Beoordelingen over B&B Pommerloch

Bärelerstrooss 2A, 9638 Pommerloch, Luxemburg

#2 van de 2 hotels in Pommerloch

Gebaseerd op 744 beoordelingen over deze B&B

Goed ontbijt en comfortabele kamers.

Goed ontbijt en comfortabele kamers. Het restaurant is gevestigd in Hotel Pommerloch, dat op een afstand van 300 m vanaf de B&B is. Goede maaltijden met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed gelegen B&B met hotel/Resto faciliteiten

Combinatie B&B + hotel/Resto aan betaalbare prijzen. Heel goede prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel. Goede ligging. Ruime kamers, zo goed als nieuw.

Voor reizigers die van vele verplaatsingen houden gedurende hun vak .prima

Niets , zeer geschikt voor korte stop op doorreis

Pommerloch is een omgeving met alleen benzine stations en winkels al,je binnenkomt, je hebtvhotel pommerloch , zietber luxe uit , maar ik sliep in volledig geautomatiseerd b&b losstaand van het hotel , zeer moderne inrichtin en super netjes .

uitstekend

Verkoop versnaperingen, drinken of snacks. Vooral bij late aankomsten. Verkrijgbaar in het hotel, maar zou een extra service zijn wanneer ook in de B&B voorradig.

Goed kamer, netjes en schoon. Goede schone en ruime douche. Uitgebreid ontbijt. Tijden van het ontbijt zijn prima.

Prijs/kwaliteit top, waar voor je geld.
    • Studio

Er had toch tenminste een kleine fles water mogen voorzien zijn op de kamer. De B&B is goed gelegen als je met een voertuig bent, te voet is het niet leuk vertoeven, niets te beleven in de omtrek. De man aan de receptie in het Hotel mag wat minder arrogant en vriendelijker zijn.

Kamers zijn ruim, goed uitgerust en net. Badkamer ook net. Geluidsisolatie kamer is goed. Wifi werkt goed. Ontbijt is ruim genoeg en lekker. Vriendelijke bediening in de B&B. Prijs/kwaliteit top, waar voor je geld.

Zeer goed: daarom zal ik daar zeker terugkomen!

Geluid van de (snel)weg kan hinderlijk zijn. Persoonlijk totaal geen last van gehad.

Grote kamer. Heel schoon. Prima ontbijt. Schitterende badkamer (heel ruim) met zalige douche!

Heel goed voor een korte vakantie of tussenstop.

Eventueel een licht deken voorzien. Het dekbed is iets te warm in de zomer. Bij de verwijzing bij de B&B dat men moet inchecken in het hotel, vermelden dat dit aan het rondpunt is en ook het adres vermelden van hotel Pommerloch (GPS). Het adres uiteindelijk gevonden nadat ik de reserverings-email nagelezen had.

Ruime propere nieuwe kamers. Goede WiFi en ruime prive-parking. Ontbijt goed (eten en omgeving). Goede eetgelegenheid in het nabij gelegen hotel Pommerloch, winkelcentrum (zelfs te voet te bereiken), nadeel is dat het verkeer vanaf het ontluiken van de werkdag toeneemt en voor sommigen kan storen bij het slapen met open raam.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ruime kamer met.

Enige minpunt is dat er in onze kamer wat schimmel bij het raamkozijn zit.

Ruime kamer met. Comfortabele bedden en een goede douche. Ontbijt is simpel maar lekker. Koffie wordt van verse bonen gemaakt.

Mooi verblijf met goede voorzieningen
    • Studio

Het gebouw ligt vlakbij een doorgaande verkeersweg. Je hoort duidelijk het autoverkeer indien je het raam open hebt staan. Nu ben ik dat persoonlijk wel gewend want ik woon thuis ook aan een drukke verkeersweg, maar wellicht dat andere mensen dit als hinderlijk kunnen ervaren.

