Beoordelingen over Hotel International 4-sterren

Grand Rue 10, 9710 Clervaux, Luxemburg

#4 van de 8 hotels in Clervaux

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima verblijf in Clervaux, "the place to be"
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Een iets te hoge temperatuur in de kamer.

Centrale ligging, héérlijk zwembad, goed ontbijt met verse jus d' Orange, goede bar aan de overkant en fijn dat er een garage was. Kortom, een fijn verblijf!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed verlof gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

bij de inschrijving vond ik niets teriug van betalen voor de garage, dus 10 Euro per dag betaald, was wel in orde, maar had ik liever op voorhand geweten. De natte sauna was veel te heet.

Lekker ontbijt met veel keuze, gezellig ingericht. Vriendelijk personeel. De kamer is mooi ingericht en de gordijnen verduisteren voldoende, airco op de kamer stoort niet. Bij het inschrijven kregen we eerst een vragenlijst, maar eens ingevuld is alles wel geregeld, zelfs een plaats in de garage onderaan. Voldoende eetgelegenheden binnen wandelafstand. Heel mooie omgeving met plezante wandel mogelijkheden, ook al moet je er eerst een half uurtje voor auto rijden.

Super maar veel te kort.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Wat misschien handig is om een extra keycard van de kamer te hebben.

Het ontbijt is uitstekend, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad en de wellness zijn uitstekend. Je kunt heerlijk eten in het hotel. De kamer die wij hadden was ruim en erg netjes. Je kunt s´avonds heerlijk op het terras zitten, er hangt een rustige sfeer in Clervaux dus als je op zoek bent naar rust en ontspanning een aanrader.

Mijn vrouwen ik waren tevreden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De verlichting op het toilet in de kamer - waarschijnlijk de sensor die niet goed gericht staat. Moest met de deur open gebruik maken van het toilet.

Zwembad en wellness, enkel het in en uitstappen van het zwembad is te moeilijk voor mensen met probleempjes aan de benen; het zou beter een trap zijn ipv een ladder

5,5
    Het ontbijt was heerlijk en verrassend veel variatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De kamer was nauwelijks te verluchten en was redelijk donker. Wel een grote kamer, daar niks op aan te merken, heel netjes en verzorgd maar toen we er waren was het 30gr buiten en laat ons zeggen 40gr binnen! Te warm en te drukkend! Volgens dat het een 4 sterren hotel is hadden we wel airco verwacht op de kamer wat hier het geval niet was!! S’avonds konden we dan ook de kamer niet wat verluchten aangezien we kleine raampjes hadden! Niet aangepast vergeleken met de grootte van de kamer. Het feit dat we snachts op de grond hebben moeten slapen naast een ventilatortje zegt al veel wss!!

Het ontbijt was heerlijk en verrassend veel variatie! Van vers fruit tot verse koeken, yochurt, vers uitgeperst sinaasappelsap, eitjes, cornflakes en veel meer! Heel lekker en verzorgd! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel👍

Zeer relax verblijf met fitness, zwembad ,,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Een kamer aan de straatkant , warm weer dan heb je straatlawaai tot 1u00. Er is geen airco dus de ramen kunnen door de warmte niet gesloten worden . Verrassend om 6u00 s morgens zeer lang klokgelui ! Dus niet alleen om 6u00 aan te kondigen maar een concertje ,,,, In de badkamer zouden meer haakjes welkom zijn .

Zwembad,, heerlijk !!!

