Beoordelingen over Mandarina Hotel 3-sterren

218 Route D'Arlon, 8010 Luxemburg, Luxemburg

#37 van de 71 hotels in Luxemburg

Heel prettig voor tussenstop of uitstapjes in de omgeving

Geen airco (zijn wij in de tropen gewend) 😉

Late check-in door vele files onderweg, maar zeer vriendelijke, behulpzame ontvangst. De kamer + badkamer zeer netjes en schoon

Aangenaam en prima persoonlijke benadering in een hotel met een mooie design
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden geen airco. We ktregen overigens desgevraagd wel een ventilatorsa

De mooie design die een aangename uitstraling heeft. De persoonlijke benadering en de Prive parkeerplaats

Goed uitvalspunt voor een dagje Luxemburg-stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is onpersoonlijk en ligt aan een erg drukke weg. De badkamer was iets verouderd.

Goed uitvalspunt voor een dagje Luxemburg-stad. Ongeveer 15 minuten rijden van het centrum. Nette ruime kamers, vriendelijk personeel, prima standaard ontbijt. Gratis parkeren op eigen terrein.

Goede locatie voor doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hele kleine kamer zonder airco. In de douche heel klein fonteintje . Geen normale wasbak. Veel te duur voor wat je kreeg.

De locatie was perfect. Vriendelijk personeel.

Vriendelijke, Nederlands sprekende man aan de receptie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets! Alles was meer dan OK!

Vriendelijke, Nederlands sprekende man aan de receptie. We kregen een grotere, comfortabele kamer! Hij had nog wat tips voor een bezoek aan de stad. Ontbijt prima, wordt telkens aangevuld én lekkere koffie. Gratis parkeren achter het hotel. Wat wil je nog meer? Aanrader!

voorherhaling vatbaar wij gaan nog terug

Wij lagen te slapen aan de drukke straat er was veel straatlawaai van de auto`s

Ontbijt was prima en wordt steeds bijgevuld alleen de koffie heeft een rare smaak Eitjes zelf te koken de rest is prima Voor herhaling vatbaar De bus stopt aan het hotel en je kan naar het centrum gaan zaterdag is het gratis

rolluiken aan de vensters, kamer was tip top in orde (warm...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt geen omelet enkel hard gekookte eieren, muziek aan de ontbijttafel

rolluiken aan de vensters, kamer was tip top in orde (warm water kon een beetje sneller stromen uit de douche)

Vlotte boeking, goede service, mooie, moderne kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vouwdeur naar de badkamer toe die niet van zichzelf dicht bleef (mits iets dun tussen de deur en de omkadering viel het wel te behelpen), een eerder beperkt ontbijtbuffet

De service en behulpzaamheid van het personeel waren top, alsook de kamer. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Wij hebben reeds meerdere keren in dit hotel gelogeerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was zeer warm in de kamer. Venster open en al de radiatoren dichtgedraaid bleef het warm. Anderzijds misschien beter wat te warm dan te koud.

Wij hebben reeds meerdere keren in dit hotel gelogeerd. Prijs-kwaliteit is dit een prima hotel.

Heel goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer mocht iets groter zijn, maar voor 1 of 2 overnachtingen is het ideaal!

De kamer was proper! Het ontbijt was ook goed, niet overdreven veel keuze maar genoeg voor een ontbijt! Zeer goede ligging, dichtbij een bushalte naar het centrum.

Prima adres.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt a.u.b. voor 7:30 open graag.

Complimenten voor de receptionist die ons 's avonds ontving. Heel behulpzaam, ook makkelijk dat hij Nederlands verstaat en spreekt. Prima ontbijt met goede koffie uit de automaat. Wij komen hier zeker nog eens terug, te meer daar het zo dicht bij ons einddoel (LuxExpo) ligt.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

De ligging is prima en de gratis parking is een pluspunt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gehorigheid van de kamer naar de aangrenzende kamer (vooral de badkamer) en de gang. Heel vervelend als je buur om 06.00 onder de douche springt en het water van de douche door je kamer lijkt te stromen.

De ligging is prima en de gratis parking is een pluspunt

Wel goed. Maar veel te gehorig, wandjes van karton.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn ongelooflijk gehorig. Alles kun je van elkaar horen. En ' s morgens lig je in de walm van gebakken brood.

