Beoordelingen over ibis Budget Luxembourg Aeroport 1-sterren

Route de Trèves, 2632 Luxemburg, Luxemburg

#52 van de 71 hotels in Luxemburg

Zeer propere kamers, het ontbijt is goed, een echte aanrader!
    • Standaardkamer (3 personen)

Alles was goed, er is niets negatiefs op te merken.

De kamers waren zeer proper, het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was goed. Er is gratis parking.

Fijn hotel op goede locatie tegen mooie prijs
    • Standaardkamer (3 personen)

Als er een makkelijke stoel in de kamer zou staan dan was de kamer voor een kort verblijf helemaal compleet.

Fijne kamer tegen goed tarief. Eenvoudig maar goed ontbijt.

Prima voor een low-budget stay in Luxemburg
    • Standaardkamer

Op de gang hing een nare lucht Vloerbedekking op gang en deels op kamer, lastig schoon te houden

Uitzicht op de vliegtuigen Prijs-kwaliteit Centraal gelegen voor uitstapjes in Luxemburg

Net hotel dat wel iets te veel op een gevangenis lijkt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer zou ook een cel van een gevangenis kunnen zijn. Geen waterkoker, koffie, thee en suiker. Geen kluisje. Lastig onderscheid tussen het gewone en het budget gedeelte waardoor wij per ongeluk ons ontbijt namen in het gewone deel. Daardoor werden wij weggestuurd naar het budget gedeelte dat er als een eenvoudige cafetaria uit zag.

Goed bereikbaar hotel vlakbij de luchthaven van Luxemburg. Indien noodzakelijk is het hotel lopend te bereiken vanaf de luchthaven. Ondanks dat het hotel dicht bij de luchthaven ligt is het relatief rustig.

• Standaardkamer (3 personen)

Te warm op kamer en matras niet heel fijn. Medewerkers in de bar en restaurant van Ibis zeer onvriendelijk en stug. Kunnen geen drukte/ stress aan en reageren daardoor heel klant onvriendelijk. Denken niet in oplossingen. Heel jammer anders hadden we vaker in de bar gezeten!

Verblijf was primA, dames aan het ontbijt super vriendelijk! Kamer netjes en schoon

Prima hotel voor overnachting voor of na vlucht naar Luxembourg Aeroport. Met gratis shuttle bus.
    • Standaardkamer (3 personen)

Gratis naar het vliegveld gebracht, keurig. Basis kamers voor 1 nacht prima te doen. Grote en goede parkeergelegenheid. Ontbijt is prima, alles word direct aangevuld.

Perfect voor 1 of enkele nachten
    • Standaardkamer

Geen aparte badkamer, de douche staat in de kamer. Geen probleem als je alleen op de kamer verblijft of met familie. Beetje lastig als je de kamer deelt met vrienden/collega’s

Prijs-kwaliteit

het is wat kan jij voor die prijs verwachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is verwarming via ventilatie, als die aan staat maakt wel lawaai. Jammer dat geen waterkoker in kamer. Maar ja, het is budget versie

het is wat kan jij voor die prijs verwachten. Schone bed, wc en douche. Klein, maar het is wel. Tegenover vliegveld.

prima overnachtingsplek
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

douchecel en wasbak wat aan de kleine kant, maar voor een nacht maakte ons dit niet uit.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding voor familiekamer 4 pers. voor één nacht. Goed en lekker gegeten in het restaurant. Budget ontbijt was prima. Goede bedden en alles zag er schoon en nieuw uit. Hoewel dicht bij vliegveld, geen vliegtuig gehoord!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima overnachting vlakbij airport

Niets negatiefs te melden

Het was heel schoon. Vlakbij de luchthaven. Vervoer met shuttlebus mogelijk. Koffieautomaat in de hal. Geen lawaai van vliegverkeer. Redelijke prijs. Wij zijn dik tevreden.

Het was prima naar ons zin en naar verwachting icm de prijs die we betaalden!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Voor de prijs van 69 euro verwacht je eigenlijk niets méér! Ik vond het prima zo.

Ontbijt was prima, vriendelijke bediening, goede receptie en waarde voor je geld! Kamer was basis maar prima volgens verwachting. Gezellig met het hele gezin bij elkaar!

Goed doorreis hotel voor een goede prijs
    • Standaardkamer (3 personen)

Kleine kamer met nog kleinere douche maar dat weet je van te voren en is ook eigenlijk geen probleem als je er maar 1 nacht hoeft te slapen. Simpel ontbijt.

Als doorreis hotel prima te doen. Ibis hotels zijn (bijna) allemaal hetzelfde dus je weet wat je kan verwachten. Naast het vliegveld maar geen overlast.

