel nog luid muziek gedraaid in de bar.

Prachtige locatie, goed restaurant, heerlijk terras. Mooie comfortable kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

voor deze prijs in orde

voor 3 dagen te vertoeven is dat zeker de moeite.jammer van de overlast van vliegen in het restaurant. maar ik denk dat het te maken heeft dat het hotel dicht bij de bossen en vlak aan het water ligt.de kamer van ons was zeker in orde een minpuntje geen kleerkast op de kamer maar als je maar gaat voor een paar dagen is dat voor ons geen probleem .de kamer anders proper en een nieuwe badkamer met mooie douche.

voor deze prijs kan je niet de luxe verwachten.het ontbijt was zeker in orde alles wat je maar kan wensen.het avondeten was ook in orde goed maar voor een week zou je een moeilijke keuze krijgen wat te eten. wij hadden een kamer geboekt langs de rotskant en kregen een andere kamer met zicht op de sure zonder meerprijs.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

heel leuk doen !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

aanbod menu in het restaurant is zeer beperkt als je meerdere dagen daar verblijft zoek je beter een restaurant in de buurt zoals bijvoorbeeld le vieux moulin in bourdscheid lekker eten voor een goeie prijs en ook zeer pitoreske ligging

heel gezellig goed gelegen hotel rustig in een prachtige natuur mooi om te wandelen een paar goeie restaurants in de buurt echt een plaats om te relaxen voor mij zeker een dikke 8 waard ik ga nog terug

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het is een heel mooi hotel, mooie ligging, prima kamers, heel vriendelijk personeel, spreekt Nederlands. Het eten was goed, we waren er op woensdagavond en het restaurant was gewoon open! ( had ergens gelezen dat het op dinsdag en woensdag gesloten was )

Voldoende maar geen topper
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs/kwaliteit verhouding van het eten in het restaurant was zoek. De keuze beperkt en het eten viel tegen voor de behoorlijke prijs die er voor gevraagd werd. Ook moest er voor een simpel printje met een wandelroute van 4 km net buiten het terrein van het hotel 1,50 betaald worden. De staatsvergunning om te vissen voor de duur van een maand kost volgens de vergunning 2 euro maar er wordt 4 euro afgerekend. Als gast van het hotel met een van de duurdere kamers lijken mij de laatste twee extra kosten(1,50+2,00 euro) toch overdreven. Door het zeer warme weer was het in de kamer tot ruim in de nacht erg oncomfortabel en warm. Geen airco aanwezig.

De fietsen die we bij ons hadden konden zonder probleem in een leegstaande cabin worden gestald . De badkamer bij onze kamer was modern en mooi. De ligging van het Hotel is mooi. Het personeel is vriendelijk.

Prima hotel. Is ons goed bevallen.

Het ontbijt is vanaf 8 uur. Als je dus vroeger weg wilt dan is er nog geen ontbijt beschikbaar. Het personeel was wel zo vriendelijk om de avond er voor een prima ontbijtpakket te maken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel was erg schoon.

Aanrader !!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De badkamer was wellicht 'n beetje klein, maar super netjes. De kamer was eenvoudig, maar compleet, verzorgd en schoon. 'n Typisch Luxemburgs hotel wat mij betreft, qua bouwstijl en ligging... 't Kabbelend riviertje voorlangs... Wijdse uitkijk. Ik had gelijk 'n knus gevoel. 't Personeel en de eigenaar zijn super vriendelijk en hebben persoonlijke aandacht voor alle gasten. En 'n eenvoudige, maar smakelijke menukaart. Wat ons betreft 'n aanrader !

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Fijn verblijf met mooi uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De badkamer was heel klein, wat een beetje onhandig was. Ook werkte de wifi zo goed als niet bij ons.

Heel mooi gelegen, gezellige kamers en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Zal nog terugkeren maar in de chalets die ze verhuren
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Weinig keuze op het menu en geen kinder menu in de namiddag keuken gesloten kon zelf geen eiscreme krijgen voor de kleinzoon of zelf geen dessert

De natuur daar rond beleefd goed ontbijt

• Beoordeeld op: 12 april 2017

De rustige, prachtige ligging, de mooie kamer met terras en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten viel een beetje tegen (prijs-kwaliteit), de bediening 's morgens was niet zo vriendelijk als 's avonds.

De rustige, prachtige ligging, de mooie kamer met terras en de vriendelijke bediening namiddag en 's avonds.

vriendelijk en bereidwillig personeel

wifi viel voortdurend uit heb vragen bij de kamertemperatuur bij hogere buiten temperaturen prijs bedoeld voor uitzicht op water maar kregen uitzicht op rots daarom maar bijbetaald voor verbeterd uitzicht

vriendelijk en bereidwillig personeel geen probleem voor verlengd verblijf

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Aangenaam, gemoedelijk en vriendelijke sfeer. Mooie streek om te wandelen.

Deze kamer was klein, maar proper. Het gebouw staat op enkele meter van een rotswand, van een wijds uitzicht genieten konden wij dus niet.

