Beoordelingen over NH Luxembourg 4-sterren

Route de Trèves, 1, 2633 Luxemburg, Luxemburg

#48 van de 71 hotels in Luxemburg

Matige ervaring in verouderd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren spijkerhard (zodanig, dat we - als 30'ers - zelfs spierpijn hadden bij het opstaan). De badkamer was deels kapot (bv. lampjes gemaakt met plakband, toiletbril kapot) en niet schoon (in het bad zou ik niet gaan liggen). De parkeerplaats is matig (krap, rommelig en geen toezicht). Inchecken duurde enkele minuten, wat gewoon niet kan voor een zakenhotel. Hotel is al met al toe aan een gehele renovatie.

Ruime kamer die lekker stil was, ondanks ligging aan het vliegveld.

Het was veel te warm in de kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was veel te warm in de kamer. De airconditioning deed het niet. Het raam zat vast, waardoor het moeilijk was om frisse lucht in de kamer te krijgen. Het ontbijt was erg duur ( 25,- pp) vergeleken met het aanbod.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De staat van de kamer: raam geraakte niet helemaal dicht waardoor er veel omgevingsgeluid (luchthaven) naar binnen kwam, zeer harde matrassen, oud ingericht, bij elk stuk was er wel iets (lichtjes) kapot.

De parking, de prijs, de ruimte van de kamer, het vriendelijke personeel

Aardig maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het sanitair was vreselijk, schimmel in de badkamer en versleten sanitair. Ook erg kleine badkamer. Raam kon maar op een kiertje worden geopend, de airco werkte niet meer omdat het volgens de kalender herfst was maar buiten boven 20 graden. De kamers waren erg benauwd. Slecht werkende WiFi.

Makkelijk bereikbaar en goede parkeergelegenheid. Zeer vriendelijk personeel.

Over gehele linie matig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk voldoet het hele hotel niet aan de NH standaard. Persoonlijk niet bijster vriendelijk (op één ober na). Hele hotel is verouderd. Checkin duurde lang. Parkeerplaats matig. Eten erg duur voor de geleverde kwaliteit.

Centrale ligging. Ruime kamer. Goed bureau met comfortabele stoel. Snelle wifi. Schoon. Fijne fauteuil om nog wat te lezen.

Comfortabele kamer, maar duur ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt belachelijk duur. Een avond zeer negatieve ontvangst door dame die 'in charge' was van de bar. Gevolgen: ontbeten op luchthaven; een avond bar gemeden.

Zeer comfortabele bedden. Goede locatie als men wordt opgehaald door gastheren.

Slechte ervaring, niet NH-waardig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is voor de prijs veroudererd. De temperatuur op de kamer wordt centraal gelimiteerd en omdat het hotel naast de luchthaven ligt kunnen de ramen niet open. Personeel bij de receptie zou ook op een klantvriendelijkheidscursus mogen. Op basis van eerdere verblijven in NH hotels is dit hotel niet NH-waardig.

Parkeren was gratis (alhoewel de parkeerplaats te klein en in embarmelijke staat verkeerd)

Kamer was ruim en zeer proper.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het eten is het restaurant was redelijk prijzig en helemaal niet lekker. Geen smaak. Ook vonden we in ons eten beide een haar. We kregen hiervoor wel uitgebreid excuses van de ober en de vraag of we en nieuw bord moesten hebben. Hiervoor hebben we vriendelijk bedankt omdat het gewoon niet lekker was.

Kamer was ruim en zeer proper.

efficiente ligging voor luchthaven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontvangst niet vriendelijk, gedateerde badkamer, bad niet schoon, sobere inrichting kamer, geen 4 sterren, duur ontbijt, was niet inbegrepen in kamerprijs. wel adequaat voor overnachting ivm vliegreis.

kwaliteit bedden. comfortabele (bureau)stoelen. simpele maar redelijke menukaart van bar/restaurantje

Ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren veel te hard, de geluidsoverlast erger dan aangegeven op de site, de badkamer was verouderd en de douche en het toilet lekten. Uit noodzaak op de bank geslapen vanwege een verschrikkelijk zere rug door de bedden; de vloer was nog zachter.