Het ontbijt was goed. Het ziet er allemaal schoon uit. Prima bed en douche

niet slecht maar let op beperkingen in kamer en faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kleine badkamer, wastafel formaat toiletfonteintje, schuifdeur badkamer werkt niet. geen koffie- en thee zet faciliteiten op de kamer wat gezien het ontbreken van het kunnen verkrijgen van drankjes extra gewenst was.

kleine maar schone kamer, goede bedden, badkamer schoon

Totaal ontspannend rustig en eerlijke prijs,kwaliteit en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super content is niet altijd nodig om kritiek te vragen. En erin te lopen, sorry.

Alles prima in orde heel proper en verzorgd zowel kamer als ontbijt. Niet de eerste keer maar zeer goed, zoals gewoonlijk; vriendelijk en voldoende info.

Uitstekende locatie voor bezoek aan Luxemburg stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen mogelijkheid consumptie in hotel aan te schaffen.

Prima ontbijt. Heel goed gesitueerd ten opzichte van Luxemburg stad. Altijd voldoende parkeergelegenheid achter het hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een zeer aangenaam verblijf kunnen het zeker aanraden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel deed er werkelijk alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We hadden een standaard kamer geboekt maar konden in de studio verblijven

• Beoordeeld op: 6 december 2017

goed bed!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het ontbijt. De koffie was niet lekker. Geen jus d'orange.

goed bed! prima verbinding met de stad leuke eetgelegenheden in de buurt lekker basis en simpel

Redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was toch wel smal, de kamer was erg warm (we hadden de verwarming uit staan) en het was bijzonder gehorig. De deuren vielen keihard dicht en dan zaten we weer rechtop.

Het ontbijt was goed. De ontvangst bij inchecken was vriendelijk. Jammer dat we vroegen waar we koffie konden drinken en de receptionist niet aan gaf dat er tegen betaling uit het apparaat in het hotel kon worden gehaald :-(

Ideaal om uit te rusten in de buurt van Luxemburg stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt had iets langer mogen duren

Het ontbijt was heerlijk, de kamer was rustig (ondanks het hotel naast een drukkere baan ligt) en het personeel was heel vriendelijk!

Fijn hotel voor korte tussenstop in Luxemburg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Let op dat de booking via Booking.com alleen een reservering is. Betaling doe je op locatie ter plekke.

Gezellig kleinschalig hotel. Goede afstand van het stadscentrum. Goede afstand van de snelweg. Goed ontbijt (betere croissants dan in Frankrijk gegeten) Modern en nieuwe kamer met fijne douche en goed bed.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Hotel is voor overnachting op doorreis ideaal. Voor het overige niet door ons te beoordelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Logistiek handig gelegen hotel op doorreis naar Nederland. Vriendelijk, meedenkend, faciliterend en informerend personeel. Zowel aan de balie als bij het ontbijt. De voorzijde van het hotel ligt wel aan een drukke weg. Het was erg warm toen wij er waren. De aanwezige ventilator was een uitkomst.

79 euro voor een mooie kamer met excellent ontbijt en gratis parking, dat is pure verwennerij !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij kregen een gerenoveerde kamer dewelke zeer modern was ingericht, zeer goed bed en kussens, badkamer mooi gerenoveerd, haardroger op verzoek ter beschikking gesteld, ruime en gratis parking achter het gebouw, zeer uitgebreid en zeer lekker ontbijt inbegrepen in de prijs ! verschillende restaurants op wandelafstand ! zeer vriendelijk personeel ! Voor die prijs, een echte aanrader !

prettig hotel, zeker als je op doorreis bent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

helaas geen overkapping voor onze motorfiets, wel voldoende parkeergelegenheid achter het hotel, maar niet afgesloten of bewaakt

het hotel is geheel gerenoveerd en de kamers zijn modern en voldoende ruim. mooie ruime douche. het ontbijt was goed, lekker en voldoende maar niet spectaculair.

Hele krappe kamer (205), bed van 140 en beide kanten...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Service, ontbijt en parkeren prima.

Hele krappe kamer (205), bed van 140 en beide kanten nauwelijks ruimte om naast het bed te staan, gehorige kamer met behoorlijk veel lawaai van dichtslaande deuren, douchende buren en lawaai van de straat en vliegtuigen. Ook badkamer heel erg krap.

Ontbijt was goed en alles zag er schoon en netjes uit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Elke ochtend werd er op de kamer boven ons verbouwd vanaf 7 uur s'ochtends met heel veel lawaai, waardoor we nooit konden uitslapen. We hebben er na twee dagen wat van gezegd, maar helaas was er de volgende dag geen verbetering.