Heerlijk genieten en een perfecte service!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Mijn partner en ik hebben hier voor twee nachten een kamer geboekt als afsluiter van onze Europatrip. Luxemburg was onze laatste bestemming voordat we richting Nederland gingen rijden. Eenmaal aangekomen was de entree even zoeken maar heerlijk qua guur en vormgeving. De receptioniste hielp ons goed en vertelde duidelijk welke faciliteiten er waren. Ook kregen we een gratis bon waarmee we twee drankjes konden halen bij de Hotelbar die zich op de begane grond (en terras op de winkelstraat) bevond. We hebben hier savonds heerlijk gezeten, ondanks de iets duurdere prijzen. Deze prijzen zijn het tevens wel waard, bij een aantal terrasjes verder was de service namelijk aanzienlijk minder. Alle lof dus voor het personeel van dit hotel die het heel goed deden. De volgende ochtend konden we gebruik maken van het zwembad en de Wellness. Ook het ontbijt heeft goed gesmaakt met vers brood, jus ‘d orange en een kannetje koffie. Verder was het ontbijt heel uitgebreid! Ook voor mensen met gluten allergie was er een speciale hoek. In de kamer was alles zeer schoon, het interieur modern en bij de tijd. De bedden lagen heerlijk en hebben dan ook goed geslapen! Onze kamer beschikt, net zoals de rest ‘denk ik’ over een bubbelbad. Dit was een mooie bij komst :) Zodra je naar de Wellness en zwembad wou gaan konden we in de kast extra handdoeken, badjassen en slippers vinden. We hebben zeer genoten in dit hotel en komen dan ook zeker weer eens terug! Of tijdens de reis terug naar Nederland, of gewoon voor een weekend weg, het is tenslotte maar vier uur rijden!

Prima hotel, prima voorzieningen. Clervaux is een mooi stadje, maar kleiner dan je denkt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Parkeren en ontbijt zit niet bij de prijs. En let op, parkeerplaats is binnen maar reserveer die gelijk. Aanbod is beperkt. Parkeren is 10,- per dag.

Wellness is mooi en uitgebreid. Indoor zwembad, sauna IR + stoom. Relax ruimte, binnen en buiten (balkon). Prima ontbijt, Een beetje verwarrend is de benaming, er zijn twee hotels en twee restaurants. Maar die horen allemaal bij elkaar. Er is geen buiten verblijf, het hotel ligt aan de winkelstraat. Daar staan tafels en stoelen voor het eten. Clervaux is een leuk stadje met een leuk, maar klein centrum. Je loopt er in 15 minuten door heen.

Mooie ruime kamer en badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Mooie ruime kamer en badkamer. Ziet er allemaal netjes en schoon uit. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima restaurants in directe omgeving en in hotel

Hygiëne was top, net als het ontbijtbuffet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

We verbleven tijdens een hittegolf, de kamer was moeilijk te verluchten. Airco of wat extra luchtcirculatie zou welkom geweest zijn.

Hygiëne was top, net als het ontbijtbuffet. Ook een schitterende locatie.

Niet tevreden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

In de restaurants een echte ramp. Zogezegd een echte Italiaan die daar kookt maar hebben niets gezien van zijn kookkunsten!!! (Donati). Het enigste dat ons gesmaakt heeft was de pizza op een middag 😩😩😩😩😩in de pizzeria . Ook veel te rap, we zijn genieters en kregen ons voorgerecht al na 5 min......echt niet te doen ?!! We zijn beter gewoon en dat voor het zogezegde beste Italiaans restaurant van Luxemburg .....jullie moeten eens naar België komen.

Voor 18€ Een ramp. We zijn onlangs naar bologna geweest en daar voor 9€ het dubbele, dus niet ok

Ons verblijf was héél oke, de omgeving is super mooi en het weer was prachtig, we hebben genoten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het enige wat ons wat tegenviel is dat er geen wasdoekjes voorzien waren in de badkamer, en geen glaasje.

Het ontbijt was super lekker, de kamers waren netjes en altijd mooi opgemaakt.

Voor een nacht oké, maar verdient geen **** status.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De kamer, was erg warm, geen airco. Faciliteiten in de kamer niet oké. Het hotel is verdeeld over meerdere gebouwen. Omdat de wegbewijzering rommeling is, is het lastig je weg te vinden.

Het ontbijt en de locatie.

Formidabel, fantastisch, voor herhaling vatbaar 👍

Ik vond alles dik oké 👍

Het ontbijt was heerlijk, zeer gevarieerd. De kamer was super, om nog maar te zwijgen van de badkamer! Hotel gelegen in autovrije straten, omringd door restaurants, loungebar, vinotheek en gezellige pleintjes!

ontbijt uitstekend Welness goed, prettige Hollandse opvang.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

single bed gereserveerd niet gedaan. later opgelost met opklapbed. A/c werkte niet, bureau stoel ontbrak, later gebracht. Receptie even zoeken eerste etage. laat in de avond teveel terras geluid.

ontbijt uitstekend Welness goed, prettige Hollandse opvang.