Ontbijt was goed.

Niet voor herhaling vatbaar , prijs kwaliteit verhouding klopt niet.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Belachelijke hoge prijs voor het mee nemen van honden op de kamer in het hotel , dit kost maar liefst 20 euro per hond per nacht wij waren hier 60 euro voor kwijt. Ontbijt viel erg tegen gezien prijs kwaliteit verhouding klopt niet.Kamers zijn erg gedateerd airco niet goed werkend en stroom werkte niet op bepaalde stopcontact snachts , had graag een stopcontact bij het nachtkastje gezien voor het laden van de mobiel dit was niet mogelijk. Badkamer schoon maar onverzorgd en oud.Parkeerplaats erg onverzorgd , niet voldoende goede parkeergelegenheid.

De dame van de receptie was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Rampenplan
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was een probleem met de deuren. Je kon alleen niet op de kamer alleen met behulp van de concierge. Bij onze aankomst ging hij mee naar de kamer en ging onmiddellijk weg. Hij had ons in de verkeerde kamer gebracht waar al mensen logeerden.Toen we hem opbelden dat we reeds in een bewoonde kamer zaten, waar al die spullen van de mensen lagen, geloofde hij ons niet. We zijn dan terug naar benden geweest op hem te halen en ons naar een andere kamer te brengen. Internet functioneerde niet. De faktuur lag op de kamer van de andere client en die betaalde 130 euro per nacht en wij hebben iets van 386 betaald voor twee nachten. De manager heeft alles afgewimpeld. Ik wou bij aankomst met een andere kaart betalen dan bij mijn boeking maar alles was reeds afgehaald op voorhand.. We zijn ontevreden over het hotel en over booking com omdat ze ons niet de laagste prijs geoffreerd hebben.nochtans ik bestel zeer veel met booking com en ik ben er echt in teleurgesteld.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Vergane glorie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Belachelijk duur voor een verouderd hotel dat erg aan vernieuwing toe is. Je kiest voor dit hotel daar het direct aan de luchthaven ligt, maar dat wordt ten aanzien van de prijs dan ook behoorlijk misbruikt, want verder heeft het zeer weinig te bieden.

Het ontbijt was prima, daar was weinig op aan te merken. Maar daar betaal je dan ook wel ca. 20 Euro voor!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

voor één nacht makkelijk bereikbare etappe stop voor reis naar zuiden (Fr, It, CH, ES)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden bij onze booking tweekamers naast elkaar gevraagd. Bij aankomst bleek dit niet mogelijk en hadden we kamers op verschillend etages. Laten zien dat het echt in de booking stond en toen kon het wel maar waren minder mooie en kleinere kamers dan we besteld hadden. Balie personeel niet echt aardig. Personeel in Bar/restaurant wel aardig maar niet attent. Eindeloos wachten tewijl ze met elkaar aan het kletsen zijn.

Enige wat ons hier brengt is dat het een redelijk comfortabele stop is op weg naar het zuiden. Goed aan te rijden als je om 17.00 uit de randstand vertrekt en dan kun je nog eten ook of goede roomservice. Dus locatie wat ons betreft goed, rest heel matig. Voor één nacht ok, vooral niet langer heen gaan

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Met de 52% korting goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt veel te duur (24,95 p.p.p.n.)! Mooie en complete kamer maar de normale prijs is hij absoluut niet waard. We konden tot 12:00 uitchecken maar schoonmakers kwamen al om 11:00 binnen. Slecht onderhouden parkeerplaats zonder toezicht, vrije toegang en veel zwerfvuil.

De kamer was heel schoon. Het bed was uitstekend. Met 52% korting van booking.com een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

weekende Luxemburg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is er erg warm op de kamer. Het ontbijt is vreselijk duur, belachelijk!!!!!!! En je kan nergens in de omgeving eten, want er is niks. Er is niks om te doen in de avond qua facilieit, alles moet je in het centrum gaan zoeken, waardoor je dan weer op pad zou moeten gaan met de auto.

