Beoordelingen over Le Cigalon 4-sterren

1, rue de l'Ernz Noire, 6245 Müllerthal, Luxemburg

#2 van de 2 hotels in Müllerthal

Geweldig weekend samen!!!

Eigenlijk niets, alles was super!

Geweldig eten en geweldig slapen in dit hotel, super kamer en goede prijs / kwaliteitsverhouding! De natuur in de omgeving is overweldigend! Heerlijk gewandeld!

Gemoedelijk en rustgevend zodat de batterijen via heel mooie wandelingen opgeladen werden.

Spijtig dat er zo snel door de straat wordt gereden. Het geluid van deze wagens was 's nachts wel vervelend.

Voor de start van onze wandelingen was dit een perfecte locatie. Er was ook niets teveel gevraagd, het personeel hielp ons steeds met de glimlach.

De ligging van het hotel temidden van de natuur en pal aan...

De prijzen zijn volgens ons niet helemaal in verhouding met wat je er voor terug krijgt, vier sterren lijkt ons er precies wat over :-) Maar hey, dat kon onze pret om ginds aanwezig te kunnen zijn niet drukken.

De ligging van het hotel temidden van de natuur en pal aan de Mullerthaltrail.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Toplocatie voor zij die graag wandelen in natuur en bos en daarna nog graag lekker eten.

Bed was niet het bestelde dubbele bed en niet zo comfortabel. De douche was piepklein en met en douchegordijn, wel alles net.

Beetje ouderwetse inrichting, maar wel proper. Verzorgd ontbijt zonder te veel tralala. 2 keer avondmaal genomen in taverne, lekker gegeten en vriendelijk bediend! Topkok!

PRIMA VERBLIJF

ALLES PICOBELLO.NIETS OP AF TE KEUREN

HEERLIJK ONTBIJT.ZEER NETTE KAMERS.VRIENDELIJK PERSONEEL.WANDELINGEN VERTREKKEN AAN HET HOTEL.ONS HONDJE TOBY MOCHT MEE IN DE ONTBIJTRUIMTE.

Fijn hotel alleen de info over de kamer klopt niet.

Er staat bij de kamer geluiddicht. Ondanks dat we aan de achterkant sliepen was er toch nog veel lawaai. Ook staat er anti-allergeen. Dat betreft dus maar 1 kamer de rest heeft dons/veren dekbedden en kussens. Aangezien ik alleen daarvoor allergisch ben vroeg ik andere dekbedden/kussens. Ze vonden na veel zoeken 1 kussen zonder dons/veren. Omdat wij een 2 persoonsbed hadden hielp dat niet veel omdat mijn partner dus wel op een kussen met dons/veren moest slapen. Elke ochtend waren mijn ogen/lippen opgezwollen en had ik het erg benauwd. Dit heeft de vakantie wel vergald.

De ligging is fantastisch

Ontspannen verblijf!

Slechte matrassen van mindere kwaliteit, de WiFi werkte totaal niet, drankjes aan de dure kant, geheel doet wat oubollig aan, maar dat hoort bij Luxemburg en heeft ons niet gestoord.

De ligging was uitstekend, van hieruit vertrekken mooie wandelingen. Het ontbijt was lekker en het avondeten subliem en van uitmuntende kwaliteit. Ruime kamer met zithoekje en terras, koelkastje (met mini-bar), waterkoker (voor koffie en thee), grote flatscreen TV aanwezig. In de bar/zitruimte was het aangenaam vertoeven waar men kon plaatsnemen in de salons bij de open haard die elke namiddag werd aangestoken. Hier had men zicht op de tuin waar men de vogeltjes kon zien aanvliegen. Vriendelijke eigenaar en personeel, leuke attentie bij het uitchecken.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Handige locatie langs Mullerthal trail

Prijs-kwaliteitverhouding, de kamers zijn gedateerd en echt veel te duur (120-150 euro per nacht), ontbijt zag er luxe uit maar was kwalitatief toch niet zo hoogstaand (lauwe koffie, meloen met bijsmaak, afbakbroodjes). Wellness op zich prima, maar alleen tegen bijbetaling van toch al dure kamers. Restaurant prijzig.

Handig gelegen locatie langs de Mullerthal trail, vriendelijk personeel, fantastisch eten in het restaurant (wel prijzig), mooie wellness (tegen betaling, 22 per kamer)

Genieten in een knus hotel middenin een rustgevende omgeving.

