Beoordelingen over Key Inn Appart Hotel Belair

• Betaald WiFi

3,5

Basic
    • Classic Studio

Ontbijt kan je niet echt een ontbijt noemen. Is een zakje met 1 broodje met jam en een pakje drinken. Internet kost 13 euro per 24 uur of 25 euro per week. Parkeren voor de deur kan maximaal 3 uur. Geen handdoekwissel.

De kamer is ruim en de badkamer ook. Er is een lift aanwezig en er staat een koffiemachine op de gang voor gezamenlijk gebruik.

3daags verblijf
    • Classic Studio

3 nachten verbleven maar geen nieuwe handdoeken, schoonmaak of prullenbakken geleegd. Ook de keuken was vies toen we aankwamen de broodkruimels van iemand anders lagen er nog. En het ontbijt zijn twee vliegtuig broodjes (heel zoet) wat voor ons veel te weinig was.

Het uitzicht. De kamer met een erkertje, de rust.

Mooi, schoon, modern, compleet, prijzig
    • Classic Studio

Parkeren is prijzig, 20 euro per dag. Internet wordt verwacht dat je er voor betaald, 15 euro per dag! (?? is erg onduidelijk en werkt op mobiele telefoon vaak niet) De koelkast is in een kleine afgesloten kast,zonder luchtstroom, waardoor deze altijd aanslaat. bovendien veel, heel veen ijs in het vriesvak. Zonde om zoveel energie te verbruiken en onnodig veel warmte productie. En, geen airco!!! Voor ons met een raam aan de noord zijde, geen probleem. Voor mensne met raam naar de hal or zuiden.... oef. Zeker in de zomer kan het er erg (zeer onaangenaam) heet zijn. Het "ontbijt"... Niet doen. mag de naam ontbijt niet hebben. (bolletjes voor 3 dagen, jam en boter, kleine pakjes sap voor 3 dagen)

leuk modern apartementen complex, modern, fris en schoon. Kwaliteit van de meubels en inrichting is goed, zelfs zeer goed. Kluisje in de kamer, ventilator, goed uitgeruste keuken. Daar is zeker niet op bezuinigd! Bed beviel ons goed, stevig maar zeker niet hard! koffie is gratis in de hal verkrijgbaar, op iedere verdieping een eigen expresso apparaat, vers gemalen bonen! Erg lekker, al was "ons" aparaat toe aan service

• Classic Studio

Meerdere dingen waren ruk geregeld hier. 1. Ik heb extra betaald voor ontbijt en wat ik kreeg was twee zakjes met witte casino boterhammen en wat mini jam en appelsap pakjes in de koelkast. Heel erg slecht! 2. Tijdens het weekend is er geen personeel aanwezig, sankwel bereikbaar. Onpersoonlijker kan je het niet maken, maar ik kan dit hotel zeker aanraden als je van anonimiteit houdt.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ideale locatie
    • Classic Studio

Voor ontbijt kregen we lang houdbaar brood, de keuken zit in een deel van de kledingkast en is erg klein.

Ruime kamer aan rustige straat met gratis parkeren.

Het hotel ziet er netjes en modern uit van binnen.
    • Superior Studio

Het bed was heel erg hard, met platte kussens. Tenzij je hiervan houdt, slaapt dit niet fijn. Het ontbijt werd bij aankomst in één keer voor alle dagen op de kamer gebracht (ontbijtruimte/buffet is er niet). Het was erg karig (zeker voor de prijs): 2 kleine sneetjes zoet brood en een klein sneetje rozijnenbrood, met enkel jam als beleg en kleine pakjes vruchtensap. Persoonlijk zou ik hier alleen met mijn partner verblijven en niet met familie of vrienden. Het bed was redelijk klein en om lekker warm onder de deken te kunnen, moet je toch wel dicht bij elkaar liggen (en dan zijn mijn partner en ik redelijk klein en echt niet dik).

Het hotel ziet er netjes en modern uit van binnen. De kamer was netjes en groot genoeg voor 2 pers. Het ligt in een rustig wijkje, met supermarktje en bakker om de hoek en op loopafstand van het centrum. Het keukentje (met ruime koelkast, magnetron en kookplaatje) is een groot pluspunt. Koffie en thee zijn onbeperkt en gratis om te pakken. Er is een Smart TV met zenders in verschillende talen en veel films.

mooie uitstraling alleen de faciliteiten mbt ontbijt kunnen echt veel beter.
    • Classic Studio

het ontbijt was zeer maar echt zeer slecht. er lag een zakje met brood a 3 sneetjes van de dag ervoor en 1 cupje boter en 1 cupje jam. daarnaast nog een pakje jusdorange. Dat was het hele ontbijt. Sorry maar voor 155 euro per nacht had ik veel meer verwacht van het ontbijt. ook een kamer in het pand zonder een raam naar buiten is al gauw zeer benauwd wat ze probeerde op te lossen met een los staande airco. de andere kamers grenzen wel aan een raamkant.

ligging en uitstraling van de entree

Prima plek, goed te bereiken, en heel comfortabele en smaakvolle slaapplaats.
    • Classic Studio

Het gaat hier om en studio, met alle faciliteiten. Modern. Smaakvol. Wij kregen een grote studio ter beschikking, met zelfs een terrasje. Hoewel we daar geen gebruik van hebben gemaakt omdat we er maar kort waren, 1 nacht. Parkeren in de straat tegen billijke prijzen ( 1 euro per uur, maximaal 10 uur per dag).