De bedden zijn fantastisch. Het s er stil ondanks dat je tegenover t vliegveld zit. Het is een ruime kamer.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Een hotel met plus- en minpuntjes, al met al gaan wij persoonlijk niet meer boeken hier.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Grootste probleem was de kamertemperatuur. Deze werd centraal geregeld voor het hele hotel. Voor ons was het onmogelijk om de temperatuur in onze kamer aan te passen. Het was zo heet in onze kamer dat wij na een half uur al hoofdpijn hadden en op een gegeven moment naar buiten wilden. Toen probeerden we het raam te openen, maar het was stuk en kon het niet open. Gelukkig konden wij onze kamer ruilen met een kamer waar het raam wel open kon. En zo met een open raam hele nacht doorgebracht terwijl buiten rond de 8 graden was. Als gevolg geluidsoverlast (hotel is naast Luxemburg Airport) en steeds opstaan om het raam open en dicht te doen, want we hadden soms koud en dan weer warm en dan weer kou (afhankelijk van de wind). - Sommige faciliteiten kwamen onderhoud tekort. Zo zaten er heleboel scheurtjes in de wc pot, raam van onze eerste kamer kon door een mankement niet open, douchekop was aan vervanging toe.

Gratis parkeren, OV binnen handbereik met ruime diensttijden tegen redelijk lage prijzen, niet ver van het stadscentrum, het hotel was schoon en rustig met goede geluidsisolatie bij dichte ramen, het personeel was een beetje terughoudend/kort af in communicatie, maar verder wel aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Belachelijke meerprijs van € 40,- voor overnachting van twee kleine kortharige teckeltjes. Het was behoorlijk warm in de kamer, raam ging niet open, airco kreeg ik ook niet aan de gang.

Er was goed te parkeren. Mooie ruime lift.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Goed kort verblijf met een kanttekening.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet functionerende airco! Eén raam in de kamer, en deze kon niet geopend worden. De prijs ad. € 20,00 voor een kleine hond van 5 kg. die verblijft in z'n eigen verblijf vind ik 'overvraagd'.

Reisafstand tot het doel waarvoor ik naar Luxemburg was gereisd. Goede kamer met een 'houten' vloer en schone badkamer.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Het was dicht bij Luxemburg stad, dat was fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Buiten zag het er gribusachtig uit. Bij het ontbijt waren de kaas,de vleeswaren, de gesneden groenten voor een omelet duidelijk van gisteren. Tip: leg niet zo veel neer en vul het aan indien nodig. Dan heb je altijd verse spullen liggen en gooi je minder weg.

Het was dicht bij Luxemburg stad, dat was fijn.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

enkel geschikt als je vroeg in de ochtend een vliegtuig moet halen ...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging van het hotel is met GPS moeilijk te vinden (foutieve coördinaten) en bovendien is er geen goede signalisatie op de weg. Het hotel bevindt zich op een steenworp van de luchthaven en dat is duidelijk op de kamers te horen (zeker via de aluminium raamkozijnen). De wifi is gratis, maar helaas zeer zwak. Het hotel is enigszins aan een opknapbeurt toe ... Net voor ons stond een koppel dat ook via booking had gereserveerd. Voor hun dubbele kamer moesten zijn 56 euro betalen, wij 105 euro. Hoe kan dat?

Ontbijtbuffet is top. De kwaliteit en het aantal zenders van de tv op de kamer is uitstekend! Gratis parking! Restaurant gesloten op zaterdagavond, maar het diner dat in de bar werd opgediend was schitterend (zeker qua prijs/kwaliteit).

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Viel erg tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Service bij ontvangst onvriendelijk, kamers waren vies (gele uitslag in badkamer, aan vervanging toe). Ruikt erg muffig, overlast van vliegtuigen naast het hotel. Geen aanrader!

De bedden waren goed en het openbaar vervoer naar het centrum beviel erg goed

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Een stil en matig hotel voor een lage prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is nog al wat achterstallig onderhoud. Er is geen enkele sfeer en de bediening is drukker met elkaar dan met de weinige gasten. Avond eten waaronder een steak tartaar en een tapaz schotel is slecht. Het was mooi weer. Het meubilair buiten werd schoon gespoten en was twee dagen nog nat.

