Beoordelingen over Hotel du Commerce 3-sterren

2, Rue de Marnach, 9709 Clervaux, Luxemburg

#7 van de 8 hotels in Clervaux

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Kamer was net en schoon, ontbijt was prima op orde.
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

In de middag was het hotel dicht tot 15u en bleek je opeens de nachtcode voor de zijdeur nodig te hebben. Beetje jammer dat dat bij het inchecken niet vermeld werd.Die hadden we dus niet bij ons.... :(

Kamer was net en schoon, ontbijt was prima op orde. Zwembad is niet heel groot maar prima om even te vertoeven. Restaurant had ook een prima avondkaart.

Waanzinnige Spa! Maar dan wel létterlijk!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

De kamer en het balkon zijn heel erg klein en de badkamer nóg kleiner. Het ontbijt was sober doch absoluut niet slecht te noemen, maar elke dag koude hard gekookte eieren, geen warme scrambled eggs, bacon, sausages o.i.d en slappe koffie uit een percolator Maar de wérkelijke afknappers waren management en Spa! Ons verblijf in Hotel Du Commerce was prima, TOTDAT we naar de Spa gingen. We hadden een tweepersoonskamer met balkon en toegang tot de Spa geboekt en wij kwamen er eerst achter dat we badjassen moesten huren? Okay, gehuurd bij de receptie. In de Spa aangekomen geen badhanddoeken aanwezig, dus terug naar onze kamer om deze vanuit de badkamer mee te nemen. De Spa bestaat uit een piepkleine sauna, een ‘whirlpool’ wat niets anders is dan een ligbad met watermassage, een héél klein zwembadje, een infrarood cabine en een aromabad met lichttherapie. Wat blijkt, alleen de sauna en het zwembadje zijn gratis en wel pas ná 15.00 uur en dient voor al het andere te worden betaald. Ik ga in de sauna liggen (dat lukt net) en mijn vrouw gaat een minibaantje trekken in het zwembadje welke te bereiken is via een wenteltrap naar beneden. Uiteraard zijn wij naakt en toen…….werd het héél ‘onvriendelijk’. In de Spa stappen 5 Duitse toeristen (vader, moeder, twee pubers en een twintiger) en lopen gekleed wat rond en kijken in de sauna en beneden bij het zwembadje en verlaten wederom de Spa. Enkele minuten later komt er een onsympathieke (bejaarde) man binnen die de dienstdoende manager schijnt te zijn en hij vertelt mijn vrouw en mij dat wij gasten hebben gechoqueerd door naakt te zwemmen en naakt in de sauna te zitten en legt ons de meest bizarre Spa-regels uit die wij ooit hebben gehoord?! Ik vertel in mijn beste Duits dat er in de ‘Hotel Du Commerce Guide A - Z’ niets staat te lezen hierover en ook niet in de Spa zelf. Ook dat ik het ‘idiote Regeln’ vindt waarop hij zegt: “U noemt mij een idioot? Wat is uw kamernummer? Ik ga NU de politie bellen!

De bedden waren zeer goed.

positief verrast!👍👌
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Alles was prima in orde, proper, net, vriendelijk, zo er viel ons niets tegen.

Het vriendelijke onthaal, zelfs ook in het Nederlands,. Wij hadden een drie persoonskamer met elk zijn eigen privacy om te slapen en zich terug te trekken, een luxe die we niet verwacht hadden 👌. Het eten in het restaurant was overheerlijk en verzorgd, de wijn echt lekker en de bediening professioneel. Spijtig genoeg hebben we door ons eigen druk programma geen gebruik gemaakt van het wellnesscentrum maar komen er zeker en vast even speciaal voor terug!!!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Helaas teveel betaald voor wat we kregen
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Er werd geadverteerd dat incl. Spa was. Helaas viel dit gigantisch tegen. Het zwembad was koud.. Van de 3 sauna's was maar 1 gratis. De andere 2 moedt er een bedrag betaald worden van minimaal €8. Zelfs voor het bubbelbad werd er nog een geldbedrag extra gevraagd (€5). Wat helaas ook tegenviel is dat het personeel niet altijd sympatiek was. Helaas is dus de prijs-kwaliteit-verhouding te groot voor wat er geadverteerd werd. Er word veel te veel voor een kamer gevraagd.