Dit keer kamer aan de straatkant: lawaai van voorbijrijdende wagens. Tip: Huur een kamer aan de achterzijde.

Het is een zéér gezellig hotel met ideale ligging voor uitstappen - vriendelijk personeel. Groot pluspunt: Het overheerlijke eten in het restaurant !!

Super gegeten in het restaurant, vriendelijk onthaal en...

Soms nachtlawaai van camping, 's avonds niet veel te beleven in bar

Super gegeten in het restaurant, vriendelijk onthaal en bediening. Goede locatie voor verschillende wandelroutes. Parking aan overkant. Bij goed weer gezellig terras. Ook het terrasje van kamer aan achterkant had een mooi uitzicht. Verzorgde maar iets verouderde kamer. Keuze van eten in brasserie is vrij beperkt maar verse producten uit eigen tuin. Leuke attentie bij het uitchecken.

Het verblijf was goed.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Prijs kwaliteit wat aan de hoge kant

Het personeel was zeer vriendelijk, Hotel was wel wat gedateerd, jammer dat er gerookt mocht worden. Het eten was heerlijk. Ontbijt was goed. Prijs kwaliteit wat aan de hoge kant. Erg drukke weg, erg gehorig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Voor een weekendje weg was het heerlijk en we hebben fantastisch gegeten.

Het hotel voldoet niet aan de verwachting van 4 sterren, de kamers zijn een beetje gedateerd en de wifi kan beter. Prijs kwaliteit komt niet helemaal overeen.

Het diner in het restaurant was fantastisch, de omgeving was heerlijk en het personeel heel vriendelijk.

De prijs kwaliteit was niet in verhouding.

Het ontbijt was maar net aan. Op is op. Voor het diner is in het Taverne, een beperkte keuze. Het hotel is gedateerd en kan wel een facelift gebruiken. Wij begrijpen niet dat er zulke fantastische recensies op Booking.com. staan. Wij zijn hierdoor op het verkeerde been gezet. Het was wel schoon.

Chapeau, herinneringen aan vroeger tijden zijn overtroffen

Had graag een familiekamer willen boeken met vieren. Was helaas niet meer beschikbaar.

Fantastische wandelomgeving. Prima ontbijt. De sympathieke eigenaresse was uitstekend op de hoogte van de omgeving en de situatie in vroeger tijden. Het feit dat ze goed Duits spreekt was een bonus omdat mijn Frans weggezakt is.

Oubollig, muf hotel in een supermooie omgeving

De nare geur (muf) overal in het hotel. Alles zag er erg oubollig uit, zowel de kamer als de ruimte waar ontbijt was. Alles stond erg vol met allerlei rommeltjes en dat was ook niet erg schoon.

De locatie was erg fijn. Super mooie omgeving, mooie wandelingen vanuit deze plek mogelijk. Vriendelijk personeel.

Goed hotel met uitstekende keuken

Ontbijt had iets meer variatie mogen geven, voor die prijs mag dat wel. Openingsuren van de keuken mogen langer zijn.

Verzorgde kamers, zeer goede keuken, goed gelegen, gratis parkeren, vriendelijk personeel

Gezellig hotel, zeer goede gastvrouw maar jammer 's dinsdags gesloten. jammer van het ontbijt.

Het ontbijt viel echt tegen. Broodjes waren hard, weinig beleg. Er waren maar 2 tafeltjes gereserveerd voor het ontbijt. Dus weinig klanten.

Het meest beviel mij de zeer vriendelijke gastvrouw. We mochten 's morgens voor 10 uur al spullen op de kamer zetten, zonder probleem. Jammer dat het hotel dinsdags gesloten is. Maar we kregen de sleutel van de toegangsdeur mee.

Ligging uitstekend om te wandelen.

Heerlijk ontbijt behalve koffie en fruitsap van matige kwaliteit.

Ligging uitstekend om te wandelen. Zeer lekker eten ook in brasserie. Erg gewaardeerd afscheidsgeschenkje.

Perfecte locatie om te gaan wandelen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er was een lichte geur van hond en sigaretten in de kamer. Kamer met vast tapijt. Kamer was erg warm en geen airco of ventilator. Kamerprijs was te hoog in verhouding met de kamer.