Ontbijt was goed en alles zag er schoon en netjes uit.

Was oke voor doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In feite viel er niets tegen wegebben er enkel geslapen.

Eerste stop om verder te reizen dus maar 1 nacht verbleven. Ter plaatse is er niets te beleven je moet naar de stad.

Moderne en zeer schone kamer.

Parkeerplaats met afvalcontainers.

Moderne en zeer schone kamer. Duidelijk net gerenoveerd, laminaat op de vloer. Bed sliep perfect. Geen uitzicht maar 2Velux dakramen met afstandbediening, dus voldoende licht. Ontbijt niet bijzonder, maar wel goed. Ideaal hotel op doorreis.

Hotel was eenvoudig netjes en schoon.

Geen bar aanwezig.

Hotel was eenvoudig netjes en schoon. Men was nog bezig om het hotel verder op te knappen Ontbijt was prima. Geheel is aan te bevelen.

Ideaal voor overnachting op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het sanitair is verouderd en de badkamer is erg klein. Ook is er veel lawaai door de drukke weg waaraan het hotel gelegen is.

Op 5 minuten van de snelweg gelegen hotel, ongeveer 5 km van het centrum van Luxemburg. De ontvangst is correct, de kamer klein maar netjes, het bed is goed.

Grote parkeer plaats, goede bed, goed gerenoveerd kamer,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt heeft wat beter gekund (als je een ei wilt moet je zelf koken wat duurt 10 min., coffee waterig), er was geen airco op ons kamer

Grote parkeer plaats, goede bed, goed gerenoveerd kamer, naast bus station

Goed en eenvoudig hotel, prima voor een korte citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt eenvoudig maar toereikend, parkeren goed zeker voor stadsbegrippen. Kamer niet groot maar wel netjes en zelfs de NL-RTL zenders op de TV. Receptie vriendelijk en een bushalte, lijn 28, vrijwel voor de deur. In 10 minuten ben je in het centrum

Een heel goed hotel als uitvalbasis voor een bezoek aan Luxemburg stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks. Misschien wel een tip: wat extra documentatie over Luxemburg stad en omgeving zou ter beschikking mogen zijn in de inkomhal van het hotel. Wellicht verblijven hier het meest mensen die op doorreis zijn (en deze hebben geen behoefte aan documentatie). Maar voor toeristen die als doel hebben de omgeving te verkennen zou dit wel nuttig kunnen zijn.

Het ontbijt was ok. Ook de kamers vielen heel goed mee. Heel net en proper. 's Nachts heel rustig. Geen lawaai van buiten. Het hotel is zeker een aanrader als uitvalbasis voor een bezoek aan Luxemburg stad. Gratis parking achter het hotel. Op zaterdag en zondag kan je gebruik maken van gratis openbaar vervoer naar Luxemburg stad. De bus stopt op enkele meters van het hotel. Er is ook voldoende eetgelegenheid in de omgeving van het hotel. Het is een ideaal hotel om te overnachten. 's Avonds kan je wel niet buiten gaan zitten op een terrasje want het hotel beschikt enkel over een parking. Als je dit vooraf weet; is dit geen probleem.

Helaas ga ik daar niet meer logeren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer 3 was slecht. Gesitueerd aan een drukke straat. En onder de vloer is de verwarmings ketel en buizen, waardoor we continu vloerverwarming hadden . een extreem warme kamer, waarin het slecht slapen was

Parkeren . Kamers waren mooi afgewerkt en goede bedden,

Bij erg warm weer, geen aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen acclimatisering in de (wrsch. goedkoopste) kamer. Goede parkeergelegenheid achter hotel maar 's nachts niet af te sluiten.

Modern, net hotel aan drukke doorgaande weg. Goed ontbijt.

prima hotel voor de winkel liefhebber en wandelaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

goede ligging, dicht bij openbaar vervoer en dit is gratis voor naar het centrum te gaan. De kamer was in orde, allen het was veel te warm we lagen net boven de keuken

Lekker ontbijt, mooie kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Officieel konden we vanaf 16.00 pas inchecken(erg laat naar ons idee) we hadden een bruiloft om 16.00 dus dit was erg laat. Gelukkig konden we al eerder inchecken zodat het probleem snel door de hotel leiding was opgelost.

Lekker ontbijt, mooie kamer. Behulpzaam personeel.