Ontbijt zat wel alles erop en eraan. Goed verzorgd en zelfs om 9.30 werd alles nog aangevuld. Badkamer was zeker proper en de bedden werden elke dag voor ons opgemaakt.

Prima hotel met fraai zwembad en welness. We komen zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Tijdens de hitteperiode is er geen mogelijkheid voor koelte in de kamer (geen airco of ventilator.) Voor extra beddengoed moet worden betaald en de shutle naar het station kost € 15.

Prima ontbijt en uitstekend diner

Alles was top!

Niks!

Alles was top! Super aardige mensen die je graag wat van de omgeving vertellen en evt. suggesties doen voor dagje uit! Ruime kamers, super schoon en verzorgd! Elke dag werd de kamer weer netjes gemaakt. Super fijn na een dagje weg. Er is een zwembad in het hotel waar je met de lift naar toe kan. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Top restaurant met super lekker eten en alles voor een prima prijs! Echt een Aanrader☺️👍🏻

Top restaurant, leuk hotel en schitterende locatie.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Leuk hotel, met prachtige ligging in dorpje met kasteel en riviertje erdoorheen. De kamers zijn klein maar comfortabel. Nieuwe moderne badkamer en leuk uitzicht op dorp en riviertje. Het restaurant was erg goed en met heerlijk eten.

Zeer mooi en volledig gerenoveerd hotel

Heb geen slechte ervaringen

Zeer mooi en volledig gerenoveerd hotel Hotel bestaat dit jaar 100 j Een aanrader echt top De eigenaar spreekt uitstekend nederlands en het personeel doet ook zijn best om nederlands te praten Top hotel

Correct, mooi hotel, vlak bij het centrum en de Eisleck trail.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Het is een iets groter hotel, dus minder persoonlijk. Omdat ik een slechte slaper ben, had ik last van buitenlawaai.

Ontbijt gevarieerd, bagagevervoer naar ander hotel was in orde zodat we een fijne stapvakantie hadden. Kindvriendelijk .

Ontbijt is prima.
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Zwembad erg klein en koud.

Ontbijt is prima. Niet super uitgebreid. Kamers lijken recent gerenoveerd en zijn prima. Centrale ligging alles verder in de buurt op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Superhotel voor een korte vakantie in een mooie streek en gezellig dorp
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het enige wat we gemist hebben was een terrasje aan de kamer, maar dat wisten we op voorhand dus geen verwijt naar het hotel.

Zeer verzorgd ontbijt en uitmuntend propere kamers. De ligging van het hotel is ook ideaal.

• Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Vriendelijke eigenaar, super schoon, ongedwongen sfeer, heel goed restaurant, parkeergelegenheid dichtbij, leuk stadje, centraal gelegen om uitstapjes naar bijvoorbeeld Trier of Luxemburg-stad te doen.

Heel erg goed
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Zwembad wellness was maar tot 19:00 uur geopend. De verlichting bij binnenkomst die automatisch aan gaan is niet makkelijk als je snachts naar toilet moet. De glazendeur van de toilet en douche.

Locatie en kamer met balkon

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Hebben er van genoten - een aanrader voor een verlengd weekendje weg !
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Het ontbijt is basic ; voor deze prijs hadden we meer keuze verwacht in broodjes en beleg - verse fruitsla - warme gekookte eieren

De kamers zijn OK - netjes - pas vernieuwd - badkamer aan de kleine kant. Het avondeten, zowel menu als à la carte, weliswaar prijzig maar zeer goed. De chefkok vertoont zich na het diner in de eetzaal ; wordt zeker geapprecieerd.

Het verblijf in het het hotel was prima, centrum is niets. Kom hier dan ook nooit meer terug
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Er is in het centrum Clervaux niks te doen, stad is gewoon uitgestorven op zaterdagmiddag. Echt heel jammer. Als je vanuit je hotel het stadje in loopt kom je anderhalve winkel tegen. De rest bestaat alleen uit hotels.

Goed hotel, geen overbodige luxe

• Beoordeeld op: 12 november 2017

héél aangenaam verblijf gehad .
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

iets meer variatie in groenten maar dit is maar een klein en persoonlijk oordeel

heel fijn hotel ,personeel en eigenaars zéér vriendelijk en behulpzaam, lekker eten in het restaurant al hebben wij persoonlijk graag iets meer variatie in de groenten (2 dagen zelfde groenten bij verschillende schotels ) fijn onbijt maar alles was lekker, de kamer heel netjes en voldoende handdoeken , goed bed, heel rustig ,fijne sfeer onder de gasten, leuk te kunnen zwemmen.. zeker aan te bevelen !