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

dicht bij het centrum
    • Superior Studio

alles, ontbijt wat voor alle dagen klaar stond dus NIET VERS. Warmte in de kamer niet te regelen, raam open zetten geen optie, zat aan doorgaande weg. 2 dagen verblijf 1x handdoeken.

dicht bij het centrum

Goed, maar niets bijzonders
    • Classic Studio

Ontbijt was heel karig voor wat je er voor betaalt en verder was er helemaal geen parkeerplaats. Door de week moet je betalen, nu hadden we geluk dat we er in het weekend waren.

Dichtbij het centrum, vriendelijk personeel en een nette kamer.

Perfecte accomodatie voor kort of meerdaags verblijf.

Geen tegenvallers.

In centrale ruimte constant koffiemachine voor verse koffie en thee gratis beschikbaar. Perfecte ruime kamer met kitchenette en ruime douce. Boven verwachting!

Het verblijf was rustig, veilig en aangenaam.
    • Superior Studio

Misschien het raar om te zeggen maar de kussens waren minder. Deze Mogen wel wat hoger/dokker en zachter zijn dan de kussen zoals wij deze hebben aangetroffen.

De vrijheid en veiligheid die je voelde bij aankomst etc... De ligging van het hotel ten opzichte van het centum is perfect.

Prettig verblijf.

Het koffiezetapparaat werkte niet

Goede locatie Voor de deur parkeren.

aangenaam verblijf in rustige buurt.

Het ontbijt.

Ruime kamer en terrasje.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Een eyecatcher , vriendelijk onthaal en ruime kamer

Mooie inrichting Practische minikeuken Koffie , gezellige zithoek Prima ligging

Veilig, schoon en goede ligging

Ontbijt was mager

De ligging en hygiene

Volgende keer ergens anders

Stank in de kamer

Stadt

Overnachting
    • Classic Studio

We hadden er raam aan de gang kant.

prachtige ruime en schone kamer
    • Classic Studio

de kussens waten keel plat, geen ectra kussen aanwezig

prachtige ruime en schone kamer

Het karige ontbijt ,te dunne kussens,koffiemachine niet...
    • Superior Studio

Het karige ontbijt ,te dunne kussens,koffiemachine niet bijgehouden,35m2 was bij ons 25m2.

Ruime kamer en locatie
    • Superior Studio

Ontbijt viel tegen en waterkoker Buitrn de accommodatie

Ruime kamer en locatie

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Geen raam naar buiten toe
    • Classic Studio

Geen raam naar buiten, maar naar de lobby toe. Heel erg warm en in de lobby nog warmer. Het raam open doen voor frisse lucht had geen zin.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Mooie ruime kamer, goeie locatie.
    • Superior Studio

Ontbijt had wat uigebreider/verser mogen zijn.

Mooie ruime kamer, goeie locatie.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

- De kamer was erg ruim en netjes.

- Wij kwamen op vrijdagmiddag aan en kregen toen het ontbijt voor zaterdag en zondag verpakt in zakjes. - De afstand tot de cafés was ruim 25 minuten wandelen

- De kamer was erg ruim en netjes. - De afstand tot de supermarkt en bakker was ideaal.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Ruime kamer, ruime douche, alles netjes en schoon.

Betalen voor wifi ( a 12 euro per dag; echt belachelijk duur), Ontbijt staat dag van tevoren al klaar is lunczakje ( is 2 sneetjes witbrood en een krentenbroodje, met mini pakje boter en mini potje jam), dus neem gewoon zelf broodjes mee, want dit valt erg tegen. Wij hadden speciaal gezocht op een hotel inclusief ontbijt, dus dit was een tegenvaller. Personeel erg kort van stof. Parkeren is lastig; iedere 3 uur nieuw geld in de automaat doen, terwijl wij eigenlijk een parkeerplek hadden gereserveerd; deze bleek bij aankomst niet beschikbaar.

Ruime kamer, ruime douche, alles netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Net en ruim appartement

Matras is veel te hard. Kussen was kom niet al te best

Net en ruim appartement

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Hygiene en ontbijt

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

De grote van de kamer.

De grote van de kamer. Koffiemachine. Ligging.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Hygiene

Het ontbijt was dramatisch geen vleeswaren of kaas maar 2 treurige boterhammen en 2 potjes jam

Hygiene

• Beoordeeld op: 18 november 2015

Het ontbijt viel een beetje tegen.

Het ontbijt viel een beetje tegen. 2 kleffe zoete boterhammen met jam

• Beoordeeld op: 7 november 2015

prima locatie en kamer

Het ontbijt mag uitgebreider.

prima locatie en kamer

• Beoordeeld op: 9 september 2015

ruimte

ontbijt

ruimte

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Kamer zonder buitenraam, dat is niet OK.

Kamer zonder buitenraam, dat is niet OK.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Location

Breakfast. Absolute waste of money.

Location

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Key Inn Appart Hotel Belair