Top!! alleen hoop ik dat ze niet TE groot worden

Het weer.

Hartelijke ontvangst/vriendelijk en gemotiveerd personeel. steakhouse prijs kwaliteit zeer goed/ Ontbijt top. Personeel spreekt meerdere talen super is dat maar voor ons geen verassing

Hotel is goed gelegen met zeer vriendelijk personeel, maar ondermaatse kamer. we gaan niet erug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

KAmer was klein, ongemakkelijk en niet voldoend aan de verwachtingen van een 4* hotel

Ontbijt was niet inbegrepen en de meerprijs; i.e; 18 € /persoon was te duur

Place to be voor geoefende hikers in knappe regio
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Ik moet toegeven dat we vrij laat (3 dagen op voorhand) gereserveerd hadden, en misschien daarom de gestraftenkamer gekregen, totaal gedateerd en oubollig, dringend te vervangen matrassen.. Leuk is dat je op voorhand gevraagd wordt of je wil eten in één van hun restaurants. We kozen voor hun italiaans restaurant. Het eten was best ok, nochtans de combinatie op het bord van mijn vrouw was niet echt italiaans te noemen. De chaos daarentegen in de zaal van het personeel was te verwachten. Als je een bepaalde kelner niet zijn eigen rang geeft en dus iedereen doet en zomaar rondloopt, ziet men het werk niet en gebeurt het dat de mensen je constant moeten lastigvallen. De maitre (Nederlander) deed evenmin moeite om dit op te lossen; ' s Middags short lunch in hun steakrestaurant Rhino. De bediening is daar een geoliede machine, maaltijd 5/10, maar de arrogantie van de bediening kreeg je er gratis bij. Het is duidelijk dat de eigenaar van het complex de ganse straat voor zich wil en dus de toerist quasi bindt aan hun infrastructuur door een dorp van mogelijkheden aan te bieden.

De locatie is zonder meer schitterend, een paradijs voor wandelaars, leuke bezienswaardigheden enz.. Ontbijtbuffet met allure, echte verwennerij. Een super restaurant is le restaurant du Chateau, rechtover het Hotel International, dus in het kasteel. Haute cuisine, 13/20 Gault Millau, en echt schitterend lekker

Voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Geen negatieve opmerkingen. Het personeel is spontaan altijd heel vriendelijk.

Het ontbijt was uitgebreid en met veel keuzemogelijkheden. De bedden waren heel comfortabel. De toegang tot het zwembad vonden we heel leuk. De welkomstdrankjes een surplus.

Heerlijk uitgebreid ontbijt in een prettige ruimte.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De muziek buiten vanuit de gevel. Wij sliepen daar net boven. De kamer vond ik ook een beetje klein.

Heerlijk uitgebreid ontbijt in een prettige ruimte.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

- Geen ventilatie in de badkamer. - Boven de ingang van het hotel wordt luide muziek gespeeld. We hebben beide nachten zelf moeten vragen (tot twee maal toe) om dit te stoppen. Als je bij het uitchecken dan de raad krijgt om de volgende keer 'een rustige kamer te vragen', liggen hun prioriteten wat mis.

Heel lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Fijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Kamer geluid langs trap, deur maakte lawaai, papier tussen deur geklemd. Beetje oudbollig en klein. Tv in hoekje. Uitzicht op daken.

Heerlijk ontbijt!!! Kamer iets minder nr204. Wellness heel mooi!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Geen typische bar waar m,en krant kan lezen/rustig...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Geen typische bar waar m,en krant kan lezen/rustig spelletjes kan spelen/pintje kan drinken. De aanwezige “bar” is eerder soort lub met eindig licht en lawaaierige muziek

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Leuk weekend. Hotel heeft prima restaurants.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De kamer heeft een update nodig. Het ontbijt was prima, alleen was er onderscheid omdat het ontbijt gecombineerd was met het 5* Hotel Clairvaux. De gasten van het 5* hotel werden naar andere, mooiere tafels geleid en kregen een glaasje prosecco aangeboden.