Goede accomodatie voor doorreis
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

matras van bedden waren hard om op te liggen.

Kamer met kitchenette en koelkast. Kamer was groot genoeg voor 4 personen en huisdieren. Ontbijt was basic maar goed.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Dankzij mijn gezelschap, onze eigen initiatieven en
    • Standaardkamer (3 personen)

Omdat er een derde bed (niet gebruikt) was boven het dubbelbed waarin ik sliep, stootte ik mijn hoofd regelmatig tegen het overbodige bed als ik overdag iets wou pakken van mijn nachttafel. De deuren piepten en hadden dus olie nodig. Meer plaats voor kleren uit te hangen zou welkom zijn. In het restaurant "Jet Lounge" (waarvoor we een coupon met 10% korting kregen van Ibis Budget) begreep ik helemaal niet waarom we twee keer geconfronteerd moesten worden met 1) "Wat doet u hier?" en 2) "Wat zoekt u?" (in het Frans) toen we binnen stapten. "We zouden hier graag met vijf personen komen eten", was onze antwoord. Men kan klanten op een beleefdere manier ontvangen dan "Wat doet u hier?" Het restaurant was N.B. niet vol toen we kwamen opdagen.

Dicht bij het hotel was er een bos waar we heerlijk konden wandelen, van bomen en planten genieten. Deze luxe had ik niet verwacht omdat we toch naast de luchthaven zaten.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Zelfs niet voor niks
    • Standaardkamer

Matras voelde alsof je op de vloer lag, kussens waren ook absoluut niet comfortabel. Vanuit de douche sta je meteen in de kamer, een aparte badkamer is er niet. Algemeen onderhoud lijkt achterstallig. Rolluikje dat niet open kan, stukken uit muren.

Kamer was schoon

Het feit dat wij een stapelbed boven ons bed hadden terwijl...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het feit dat wij een stapelbed boven ons bed hadden terwijl wij met zijn tweeën waren. En ik dus s nachts 2 keer mijn hoofd tegen dat bed heb gestoten

Lekker enkele dagen er tussenuit in een goed hotel vlakbij de Luchthaven Luxemburg.
    • Standaardkamer (3 personen)

De ontbijtruimte is erg klein en bij veel bezoekers 's-morgens in de rij staan voor het ontbijt. Men moet dan buiten de ontbijtruimte maar een plek zoeken om te ontbijten.

Het ontbijt was goed. Kamers zijn wat klein, doch goed vertoeven.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Goed verblijf met (helaas) 1 enorme tegenvaller
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Een enorme tegenvaller : Er was geen mogelijkheid om de raam te openen en er was geen toevoer van zuurstof. De airconditioner was alleen ingesteld op 'verwarmen'. In de ochtend wakker geworden met hoofdpijn en rode ogen, wegens zuurstof tekort. Om deze reden zou ik hier niet meer willen verblijven

De kamers zijn schoon en netjes. Hotelpersoneel vriendelijk en ontbijt is voldoende.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Onvriendelijk, onprettig en ongemakkelijk.

Het personeel was zeer uit de hoogte en maakte zeer goed duidelijk dat wij in het Budget gedeelte van het hotel zaten. Ze waren absoluut niet behulpzaam of vriendelijk. Toen wij om raad vroegen voor vervoer naar de stad, kregen wij zeer moeizaam en stroef antwoord en moesten we zelf alle vragen voorkauwen. ( waar de bus dan stopte, of wij met cash konden betalen, was er een kaartje waar alle tijden op stonden, etc.) Daarnaast hadden wij onder andere een drie-persoons kamer. Het derde bed was een hoogslaper, waarvan het beddengoed nog in een grote vacuumzak zat. Het trappetje was erg smal en vereiste wel wat klimmen en klouteren. Dit was ons vooraf ook niet vermeld. Voor mensen die niet zo kwiek meer zijn, zou het onhandig zijn geweest. Daarnaast zat er geen slot op de wc, erg onprettig met vrienden. Hetzelfde gold voor de douche, die direct uitkwam midden in de kamer. Aangezien ik met vrienden was, geen familie of partner, maakte dit het een beetje ongemakkelijk. Zeker de 'glory hole' die functioneerde als deurknop in de mat glazen douche-deur.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het ontbijt ws prijs kwaliteit zeer verzorgd, de bar benede...
    • Standaardkamer (3 personen)

De badkamer afloop had betr gekunt, personeel was niet altijd even duidelijk

Het ontbijt ws prijs kwaliteit zeer verzorgd, de bar benede ws gezellig en goede versgemaakte pizza

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Verblijf in Ibisbudget Luxemburg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de lift op een van de dagen in onderhoud was en wij dus lopend naar de vijfde etage moesten. De andere dagen functioneerde de (enige) lift goed.