Mijn verblijf is goed bevallen. De kamer was erg ruim en zelfs voorzien van een complete keuken met bijbehorende apparatuur. Niet dat ik deze nodig heb gehad, maar de koelkast was wel fijn om dat drinken koud te kunnen zetten. Verder spraken diverse personeelsleden goed Nederlands wat de communicatie er een stuk makkelijker op maakte. Eten kon in het restaurant van het bijbehorende hotel een paar honderd meter verderop. Tevens zijn er diverse winkels, supermarkten en tankstations binnen een straal van 500 meter.

Goed. Modern, eenvoudig en schoon B&B hotel.

Ontbijt was goed en eenvoudig. Maar had graag meer ambachtelijk brood willen zien en meer plaatselijke producten. Zoals zelfgemaakte jam, meer variatie beleg zoals worst en ardennenham of luxe kaas bijvoorbeeld.

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Van Nederlandse eigenaren. Dit B&B-hotel is van dezelfde eigenaar als Hotel Pommeloch, dat circa 100m vandaan is.

De kamer zeer goed, fijne badkamer ,lekker ontbijt ...

De kamer zeer goed, fijne badkamer ,lekker ontbijt ,vriendelijk personeel . Wij zijn met nog twee stellen een nacht gebleven. Maar is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Daarnaast is het mogelijk om het hotel restaurant op loopafstand van dezelfde eigenaar lekker te eten.

Uitstekende locatie voor weekendje Luxemburg met vlakbij leuke winkelfaciliteiten
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Niets ...

Ruime kamer met 2 slaapkamers, lekker ontbijt, ruime parkeerfaciliteit .. Het hotel / restaurant (verbonden aan de B&B) aan de overkant was bijzonder lekker

Voor herhaling vatbaar door de goede ligging om tochten te maken.

Geen ruimte om s'avonds eens rustig bij te praten in de B&B.Wij sliepen in de B&B maar gingen avondmalen in het hotel 200m verder.Eten van zeer goede kwaliteit,wel prijzig.

Kamer en ontbijt zeer goed

Verblijf naar aanleiding van het volgen van de dames elite wielrennen Luik-Bastenaken-Luik.

niets !

Het personeel was uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamer was ruim, met vrij veel lichtinval en vooral heel net en zeer comfortabele bedden. Vrij grote badkamer.

Vriendelijke ontvangst, zeer ruime en propere kamer.

Vriendelijke ontvangst, zeer ruime en propere kamer. Een half uurtje vroeger ontbijten was geen probleem. Uitgebreid ontbijtbuffet. Lekker eten in het restaurant van het hotel.

prachtige locatie, aardige mensen

Mooie ligging, 's avonds om 21.30 nog een lekker bitterballetje en een prima zak frites. Bijzonder geserveerd in een puntzak maar precies wat we nodig hadden na de reis. Uitstekende kamer, een prima ontbijt. Gaan graag nog eens terug.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ik ben zeer tevreden en in positieve zin verrast.

Eigenlijk niet veel anders dan dat de directe omgeving niet direct uitnodigend is.

Ik was op tourtocht door de Luxemburgse- en Belgische Ardennen. Perfect op de route, prima overnachtingsplek voor dergelijke tochten. Zal er zeker nog eens komen. Prima accommodatie, goed verzorgd!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Het ontbijt was niet echt het geen het moest zijn.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het ontbijt was niet echt het geen het moest zijn. Voor mensen die geen vlees eten was het een ramp. Kaas was op aan het buffet en werd niet bij gevuld..

Een aanrader voor wie voorbij komt of Luxemburg wil ontdekken.

Alles was perfect, de locatie was gelinkt aan het hotel vlakbij zodat we daar in het restaurant konden eten. Voor een juiste prijs kregen we een uitstekend oudejaarsmenu en ook de de dag erop was het avondmaal wat je ervan kan verwachten.

Hoewel niet toegestaan, was er in onze kamer gerookt.