Ontspannende sauna en zwembad na de langste etappe op de Eisleck trail

Groot verschil in kamers. Sommige kamers reeds volledig gerenoveerd, andere kamers nog niet. Kerkklokken die je enkel hoort als raam openstaat. Waarschijnlijk ook afhankelijk van de ligging van de kamer.

Goeie bedden Zwembad en sauna Massagestoel op de gang van de tweede verdieping Nederlandstalige ontvangst Zeer centrale locatie

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Een goed hotel waar je heerlijk kan ontspannen.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Keurig hotel, schoon, prima bedden, goed ontbijt, lekkere sauna en zwembad. Vriendelijk en Nederlands sprekend personeel. En ook de locatie is top. Eigen parkeer plaats voor motor of auto.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

volledig mislukt en na twee nachten een dag eerder vertrokken. dan de bedoeling was.
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

ongastvrije behandeling. verlichting van lounge/verblijfruimte gaat uit en voordeur wordt gesloten als bus reizenden vertrekken en weer aan en open kort voor ze terugkomen. individuele reizigers kunnen binnen via nachtingang aan achterkant in kelderverdieping en kunnen alleen in eigen kamer verblijven. in mijn geval op zolderverdieping met kleine ramen en grote dakspanten en dat voor 130.-per nacht incl. zeer matig ontbijt[beperkt en goedkoop beleg en geen vers sap] 'a la carte" keuken maakt pretentie niet waar ,inferieure huiswijn in miezerig wijnglaasje en te dun gesneden droge lende biefstuk in een overmaat van pepersaus] werd bij te vroege aankomst door eigenaar met telefoon aan het oor te woord gestaan en naar buiten verwezen .volledig mislukt

ontbijt matig, voldeed nog net aan norm voor busreizen waarop faciliteiten volledig zijn op afgestemd.

Aangenaam!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

De openingstijden van zwembad/fitness/wellness waren wat ongunstig - open tot 19u zodat je eigenlijk niet echt gebruik kon maken van de faciliteiten als je de hele dag op stap was geweest.

Er was een redelijk goed uitgeruste fitnessruimte in het hotel.

We hebben er zelf maar het beste van gemaakt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Superieur kamer leek niet op de foto's had wel de aangegeven minibar (leeg) de kluis (geen uitleg) konden we dus niet gebruiken. Ook was de minibar niet goed aangesloten waardoor we twee dagen geen koud drinken hadden (van onszelf) Het avondeten wat we een avond genuttigd hebben in het hotel was goed maar de aardappelkroketjes die 5 minuten later kwamen dan de maaltijd zelf waren maar net warm. Een was er zelfs bevroren. Tijdens het verblijf waren er in het hotel werkzaamheden waaronder boren. waarom aan het eind van het hoofdseizoen. Het ontbijt was eenvoudig. De keuze was niet reuze. Er zat een gat onder de arm van de aangeboden badjas die op de kamer lag en xl was redelijk aan de kleine kant. Parkeerplaats kon niet gereserveerd worden en tijdens werkzaamheden stonden er twee busjes van de werkers. Ook de fitnessruimte lijkt op de foto mooier dan in werkelijkheid. apparaten moest je zelf aansluiten. Zwembad was koud.

Dicht bij het hotel zaten een aantal goede restaurants, de omgeving (luxemburg) is goed.

tamelijk goed.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

een keer was de kamer niet schoongemaakt dus ook geen schone handdoeken. heb dit bij de eigenaar gemeld, maar als je op de kamer bent als de schoonmaakster komt, dan komt ze daarna niet meer terug om alsnog de kamer schoon te maken.

het ontbijt was goed. Kamer was mooi en 2 zetels. de badkamer was mooi, alleen in de douche was niets om je douchegel of shampoo op te zetten, dan maar op de grond.