Al mijn oordelen zien in relatie tot de prijs. Het betreft een budgethotel, dus een simpel, doch tedelijk ontbijt. Een praktisch ingerichte kamer zonder al te veel comfort.Wel goed schoon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Safe op kamer / strijkplank - strijkijzer faciliteit...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Safe op kamer / strijkplank - strijkijzer faciliteit / misschien enkele kamers voorzien van deze faciliteiten voor klanten die langdurig blijven zoals in mijn geval. Wanneer we meerdere nachten overnachten is het fijn om iets te kunnen strijken of spulletjes weg te stoppen...

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Budget
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden waren erg slecht. Kamers veel te warm. Geen ramen die open kunnen. Douche was erg laag ik kon niet rechtop onder de douche staan.

Koffie was lekker.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Is de meerkost zeker waard tegenover Formule 1
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

te warm op kamer liefst gedwongen ventilatie, zonder de verwarming op te zetten.Bv ook na toiletbezoek. Venster kon niet open (vanwege veiligheid?) En als ze open staat te veel lawaai van de vliegtuigen.

goede beddens,Hygienne,ontbijt bar receptie

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Uitstekend budget hotel, vlakbij Kirchberg en op rijafstand van de hoofdstad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je je bewust bent van het concept valt er niets tegen.

Dit concept is uitstekend. Minimaal comfort op een maximale manier. Geen enkele luxe maar alles schoon en van prima kwaliteit.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Bedjes slapen heerlijk en ontbijt was ook boven verwachting...
    • Standaardkamer (3 personen)

Locatie was lastig te vinden op de tomtom. En ligt naast het vliegveld.

Bedjes slapen heerlijk en ontbijt was ook boven verwachting goed! De hygiëne van de kamer is uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Locatie was prima!
    • Standaardkamer (3 personen)

Bij aankomst kregen we een 2 persoons kamer terwijl we met z'n drieën incheckten. Dus weer naar beneden en weer naar boven voor de juiste kamer. Helaas deed de televisie het niet. Beneden waren ze bezig met een verbouwing van de receptie (een beetje geluidsoverlast tijdens het ontbijt).

Locatie was prima! Geen last van geluid van het vliegveld. Het ontbijt was eenvoudig maar wel genoeg keus.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

prijs te hoog voor wat geboden word ( redelijker prijs zou zijn voor gebodene tussen 25 en 30 euro)

geen koelkastje voor deze prijs op de kamer bedden vielen erg tegen , wij hadden budget ibis ontbijt was zeer karig ( geen pistoletjes b.v.) 7euro 50 het betere ontbijt bij ibis is 15 euro waarom niet net als in alle andere hotels een goed ontbijt voor 10 euro

Auto gratis parkeren

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Op de afstand tot de stad na een vreselijke accomodatie
    • Standaardkamer (3 personen)

Oud, zeer klein, bedden kapot, geen koelkast, gasten voetballen voor de deur tot laat in de nacht, ontbijt van 7.5 euro stelt niets voor; alle bakkerijen zijn ook op zondag open, dus doe jezelf een plezier en ontbijt bij een bakker.

Binnen 6 min in centrum Luxemburg, schoon

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Avond getaway
    • Standaardkamer (3 personen)

De kamer zag er echt verouderd uit. Het was schoon, maar rook muffig en oud. De rest van het budget gedeelte zag er ook verouderd uit.

De locatie is goed. Het ligt direct naast het vliegveld en is slechts 10 minuten rijden naar het centrum

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

• Familiekamer (4 Volwassenen)

In de papieren van booking.com stond dat openbaar parkeren gratis was. Ter plekke is deze informatie verwarrend aangezien bezoekers van het hotel op het eigen terrein binnen de slagboom gratis kunnen parkeren.

Goede bereikbaarheid vanaf snelweg

Goede bereikbaarheid vanaf snelweg

?

Alles zoals het hoort!!

Vriendelijk personeel Schone kamers

Prima kamer voor een kort verblijf!
    • Standaardkamer (3 personen)

De kamer was netjes schoon.

Perfect

Geen idee!!

Kamer was netjes en proper en het ontbijt was lekker en voldoende.

Schoon en netjes

Vliegtuig geluid

Schoon en netjes

voor doorreis hotel geschikt als het bed beter was geweest

Het bed en er stond maar 1 stoel, dus moest de tweede persoon op bed zitten

Het ontbijt was goed, maar het bed was erg hard en derhalve niet fijn.

Alles was netjes.
    • Standaardkamer (3 personen)

Douche in de kamer. Geen aparte badkamer. S morgens om 9 uur boren in de kamer boven ons.