De wellness fasciliteiten en de gezellige cocktail bar Cabana.

Wij gaan zeker terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Kamer was een beetje klein voor 4*. Zo was er geen kapstok om de jassen op te hangen (natte jassen door het regenweer). Maar volgende keer een comfort plus kamer reserveren om meer ruimte te hebben. Een klein minpuntje was het koude bubbelbad in het spa complex. Heeft dezelfde temperatuur als het zwembad wat niet comfortabel aanvoelt.

Mooi hotel met restaurantjes en bar bereikbaar via het gangpad. Dus geen jas nodig in de winter. Heerlijk ontbijt met ruim aanbod.

Redelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het geluidsoverlast aan de straatkant was enorm vervelend, na 03:30 kan je pas gaan slapen door overlast van rokend personeel en gasten.

Het ontbijt was goed....

Prima, in ons geval door het geluid zou het iets beter kunnen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Wij hadden een kamer (110) die veel geluid overlast had van waarschijnlijk de airco, die net langs het raam liep. Zodat we vaak de tuimelramen niet konden openzetten, vanwege dat geluid. Wij vonden Radison blu,ook bij jullie geboekt, ongeveer dezelfde prijs, veel beter.

Ontbijt prima. Service prima.

Voor herhaling vatbaar.

Zie hierboven.

Niets aan te merken qua service, hygiëne, vriendelijkheid. Rees 4 de maal dat wij in het hotel waren. We hadden 4 kamers geboekt en spijtig maar de onze was de minste. Een koppel had kamer aan de straatkant, ander koppel had bubbelbad. ... Wij weliswaar onnodig grote badkamer met bad met douchescherm.

zalig om dicht bij huis even te onthaasten!

? Geen opmerkingen

De vriendelijkheid van het personeel. De kamer (bedankt voor de upgrade!). De wellness was Super. En het ontbijt was heerlijk. Fantastisch weekend gehad!

Een rustig verblijf in Clervaux.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Geen koffie en thee in de kamer. De receptie was ver van de ingang zodat je moest sleuren met koffers. Geen belgisch nederlands sprekende zender op de tv. Onze kamer was aan de straatzijde zodat we heel veel lawaai hoorden van de mensen op het terras.

De ligging van het hotel is centraal gelegen. Het zwembad was oké.

Heel erg aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

ontbijt was voor ons niet inclusief en dan valt het nogal duur uit.

het verblijf was over zijn totaliteit super ! Heerlijk ontbijt, heel erg mooie kamer, top zwembad en faciliteiten... Ook de beveiligde garage voor onze moto's vonden wij een pluspunt !

Prima bevallen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Als ik iets kan bedenken is het dat ik op de kamer een waterkokertje voor koffie/thee gemist heb

Ontbijt uitstekend, alles prima in orde en zeer verzorgt

• Executive Suite met Toegang tot de Spa

De douche viel tegen, wij hadden de duurste kamer en dan hangt er een scheve simpele douchekop waar weinig water uit komt. Bij het uitchecken een hele chagrijnige medewerkster, vroeg niet hoe ons verblijf was of dat er nog op of aanmerkingen waren. We konden afrekenen en dat was het.

Het ontbijt was goed, erg uitgebreid en fijne en ruime ontbijtzaal Zwembad en sauna faciliteiten waren goed Ligging midden in het centrum

Ontbijt subliem.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De receptie was bij aankomst bemand door drie lieftallige jongedames. Alhoewel de nodige uitleg in onze eigen taal werd gegeven voelde de ontvangst toch ietwat onpersoonlijk aan. Na ontvangst van de sleutel was blijkbaar niemand beschikbaar om ons te begeleiden naar de kamer.

Ontbijt subliem. Kamers (comfortkamer)matig. Ondergrondse parkeergarage met zeer beperkte manuvreerruimte. We hebben er maar 1 nacht gebruik van gemaakt.