Teleurstellend!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

De foto's van de kamers en het Spa gedeelte van het hotel op de site stemden totaal niet overeen met de werkelijke situatie. We kregen een kamer met een hele kleine en totaal verouderde badkamer, zo ongeveer uit de jaren 60. Toen wij klaagden bij de directie over het verschil tussen de foto's op hun site en de werkelijkheid, was hun antwoord: dat wij voor een dubbeltje op de eerste rang wilden zitten (voor €122,- per nacht!!!), dat wij ook een suite of een superieurkamer hadden kunnen boeken, waarvan foto's op de site waren geplaatst en dat zij niet in staat waren van alle andere kamers foto's te nemen. Zij kozen ervoor alleen de foto's van de gerenoveerde kamers te plaatsen op de booking.com site. Wij gaven bij de boeking op basis van hun foto's op de site voorkeur voor een kamer met balkon t.o.v een superieur kamer zonder balkon! Jammer genoeg stelde het balkon ook niet veel voor. Twee stoeltjes konden er net aan staan. De eigenaars behandelden ons bij de afwikkeling van onze klacht heel onbeschoft. We kregen wel een andere kamer maar gingen van een heel slechte naar een slechte (ook geen gerenoveerde) kamer.

De ligging van het hotel Het ontbijt en het diner in het restaurant waren goed.

Uitstekend hotel gelegen in de mooie gezellige plaats Clervaux.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Even denken....er was een defecte lamp op de kamer. Verder geen negatieve op- of aanmerkingen kunnen ontdekken.

Gehele personeel sprak en verstond vloeiend Nederlands, Engels, Duits en Frans en hielpen je altijd als je hun iets vroeg. Goed ontbijt, diner, ruime luxe propere kamers. De vele faciliteiten: Sauna, Zwembad, Fitness (Helaas was verblijf te kort om van alles gebruik te maken).

het was heel goed en voor herhaling vatbaar
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

een zeepje voor onder de douche want die 2 shampokes is wel een beetje weinig om u te wassen.

het ontbijt was heel goed met lekkere croissants en lekkere koffie. het hotel is uitstekend gelegen voor uitstappen te doen.

Aangenaam, spijt dat we weg moesten, gaan volgend jaar zeker voor twee tot drie weken terug.

Eerlijk gezegd niets.

Het onthaal gebeurde door de eigenaars zelf, vriendelijk en gedienstig. De 3 persoonskamer bestond uit 1 ruime aparte kamer voor mijn schoonmoeder en zoontje (met bijzetbed), daarnaast was nog 1 ruime kamer voor ons. Hygiëne 10/10. Véél kasten en laden, dus enorm véél opbergruimte. Enorme badkamer met bad voor twee en douche. Restaurant L'Ecureuil van topkwaliteit, ontbijt ook. Het van het was het zeer grote zwembad met sauna en welness. Mooie bar met gemakkelijke ruime zetels en uitzicht. Kortom een aanrader.

net hotel met prima ligging.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Sauna (gekleed) deze is alleen gratis te bezoeken tussen 15 en 19 uur. Deze was veel te koud en veel te vochtig. Voor stoombad, bubbelbad moet altijd worden bij betalen. Zwembad ligt een verdieping lager dan de sauna.

schone nette kamer, ligging midden in Clervaux. Diner in hotel was prima

aangezien we slechts een overnachting hadden geboekt met...

aangezien we slechts een overnachting hadden geboekt met ontbijt, kan ik over het hotel in zijn algemeenheid niets zeggen. We werden in de Nederlandse taal ontvangen en ondanks ons late tijdstip van aankomst was de ontvangst vriendelijk en correct. De kamers zijn keurig, wel ietwat oubollig. De badkamers zijn zeer proper en het lijkt erop dat deze onlangs zijn gerenoveerd. Minpuntje is dat de badkamers niet al te groot zijn. Het ontbijtbuffet bood alles wat een ontbijtbuffet hoort te bieden en bovendien stond er een medewerker voortdurend paraat om e.e.a. aan te vullen. Prijs/kwaliteit van het hotel (met ontbijt) is goed en de totale beoordeling is een 7,5 waard.

Prettig hotel in prachtige omgeving
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Ondanks dat het buiten niet heel warm was, was het wel erg warm op de kamers.

Het hotel ligt in het centrum van Clervaux. Vriendelijk personeel. Ontbijt prima. Fijne sauna.

centraal gelegen in het dorp met mooie grote kamer
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Een iets uitgebreider ontbijt (maar dat zal de prijs laten stijgen)

Grote kamer voor de prijs (aparte leefruimte inbegrepen) met grote badkamer. Geen airco, maar gelukkig was het niet te warm. Relatief groot zwembad dat iedereen als een soort jaccuzi gebruikt (niemand zwemt....)

• Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Vriendelijkheid van personneel achter inkom balie. Speciaal Kamer met balkon genomen om sigaret te kunnen roken. Dit was niet toegestaan. Hier kon je boete van 75 euro voor krijgen. Echt belachelijk!

Fijn hotel, tijden zwembad en wellness zouden verruimd kunnen worden.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Jammer dat na 19.00 uur het zwembad en wellness niet te gebruiken zijn. In de ochtend pas om 9.00 uur, waarbij het ontbijt mogelijk was tot 10.00 uur, uitchecken tussen 10.30 en 11.00 uur. Met dochter juist vanwege de faciliteiten het hotel gekozen..... Parkeerterrein achter hotel was vol.

De locatie van het hotel is prachtig, tegenover het kasteel. Het ontbijt is prima. De kamer is zeer schoon en netjes, de bedden liggen goed. Er is wifi in het hotel.

Typisch drie sterren hotel: het klinkt in de omschrijving mooier dan dat het in werkelijkheid is.
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

er zaten vlekken in het beddengoed, de inrichting was verouderd, het stonk naar riool en het wellness gedeelte viel erg tegen.

Ligging was mooi met uitzicht op het kasteel.

Ruime kamer met heel mooie badkamer.
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Wij sliepen op vierde verdieping (zolder). 2 kleine ramen en géén airco. Met het warme weer niet de ideale slaapomstandigheden.

Ruime kamer met heel mooie badkamer. Vlak in het centrum van Clervaux

Goed hotel om in omgeving leuke uitstappen te doen en te wandelen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Speeltuin toch erg klein, zeker als je er zelf ook rustig bij wil zitten.

Fijn dat er een binnenzwembad was. Heerlijk na een dagje wandelen. Speeltuin is ook goed voor kleine kindjes (4 jaar), niet erg groot. Kamers werden elke dag schoongemaakt + handdoeken vernieuwd. Personeel spreekt ook Nederlands.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Fantastisch verblijf. Het personeel is perfect meertalig, uiterst vriendelijk en behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Een extra hor mag wel. De wellness sluiten om 19h vinden wij 'misschien' wat te vroeg. Dit is waarschijnlijk economisch afgewogen tov het aantal bezoekers op dat uur.

Het ontbijt was lekker. Het avondeten was nog beter. De wellness is heerlijk. De kamer was wat we boekten. Klein, maar proper. Wij hadden vlug gereserveerd en niet alles bekeken. Wij zien de kamer toch alleen maar 's avonds.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Proper hotel met voldoende faciliteiten.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Eigenlijk was alles voldoende voor het betaalde geld.

Het ontbijt was voldoende, was eigenlijk basic. De kamer was eerder aan de kleine kant, de badkamer was groot genoeg. Het uitzicht van de kamer was matig,keek uit op parking achteraan het hotel.

Een superhoge met een paar kleine minpuntjes
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Spa was inbegrepen. Wij hadden dus begrepen infrarood jacuzzi zwembad sauna. Maar er blijkt dat het enkel zwembad en sauna gratis waren en de rest betalend. Naar mijn mening moeten ze het er bij vermelden dat er te betalen valt. Bij boeking staat er spa inbegrepen. Op de kamers zijn de gordijnen veel te licht. Maw in de zomermaanden om 5u wakker

Hygiëne veel goed. Vriendelijk personeel, ruime suite juniorkamer

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Zeer aangenaam een aanrader voor iedereen
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Niets, behalve er was geen frigo in de slaapkamer.

Zeer mooie omgeving in de buurt, dicht tegen centrum en op wandelafstand van het treinstation ook veel buslijnen in de buurt.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Toch zeker voor een tussenstop een rustig goed verzorgde accomodatie.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Niets, mede doordat de plaats bij ons bekend was.

Een geweldig grote kamer met een zeer goed verzorgde badkamer. Midden in het centrum gelegen, waar volop eetgelegenheden zijn.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Goed hotel met vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding, echt een aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Iets te weinig parkeerplaatsen, 's morgens al vroeg druk verkeer.