Alles was netjes. Elke dag nieuwe handdoeken.

Voor de prijs was het een goede uitvalbasis. Maar niet echt centraal gelegen.

Open douche

De prijs

Handig hotel voor mensen die zakelijk in Luxemburg moeten zijn.
    • Standaardkamer

Bedden "bevatten" een soort plastic, ook de kussens tenminste zo lijkt het.

Niet van toepassing, alleen koffie uit de automaat genoten.

Graag ook avondeten gewenst

Graag ook avondeten gewenst

Flexibiliteit (mbt inchecken en uitchecken).

Ontbijt had tot later gemogen (bijv. 11:00 in het weekend ipv 10:30).

Flexibiliteit (mbt inchecken en uitchecken). Gratis parkeermogelijkheid.

Prima voor en korte overnachting. Basic maar goed, zeker gezien de prijs.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De ramen konden niet open. Het was daardoor erg benauwd.

Praktisch hotel en goedkoop

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima prijs-kwaliteit verhouding en op goede locatie vanaf de snelweg.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ontbijt was redelijk maar niet heel erg goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, prima plek om onderweg met de kinderen te overnachten.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

prijs/kwaliteit

prijs/kwaliteit

Het is precies wat je van Ibis Budget mag verwachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is precies wat je van Ibis Budget mag verwachten. Simpel, schoon en prima om te slapen.

Het bed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De service bij de balie was een beetje sloom, dat was jammer om 1:00 's nachts.

Het bed

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vorig jaar hadden we ibis budget waren de bedden veelste hard en nu ibes en de bedden waren prima

Goed prijs/ ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer had geen privacy en de wc was zeeeer klein

Het restaurant

Vriendelijke ontvangst.
    • Standaardkamer

Vriendelijke ontvangst. Goede verhouding prijs kwaliteit.

Zeer goed voor de zeer korte verblijfsduur (5 uurtjes)
    • Standaardkamer

Het toilet is een beetje te klein, er is geen bewegingsruimte.

Kamer en bed prima! Douche ook! Alles netjes en schoon.

Hoe klein de ruimtes waren, slecht aanbos op ontbijt

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Geslaagde vakantie

Veel parkeergelegenheid Nette kamers

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Keurig, maar karig. Ongezellig buiten de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afwezigheid van personeel, Slechte route naar hotel, zoals een kaartje op de website

Het was keurig

het viel mee
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

de boven stapelbed was erg haard

kamers waren goed geen ontbijt genomen

Goede kwaliteit voor de prijs.

de kamers

goed dat het alleen om te slapen was

temperatuurregeling prijs kwaliteit ontbijt

vlot te bereiken

Erg leuke lokatie naast het vliegveld
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Heerlijke bedden en goed ontbijt!!

De prijs verhouding is prima en voor kort verblijf is wel...
    • Standaardkamer (3 personen)

De prijs verhouding is prima en voor kort verblijf is wel aanbevolen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Perfect voor een etappe-stop

Basic kamer die alle verwachtingen voor een etappe-nacht voldoet. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en zeer snel bereikbaar vanaf de hoofdweg.

Mooie schone kamer, goed ontbijt!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Mooie schone kamer, goed ontbijt!

Prima verblijf voor of na je vlucht
    • Standaardkamer

Dat er geen stoelen waren

Dat het zo schoon was en dat er een shuttle van en naar het vliegveld rijdt.

zelfs voor budget hotel kamerprijs niet waard.

kamer gedateerd

Ontbijt goed, kamers zeer matig

Prima accommodatie
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De gehorigheid. Veel gestommel en z

De lokatie. Dicht bij het vliegveld. Voor de kinderen leuk om vliegtuigen te spotten

Zeker aan te raden

Geen idee

Alles schoon en zuiver

Was goed

de kamer

de kamer

ideaal voor gezinnen met kinderen
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

de kamer was perfect (2 ouders+2kinderen)

Het diner en het ontbijt waren allebei heel goed.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het diner en het ontbijt waren allebei heel goed.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

De vriendelijke mevrouw bij het inchecken
    • Standaardkamer (3 personen)

De badkamer was eenvoudig (zat niet apart maar in de kamer)

De vriendelijke mevrouw bij het inchecken

Prijs kwaliteit viel erg tegen, volgende keer naar Kyriad

Het ontbijt en de kamer

het parkeren, duchtbij

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Genoeg ruimte in de kamers en later uitchecken was geen...
    • Standaardkamer (3 personen)

Genoeg ruimte in de kamers en later uitchecken was geen probleem.

prima voor Luxemburg en omgeving
    • Standaardkamer (3 personen)

Prima locatie, vlak bij het vliegveld, bus naar de stad.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ibis Budget Luxembourg Aeroport