Hoewel niet toegestaan, was er in onze kamer gerookt. Alles, inclusief de handdoeken, stonk naar sigarettenrook. Eigenaar gaf aan hier weinig te kunnen doen. 'Volgende keer direct melden' aldus eigenaar.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

100 prossent geslaagt

voor een roker buiten een klein afdakje tegen de regen dat miste ik wel

wij komen er al een paar jaar ook toen de vorige personeel er was ik weet niet of het toen ook de zelfde eigenaar was als nu maar ik moet wel zeggen dat sedert het ander personeel is is het in mijn ogen 100 prossend verbetert is

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Grote kamer en fijne badkamer.

Zakelijke B&B,er was niemand aanwezig sleutel ophalen in restaurant Pommerloch op 200 meter er vandaan. In B&B zelf geen enkele faciliteit. Zou op zijn minst een automaat op de gang moeten zijn waar men bv. flesje water kan kopen. Goed voor 1 nacht

Grote kamer en fijne badkamer.

Topverblijf voor een goede prijs!

gelegen nabij drukke straat, maar echte geluidshinder hadden we niet mede dankzij de rolluiken. Sobere, steriele uitstraling. Mist wat gezelligheid.

Prijs -kwaliteit was dit een topverblijf. Eenvoudige, ruime kamers. Proper verzorgd ontbijt ruime parkeermogelijkheden. Goede uitvalsbasis om de regio te verkennen. vriendelijk personeel.

Perfect als uitvalbasis in de regio voor een zakelijke of prive reis.

Goed gelegen hotel met ruime parkeergelegenheid en vriendelijk meertalig personeel. Ruime schone kamers met een zeer goede douche Prma ontbijt. Je krijgt meer waar voor je geld hier! Kom hier graag terug.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

3e dag gingen we weer naar het hotel om te eten, was het gesloten, dit zonder het mede te delen. op de vraag waar we wel konden eten kregen we het antwoord in Bastogne, is wel 13 km verder. Dit vond ik niet netjes.

perfect ontbijt, en zelf je eitje bakken, kamers heel schoon, parkeren geen probleem,

Baan motel

Word aangeboden als b&b maar is een meer een motel er na het ontbijt niemand aanwezig en er is zelfs geen mogelijkheid om iets te drinken of zelfs geen drank automaat en ook geen mogelijkheid om samen te zitten in een gemeenschappelijke ruimte, het ontbijt is minimaal heel weinig keuze en van een matige kwaliteit, een eitje moet je zelf bakken aan het buffet terwijl er twee dames achter het buffet staan te wachten die alleen een koffie moeten maken voor 10 gasten .

Kamer was simpel ingericht maar in orde voor de prijs die we er voor betaalden , de kamer ligt vlak tegen een zeer drukke doorgang weg en als je er verblijft op een zomerdag en de raam wil open laten (geen airco) is er zeer veel lawaai van het verkeer .

Hotel is wat clean maar omdat het voor ons een overnachtingshotel was vond ik dit geen probleem. Wel zeer recent gerenoveerd en netjes dus! Hotel aan de overkant (zelfde eigenaar) is wel sfeervoller.

Schone ruime kamer, hotel is prima voor tussenstop terugreis naar huis. Prijs/kwaliteitsverhouding van het dagmenu (wat je kan nuttigen in het bijbehorende hotel aan de overkant) is echt goed. Voor lage prijs prima gegeten.

goed genoeg voor 1 nacht op doorreis, niet aangeraden voor langer verblijf

Je staat voor de deur en daar staat dat je naar het Hotel (aan de andere kant van de rotonde en een weg) je moet inchecken. In de kamer lag een vuile handdoek en één van de lakens had een groot gat erin. Ontbijt was redelijk beperkt.

Voor die prijs/nacht mag je niet veel verwachten, maar de kamer was ruim

Het alternatieve hotel was gewoon super ..