Dagje Luxemburg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie van de kamer had beter gekund. Je hoort mensen, die laat in de avond terugkomen, buiten praten. Snikheet in de kamer. Voor een dagje is het prima maar een week is niet aan te bevelen qua nachtrust.

Parkeerplaats voor de auto, ruime kamer, ontbijt inbegrepen. Losse haardroger. Bushalte voor de deur maar alsnog zijn wij voor het gemak met de auto naar de stad gegaan.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Basic maar netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Foto's op de site veel moderner dan mijn verouderde kamer - douchekop werkte zeer slecht (aan vervanging toe) - geen fruit bij 't ontbijt

Prijs/kwaliteit goeie deal - zeer propere kamer - net buiten de drukte van de stad - goed bed

Perfecte uitvalbasis om Luxemburg te bezoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De groote van de kamer. Wij hadden een kamer aan de straatkant, waar best wel wat lawaai was van het verkeer.

Het onbijt is lekker, goede croissants en heerlijke broodjes. Spijtig dat er vb. geen speciale kazen aanwezig waren. Je kon zelf een gekookt eitje maken in een speciaal toestel, helaas was er ook geen roerei. Perfecte locatie om Luxemburg te bezoeken, bushalte voor de deur, of zelf met auto. Je bent zo in het centrum.

Mooie kamer met een fraai interieur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer lag aan de voorkant, aan een zeer drukke weg. Dit was te doen als het raam dicht was. Maar zo gauw het te warm werd en het raam open moest, was dit te lawaaierig.

Mooie kamer met een fraai interieur. Schoon en goede bedden. Redelijk geprijsd.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Een functioneel hotel

Er worden twee soorten kussens aangeboden, maar die zijn allebeide nogal dik naar mijn smaak. Dunne kussens waren niet aanwezig. Het hotel heeft geen bar of gezellige ruimte waar je zitten kan. Aangezien de omgeving van het hotel onaantrekkelijk is, vind ik dat een minpunt.

Mijn kamer had grote ramen in het plafond en een heel klein raampje naar de zijkant van het gebouw. Hierdoor was het een erg stille kamer. De televisie is groot en mooi tegen de wand aan gemonteerd wat zeker TV-kijk comfort biedt.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We sliepen aan de voorkant, dan hoor je toch wel wat verkeer, maar al de andere kamers ( meer dan 95%) zit naar achteren en die zullen geen verkeer horen.

Hartelijk en vlotte ontvangst, hotel ligt kort bij de snelweg, ideaal te bereiken. Gewoon perfect voor een nacht. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Voldoende parkeergelegenheid. Kamers zijn schoon en op orde

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Zeer goed en proper hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Handleiding tv op de kamer en lijstje met noodnummers.

Zeer goed en proper hotel. Prima ontbijt en heel vriendelijk personeel. Kamers niet erg ruim, maar voorzien van het nodige comfort. Prijs/kwaliteit verhouding 9/10

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima voor een nachtje.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alle waar naar zijn geld. Verwacht geen 5 sterren.

Keurige nette kamqer, recentelijk gerenoveerd. Rrechtstreekse weg naar het centrum van Luxemburg (10 min per auto). Grote gratis parkeergelegenheid .

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Alleen geschikt voor slapen bij koud weer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alleen geschikt voor slapen bij koud weer. Heel veel omgevingsgeluid, voor een drukke weg, achter een feest met varken aan spit onder ons raam. Geen succes. Kamer bedompt en warm waardoor ramen niet dicht konden. Dus veel lawaai en geur.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goede locatie, matige kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche was oud en niet helemaal schoon. Het ontbijt was ok, maar niet super. De cappuccino was zelfs echt niet lekker. Ook was de kamer erg warm ook al stond er een ventilator.

De ontvangst was erg vriendelijk. Goede uitleg van alles. Ook de locatie is prima. Vlak bij een goede Italiaan en een winkelcentrum (al was dat dicht op zondag) en vlak bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Geen airco waardoor met 35 graden het net een sauna leek. Kamers alleen aan zonzijde. Ramen konden wel open maar hotel lag aan een zeer drukke weg zodat het leek of je op de snelweg sliep. Er was geen rustige kamer mogelijk. Wandjes waren erg dun kon snachts de buren letterlijk horen.