Uiterst vriendelijke uitbater en personeel. Wij zijn vegetariërs. Soms moeilijk op restaurant. Men deed moeite om aan onze vraag tegemoet te komen. Een pluspunt voor hondeneigenaars, je huisdier is welkom.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Op perfecte rustige locatie waar je kan genieten van de natuur.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Moesten om iets te zien of te doen (fiets) altijd verder weg. Eind oktober zijn veel voorzieningen dicht. In hotel geen tegenvallers.

Heerlijke rustige omgeving. De bediening en vriendelijkheid van personeel en eigenaar waren top. Locatie geweldig alleen weinig te doen in directe omgeving.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Het was een geweldig verblijf

Ruime kamer's Erg vriendelijk personeel En een mooie omgeving

Alles goed voor elkaar en een schitterende locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

het ontbijt was evenals de kamer zeer goed

Heerlijke dagen gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De omgeving is ongelofelijk mooi!

Een goede raad Bestel nooit via Booking.com

Weerom, nooit bestel ik nog vi a Booking.com, ik betaalde evenveel al mijn vrienden in een dubbele kamer.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid

Vergane glorie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Er zaten heel veel spinnen in de kamer, het restaurant,...

Het lekker eten.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

voor herhaling vatbaar

er zaten 3 spinnen in ons kamer de ondbijt fafel was niet netjes

de ligging

Mooie locatie en uitstekende en bovenal schone kamer

Ramen in restaurant- en ontbijtgedeelte beetje vies, oud en kapot.

Grote, ruime hotelkamer die bovendien erg schoon was.

De accommodatie, de vriendelijkheid, het lekkere eten en de...

Te weinig kleerhangers in de kast.

De accommodatie, de vriendelijkheid, het lekkere eten en de gezellige sfeer aan de Sûre

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Ontbijt bleef onveranderd hetzelde. Geen variatie.

Prachtig plekje!

Erg kleine douchecabine voor grotere mensen zoals ik

Lokatie, kwaliteit keuken, Nederlands is ongeveer de voertaal

De locatie en het personeel waren super
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De prijs van de wijn is wat te duur

De locatie en het personeel waren super

mooie locatie

deel stopcontacten was niet aangesloten en kamer was erg warm

mooie locatie

De prachtige ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Badkamer was heel klein. 1,5 m op 1,5 m. Douche was niet geschikt voor een volwassene.

De prachtige ligging.

nooit meer. leuk voor een jeugdkamp met mountanbikers

douche/ uitzicht/ gehorigheid/ terras/ onbijt/ we hadden 2 nachten geboekt zijn er naar 1 weggegaan

omgeving

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Leuke ligging aan het riviertje, uitzicht mooi!

Prachtige plek waar je volledig tot rust komt.

electriteitsvoorziening op de kamer

De kamer met balcon en uitzicht op de beek.

Zo fantastisch, wij gaan zeker terug.

Alles was perfect.

De ligging, ''s avonds op de terras vertoeven met alleen het geluid van een kabbelde Suren. Een rust gevend vertoeven.

Mooie plek met veel uitvalsmogelijkheden en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De sfeer in het restaurant gedeelte kan wel wat opgeleukt worden

Wat een ongelofelijk mooie plek!!

Lekker ontbijt

Lekker ontbijt Goed restaurant

Zeer rustige omgeving, de zaligheid zelf en niet te vergeten de vriendelijkheid van het personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grootte van de kamer (kamer 1)

over het algemeen volgens verwachting

De zeer kleine badkamer

De rustige omgeving midden in de natuur

Leuk hotel en prachtig gelegen aan de Sure
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De ligging van het hotel

Prachtige locatie, vriendelijke uitbaters, goed ontbijt en...

Prachtige locatie, vriendelijke uitbaters, goed ontbijt en restaurant , een aanrader

Het was donker in de kamer want weinig zonlicht door het...

Het was donker in de kamer want weinig zonlicht door het raam .

Zeer vriendelijk personeel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk was alles zeer goed!

Zeer vriendelijk personeel!

We vonden het eten fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

We vonden het eten fantastisch. Goede keuken.

Mooie lokatie, vriendelijk, nette kamer, goede prijs

Mooie lokatie, vriendelijk, nette kamer, goede prijs

Rustige omgeving

top weekeinde ... voor herhaling vatbaar!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

badkamer voldoet, is schoon en netjes maar is klein

Locatie, restaurant en bediening waren fantastisch.

De omgeving

Het hotel, het eten hygiëne, veel te duur voor wat het was, 1ster waard

De omgeving

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De ligging en de netheid

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Geheel naar verwachting

Alles was in orde

Kamer, ontbijt en restaurant middenklasse, personeel vriendelijk, sprak Nederlands, prima. Lokatie fantastisch!

Heerlijk relaxed.

Niks.

Prachtige omgeving, stilte, heerlijk wandelen.

goed en sfeervol

Dat bookings.com bij de kleine lettertjes had geschreven dat het restaurant dicht was op dinsdag en woensdag terwijl dit niet het geval was

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Voor mensen die rust opzoeken,ideaal !!Vriendelijke uitbaters; steeds bereid om te helpen bij vragen

De rust ; mooie natuur

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig gelegen leuke aardige jongen die de ontvangst en bediening deed