Goede bedden, goede schoonmaak, goed ontbijt in super ontbijtzaal, sanitair pas gerenoveerd heel modern, staff spreekt verschillende talen.

een uitstekende keuze voor een korte stedentrip
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

In wellness / sauna houdt iedereen zijn badkleding aan. Dat vind ik niet passen in een sauna. Duidelijke richtlijn nodig; in wellness geen kleding.

kamer prima voor deze prijs.

Heerlijk centraal gelegen hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

het ontbijt had beter gekund. (koude harde eieren, ontbijt was tot 10.00 uur maar sommige producten werden ruim en half uur voor die tijd niet meer bijgevuld

Kamers waren zeer ruim, zeer comfortable bedden

Heerlijke plek, heel centraal in het centrum, ruime familiekamer en gezellige mensen, zwembad super!
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Parkeren was lastig, druk op de parkeerplaats. Terugreis van onze vakantie was het hotel volgeboekt, helaas!

Personeel heel vriendelijk, het zwembad een heerlijke activiteit voordat we weer paar uur verder gingen in de auto op vakantie. Was erg rustig dus voor onszelf als gezin, luxe!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Centraal maar rumoerig

Het is zeer rumoerig buiten. Door het mooie weer en het feit dat de ramen open moesten blijven vanwege de warmte heel veel geluidsoverlast gehad van motoren en de terrasjes. Niet goed geslapen. Het ontbijt was ietwat karig.

Hotel ligt centraal in Clervaux waar veel terrasjes en restaurants zijn. Eigen parkeervoorziening wat geld scheelt. Ligt centraal in de Luxemburgse Ardennen.

het restaurant viel erg in de smaak
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

de verlichting in de badkamer aan de spiegel vond ik persoonlijk te zwak , maar dit is een detail

het restaurant viel erg in de smaak lekkere menu en ook a la carte schitterend uitzicht op het kasteel vanuit onze kamer

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Voor de prijs kwaliteit = aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Ontbijt: Ik miste wel het klassieke roerei met spek maar het aangeboden ontbijt was voldoende en goed. Parking: Betalend tegenover het hotel, hotel zelf is gratis maar smalle parkingruimten voor een familiewagen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Mooie locatie, maar stugge mensen
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Luxemburgers zijn vriendelijk, maar missen hospitality.

Hotel is 99 jaar oud en kamers zijn nieuw ingericht. Het leek wel of wij de eerste gasten in de kamer waren.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Niet zo luxe als beloofd
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Kleine kamer. Balkon een postzegel.. "Spa" savonds dicht en overdag moest je er blijkbaar muntjes in doen. Allen zeembadje was gratis

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Even weg van huis
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Eigenlijk niets maar om toch een opmerking te maken: planchet en/of zeep-dispenser in douche zou handig zijn.

Prima ontbijt, voldoende keuze. Diner niet echt goedkoop maar wel prima waar voor je geld. Zwembad en bijbehorende ruimtes uitstekend onderhouden en schoon. Personeel meertalig en bereidwillig.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Heel fijn hotel, mooie kamers, goed gelegen, vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Je hebt de sleutel van de deur nodig voor het licht aan te doen, niet zo handig als je de deur wilt sluiten als het licht uit is. Een zeepbakje in de douche zou ook handig zijn.

Prachtige kamers, zeer proper, heerlijk ontbijt, ook veel ruimte in de ontbijtzaal, prachtige ligging, en goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

een relaxweekendje
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

misschien iets vluggere bediening in het restaurant . het water in het zwembad mocht iets warmer zijn. het moeten betalen voor jacuzzi, infraroodcabine,hamman, zelfs voor een kleerkastje

een lekker,maar basic ontbijt.kregen wel zure melk !!maar hadden alles wat we wensten. kamers goed toegankelijk ( met de lift ).juist de tv stond niet goed opgesteld.wel een goede lichaamsmassage gehad.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prima hotel, goeie locatie in het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Bed aan vervanging toe, tapijt is niet zo hygienisch, maar is in veel hotels aanwezig. Weinig variatie in het ontbijt, weinig fruit, anders wel goed. Douchegel zou handiger zijn in een fleesje.

Sauna en zwembad. Prima locatie, in het centrum.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Mooi hotel, maar zou de volgende keer een ander kiezen. De omgeving is prachtig
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

We hadden een kamer met balkon. We vonden het ongehoord dat je zelfs buiten op het balkon niet mocht roken. Dat het hotel rookvrij is kunnen we best aannemen en dat de kamers rookvrij zijn al helemaal. Wij roken thuis ook niet binnen, maar dat je buiten ook al niet mag roken vonden wij fel overdreven. Dan moeten ze maar gewoon vermelden : rokers niet toegelaten !!! Het onthaal was beleefd, maar niet hartelijk.