Dat ze 5dagen voor de vertrekdata mijn boeking incl. Ontbijt hebben geanuleerd wegens dubbele boeking en voor mij een ander hotel hadden geregeld 20km verder voor de zelfde prijs maarzonder ontbijt ...dus extra kosten moeten maken.

Kan dit niet beoordelen omdat ik niet in Pommerloch ben geweest wegens anulatie door het hotel wegens dubbele boeking....

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prachtige B&B in een mooi gebied

We miste een ventilator of airco. Het was erg warm deze nacht. Omdat we op de begane grond verbleven, durfden we 's nachts niet het raam open te laten staan. Zat ook geen hoor in tegen de muggen.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam Bedden sliepen heerlijk Schoon Geweldige badkamer Goed ontbijt

Geweldige accommodatie met hele vriendelijke mensen.

Helemaal niets.

De kamers waren heel erg mooi. Het ontbijt was heerlijk. Zelfs de vraag of het ontbijt rond zes uur al kon omdat er drie wielrenners bij waren die om zeven uur in Diekirch moesten beginnen aan de rit : Diekirch - Valkenswaard, was niet teveel. Keurig op tijd kunnen ontbijten.

Bereikbaarheid, prima voor doorreis vanuit Frankrijk naar...

De B&B accomodatie heeft de sfeer van een 'goedkoop snelweghotel', de prijs/kwaliteit vond ik daarom niet in verhouding met elkaar.

Bereikbaarheid, prima voor doorreis vanuit Frankrijk naar Nederland.

super

ontbijt kon 'iets' beter (bijvoorbeeld 'echte' verse pistoletjes ipv 'afgebakken' broodjes :(

Ontbijt 'voldoende' , kamer 'super'

Erg vriendelijke ontvangst, schone kamer en gerenoveerde badkamer. Goed avondeten in restaurant van het aan de overkant gelegen hotel. Vriendelijke bediening. Prima ontbijt.

Super kamer met prima ontbijt

Super vriendelijk ontvangen.Bleek verkeerd te hebben geboekt maar dat werdt zo omgezet daardoor ook nog goedkoper super netjes van eigenaar.Lekker ontbijt was gewoon goed.

Uitvalsbasis voor enkele dagen touren met de motor.

In het dorp Pommerloch is er niets te beleven, maar dit wisten we op voorhand. 2e avond de bus naar nabijgelegen dorp genomen om daar iets te gaan eten. Tip: witte handdoeken in plaats van zwarte oogt wel hygienischer.

Eenvoudige, propere kamers en badkamer. Niets op aan te merken.

Voor de drie nachten voldeed deze B&B aan onze wensen

Er was in onze kamer gerookt, terwijl dat niet is toegestaan. Er was geen waterkoker; ook geen koffie of thee op de kamer. De stoelen waren niet echt gemakkelijk; Geen lift kunnen ontdekken.

Heerlijk ontbijt; moderne outfit; schoon; vriendelijk personeel

Mooie verzorgde kamers voor een schappelijke prijs.

Ondanks dat alles voor ons perfect was, toch 1 klein puntje wat beter kan naar onze mening. Met het goede weer was het op de kamer redelijk warm, buitentemperatuur was ongeveer 22°C. En op de kamer was het nog een paar graden warmer. Kan volgens mij eenvoudig en relatief goedkoop opgelost worden met een vaste muurventilator of iets dergelijks. Airco kan natuurlijk ook maar is ineens een pak duurder qua installatie en verbruik. Dit is meer een tip dan kritiek.

Ruime nette kamer met uitstekende douche. Goede bedden, tv en wifi. Ontbijt was goed en de koffie was zeker sterk genoeg :-) Ruime privéparking voor de deur weg van de straatkant. Personeel was vriendelijk en beleefd. Ideaal als uitvalsbasis om Luxemburg te verkennen met de motor. Prijs kwaliteit zeker aan te raden, wij komen in ieder geval een keertje terug.

Uitstekend!