Goed, maar kon beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De wellness is wat klein; men spreekt van een saunalandschap, maar eigenlijk is er maar één sauna en één stoombad. Je kan de kamer slecht verduisteren, omdat de gordijnen veel licht doorlaten. De kwaliteit van het bed liet te wensen over.

Heel lekker ontbijt, vriendelijk personeel en zeer schone kamers. De wellness is ook heel mooi, maar wat klein. Goed restaurant Da Lonati. Hotel zeer centraal in Clervaux gelegen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Mooie kamer (comfort +) met een goed 2 persoonsbed en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het eten in het gril pizza restaurant van het hotel was niet geweldig. Maar in het dorp zelf zijn weinig andere eetgelegenheden.

Mooie kamer (comfort +) met een goed 2 persoonsbed en bubbelbad, mooie welnes ( jammer genoeg maar tot 20.00 uur open) en een uitgebreid en goed ontbijtbuffet tot 11.00 uur.

het verblijf was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

de temperatuur op de kamer was niet zelf te regelen, 's nachts aan de warme kant. We misten een balkon, er was slechts één raam en zodoende viel er weinig daglicht in de kamer. Er was geen vluchtplan bij evt. calamiteiten!! het uitzicht was niet geweldig vanuit de kamer. We keken op het platte dak van de keuken.

de ontvangst was keurig, het ontbijt perfect en het personeel correct en vriendelijk.

ontbijt was zeer goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

de kamer was veel te warm. er was geen airco.

ontbijt was zeer goed. alles keurig netjes. Ook het restaurant was zeer de moeite waard. Zeer vriendelijk personeel.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Zwembad was niet veilig voor kleine kinderen, vloer erg glad en ongelijke of beschadigde stenen waardoor met stoten of vallen direct de huid schaafde of beschadigde

Service en ontbijt faciliteiten

ideaal voor rondrit met de bike

niets alles in orde

super ontbijt met lekkere luxemburgse bubbels mooie kamer met bubbelbad. zeer verzorgde wellness in de garage was mijn naam op de gereserveerde plaats voor onze motorfietsen geplaatst, mooi

Ontbijt was supper, gevarieerd en heel lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Wij hebben geen ervaring met zo te reizen, dus??? Misschien toch wel een washandje om zich te wassen.

Ontbijt was supper, gevarieerd en heel lekker. Zwembad was toppie, proper en leuk. Slaap en badkamer waren heel proper en ruim.

Ruime kamer met goed bed en badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het restaurant viel tegen. De uitstraling deed veel meer verwachten. Bedienend personeel liet te wensen over.

Ruime kamer met goed bed en badkamer. Zeer goed en uitgebreid ontbijt.

Mooi hotel met comfortabele kamers en uitstekend en zeer...

De kamers aan de voorkant van het hotel kunnen soms last hebben van het uitgaanspubliek. Er zit t.o. het hotel een gezellige bar voor zowel jong als oud. Dit kan geluidsoverlast in de nacht veroorzaken.

Mooi hotel met comfortabele kamers en uitstekend en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Gezellige ligging in het centrum van Clervaux.

Een perfect verjaardagsweekend op de motor.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Wij hadden een 'gewone' kamer. Deze was ruim genoeg met een fijne badkamer en separaat toilet. De kamer was netjes en schoon. Het ontbijt was uitstekend met vriendelijke bediening. De ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk en de gereserveerde parkeerplaats was voorzien van onze kentekens (2 motoren). De ligging van het hotel is perfect en aan de rand van het kleine maar gezellige centrum bij het kasteel.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Hotel International in Clervaux: een veelzijdige uitvalsbasis met perfect ontbijt. Aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Ondanks de airco bleef het erg warm op de kamer (buitentemperatuur ca 25 graden), geen ventilatie in de badkamer, uitzicht kon beter, erg warm beddegoed en storende automatische verlichting bij de entree van kamer die enkele minuten bleef branden voordat deze uitging. Onhandig 's-nachts.