Perfecte locatie om te gaan wandelen. Restaurant was 's avonds heerlijk, topgerechten gemaakt door een sterrenchef.lekker ontbijt. Zeer vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Alles was perfect

Het was een super verblijf - uiterst vriendelijke eigenaars en personeel - er ontbrak niets bij het ontbijt en was heel lekker - leuke attentie gekregen bij het vertrek - hier komen we zeker terug!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Mooi hotel in mooie omgeving maar op de dag dat wij er waren uiterst ongezellig.

Deur was gesloten toen we om 17.00 uur bij hotel kwamen. Vind ik toch wat merkwaardig voor een 4-sterren hotel. Bar en restaurant waren ook gesloten. Bed aan de harde kant, kussen erg slap

Kamer was voldoende ruim met balkon

Heerlijke omgeving
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt was heerlijk. Bedden waren alleen keihard. Helaas gaat de info van booking.com niet synchroon met het hotel namelijk op booking.com had ik aangegeven dat ik 1 groot tweepersoonsbed wilde en terplaatse kreeg ik twee x eenpersoonsbed tegen elkaar aan geschoven.. jammer..kan dus niet echt van de correctheid van de site uitgaan.

Zeer tevreden

Prijs en aanbiedingen op menu voor avondeten . Meer keuze voor kinderen maken en ook een simpele menu kaart .videe, snitzel, spagethie, .....

Zeer mooie ligging,rustig en dadelijk aan je wandelroute

Fijn weekend gehad
    • Tweepersoonskamer met Bad

De vensters zijn wel heel dun denk ik want het was net of de venster open was! Maar dat was niet.

Het ontbijt was gewoon maar goed. De locatie was voor ons top omdat we er ook gingen om bepaalde routes te lopen. En die lagen gewoon voor de deur.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Gezellig hotel gelegen in een natuurrijke rustige bosrijke omgeving.

Eerlijk gezegd, niks.

Het ontbijt was goed. Verwend als ik ben miste ik alleen de bacon and scrambled eggs. Maar verder geen probleem. Kamer was goed. Bediening was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Gastvrouw was wel vriendelijk en bereid op onze vragen in te...

Koude kamer bij aankomst met verouderd interieur. Slechte douche. Sauna tegen betaling. Geen Wifi op de kamers.

Gastvrouw was wel vriendelijk en bereid op onze vragen in te gaan. Wel jammer dat het niet spontaan gebeurde. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Gastvrij verblijf op natuurlocatie met topkeuken.

Niets, behalve dat als bij vertrek om de kamersleutel was gevraagd we deze niet achteraf hadden moeten terugsturen.

Fantastische locatie in hartje natuur Klein Zwitserland. Familiehotel met hartelijke eigenaresse. Entourage huiselijk en verzorgd. Je voelt je echt gast. Ruime kamer met ruim balkon en uitzicht op bos(rand). Extreem goede keuken (restaurant).

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

De locatie was super, direct aan het Mullerthal.

Er was niets wat ons is tegengevallen.

De locatie was super, direct aan het Mullerthal. Wij hebben het driegangen diner gegeten, dit was geweldig. Het personeel was heel erg aardig.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Ik zou een ander hotel uitzoeken als ik nog eens ging!

Erg oudbollig hotel. Ik zou niemand onder de 60 aanraden hier naartoe te gaan. Het ontbijt was waardeloos! De bedden waren knoeper hard en de volgende ochtend had ik een stijve nek van het kussen. Bovendien was de douchekop kapot en zagen de douche en wc er niet uit!

De omgeving was in ieder geval prachtig

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Heel mooi verblijf gehad in een prachtige streek.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Eerder 3 sterren waard, want geen airco en het hotel is in het algemeen een beetje ouwbollig (maar wel proper). Eten en drank wel prijzig. Parking stond, alhoewel privé, wel soms vol door wandelaars.

Heel vriendelijke en gemakkelijke mensen, lekker ontbijt met o.a. zelfgemaakte confituren, ook lekker eten in brasserie & restaurant, rustige kamer (aan de tuinkant), heel mooi gelegen, vlak aan de start van prachtige wandelroutes, een authentiek hotel met propere kamers, past in de streek. Goede uitvalsbasis voor wandelingen en uitstappen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Beetje tegen gevallen

Geen muziek binnen of buiten Douche viel erg tegen, hij schoof gewoon naar beneden waardoor het onmogelijk was om u deftig te wassen. Sluitingsdag dinsdag 🤔 tijdens seizoen?

De omgeving is super

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Zal verblijf niet aanbevelen bij anderen.Prijs-kwaliteits verhouding slecht!