Je moet om in te checken naar het bijbehorende hotel dit had vooraf beter gecommuniceerd kunnen worden.

De kamer en bijbehorende sanitaire voorzieningen waren uitstekend.

Prima hotel / B&B voor een nachtje op doorreis

Het was wel erg warm op de kamers. Er was geen airco.

Wij hadden laat geboekt (laatste kamer) via Booking.com en een bevestiging gekregen. Bij aankomst bleken toch alle 2 persoons kamers bezet. Toen werd ons voor dezelfde prijs 2 eenpersoons studio's aangeboden. Zeer lux en we hoefden niet verder op zoek. Prima service!

Prima verblijf op doorreis.

Ontbijt was van goede kwaliteit maar bood zeer weinig keuze. Dat zou na een paar dagen wel tamelijk saai worden. De kamer had geen airco en ook geen ventilator. Toevallig waren wij er net in een hete periode, wat niet zo vaak voorkomt. Omdat de kamer niet ver van de doorgaande (en tamelijk drukke) weg lag, was het openen van het raam ook niet zo'n goede optie. Het plaatsje Pommerloch heeft als 'attractie' een grote shopping mall (voor de liefhebbers) maar verder niks.

Ruime kamer, vriendelijk personeel bij ontbijt. Het hotel (= eigenaar van B&B) aan de overkant serveerde zeer goede maaltijden. Vermoedelijk omdat de eigenaar een Nederlander is, heeft de satelliet tv alle denkbare NL-kanalen.

Geweldig.

Dat er geen intercom bij de B&B was als je belde was er niemand, je moest naar de overkant van de weg naar het hotel gaan, ook van hun een paar honderd meter daar kreeg je de bath en moest je afrekenen, maar was er een intercom dan had je direct contact en wist je wat je moest doen.Dat was het enige min puntje vonden wij.Zeer vriendelijke mensen en erg behulpzaam.

Het ontbijt was heel erg goed, en de kamer was goed en netjes prima bedden top de badkamer was nieuw, 1 min puntje er was geen handgreep in de ruime douche maar dat was besteld vertelde ze ons.Wij vinden dit een aanrader om nog eens terug te komen.

Prima verblijf gehad, aardig personeel zeker een aanrader

Had een mogelijkheid gewild om een bak koffie of thee te kunnen maken. eventueel in de hal of zo.

grote van de kamers. en de douches prima in orde. Bedden goed

de kamer was gerenoveerd en die vonden we heel goed.

het ontbijt was vrij sober,geen enkel stukje fruit te bespeuren,en een eitje moest je zelf bakken.vlak naast een heel drukke weg waar zwaar verkeer doorgaat dus veel lawaai. ook geen personeel in de b&b daar moest je voor naar de overkant van de straat naar het hotel.

de kamer was gerenoveerd en die vonden we heel goed.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Leuk verblijf!

Bij aankomst bleek dat we eerst moesten inchecken in het hotel (ligt aan de overkant). Er is dus niemand aanwezig in het B&B. We hadden eerst al onze valiezen uitgeladen en moesten ze toen weer inladen:-) Dit kwam nogal onpersoonlijk aan en was wel vervelend...

- Ontbijt super! Omelet met spek dien je zelf te maken, croissants, heerlijke koffie,... - Sanitair super in orde (prachtige douche!) - Wifi werkt perfect - Heerlijk geslapen - Eten kan je in het hotel. Was ook lekker - Vlakbij ligt een groot shoppingcenter (goedkoop alcohol ed aankopen:-) - Bij ons vertrek ontdekten we dat er een koelkast in de kamer aanwezig was!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Accepteer kamer 21 niet!

Ondanks open raam en balkondeur blijft de kamer veel te warm door hete buizen in de vloer. In een aangrenzende ruimte draait een luide pomp de hele nacht. Oordoppen hielpen niet. Hoewel de kamer er mooi en ruim uitziet mist het zijn doel, namelijk om te slapen.