Was even zoeken. Navigatie geeft aan de eerste afslag, maar het is de vierde afslag. Kamers zijn redelijk, Receptie vriendelijk. Bedden zijn redelijk. Ontbijt is prima. Veel keus. Diner is zeer matig. Parkeren ging goed op eigen terrein. Algemene indruk het was erg stil. Een aardig hotel voor een weekend zonder al te veel wensen. Het Hilton hotel is beter.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Bij invoer verkeerde datum kon ik overnachting niet meer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij invoer verkeerde datum kon ik overnachting niet meer wijzigen. Dit wist ik van te voren. Jammer dat ook bij aanbreng van nog twee geboekte kamers voor dezelfde nacht hier geen coulance voor was. Beetje jammer...

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Voor ons eenmalig geweest en nooit meer terug in Luxemburg NH Hotel! Slecht hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht bed,hygiëne vloer slecht,raam kon niet dicht daardoor geluid van buiten (vliegveld) zeer hoorbaar! Honden zijn welkom op slaapkamer maar nergens kan je zitten om te eten of drinken in restaurant of bar!!dan is €20,- per hond per nacht DUUR betaald!! Eten weinig keuze en duur qua prijs/kwaliteit verhouding!

De gratis WiFi

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wegaanduiding. De navigatie stuurt je naar het golfterrein van NH wat zich op het adres bevind. Het hotel ligt aan de andere kant van de weg, het bord staat half in de struiken.

Heerlijk ontbijt. Fijne, luxe kamers! Alles is aanwezig, goede service. Goedkope maaltijden + roomservice. Erg uitgebreid en lekker eten.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Mooie kamer, lekker gegeten en het ontbijt was ook goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We kwamen met een caravan , en daar was niet echt ruimte voor, maar er werd wel mee gezocht en gedacht, prima.

Ontbijt was zeker prima, ook de kamer en zeer belangrijk het bed was prima in orde

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

avondeten duur: 18euro voor een hapje tortelini/spinazie uit de microwave met wat veldsla - parking: VEEL te klein, ook het laantje ernaast stond meteen vol - ontbijt: elders ontbeten want € 22 is er dik over -

nette ruime kamer, hygiënisch maar weegt niet op tegen de nadelen

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prijs/kwaliteitverhouding was zeer correct.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een beetje grotere parking. Bij het binnenkomen aan de receptie voelde het een beetje te fris aan door de airco.

het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, er was van alles keuze genoeg.

Voldoende voor wat we in gedachten hadden ( dichtbij remich voor im70.3)

Oude en versleten badkamer

Ruime kamer, leuke bar

• Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en een extra bed

ontbijt

Kamer en de roomservice

De prijs was de lokker, maar kamer slecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Raam kon niet open, was onklaar, airco die nietkoelde.. niet geslapen, te warm. Bed veel te smal

Prijs en parkeerplaats

Mooie ruime kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was warm.. slechte temperatur regeling.

Mooie ruime kamer

We waren hier voor zaken dus eigenlijk alleen s'avonds de kamer gezien.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het verblijf hebben we als zeer prettig ervaren. Kamers en ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Dichtbij de stad en bij het vliegveld
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden en een Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het inchecken duurde lang en de bedden zeer oncomfortabel

Dichtbij de stad en bij het vliegveld

Voor een zakelijk onderkomen geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer (met 1 of 2 aparte bedden) Park, Sleep & Fly

Diner geweldig

Heel goed

Was lekker

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Personeel waren echt niet aardig

Als ik iets vroeg zeiden ze gelijk nee

Personeel waren echt niet aardig

• Beoordeeld op: 26 november 2017

al met al tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lawaai vliegtuigen,raam moest open? daar kamertemperatuur niet lager kon

prijs /kwalieit

Zeer proper , goed gelegen top

Vond de prijs van ontbijt duur waardoor wij geen ontbijt hebben genomen

Waren met 3 volwassen mensen op 1 kamer was heel ruim en alles was er

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

herrie van vliegtuigen, omdat het hotel zo dichtbij de vliegveld is

Kamers waren geweldig en schoon

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Nette ruime kamer met prima bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De zeer minieme menukaart met te hoog geprijsde (simpele) gerechten....