Bij aankomst totaal geen info over hotel, Bij navraag ontbijt pas vanaf 8.30, maar eerste ochtend pas na 8.45 uur. Vroeg wandelen ging dus niet. Eierkoker werkt zeer slecht(traag en veel te weinig water) Samenstelling ontbijt vrij sober. Broodrooster niet te gebruiken(stekker hing er naast). Messen zeer bot! Zeer veel vliegen op het eten, je bord en je armen. In hotel ook geen zwembad, fitnessruimte of iets dergelijks. Geen airco op de kamer waardoor warm. Als het warm weer was geweest zou het niet uit te houden zijn op de kamer. Bij vertrek werd ons ook niet gevraagd of alles naar wens was geweest. En bij vertrek heeft men verzuimt aan mij de kamersleutel te vragen,welke bij thuiskomst dus nog in mijn bezit bleek. Moest daardoor voor veel geld de sleutel opsturen naar Luxemburg. Prijs-kwaliteits verhouding zeer slecht! € 472.00 voor een 2-persoonskamer met ontbijt voor 4 nachten.

Kamer was goed en rustig gelegen aan achterkant. Bij navraag kon ik ook na 10.00 nog ontbijten na eerst gesport te hebben.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Genieten in een ontspannen sfeer
    • Tweepersoonskamer met Bad

Zeer hartelijk onthaal. Uitgebreid ontbijt. Glutenvrij brood was voorzien op onze aanvraag en ook bij het avondmaal werden we goed geadviseerd over gerechten zonder gluten. Mooie omgeving. Müllertal trail is een aanrader voor wandelaars.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Meer van verwacht
    • Tweepersoonskamer met Bad

Personeel/eigenaar niet echt behulpzaam. Kreeg geen uitleg over faciliteiten of waar en wanneer het ontbijt geserveerd wordt. Achteraf bleek dat het hotel niet beschikt over niet sauna, Turks stoombad,.. Stond wel zo vermeld in de beschrijving.

Rustig, nette kamer.

Hygiëne en het eten.

DE streek

de prijs

DE streek

leuk

de matrassen waren te dun en oncomfortabel

lokatie en personeel was erg goed

Leuk hotel met super restaurant

Ontbijt was perfect, het was daarom zonde dat het brood dat erbij lag niet vers was.

Grote kamer, mooie locatie, uitstekend restaurant

zeer goed gelegen hotel

ontbijtkoeken waren steenhard

nette kamer, met balkon. zeer goede ligging.

prima verblijf goede service

kamer ok ontbijt prima diner subliem personeel prima mooie omgeving

Uitstekend verblijf maar enkele dagen zijn voldoende
    • Tweepersoonskamer met Bad

Lag ver van alles maar om te wandelen was het uitstekend

Het ontbijt was heerlijk en de kamer uitstekend

Fantastische plek, aardige mensen en goed eten.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Fantastische plek, aardige mensen en goed eten.

Op het land zijn wij verliefd, de accomodatie was helaas minder om van te houden.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Verouderd en weinig keuze bij het ontbijt

Mooie locatie

Heerlijk ontbijt, erg zuivere kamer.

Heerlijk ontbijt, erg zuivere kamer.

Goede verblijfplaats
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was goed. De kamer was ruim en we hadden een terras. Gezellig buitenterras beneden en binnen een ruimte met open haard.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Het familiale.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Bad met harde douche-straal. Terras kon properder.

Het familiale.

Een goed verblijf voor rustzoekers en actieve wandelaars. Start route overkant.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was heel uitgebreid, zelfs eigen gemaakte broodpudding en confiture.

Fijn hotel .
    • Tweepersoonskamer met Bad

Leuk personeel. Goed ontbijt. Mogelijkheid om koffers op te slaan tijdens wandelen.

Gastvrijheid personeel

Geen variatie in ontbijt Prijs/kwaliteit verhouding

Gastvrijheid personeel

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Het diner!

Het diner!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Mooi hotel in prachtig gebied.

Matrassen te slap.

Mooi hotel in prachtig gebied.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

zeer vriendelijke ontvangst en het geweldig lekkere...

zeer slecht WiFi bereik

zeer vriendelijke ontvangst en het geweldig lekkere restaurant.

Uitstekend verblijf, wel een beetje gedateerd interieur.

De entourage van het hotel is wat gedateerd.