Kamer 21 is een ruime studio met keuken en eigen balkon. Slapen is onmogelijk door hitte en irritant gezoem van pomp.

ontbijt kan wat uit gebreid worden met tomaatjes,komkommer en gerookte zalm en bieslook zo kun je een eigen omeletje sammenstellen. een dag was onze kamer onordelijk gepoetst en waren er vodden in badkamer blijven liggen ! maar de andere dagen was er een ander persoon om te poetsen en dan wa het top!

zeer goed en rustig geslapen

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

om nog eens over te doen

een uitgebreider ontbijt

prijs kwaliteit zeer goed voor een singel + parkeerplaats speciaal voor motards proper zeer goede matras en hoofdkussen en donsdeken

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prachtige accomodatie, ideaal als doorreishotel

Ergens een ruimte waar we als groep van 4 konden samenzitten ( gedurende de avond toen het regende) en misschien een drankautomaat plaatsen? In Pommerloch is er buiten het Knauf winkelcentrum niets te beleven (zelfs geen caféetje)

Zeer propere kamers met prachtige badkamers. Zeer goed ontbijt, ruime parkeerplaatsen. Een van de mooiere kamers waar ik al verbleven heb voor een scherpe prijs. Geen bemoeienissen van personeel ( je hebt je elektronische toegangsbadge ) Makkelijk vertrek ; badge in een brievenbus en weg zijn we ;-)

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar.

Je moet je melden bij het Hotel wat bij de rotonde ligt, de deur van de B&B is gesloten. Er staat nergens op de deur dat je je ergens anders moet melden. Er is alleen tijdens het ontbijt personeel aanwezig, voor de rest wordt alles met camera's bewaakt. Eigenaar/beheerder bij het Hotel is wat kort door de bocht, een lachje kan er nauwelijks af. Ik had vooraf via Booking.com mijn boeking gewijzigd, was eerst 3 personenen maar iemand kon niet mee dus hadden we dat gewijzigd naar 2 personen. Ongeveer 2 weken voor vertrek bleek de derde persoon toch mee te kunnen; meteen gewijzigd via Booking.com waarna ik een onvriendelijk telefoontje kreeg van de beheerder/eigenaar of ik aan de gang bleef met dat wijzigen.......heb even overwogen om de boel daar te annuleren.

Mooie kamer, alles zag er nieuw uit, netjes, schoon en ruim. We hebben gegeten in het bijbehorende restaurant 100 meter verderop, prima keuken.

Voor een lage prijs krijg je al bij al een uitstekende en ruime kamer met lekker ontbijt.

Geen airco op de veel te warme kamer. En het weer was juist erg heet op de dagen dat wij er waren.

Heel lekker ontbijt. Alles was vers. Ruime kamer met koelkast.

Prijs en kwaliteit in balans

Gast (en ook ik) moet goed op de deur van het B&B lezen. Dit betreft een beveiligd gebouw waar op de deur staat, dat het inchecken in het hotel moet (500 meter verderop). Ik had na de lange reis vanuit Zuid Frankrijk, niet goed gelezen dat ik me daar moest melden. Toen ik belde, reageerde de eigenaar een beetje geïrriteerd door de telefoon (gaf later ook aan dat hij het druk had gehad in het Hotel). Ondanks dat ik het heel goed kan begrijpen, is zonde want doet daarmee afbreuk aan het geheel. Voor de rest alleen maar top!!!

Prijs klopt helemaal met de accommodatie. Ook het diner in het Hotel was van Top-kwaliteit!! Laat je niet afschrikken door de prijs want het is echt top kwaliteit (alles klopte gewoon, super). Graag nog een keertje terug.

Aangenaam verblijf met vriendelijk personeel.
    • Studio

Ondanks dat de vloer in de studio extra geïsoleerd was, kon je nog de warmte voelen van de warmteleiding van de waterketel. Aangenaam in de winter maar voor ons in de zomer heel warm. Een airco of luchtventilator zou daar best kunnen staan.