Het ontbijt en het personeel bij het ontbijt: sublieme service en erg attent en vriendelijke medewerkers. Extra handdoeken geen probleem en de receptie was ook erg klantvriendelijk. Prima afsluitbare fietsenstalling.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

superdruk weekend in hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Doordat het hotel (de dag voordien) volzet was waren problemen met het toekennen van de kamer. Toen we aankwamen was de kamer die we kregen niet gekuist en opgemaakt en toen we er in waren kwam plots een andere klant met een sleutel binnen. Hij had dezelfde kamer gekregen. Dat was niet leuk.

Het ontbijt was uitmuntend. Het personeel super professioneel. De spa faciliteiten perfect. De ligging heel aangenaam in het centrum van het stadje.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima hotel in centrum Clervaux, wel erg groot dus vaak met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Prima hotel in centrum Clervaux, wel erg groot dus vaak met lift op en neer. Parkeergarage onder het hotel, is wel erg handig. Ontbijt uitstekend en vriendelijk welkomsdrankje in loungebar. Kamers goed, mijn kamer iets gedateerd.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Zeker voor herhaling vatbaar !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Als ik dan toch een minpunt moet zoeken... dan denk ik aan de prijs voor het ontbijt. Ik vind 15 euro p/p ruim voldoende. Dit zou misschien iets goedkoper mogen zijn.

In principe is alles zeer goed bevallen. Ik denk o.a. aan de zeer verzorgde en mooi ingerichte kamers, de vriendelijke ontvangst aan de receptie, en het zeer mooie hotel in het algemeen.

- zeer uitgebreid en lekker ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

- matras - erg muffe geur in badkamer die zich ook in de kamer verspreidde wanneer je de badkamerdeur openliet - in de ontbijtruimte krijgen de klanten van het boetiekhotel de beste tafels aangeboden

- zeer uitgebreid en lekker ontbijt - ligging

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Alleen de pizza was niet zo goed gebakken in het restaurant,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Alleen de pizza was niet zo goed gebakken in het restaurant, maar verder niets op aan te merken. heerlijk luxe, drankje bij ontvangst en lekker spaen goed bed!

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Het had beter geweest indien men bij en niet na de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het had beter geweest indien men bij en niet na de reservatie had vermeld dat het gastronomisch restaurant gesloten was. We boeken een hotel met de bedoeling de wagen niet te moeten gebruiken na een restaurantbezoek.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Muziek box voor de ingang van het hotel maakte veel herrie,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Muziek box voor de ingang van het hotel maakte veel herrie, na melding receptie gelukkig uitgezet. In deze categorie hotels zijn we gewend een kopje thee of zo iets op de kamer te kunnen maken, deze faciliteit ontbrak naar ons inziens.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Geweldig weekend in een super hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De kamers zijn ietwat gehorig, maar dat heeft ons verblijf niet negatief beïnvloed.

De comfortkamer was zeer netjes en schoon, de bedden lagen heerlijk. Het personeel was te allen tijden zeer vriendelijk en servicegericht. Het ontbijtbuffet was ongelofelijk uitgebreid en luxe, alles was heerlijk en vers.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Geen aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Kamers zijn gehorig. Er is muziek bij de voordeur van het restaurant (v/h hotel) om klanten te lokken. Het is niet (meer) van deze tijd. De gangen ruiken niet niet aangenaam. Ook in onze kamer hing lucht van de afzuiging van het ondergelegen restaurant.

Ontbijt was goed. Internetverbinding is goed.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Eten zeer goed, verblijf gemiddeld
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Personeel Rhino (man) kan beter qua vriendelijkheid. Kamers/badkamer mogen een opfrisbeurt krijgen. Duidelijk verschil tussen 4 en 5 sterren. Onaangename geur in gang en lift.