Vriendelijk ontvangst, gezellige zitplek bij de open haard en lekker eten.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

personeel heel gewoon niks extra te vriendelijk

verouderd

personeel heel gewoon niks extra te vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prima verblijf maar wel erg ouderwets

Kamer en hotel hebben een zeer ouderwetse inrichting.

vriendelijke mensen en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

• Tweepersoonskamer met Bad

Zeer rustig en ontspannend ,goed gelegen

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Het bed was niet goed.

Locatie was uitstekend en een ideale start voor een wandeling.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Het eten 's avonds is superheerlijk en bediening is...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het eten 's avonds is superheerlijk en bediening is supervriendelijk!!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

aangenaam verblijf, perfect restaurant 4 sterren waardig

ALLES

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Wij gaan zeker niet terug.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer stonk naar kattenurine. Het ontbijt was miserabel. De prijs van de drank was enorm duur.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ontbijt viel tegen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt viel tegen. Geen vers brood, weinig variatie

goed uitgebreid ontbijt.

goed uitgebreid ontbijt. Verse broodjes, yoghurt, kwark en zelf 'n eitje koken, heerlijk

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Lekker ontbijt, vriendelijke bediening, propere kamers.

Aanwezigheid van douchegel

Lekker ontbijt, vriendelijke bediening, propere kamers.

Fietsvakantie

Alles was prima

Vriendelijke zeer gastvrij, Mochten zelfs bij ontbijt ook zelf brood etc meenemen voor lunch

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Goede uitvalbasis voor wandelingen

De ligging is echt perfect als je van wandelen houdt, aan het beginpunt van vele wandelingen door het Mullerthal

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Helemaal top!

Fantastisch eten!

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Een grote kamer met alles er op en er aan.

De eigenaar sprak slecht duits/Engels waardoor vragen stellen lastig was. Het is geen super hotel en de prijs was redelijk hoog in vergelijking met andere hotels in de buurt

Een grote kamer met alles er op en er aan. Goede bedden

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

het ontbijt was heerlijk

we hadden het hotel voor ons alleen is ook niet slecht he

het ontbijt was heerlijk maar het avond eten was zeeeeer lekker ,dit heeft alles overtroffen,de bediening was perfect,zeer goede wijnen. prachtige wandelingen,kortom alles was zeer goed, en het weer ook

• Beoordeeld op: 28 april 2016

niks speciaal.

ontbijt niet opgevolgd te weinig koffie en verse broodjes geen verwarming bij het .ontbijt en restaurant s' avonds. prijzen veel te duur.

niks speciaal..

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Restaurant van hoog niveau!

We kregen een gratis wandelkaart. Helaas stond die wel achteraf op de rekening Hotel heeft een sauna. Achteraf bleek je er extra voor te moeten betalen.

Restaurant van hoog niveau!!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Prima eten.

Het was redelijk lang wachten op heet water in de douche (kamer 35), maar dit is echt eerder bedoeld als randbemerking ter informatie van de eigenaar.

Prima eten. Heel lekker afwisselend markmenu. Gezellige salon met open haard (gratis "châtaignes" van de patron). Iedereen heel hondvriendelijk. Prima ligging voor wandelingen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Enkel de prijs is 4 sterren!

Enkel de prijs is 4 sterren! De gastvrouw lijkt mensenschuw, amper contact. Het onthaal? hier is uw sleutel, uw kamer is op de eerste verdieping, zoek maar. Ontbijt vanaf 8u30 is echt te laat voor wandelaars, dan nog wachten op de koffie, want ze zijn de krant aan het lezen aan de balie. En wil je een gekookt eitje? kook het dan zelf he, het staat daar. WiFi? meer uitvallen dan wat signaal. Airco op de kamer onbestaande, tuin vol onkruid. En hond vriendelijk? pfff, niets van accomodatie voor de hond, nog geen bakje water, enkel bij de afrekening bleek dat ze ons hondje opmerkten, amper 4 kg zwaar, maar wel € 14 extra per nacht.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Het ontvangst, alhoewel niet in het nederlands - wel frans,...

Ik had meer verwacht van het ontbijt, alles OK als je vroeg aanwezig bent, minder goed als je later komt. (Minder keuze in broodjes, geen bijvulling van fruitsappen) Kwaliteit van WiFi in rest van hotel. (bar, terras, ...)

Het ontvangst, alhoewel niet in het nederlands - wel frans, duits, engels, was prima. Bereidwillige eigenaars en medewerkers. Kwaliteit van WiFi op de kamer.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.