Wij hadden een studio, gezellig en zeer proper. Het ontbijt kon je al nemen vanaf 07u00 wat voor ons uitstekend was . Goed verzorgd ontbijt en vlotte bediening "ook Nederlands talig" Voor het avondmaal kan je aan de overkant v.d. hoofdstraat terecht in Hotel Pommerloch. Dit is zeker een aanrader. Ruime keuze à la carte, een goede prijs / kwaliteit.

Fijne en schoon hotel met een heerlijk ontbijtje, en goede koffie!

Ik kwam redelijk laat aan in de avond en ik vond de ontvangst een beetje zakelijk, dat stelde me niet echt op mijn gemak als reizigster alleen.

De hotelkamer was brandschoon en er was een heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Goede ontvangst, lekker ontbijt en verzorgde kamer.

Niks tegengevallen, enkel misschien dat er geen wifi op de kamer was, maar dat is verwennerij.

Goede ontvangst, lekker ontbijt en verzorgde kamer. Prijs kwaliteit fantastisch

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

prima voor dit doel.

We moesten de tweede morgen(maandag) naar het 200 meter verder gelegen hotel voor het ontbijt. Op zich geen probleem, maar dat kregen we op de dag zelf met een briefje onder de deur meegedeeld. Ook jammer dat er in een zich bed en breakfast noemende gelegenheid niet een gelegenheid is voor het maken van koffie of thee. Een automaat in de hal zou al voldoende zijn.

Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Het ontbijt was heerlijk.

Ik kan zo niets bedenken.

Het ontbijt was heerlijk. Alleen waren alle gekookte eitjes op. Dat zegt meer over de gasten denk ik. De vroege vogels waren wat hebberig.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Muesli en sojadrink ontbreekt bij het ontbijt tevens volkoren brood. Ben geen voorstander voor tapijt in de kamers.

Gelegen op een wandelafstand van het winkelcentrum. Ruime kamers, rustige omgeving.Uitstekend Restaurant

Een echte toffe locatie

Zachtere hoofdkussen maar dat is van persoon tot persoon anders

Was de tweede keer en opnieuw zeer tevreden deze keer waren de badkamers zelfs vernieuwd komen zeker nog terug Ontbijt prima en een vlotte bediening van warme dranken Ook zeer vriendelijk personeel Kortom PROFICIAT

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Stevig ontbijt.

Van het Hotel geen klachten. Anderzijds sommige hotelgasten nogal luidruchtig.

Stevig ontbijt.heel goedde bedden.Proper.mooie badkamer. Vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

moderne badkamer met ruime douche, goed ontbijt

verbindings weg tussen de b&b en het hotel waar je de sleutel moet halen. te voet moet je op de baan wandelen. voorstel betaal automaat met sleutel verdeling

moderne badkamer met ruime douche, goed ontbijt

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Onze kamer en vooral badkamer rook naar sigarettendamp.

Het eten in het restaurant was lekker, vers en veel. De kamer en het restaurant waren goed verwarmd. Geen kou geleden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Goede uitvalslocatie om Luxemburg te verkennen

Kussens erg zacht; kon gelukkig een extra pakken maar bij 2 personen op de kamer zou 1 kussen mij te weinig steun geven.

Prima uitvalslocatie om Luxemburg verder te ontdekken. Snel op de doorgaande weg en supermarkt en tankstation vlakbij. Rustige kamer en vriendelijke ontvangst zowel bij aankomst als bij ontbijt en diner (deze laatste in de hoofdlocatie). Diner zeer vlot geserveerd en smaakte prima.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Wij komen niet meer terug.

Geen toezicht. Onze kamer en kussens stonken geweldig naar de rook! Hondengeblaf, meerdere honden aanwezig bij een gast.

Prijs-kwaliteit. Vriendelijk personeel. Parking.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prijs ok. Voorzieningen minder dan verwacht.