Ontbijt Ok. Italiaans resto zeer goed. Personeel vriendelijk. Mooie locatie.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Heel aangenaam verblijf in dit knappe hotel
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Toilet was een beetje ongelukkig geplaatst, zithouding was zo niet helemaal comfortabel

- Fantastisch ontbijt - Aangename kamer (junior suite) - Receptionistes spraken ook Nederlands

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Het was goed maar alles moest meer aan gegeven zijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De receptie moest je zoeken en het was verwarrend waar je moest zijn voor het ontbijt en het restaurant

Het ontbijt was heel uit breid en het personeel was heel behulpzaam

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Uitstekend verblijf, behalve het bad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het bad was meer bedoelt om te gebruiken als douche dan als bad, wat jammer is. Temeer was het een bubbelbad maar de lucht voor bubbels rook naar rotte eieren.

Ontbijt buffet ruim. Kamer goed. Professioneel hotel. Aanrader.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Is een bezoek waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Tweepersoonsbed gevraagd, waren twee enkelbedden tegen elkaar. Bovenste matrassen waren vrij onstabiel en de plumeau's waren net even breed als het bed, dus net te klein als je erin kroop. Geen mengkraan op de douche, onstabiele temperatuur. Onze kamer grensde aan de lift, op het hoogste verdiep. Men hoorde de motor van de lift als men in bed lag.

Het ontbijt was super met enorme keuze en kwalitatief hoogstaand. De kamer was mooi en had een grote badkamer. Het restaurant was aangenaam vertoeven en had een grote keuze, het eten was lekker.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Goed hotel, maar te duur
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Te duur. Kleine kamers, voor die prijs. Mooi zicht vanop de kamers ontbrak, ondanks mooie omgeving. Het personeel was wel vriendelijk, maar had weinig marge om iets te wijzigen.

Prima ontbijt, aangenaam zwembad en jacuzzi, wel klein voor de grootte van het hotel;

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Een prettig hotel op een onverwachte erg rustige plek met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Keuze mogelijkheid om onder een (donzen) dekbed te slapen of onder een laken met, indien nodig, een deken. Wij hebben altijd 'ruzie' met dekbedden, doorgaans te warm (ook als het raam openstaat) en dan weer te koud. Kortom een keuze zorgt voor meer nachtelijk slaapcomfort.

Een prettig hotel op een onverwachte erg rustige plek met goede faciliteiten. Ook het ontbijt was goed verzorgd en zeker boven gemiddeld. De kamer royaal en de badkamer ruim bemeten. Cerveaux biedt in het najaar weinig opwindende activiteiten maar is als uit vals basis voor het maken van tochten goed gesitueerd. Met de trein naar de stad Luxemburg is een aanrader.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Goed hotel met goede verhouding prijs kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Badkamer met vloerverwarming te warm. Graag vliegenramen tegen insecten.

Geweldig ontbijt ! Alle mogelijkheden Graag iets grotere tafel en poubelle de table

Heel leuk hotel goede liging voor uitstapjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Heel vriendelijk niks was te veel bij zowel ontbijt als diner

Uitstekend hotel met een hele mooie spa.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het ontbijt was overheerlijk, uitstekende locatie en zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Comfort, verzorgd hotel

Comfort, verzorgd hotel

Heerlijk tot rust gekomen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Heerlijk ontbijt, welkoms drankje mooie kamer

• Beoordeeld op: 1 september 2018

We hebben heel erg genoten van ons verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Rumoer van groepen op terras van hotel Koener.

Kamer was prima, goed bed en ontbijt prima. Goed adres voor uitstapjes in het land.

• Junior Suite met Toegang tot de Spa

De spleet tussen de bedden

Prima wellness en goede kamer
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Ronduit onvriendelijk en vooral ongastvrij personeel op een paar uitzonderingen na

Prima wellness en goede kamer

Het ontbijt was heerlijk :De kamers waren mooi .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het ontbijt was heerlijk :De kamers waren mooi .

Ontbijt en sauna

Ontbijt en sauna

Mooie plaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Fijne bedden. Het hotel ligt in een prachtige omgeving.

Slaapcomfort en hygiene
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De warmte, maar het was ook extreem warm 35 graden, helaas geen airco in de kamer

Slaapcomfort en hygiene Mooi hotel Mooi zwembad

Geslaagd...

Te kleine badkamer.

Wellnesss en ontbijt super....

👍
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Geen airco....en geen mogelijkheid om om te boeken

Zwembad