Nette ruime kamer met prima bedden

Veel lawaai van de luchthaven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel lawaai van de luchthaven. Kleine badkamer en oud bad.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Puur zakelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Betere kussens in het bed.

Het ontbijt was al om 6u

kort bondig en noodzakelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de badkamers mogen wel een opknapbeurtje ontvangen. waren gedateerd

De bedden waren prima

Niks bijdehandjes

Die mensen zij arrogant

Niks bijdehandjes

?

Nette kamer en goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen aanduiding op de weg er naar toe .

Nette kamer en goed ontbijt

Dat er nog iets vrij was

Oud , achterstallig onderhoud

Dat er nog iets vrij was

Goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie te ver van de stad

Ruimte kamer en badkamer! Ontbijtbuffet is perfect!

Prima hotel met uitstekende service

?

Gewoon prima. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

goed middenklassehotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitzicht, eten in restaurant, kleine badkamer

comfortabele kamer, goed ontbijt

Veel te duur voor kwaliteit van de kamers..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer afgeleefd hotel kamer, raam sloot nuet af zn dat nast een luchthaven... mengkraan bad werkte maar half...

Goede parking voor moto.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Aardig personeel

Slecht werkende airco

Aardig personeel

Ontbijt heel goed wel aan de prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt heel goed wel aan de prijs.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima Locatie voor tussenstop op weg naar...

AIRCO WERKTE NIET

Prima Locatie voor tussenstop op weg naar Frankrijk/Zwitserland. Je hoeft stad niet in

Uitzicht

Uitzicht

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prima hotel voor een nachtje

Ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Bagger
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bad wat niet te gebruiken is, en de informatie die je vooraf kreeg waardoor we plotseling 100euro duurder uit waren.

Bed

Een prima hotel voor tussenstop en route.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De navigatie apparatuur kon niet met het adres overweg.

Degelijk maar wat schaars ontbijt voor een NH. Prima keuze voor een tussenstop.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Het bed lag heerlijk, comfortabele kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen wc-borstel in de badkamer

Het bed lag heerlijk, comfortabele kamer

Jaarwisseling door gebracht van 27 december tm 1 januari

Lekker alles dichtbij

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Kamers waren mooi en groot.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel zelf was niet in goede toestand. Afbrokkelende verf op de muren, enz.

Kamers waren mooi en groot.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig mogelijkheden ter plaatse.

Heerlijk ontbijt. Verzorgde kamer.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

goed ontbijt

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima kamer met een 'houten' vloer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enigszins het geluid van vliegtuigen

Prima kamer met een 'houten' vloer. Centrale ligging ten opzichte van mijn doel van deze reis.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel moeilijk te vinden.

Goed ontbijt en koffiemachine op de kamer top

• Beoordeeld op: 15 september 2016

de diervriendelijke houding en locatie tov Luxexpo.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

prijzen van de drank in het restaurant.....frisdrank voor € 3.50!

de diervriendelijke houding en locatie tov Luxexpo.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Keurig personeel, frisse kamer en een uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid bij het hotel was snel vol, in het hoogseizoen.

Keurig personeel, frisse kamer en een uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Lekker ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lekker ontbijt! Met bus 16 ben je zo in het centrum!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima hotel voor verblijf in Luxemburg.

Gebrek aan parkeerruimte

Prima kamers, goed ontbijt. Dichtbij Luxemburg Stad!

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Luxe hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs is wel wat aan de hoge kant...

Zeer uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Oude glorie, dringend aan facelift toe

Dringend aan vernieuwing toe

ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

ontbijt uitgebreid en lekker, kamers zeer mooi ingericht,...

niets, alles ok ,alleen misschien één minpuntje ,te weinig gerechten op de brasseriekaart

ontbijt uitgebreid en lekker, kamers zeer mooi ingericht, proper, alles aanwezig zelfs strijkijzer en persmachine, restaurant proper en vriendelijk personeel. Ligging aan de luchthaven en vandaar zeer gemakkelijk met de bus naar 't centrum (zaterdags gratis)

Er zijn ook 36 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Luxembourg