Jammer dat de B&B onbemand is (m.u.v)het ontbijt. Ook geen voorziening om iets te drinken (zelfs geen automaat) Enkel op de kamer zitten s'avonds als je met kinderen komt is niet zo handig...mss een kleine loungebar of salon zou handig zijn. Deze B&B is absoluut niet huiselijk.

Goede bedden. Heel rustig.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

waar voor je geld omdat het zo goedkoop is....

heel oubollig. Badkamers zijn dringend aan renovatie toe (schimmel in de douche, toilet, lavabo..) lege minibar. Smalle bedden...

Prijs is natuurlijk erg goed, maar je betaalde voor wat je kreeg. Kamers zijn voldoende groot. Ligging is best goed.

Goed bevallen

Er zat wat schimmel op de voegen en naden van de douchebak in de badkamer, daar we vaker komen en het altijd top is gaan we ervan uit dat dit een incident is..

Goede ruime kamers met tv en Nederlandse zender, goede olprijd/kwaliteit verhouding, prima ontbijt, ruime badkamer, goed gelegen bij shopping center en op kleine afstand van witlz en Bastogne..

• Beoordeeld op: 27 december 2016

comfort zonder ziel

arrogantie bij inchecken Kapotte haardroger Brood aan ontbijt was te droog voorgebakken terwijl er toch heel lekkere traditionele bakkers zijn

Ruime comfortabele kamer Wel sec geen persoonlijke toets

Prima bed & breakfast

Je hoort het verkeer op de naast gelegen weg best wel. Badkamer is echt verouderd. Je moet voor 10u ontbijten en uitchecken.

Ruime kamer, heerlijke bedden, de rolluiken voor de ramen zijn echt super, locatie is top en het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Simpel en prima voor op doorreis.

De badkamer was hopeloos ouderwets en niet super schoon.

Recht toe recht aan hotelkamer. Voor wat je krijgt zeker niet goedkoop, maar prima voor op doorreis. Ontbijt was helemaal super!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Leuk voor een paar dagen ertussen uit, is ook niet zo ver.

Douchecabine bevat geen thermostaat kraan en douchecabine was niet schoon.

Ontbijt was op zich voldoende, maar beperkt aantal soorten brood (3). Geen fruit beschikbaar. Voordeel is wel dat je niet over eet. Keurige kamers, geen luxe maar wel fris en voldoende groot. Nederlandse tv-zenders is een pre. Badkamers groot genoeg, maar zijn we een beetje gedateerd.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Geen boeiende locatie, wel goede prijs. En Luxemburg is klein, dus je bent zo waar je wezen moet

Ontvangst niet heel hartelijk. Stonden voor een gesloten deur, vervolgens bleek dat we ons op een andere locatie moesten melden. Dat was ons niet gelijk duidelijk, maar werd weggewuifd bij de receptie. Stond er gewoon duidelijk was het antwoord.... Klopt, het stond er, maar wij zagen het niet in eerste instantie.

Prijs, en schone kamers

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Kamers prima, badkamer gedateerd.

Schoonmaken kamers had iets beter gekund, er lagen b.v. nog sokken van vorige klanten.

Kamers prima, badkamer gedateerd. Prima ontbijt. Diner in tegenover gelegen hotel Pommerlich was perfect! Prima locatie!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

geen aanmerkingen

Lokatie was geweldig, vanuit hotel omgeving verkend. Ontbijt zag er goed uit lekker vers alle soorten broodjes heel goed. Kamer was erg netjes . T.V deed het goed veel nederlandse zenders.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Deze accommodatie is een aanrader!

Wij hadden de B&B geboekt, maar kregen bij aankomst een kamer in het hotel, zonder opleg. Super! Nette, geluidsdichte kamers. Het personeel was heel vriendelijk, de bediening in het restaurant was vlot en het eten was heel lekker. Het ontbijt was voldoende, maar niet speciaal. Wel aangenaam dat je zelf je eitje kon bakken.