Het bed

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Bushalte voor de deur, bus ging elk kwartier naar de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden al vroeg geboekt en bij aankomst bleek dat de kamers op dat moment veel goedkoper waren. We kregen dan wel een upgrade naar een luxere kamer, maar voelden ons toch wel wat bekocht

Bushalte voor de deur, bus ging elk kwartier naar de stad. Ideaal!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Te duur in verhouding tot de kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging. Er waren renovatiewerken bezig. Het is niet leuk om wakker te worden met het geluid van gehamer en geboor. Het meubilair zag er vuil uit. Schimmel in de douche, geen verluchtingssysteem waardoor ramen moesten opengezet worden aan een drukke weg. De parking gaf ook niet direct een veilig gevoel.

Het ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goed, maar niet bijzonder
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gezien de prijzen zou men beter in een bekende hotelketen kunnen overnachten, welke wel in het centrum van de stad zijn gevestigd.

Ontbijt was goed, maar niet bijzonder gezien de prijzen die dit hotel hanteert. Gratis ruime parkeerplek. Wij zijn met de auto de stad ingegaan (1,50 euro per uur parkeren in parkeergarage). Echter, er stoppen ook diverse bussen voor het hotel.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Wij vonden de prijs (€80) wat aan de hoge kant voor wat je krijgt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer maar prima voor 1 nacht. We moesten zelf onze eitjes koken, wat zeker 20 minuten duurde, en toen waren ze nog niet goed. Dus dat hebben we maar opgegeven. Verder prima. Harde bolletjes, croissants, meusli, beleg en lekkere koffie/cappuccino. Geen waterkoker op de kamer. Zachte straal uit de douche.

Makkelijk te bereiken met de auto en een goede parkeerplaats achter het hotel. Centrum is super makkelijk te bereiken met de bus die om de 10 minuten rijdt en voor €2,- p.p. (kaartje is 2 uur geldig)

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Goed en verzorgd hotel, prijs kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers aan de straatkant, lawaai van voertuigen.

Kamers waren net en verzorgd, verzorgd ontbijt. Ideaal als doorreis of om Luxemburg stad te bezoeken, bus stopt vlakbij naar het centrum.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Prima hotel voor op doorreis.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ontbijt was goed. Kamer was netjes en schoon. Wat lawaaierig vanwege langsrijdend verkeer bij geopend raam. Met gesloten raam geen lawaai maar wel warm. Er is hiervoor wel een fan beschikbaar. Prima voor op doorreis.

raam aan wegkant, teveel herrie om raam open te doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

raam aan wegkant, teveel herrie om raam open te doen. hierdoor warm in kamer. verouderd hotel, zeer basis ontbijt, erg druk in kleine ontbijtzaal

Heerlijk hotel en
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren goed schoon en een heerlijk ontbijt .personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Geen ramen behalve dakraam

Geen ramen behalve dakraam

Prima verblijf voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij waren op doorreis en hotel is daarvoor zeer gunstig gelegen.

Was schoon en strak ingericht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was verder niks te doen in het hotel en ligt bij een zeer drukke weg.

Dat alles schoon was en een goed bed.

Parkeren en ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer erg klein, hoop gedoe met tassen van parkeerplaats naar kamer. Personeel bij ontbijt beetje nors

Parkeren en ontbijt

Top accommodatie goed prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt, prima service en alles was heel en schoon. Ook de wifi was perfect en nederlandse zenders op de tv.

Goede accommodatie als tussenstop.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wastafel is veel te klein.

Goede kamer, goede bedden en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Afstand tot centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer, restaurants in de buurt

Afstand tot centrum

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

direct aan doorgaande weg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

receptie was bij aankomst gesloten (22.00 uur) met veel geliuk zijn wij binnen beland

direct aan doorgaande weg

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was alleen een fonteintje om je handen te wassen, geen wastafel aanwezig

Geboekte kamer kwam niet overeen met de gekregen kamer!!!!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De herrie van de weg ernaast

Het was er erg schoon

Goed hotel op doorreis

Ontbijt had uitgebreider gekund

Ruime , schone , rustige kamer aan de zijkant

Aangenaam en gezellig

Alles was ok.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

Het was goed dat je in het Engels, Nederlands, Frans Of...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was goed dat je in het Engels, Nederlands, Frans Of Duits iets aan de receptie kon vragen.

Hela

Hela

Hygiene

Kleine douche

Hygiene

TOP

Goede ligging, vriendelijk personeel. Volgend jaar hetzelfde hotel.

Niets op aan te merken.

Hygiënisch, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Super hotel en personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel was heel vriendelijk en heel aandachtig tijdens het ontbijt. De kamer was ook heel proper.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mandarina Hotel