De kamer was netjes en het bed heel comfortabel. De ligging was super, alles bereikbaar te voet. De badkamer was mooi ingericht, maar de douche slecht afgesloten zodat de vloer buiten de douche onder water stond na het douchen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Gewoon een hotel wat te duur is voor hetgeen geboden wordt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Heel erg jammer dat het zwembad en sauna om 19.00 uur sluit. Dit hotel geboekt om lekker de hele dag op pad te gaan, eten en 's avonds de sauna in te gaan. Dat ging dus niet door. Helaas niet gecheckt maar dat verwacht je toch niet? Het was ons niet duidelijk of je nu/wel niet moest reserveren voor het restaurant want het was meestal leeg. Maar na de kaart te hebben gezien snap ik dat wel Erg duur. Dan zitten er vlakbij andere goede restaurants die betaalbaarder en diverser zijn zoals Rhino en zelfs Hotel Koener waar je in een mooie eetzaal zit onder de kroonluchters. Naast de dame aan de receptie weinig personeel gezien. We zaten naast een familiekamer denk ik; ik werd in elk geval 's ochtends wakker van krijsende kinderen en boze ouders die hun kinderen niet de baas konden (maar daar kan het hotel niks aan doen).

Gewoon een hotel met normaal ontbijt. Net naast in het centrum. Parkeerplaats achter met stuk of 10 plaatsen. De NL-sprekende dame aan de receptie was erg hartelijk. Wel lekker de massagestoel op de 2e verdieping (in gang naar kamers dus weer niet zo'n geweldige plek hiervoor)

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De geweldige ontvangst en de locatie van het hotel met...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Het ontbijt. Er was wel een gekookt eitje, maar dat was helaas koud. Broodjes werden niet meer aangevuld een half uur voor het einde van de tijd om te ontbijten.

De geweldige ontvangst en de locatie van het hotel met gratis parkeerplaats

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima verblijf.

Niets viel tegen

Het was een hele fijne vakantie.zeker voor herhaling vatbaar.goed ontbijt en alles netjes.

prima accomodatie
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Nederlands sprekend management.. Uitstekende keuken.

Leuk tripje

Ligging is enorm centraal en mooie.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Lekker eten.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Naakte mannen op het terras van het zwembad.

Lekker eten. Mooie kamer. Vriendelijk personeel.

voor herhaling vatbaar zeker weten
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

heerlijk ontbijt en het restaurant een aanrader!!! alsook de welness tuurlijk!!!

Prima verblijf verder

Geen airco op de kamer, warm water na 1x bad vullen beperkt

Leuk zwembadje, ruime kamer

We komen zeker terug.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Te warm op de kamer. Geen airco.

Zeer vriendelijke uitbater en personeel.

• Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Kamers zeer ruim en mooi gerestaureerd en lekker ontbijt

Lekker dicht bij het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

De matrassen waren iets doorgezakt. Niet super slecht maar kon beter.

Lekker dicht bij het centrum. Mooie omgeving. En lekker rustig.

Super kamer met aparte slaapruimte voor onze zoon

Super kamer met aparte slaapruimte voor onze zoon

De bedden en badkamer
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

De vloerbekleding in de kamer en het ontbijt

De bedden en badkamer

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt.
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel!

Heerlijk ruime kamer

De warmte was overal

Heerlijk ruime kamer

Grote van kamer

Eigenaar niet aardig

Grote van kamer

Prima hotel voor tussenstop. Goede locatie in Gezellig stadje.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Het was erg warm op de kamer.

Een mooi en gezellig hotel.

Een mooi en gezellig hotel.+. zwembad ,sauna mooi dakterras voor te zonnen super zeker een aanrader.

Het mooie hotel en de kamers
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Toegang tot de Spa

Weinig parkeerplaatsen in dat plaatsje

Het mooie hotel en de kamers

Lekker geslapen ,zeer verzorgde en goede keuken ...
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Lekker geslapen ,zeer verzorgde en goede keuken ,vriendelijke uitbaters....top gewoon.

Zeer goed restaurant

Parkeren